Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] PC in VW Golf 4

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 919 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hij is nog niet helemaal af...maar hieronder vind je al de link naar de pics van het "Bouw een PC in je auto want een Playstation is uit de tijd" project.

Tis maar een verslagje...dus reken me niet af op de brakke opzet van de pagina. Bovendien zijn er veel grote pics aanwezig...dus voor diegene met een modem kan het wat lang duren.

PS: Het is niet mijn eigen auto...maar van mijn broer..

[url="Http://members.home.nl/dfx"]Http://members.home.nl/dfx[/url]

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Damn dat ziet er wel allemaal erg :9~ uit. Maar een vraagje waar haal je de 230 vandaan ? [url="http://www.xs4all.nl/~defect"]---[/url]

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:20

Jox444

Honestly....

Geinig project,lelijke auto, maar gaat die computer geen last krijgen van al dat decibel werk wat er in die auto zit (magnetische velden enzow) :?

Het is FRIET!

Verwijderd

sick!

Verwijderd

Damnz, das erg tof, maar heeft de HD geen last van het rijden?

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 21:49 schreef fleppuhstein het volgende:
Damn dat ziet er wel allemaal erg :9~ uit. Maar een vraagje waar haal je de 230 vandaan ? [url="http://www.xs4all.nl/~defect"]---[/url]
Dat was nou ook het eerste waaraan ik dacht.

Verder ziet het er wel vet uit.

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel nog via een een vet dure omvormer (200 euro). Deze zet de 12V om naar 220V. Het is welliswaar een omweg...maar een 12V voeding kun je voor zover ik weet alleen in Amerika kopen (zijn bovendien ook behoorlijk duur $150).

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:54

Blamm

Niet meer Smart

Wordt hij nu ook op die :9~ geluidsinstallatie aangesloten? 4 point surround moet te doen zijn ;) Dat lijkt me PHAT in een filmpje ;)

• CoolHead621
  • Laatst online: 27-11 15:05

CoolHead621

Enjoy every moment

WAUW!!!! wat een auto.... :9~:9~:9~:9~

Ook erg mooi ingebouwd, ben erg benieuwd naar het eind resultaat

Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Op vrijdag 26 juli 2002 21:57 schreef CoolHead het volgende:
WAUW!!!! wat een auto.... :9~ :9~ :9~ :9~

Ook erg mooi ingebouwd, ben erg benieuwd naar het eind resultaat
Sorry had op de verkeerde knop gedrukt! :(

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:45

Epsilon

Op vrijdag 26 juli 2002 21:50 schreef Jox444 het volgende:
Geinig project,lelijke auto, maar gaat die computer geen last krijgen van al dat decibel werk wat er in die auto zit (magnetische velden enzow) :?
lelijke auto ?
dit is gewoon een mooie auto :>

maar meningen verschillen

Jammer dat die installatie en stroompot zo duur zijn. Zo'n condensator kost iets van 400 euro oid.

wel vet, dat wel

wil je nog wat geld verdienen?
dan moet je met conrad competitie meedoen
Die loven prijzen uit aan mensne die meeste volume uit hun auto installatie krijgen !!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Leuk gedaan, beetje zonde van die lelijke auto.

vtec just kicked in yo!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 21:56 schreef Razorfist het volgende:
Wordt hij nu ook op die :9~ geluidsinstallatie aangesloten? 4 point surround moet te doen zijn ;) Dat lijkt me PHAT in een filmpje ;)
Hij staat nu al op de installatie..alleen heeft de PC een onboard soundcard...zal wel in de loop van de tijd vervangen worden door een soundblaser live ofzo

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 09:21
Op vrijdag 26 juli 2002 21:58 schreef xerix het volgende:
Gaap.bat al "modde" hij die pc in een Lada, het idee
is gaaf! !

Slache!

• pietah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-03 08:54
leuke auto en leuk gedaan.
had 'm alleen nie in de deur gezet.
is ie nl. echt kaduk bij meeting met andere voertuigen.
toch?

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:45

Epsilon

Op vrijdag 26 juli 2002 22:03 schreef tha_pietah het volgende:
toch?
je auto ook :+

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 22:03 schreef tha_pietah het volgende:
toch?
Tis een 3-deurs...zit rechts achter bij de passagiers

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
Op vrijdag 26 juli 2002 21:58 schreef xerix het volgende:
ieder z'n smaak, maar houd het dan een beetje voor je wil je, nogal iri

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

die auto met installatie is zeer mooi! :9~ ...complete pc erin vind ik nutteloos.

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Leuk id, maar jammer dat de PC gewoon 'los' zit, en niet in een strak kassie is gebouwd en 'zichtbaar' geplaatst.

Als ik zo lees dat er goeie versterkers in dat Golfie inzitten, neem ik aan dat die ook op een Show-Case manier zijn ingebouwd, dan had de computer ook wel prominenter ingebouwd mogen worden, in een show-opstelling. En je om moeten draaien om de CD te wisselen is ook niet echt handig, bouw die CD-R ergens voorin.

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• The Dolf
  • Niet online
Dat zijn nog eens nuttige mods. En als HD raad ik je aan om een laptop HD te kopen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

Heel erg phat! :9~

Zoals nog een aantal hier, ben ook ik benieuwd waar je 230 Volt vandaan gaat halen? :? En is zo'n condensator echt 400 euro? :o

Dividend for Starters

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 21:54 schreef Pum het volgende:
Momenteel nog via een een vet dure omvormer (200 euro). Deze zet de 12V om naar 220V. Het is welliswaar een omweg...maar een 12V voeding kun je voor zover ik weet alleen in Amerika kopen (zijn bovendien ook behoorlijk duur $150).
:? :?
Je kan de voeding vanaf de accu ook gewoon direct na de trafo in de PSU aansluiten!
Heb je geen dure omvormer nodig, alleen ff die PSU modden >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 22:12 schreef Bart_Banaan het volgende:
Leuk id, maar jammer dat de PC gewoon 'los' zit, en niet in een strak kassie is gebouwd en 'zichtbaar' geplaatst.

Als ik zo lees dat er goeie versterkers in dat Golfie inzitten, neem ik aan dat die ook op een Show-Case manier zijn ingebouwd, dan had de computer ook wel prominenter ingebouwd mogen worden, in een show-opstelling. En je om moeten draaien om de CD te wisselen is ook niet echt handig, bouw die CD-R ergens voorin.
De PC zit niet los...hij zit moervast tegen de carrosserie...bovendien zit het zijpaneel er op die foto's niet tegen op. Want je ziet dan alleen maar de fan door het gaas van de speaker.
Verder moet de het geheel achter in het koffer nog bekleed worden met leer..dus daar zijn nog geen foto's van.

Bovendien moet je weten dat er bijna geen ruimte meer in die auto is..hij heeft voor nog een cd-wisselaar en de computer zitten die de wisselaar en het beeldscherm aansturen.
We hebben het echter wel geprobeert om het voor te plaatsen in een klein server kastje...alleen...het past niet meer...er is te weinig ruimte.

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 22:18 schreef PromWarMachine het volgende:
Heel erg phat! :9~

Zoals nog een aantal hier, ben ook ik benieuwd waar je 230 Volt vandaan gaat halen? :? En is zo'n condensator echt 400 euro? :o
Zo'n condensator kost echt geen 400 euro! Voor 200 heb je er ook al een :P (blijft duur)

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 27-11 16:55
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dfx/side.JPG

Leuk bakkie :)

(wat doet je broer voor werk ? :P )

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:17
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Wil ik ook!!
Ik ga dinsdag op vakantie!! :'(

HIJS VETTT echt gaaf, wat moet ik doen om nog origineel te zijn, pentium 4 als fietscomputer of zo??

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op vrijdag 26 juli 2002 22:22 schreef Pum het volgende:

[..]

De PC zit niet los...hij zit moervast tegen de carrosserie...bovendien zit het zijpaneel er op die foto's niet tegen op. Want je ziet dan alleen maar de fan door het gaas van de speaker.
Verder moet de het geheel achter in het koffer nog bekleed worden met leer..dus daar zijn nog geen foto's van.

...er is te weinig ruimte.
OK, dan heb ik niks gezegd, maar ik dacht zo'n unieke PC-MOD moet toch gezien kunnen worden.
Misschien toch maar een Golf VI Vario >:)

BTW, ik ben ook zo iets aan het maken voor mijn auto, gebaseerd op een Via Epia bordje, 6-weg actief gescheiden systeem, totaal 1.100Watt (dus 6x versterkers), en idd met laptop HDD en DVD/CD-R ivm schokken. Deze bouw ik in een soort behuizing die op een auto-versterker lijkt, die op het versterker-board komt.
Pics volgen asap.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:31

Nakebod

Nope.

Nice done!

Alleen.. die cdrom speler, perfect weggewerkt, maar. waar de neuk haal je zo een lange ide kabel die tot aan passagiers loopt (8erbank?) voeding is geen prob, gewoon zelf wat kabels ertussen doen, desnoods solderen, maar een ide kabel?
Of heb je alle 80 (Of 40) kabeltjes handmatig verlengd? :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

he cwl dat word nice geluid BB wil je ergens midden in amsterdam gaan staan en dan een thunderdome uitoefenen pfff 1100 watt

vind dit ook een erg leuk projectje !

Verwijderd

Topicstarter
Nou...dat schokken val best mee...hij kan nauwelijks een drempel over ;) Bovendien heeft hij er een paar dagen mee test gereden. Wat betreft de HD...dat merken we op de lange duur wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 22:35 schreef Nakebod het volgende:
Nice done!

Alleen.. die cdrom speler, perfect weggewerkt, maar. waar de neuk haal je zo een lange ide kabel die tot aan passagiers loopt (8erbank?) voeding is geen prob, gewoon zelf wat kabels ertussen doen, desnoods solderen, maar een ide kabel?
Of heb je alle 80 (Of 40) kabeltjes handmatig verlengd? :)
Past net met een ronde IDE kabel van 90 cm. De afstand is namelijk maar van rechtsachter naar middenachter.

Verwijderd

club meerssen als in limburg meerssen?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 22:41 schreef Pieter het volgende:
club meerssen als in limburg meerssen?
ja

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-11 07:48

maontje

better off Playing

En nu nog via gprs een mooie vpn opzetten met je systeem thuis en je hebt perfect mobiel internet. :9~

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 22:46 schreef Pum het volgende:

[..]

ja
heb je die car gekocht bij een garage of op vinkenslag?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 23:25 schreef Pieter het volgende:

[..]

heb je die car gekocht bij een garage of op vinkenslag?
Ja..mijn broer heeft die nieuw gekocht bij de VW dealer...maar wat bedoel je trouwens met Vinkenslag...associeer je zo'n auto met Vinkenslag ofzo??

• kieltju
  • Laatst online: 27-11 14:50
fantastich gedaan hey! ook mooie auto!

dat van die fietscomputer is wel een te gek idee! hehe UnrealTournament op je fietscomputer >:)!

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

wat een verschikkelijk lelijke auto!!!

ik weet niet hoor, maar als ik van dit soort getunede golfjes voorbij zie rijden heb ik altijd een beeld van diegene die achter het ondoorschijnende glas zit :z

maar daar van af gezien is het een leuk project :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• kieltju
  • Laatst online: 27-11 14:50
Op vrijdag 26 juli 2002 23:53 schreef Mooooody het volgende:

ik weet niet hoor, maar als ik van dit soort getunede golfjes voorbij zie rijden heb ik altijd een beeld van diegene die achter het ondoorschijnende glas zit :z

jah, ergens heb je wel gelijk. hier zijn het meestal van die F*cking acosiale gasten maar laten we het hier niet over vooroordelen hebben!?

waarom is het eigenlijk geen mooie auto? is toch een lekker auotoje voor als je net je rijbewijs heb :7

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:10

SuBBaSS

-has Ryzen

Heel erg vet project!! Die wagen is echt mooi getuned, alleen haalt die vleugel 8erop het geheel heel erg naar beneden vind ik. Hij is echt TE groot imo.

Ik neem aan dat het bakkie nogal straf geveerd is, toch?? En de boel zit moervast tegen de carosserie aangekit? Hmm, volgens mij hadden jullie dan beter voor een hangende oplossing kunnen kiezen. Zo trilt het natuurlijk EXTRA erg tijdens het rijden en dan heb ik het nog niet eens over de installatie. Stel dat je broer meedoet aan de eerder voorgestelde Conrad Db competitie, dan wint ie hem vast maar 150 Db aan trillingen door een pc?? Kan ie van het prijzengeld meteen een nieuwe configuratie kopen vrees ik. :+

Ik wil dit niet afkraken, integendeel, vind het echt übervet, maar je moet natuurlijk wel realistisch blijven. Dan is het echt zonde van de moeite toch?
Ik hoop snel het eindresultaat te mogen aanschouwen en hoop van harte dat ik ongelijk krijg. ;)

Verwijderd

mooi hoor,... :9~

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Op vrijdag 26 juli 2002 23:53 schreef Mooooody het volgende:

Nou als jij van die aso's in een uitgebouwde VW Golf 4 ziet zitten, dan vind ik dat knap, alleen die auto kost al minimaal 18.000 euro, en dan moet ie nog getuned worden....

Dat jij een Golf 2 niet van een Golf 4 kan onderscheiden vind ik wel een beetje erg.... >:)

• barkey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08-2022

barkey

runtime error, goed he....

zekers mooi!!! de ultimate case mod ;)
lekker het standaard motormanagement vervangen door de pc als stand alone management system(idee??)

feel good!!!!!!

did not reach the following recipient(s):

Verwijderd

leuk ingebouwd pc-tje ziet er allemaal wel :9~ uit!
alleen dat golfje... daar wil ik wel met me pappie naast staan bij het stoplicht >:)

PS. duz als je een paar centen hebt, hoef je geen aso te zijn?? denk maar aan een drugsdealer.. dan weet je wat ik bedoel.
[/edit] no flames attached [/edit]

• ArjanC
  • Laatst online: 23-11 23:14
Op vrijdag 26 juli 2002 22:23 schreef LAAF het volgende:

[..]

Zo'n condensator kost echt geen 400 euro! Voor 200 heb je er ook al een :P (blijft duur)
Maar dan heb je geen Rockford Fosgate 1F.

ik heb zelf een 2F Poweramper (uit america laten overkomen) voor 100 Euro (icl.bezorgkosten :))

• AcXeller
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 01:00 schreef barkey het volgende:
zekers mooi!!! de ultimate case mod ;)
lekker het standaard motormanagement vervangen door de pc als stand alone management system(idee??)

feel good!!!!!!
Meneer de wegenwacht, ik krijg een blue-screen als ik mijn auto wil starten ;)

Leuke mod, ben benieuwd hoe muis en keyboard gedaan worden.

Mijn YouTube kanaal

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

[b]Op zaterdag 27 juli 2002 01:22 schreef ESFIcE

PS. duz als je een paar centen hebt, hoef je geen aso te zijn?? denk maar aan een drugsdealer.. dan weet je wat ik bedoel.
[/edit] no flames attached [/edit]
Nee maar wat je over het algemeen ziet rijden in uitgebouwde VW Golfjes zijn toch wel de jongeren van 18 t/m 20 jaar die in een Golf 2 mischien in een Golf 3 rijden, okay Dat zijn ook niet mijn lievelings medeweg gebruikers, maar Iemand die een Golf 4 zo vet heeft gemaakt, daar hoef je niet meteen vooroordelen bij te gaan verzinnen, En zo mischien drugs dealer? Mischien in het leger?? Er zijn genoeg banen te noemen die wel lekker verdienen.Daar bij hoef je nog niet meteen een onderwereld figuur te zijn.

• Kameelig
  • Laatst online: 21-10 22:45
Grappig gemaakt maarja ook niet mijn smaak die auto :P

Kan je wel handsfree computeren?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wow ontzetten gave auto uuuh tja mod oid :D
meer pic van auto D:

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 22:37 schreef Pum het volgende:
Nou...dat schokken val best mee...hij kan nauwelijks een drempel over ;) Bovendien heeft hij er een paar dagen mee test gereden. Wat betreft de HD...dat merken we op de lange duur wel.
Kun je niet een laptop HDtje er aan koppelen...is dat probleem ook weg..

• Atmoz
  • Laatst online: 28-11 15:59

Atmoz

Techno!!

Acuut vet!!!

Leipe bak, maarja dat zijn ze bijna allemaal van Club Meerssen. Zodra ik mijn eigen auto heb komt dit er ook zowieso in. Ziet er erg vet uit Pum. Ik zag btw op de site ook wat foto's die ik zelf nog gemaakt heb. Ferdy, dat is die toch uit Gronsveld?

Verwijderd

Het word echt serieus tijd voor een auto forum want ik denk dat er genoeg tweakers zijn die zulke dingen hebben gedaan. Maar ultiem brute Golf!!!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 14:54

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

|:( zijn jullie allemaal leip in je hoofd???
Wat een vette bak!!!! >:)

Verwijderd

Niet mijn smaak.

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

sjeez.... die is wel heeel vet :9~
maarre als jullie nog tijd over hebben, ik heb hier een oude opoe fiets.....

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• bobo1on1
  • Laatst online: 19-10 00:17
Waarom gebruik je in vredesnaam die onboard audio? :o

Weet je hoe verrot dat klinkt, gooi er een sb 128 in ofzo, dat klinkt tenminste goed :)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 11:28 schreef bobo1on1 het volgende:
Waarom gebruik je in vredesnaam die onboard audio? :o

Weet je hoe verrot dat klinkt, gooi er een sb 128 in ofzo, dat klinkt tenminste goed :)
Klopt...die zal er ook wel in komen...maar we hebben het hier over een oude PC. Je gaat hem eerst proberen inbouwen en later zet je d'r nog wat andere dingen in zoals een sounblaster of nieuwe videokaart.

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 11:39 schreef Pum het volgende:

[..]

Klopt...die zal er ook wel in komen...maar we hebben het hier over een oude PC. Je gaat hem eerst proberen inbouwen en later zet je d'r nog wat andere dingen in zoals een sounblaster of nieuwe videokaart.
IDD, eerst maar eens kijken of alles het zo volhoudt. Erg mooi gedaan bijdeway, schermpie is echt meesterlijk..

Verwijderd

Heftugggggg. Mooie bak en mooi systeem. Gauw die site updaten en meer picsssssssss evt filmpje!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
Als je slim bent haal je ergens een laptop hd vandaan, en koop je een omvormer daarvoor (kost iets van 8 euro), dat is een klein plaatje met pinnetjes.

laptop hd kan wat meer hebben qua schokken en bewegingen :)

• Xenon
  • Laatst online: 21-08 09:12
Wat een Johnybak !!! :P

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:28
Op vrijdag 26 juli 2002 21:49 schreef fleppuhstein het volgende:
Volgens mij draait een computer nooit echt op 230 maar op een veel lager voltage(ik weet het niet zeker maar ik dacht zoiets gehoord te hebben).

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-11 13:51
Megavet gedaan hoor!
Nu nog internet erop >:)

• RooT
Op zaterdag 27 juli 2002 12:12 schreef DTC_marijn het volgende:

[..]

Volgens mij draait een computer nooit echt op 230 maar op een veel lager voltage(ik weet het niet zeker maar ik dacht zoiets gehoord te hebben).
Tuurlijk draait een pc niet op 230 volt.
Daarvoor heb je een VOEDING. Die zet dat om in 12, 7 en 5 volt. En voor je mobo zelf zijn er nog andere spanningen die ik ff niet weet.

• Newwolf
  • Laatst online: 21-11 18:48

Newwolf

Respect

Ziet er leuk uit , maar ik vraag mij wel heel erg af de foto's van die auto wel bij de foto's van de binnenkant van die auto horen !!! >:)

Maar goed ik zag dat jullie nog niks hadden voor die stroom voorziening , a wel ik heb een site die daar wat aan kan veranderen en goedkoop ook nog :)

[url="http://sproggy.mp3car.com/psu.html"]http://sproggy.mp3car.com/psu.html[/url]

veel sucksas

Verwijderd

Naja, is de drive-in-movie nie leuk ga je gewoon je eigen filmpie zitten kijken :7

• The Dolf
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 12:15 schreef RooT het volgende:

[..]

Tuurlijk draait een pc niet op 230 volt.
Daarvoor heb je een VOEDING. Die zet dat om in 12, 7 en 5 volt. En voor je mobo zelf zijn er nog andere spanningen die ik ff niet weet.
De voeding zet het echt niet om naar 5, 12 en 7V hoor.
Alleen naar 3.3 , 5 en 12V.

Gezocht!
Router

Verwijderd

w000t , echt mooi gedaan, en die golf is echt :9~

• RooT
Op zaterdag 27 juli 2002 13:08 schreef The Dolf het volgende:

[..]

De voeding zet het echt niet om naar 5, 12 en 7V hoor.
Alleen naar 3.3 , 5 en 12V.
Meet dan door jongen.
Rood + zwart = 5 volt
Rood + geel = 7 volt
Geel + zwart = 12 volt
En die 3.3 wat jij zegt is van die mobo kabel. En die heeft ook nog andere spanningen, daar zei ik ook bij "En voor je mobo zelf zijn er nog andere spanningen die ik ff niet weet."
:z

Maarja dit is offtopic.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 12:32 schreef Newwolf het volgende:
Ziet er leuk uit , maar ik vraag mij wel heel erg af de foto's van die auto wel bij de foto's van de binnenkant van die auto horen !!! >:)

Maar goed ik zag dat jullie nog niks hadden voor die stroom voorziening , a wel ik heb een site die daar wat aan kan veranderen en goedkoop ook nog :)

[url="http://sproggy.mp3car.com/psu.html"]http://sproggy.mp3car.com/psu.html[/url]

veel sucksas
Thnx...maar volgens mij moet je daarvoor al behoorlijk wat van electronica kennen. Vooralsnog gaat het prima met de omvormer. Nu kun je tenminste ook nog iets anders aansluiten op de 220. :+

Btw..die binnenkant hoort er echt bij...wat had je verwacht...alleen een buizenframe, een Sparco stoeltje en een brandblusser...en that's it?

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 21:30
Mooie auto ! (kheb zelf ook een vw golf 4, 1.8T, zwart, standaard achter spoiler en velgen), alleen is die spoiler van jou wel wat te groot naar mijn mening, maar gelukkig hebben we allemaal een andere smaak anders zou de wereld er erg eentonig uitzien :)
Verder ben ik na de specs van de audio en pc ook benieuwd naar de spec van de auto zelf(voor en na het tweaken).
Verder mooi projectje !!

P.S. Sta je eerst vaak bij de pomp benzine te tanken, sta je nu ook nog eens vaak thuis met een netwerkkabel in je auto om je mp3's en divx'jes te updaten ! :)

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 23:32 schreef Pum het volgende:

[..]

Ja..mijn broer heeft die nieuw gekocht bij de VW dealer...maar wat bedoel je trouwens met Vinkenslag...associeer je zo'n auto met Vinkenslag ofzo??
nee maar die zijn best duur :P

Verwijderd

hehe heel phat gedaan.

• The Dolf
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 13:20 schreef RooT het volgende:

[..]

Meet dan door jongen.
Rood + zwart = 5 volt
Rood + geel = 7 volt
Geel + zwart = 12 volt
En die 3.3 wat jij zegt is van die mobo kabel. En die heeft ook nog andere spanningen, daar zei ik ook bij "En voor je mobo zelf zijn er nog andere spanningen die ik ff niet weet."
:z

Maarja dit is offtopic.
Maar die 7V wordt niet rechtstreeks geleverd. Slechts door de 12V en de 5V te koppelen krijg je een potentiaalverschil van 7V. Maar wordt dus niet geleverd door de voeding.

en dit is idd te OT

Gezocht!
Router

Verwijderd

Wat een kampbak, maar ach... wel leuk een pc in je auto.

• shure-fan
  • Laatst online: 21:22
ga je netwerken via utp of wireless, en waar dient die usb stekker voor (of zie ik dat verkeert)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Zeer gaaf id. Is zeker iets wat ik later ook in de auto zou willen hebben. Maar dan op basis van een mini-mobo.

Wordt het niet te warm? Heb je dat al getest? Wat is de temp. ongeveer? En zeker op een warme dag als de zon tegen die mooie zwarte golf straalt... 8-)

• MariG
  • Laatst online: 27-11 08:45
heb je ook nog specs van die auto ??

Verwijderd

hmm leuk alleen die versterkers kan niet he :P want een goede versterker trekt het duble vermogen aan wat ie rms levert +- dat zal dan een simple som zijn 1,4KW RMS = 2,8KW aan power in. dus : 2800W/12V = 233,3 Ampere. waar wou u dit weg gaan halen meneer? >:)

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 21:19 schreef kikkei01 het volgende:
Zeer gaaf id. Is zeker iets wat ik later ook in de auto zou willen hebben. Maar dan op basis van een mini-mobo.

Wordt het niet te warm? Heb je dat al getest? Wat is de temp. ongeveer? En zeker op een warme dag als de zon tegen die mooie zwarte golf straalt... 8-)
is makkelijk voor als je gaat vissen ;)

• MariG
  • Laatst online: 27-11 08:45
Op zaterdag 27 juli 2002 21:19 schreef kikkei01 het volgende:
er zal toch wel airco inzitten ;)

• Jfwiet
  • Laatst online: 29-11 15:54
Coole car, met cool pctje erin :)

wat ligt er onder de moterkap dan? >:)

• DjGeRo
  • Laatst online: 06:16
uuuuhm....

Mooie kar :?

Oow er zit ook nog een pc in :)

Mooi gedaan dus :D

Verwijderd

:9~ :9~ :9~ :9~ Erg mooi hoor en die auto is om te kwijlen :9~ :9~ :9~ :9~

• Freez
  • Laatst online: 27-11 10:13
coole bak, mooie installatie, maar hoe ga je dat doen met je toetsenboord en muis??? hou je die op schoot ofzo?? waar laat je die als je ze niet gebruikt??

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een 2-tal nieuwe pic's op de site gezet...nu kun je het geheel met het zijpaneel erop zien.

Wat betreft dat RMS vermogen...ik snap er ook niet veel van...maar waar jij het over hebt heet piekvermogen..das dus niet wat die continue vraagt. Maar dat kan je misschien iemand anders beter vertellen.
Tis wel zo dat je de installatie niet kunt aanzetten zonder de auto te starten, want anders is de accu (75ah) binnen 1 minuut leeggetrokken.

Wat betreft het toetsenbord en de muis. Momenteel heeft die alleen een optische draadloze muis, het draadloos toetsenbord (liefst zo klein mogelijk) moet nog komen.

Verwijderd

ik wou ff zeggen dat niet iedereen die in een golf 2 rijdt aso's zijn.
ikzelf heb ook een golf 2 (GTI 16v) en zelf ben ik GEEN aso maar ik moet toegeven dat idd een groot aantal wel aso's zijn maar dus NIET iedereen.
voor de rest wel een vette bak en suc6 met het inbouwen van al die spullen.
ziet er nu al zeer netjes uit.
misschien dat ik in mijn auto ook nog ooit een pc'tje inbouw is nl wel zeer vet !!!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Hij moet van die witte kleur knipperlichten in z'n koplamp zetten, die wel geel knipperen, net een spiegelei zo!!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

w00t!! Vet man :9~

Vaag dat ik dit topic niet eerder zag |:( maar echt een vette mod, van auto en pc :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op zaterdag 27 juli 2002 22:38 schreef Pum het volgende:

Wat betreft het toetsenbord en de muis. Momenteel heeft die alleen een optische draadloze muis, het draadloos toetsenbord (liefst zo klein mogelijk) moet nog komen.
Zoiets zou wel handig zijn :
Afbeeldingslocatie: http://www.btceurope.nl/images/5113.jpg

van BTC gekocht via deze [topic=526782/1/25]

Verwijderd

Gaaf project... ik vind persoonlijk de auto een beetje te getuned...

misschien is het een verstandig idee op die slot 1 proc met een paar klemmen oid vast te zetten..
Slot 1 proc's willen nog wel eens los trillen tijdens transport.. ;)

suc6

Verwijderd

Ik vind die bak zekers wel vet ! De achter-spoiler had iets kleiner gemogen, wat mij betreft. Maar dat laat ik de lol niet verzieken :P

Strak gedaan, dat systeem er in bouwen... Ik vind het er ook erg netjes uitzien met die fan achter het speaker-rooster.

Beter ook een HD in zo'n HD-La, dan kun je 'em thuis even updaten, ed.
Ik weet niet of er ook nog een navigatie-systeem aan het scherm gekoppeld zit, maar hoe kun je dit (of zou je het nog kunnen) switchen ? Tussen PC en Navi ?

• Newwolf
  • Laatst online: 21-11 18:48

Newwolf

Respect

Op zondag 28 juli 2002 02:58 schreef Pedro_nr1 het volgende:
.....
Beter ook een HD in zo'n HD-La, dan kun je 'em thuis even updaten, ed.
Ik weet niet of er ook nog een navigatie-systeem aan het scherm gekoppeld zit, maar hoe kun je dit (of zou je het nog kunnen) switchen ? Tussen PC en Navi ?
LET OP er zijn ook gprs systemen te krijgen die je op je pc kunt aansluiten en dan met bijv. route 66 kunt aan sturen.

Hierdoor zal over switchen van navi en pc niet meer nodig zijn :P

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:28
Nogmaals het is cool maar dom, waarom bouw je niet een laptop in zijn soms zelf beter die kan je als het goed is gewoon in die sigarettenaansteker proppen. Want zo te zien aan je boxen etc. etc. is die accu geen lang leven geven eveneens de dynamo deze krijgt het in mijn ogen te hard voor zijn kiezen.

Verwijderd

Erug gaaf allemaal :) zeer cool...geen woorden verder :)

• Tsunami
  • Niet online
het BEPCIJAWEPSIUDT project :D

Verwijderd

manzzzzzzz :P

• Galaxis
  • Laatst online: 29-11 19:29
maar waar heb je die mid en tweeter speaker nu gelaten :? want die zijn er nu uit aan die kant.

• DannyL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-11 22:06

DannyL

Geen ondertiteling..

vetttt !! Dis echt mooooi....

en btw is dit geen kampbak... !! Dis gewoon een moooie auto :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.