Toon posts:

Geluid verwijdreen met Adobe Premiere

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een filmpje van me videocamera gecaptured.
En nou wil ik uit dat filmpje het geluid weghalen met Adovbe premiere. Wie weet hoe dit moet? :D
Ik ben een n00b, dus dan begrijp je het alvast:)

En is er nog een ander goed videobewerkingsprogramma aan te raden dan alleen adobe premiere 6.0...

Verwijderd

als je compleet n00b bent zoals ik is Virtualdub ook wel goed, én gratis in tegenstelling tot Adobe Premiere waar jij waarschijnlijk veel geld voor betaald hebt >:)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Ik neem niet aan dat iemand Adobe Premiere gaat kopen en vervolgens een vraag als dit gaat stellen :)

Maargoed, kijk in je 'timelinewindow', klik op het geluid, en vervolgens op een knop waar 'Delete' of 'Del' op staat. :+

Afbeeldingslocatie: http://www.itv-digital.co.uk/onnet/images/keyboard_del.gif

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Thnx :) het is gelukt.... Er zijn nog genoeg andere manieren om aan Adobe Premiere te komen :D

Weten jullie mischien ook hoe ik een special effect can toevoegen? Zo een overloop in een ander filmpje zal ik maar zeggen...

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Ik raad je aan om de helpfile maar eens door te spitten want je wil niet weten hoeveel overganseffecten er wel niet zitten ingebouwd bij Premiere..

Systeem Specs

Verwijderd

Inderdaad je bent wel erg nOOb probeer eerst ff iets makkelijkers dan met dit soort vragen te komen
Pagina: 1