Toon posts:

Weer genaaid door iD...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 523 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 10:07:
007 neem je jezelf daatwerkelijk serieus?
Uhm, neemt jouw leraar Nederlands je weleens serieus?

Laatste keer: In donkere hoeken, kun je textures van mindere kwaliteit plaatsen omdat je die textures toch niet ziet. En ik reageer niet meer op dit topic, want het ligt niet aan m'n pc. Ik zie het toch ook bij andere mensen? Jullie vinden games leuk waar je geen flikker ziet, ik niet... Klaar! En als mij dan een geweldige game wordt beloofd krijg je deze shit.

Verwijderd

tweakers.net/meuktracker

zoek powerstrip installeren ctrl alt + numpad +

brightness hoger klaar is kees

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-12 07:28
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 12:42:
[...]Uhm, neemt jouw leraar Nederlands je weleens serieus?

Laatste keer: In donkere hoeken, kun je textures van mindere kwaliteit plaatsen omdat je die textures toch niet ziet. En ik reageer niet meer op dit topic, want het ligt niet aan m'n pc. Ik zie het toch ook bij andere mensen? Jullie vinden games leuk waar je geen flikker ziet, ik niet... Klaar! En als mij dan een geweldige game wordt beloofd krijg je deze shit.
kheb je al 10x gezegd waarom doom iii donker zal zijn maar omdat je hardleers bent nog maar een keertje:
a) het brengt een goeie sfeer met zich mee
b) er zijn veel donkere plekken in doom iii omdat anders geen enkele pc het zou kunnen draaien. teveel lichten zou je pc doen flippen, en een bounce aan de belichting toevoegen zou helemaal funest zijn, dan krijgen zelfs de radeon 9700 en de nv30 er geen acceptabele framerate uit.

ik ken enorm veel van de textures uit Q3 en ik ken echt geen textures die slechtere kwaliteit zijn omdat ze in een hoekje zitten ofzow hoor. je moet gewoon niet zulke onzin uitkramen.
Pagina: 1 2 Laatste