Dit bedoelde ik dus:
klik. Tis een beetje een vaag gezicht.
Hmmm knop gevonden nu, kan dus niet vanuit dat gat, dus moet je het level herstarten. Das fout, je moet wel door kunnen spelen, dat je ff moet zoeken ok, maar je moet niet het level herstarten zeg maar.
En ik ben een zeikerd, maar als je eenmaal beneden bent en die 8 blauwe driehoeken sluiten weer dan hoor je een knal, maar ze raken elkaar niet.
klik Hier zat eerst een knop, hij gaat opeens weg in de muur, kan niet. Is bij alle knoppen overigens.
Dan die kamer met die 4 bollen met blauwe ringen, errug mooi maar wel zwaar. Krijg hier zo'n 40-50fps en das op een Radeon8500LE 128MB/Duron800/512MB dus das geeneens zo slecht. Een mod moet wel op wat mindere systemen goed werken. Niet dat het te zwaar is maar wel bijna (alles stond overigens op high detail). Verder een erg mooie kamer
Bruut einde trouwens

ja dat ligt aan de texture zelf, als ik dat allemaal zou moeten alignen dan zou de texture zelf er heel vaag uit gaan zien want dan zou ik em moeten verkleinen en draaien enzo, dat wordt niet mooi.
Lijkt me niet. In worldcraft kon je een texture in 3D zeg maar aanklikken en dan stond ie in je geheugen, dan kon je ergens anders klikken en dan kwam ie daar ook met dezelfde settings. Als je dat dus deed bij zo'n pilaar liepen automatisch alle textures goed.
Sowieso moet deze goed kunnen lijkt me, het zijn namelijk 2 rechte vlakken dus met een beetje verticaal/horizontaal schuiven zou die moeten kunnen aansluiten. Of zie ik het nu gewoon verkeerd?

Probeer anders eens voor dat onderste stuk pilaar een texture zonder strepen, dan valt het bijna niet op als het beetje verkeerd zit. Dit vind ik iig geen gezicht.
Hoop dat je er wat aan hebt, verder vindt ik het serieus een erg mooi level. Ik weet wat een pleuris werk al die details aanbrengen is dus:
Oh ja, hoe heb je die bergen gemaakt? Met het handje of met een terrain-editor?
Oh ja2, hoe lang duurde het volledig compilen? Gewoon nieuwsgierig hoe lang zoiets duurt bij Q3A.