Toon posts:

Bah! (firstpostert)

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In [url="http://www.tweakers.net/nieuws/22681"]deze draad[/url] vond hedskes het nodig om ons te verblijden met [url="http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=561282"]zijn reactie[/url].

Normaal niet zo'n probleem, ware het niet dat er eerst alleen maar " / " stond :(

Maar dan zijn we er nog niet!
In [url="http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=561296"]deze[/url] zeurt meneer ook nog dat het first post krijgt, met een quote van zijn zogenaamde post erbij!

Vervolgens word daar op [url="http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=561301"]gereageerd[/url].

Vervolgens zet meneer onder die reactie nog even weer: " :? ". !! |:(

Achterbaksheid en misbruik van het modsysteem ten top!
Kunnen jullie er alstublieft voor zorgen dat zijn reactie (de eerste) op -1 of 0 komt te staan? Ik vraag het niet zo snel, maar dit word me toch te gek!

/me kan daar niet tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Inderdaad, een nare streek. Ik heb er nog even een -1 Troll tegen aan gegooid, maar hij is al zovaak gemod dat hij nog op nul staat. Er moet nog maar iemand langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die user zint mij iig niet zo :{ Hij reageert echt overal op in de de reacties van andere en gebruikt graag de tags om op te vallen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

pats, pats en pats

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:53

botoo

💀 too old to die young

Username hedskes
Registratiedatum 12-07-2002
Aantal reacties 158

In 12 dagen 158 reacties op de FP :?
word lastig voor 'm om dat zinvol te houden vermoed ik.

't Is iig wel duidelijk gemaakt dat dergelijk achterbaks firstposterig gedrag niet gewaardeerd word.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:03

Jaymz

Keep on moving !

0: Troll O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:06

pietje63

RTFM

kan er niet ingesteld worden dat als hij een keer first post hij een waarschuwing krijgt dat hij dat nie mag?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
if ($post==firstpost) {
  if ($user=hedskes) {
    echo ("U lamer");
  }
  else
  ((((gewoon posten))))
  }
}

:D

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 08:39 schreef pietje63 het volgende:
kan er niet ingesteld worden dat als hij een keer first post hij een waarschuwing krijgt dat hij dat nie mag?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
if ($post==firstpost) {
  if ($user=hedskes) {
    echo ("U lamer");
  }
  else
  ((((gewoon posten))))
  }
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:14
Op donderdag 25 juli 2002 08:39 schreef pietje63 het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
if ($post==firstpost) {
  if ($user=hedskes) {
    echo ("U lamer");
  }
  else
  ((((gewoon posten))))
  }
}

:o >:)

Ik vind het echter wel vreemd dat hij inderdaad in zo'n korte tijd zoveel post maar dat doet beaves eik ook dus waarom zou dat vreemd zijn. Het enige verschil eigenlijk tussen hem en beaves is dat beaves tenminste op niveau post ;)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

[quote]
Beoordelingen: +1, -1: Troll, -1: First post, 0: First post, +1: Ondergewaardeerd, +0.67: Inzichtvol, 0: Gemodereerd, -0.57: Gemodereerd, +0.50: Interessant, -0.40: Troll, -0.44: Troll, +0.36: Informatief, +0.33: Behulpzaam, -0.31: Troll, -0.29: Troll, 0: Gemodereerd, +0.25: Inzichtvol, 0: Gemodereerd, -0.22: Troll, -0.21: Troll, -0.20: Troll, 0: Gemodereerd, +0.18: Ondergewaardeerd, +0.17: Interessant, +0.17: Interessant, +0.15: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, -0.15: Troll, +0.14: Interessant, +0.14: Inzichtvol, +0.13: Inzichtvol, +0.13: Interessant, +0.13: Interessant, -0.12: First post, +0.11: Inzichtvol, -0.12: Troll, +0.11: Interessant, -0.11: Overgewaardeerd, -0.11: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.09: Troll, +0.09: Ondergewaardeerd, +0.09: Interessant, +0.08: Interessant, -0.08: Troll, +0.08: Interessant, -0.08: Troll, +0.08: Ondergewaardeerd, +0.07: Interessant, -0.08: Troll, -0.07: Troll, +0.07: Inzichtvol, -0.07: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, +0.07: Inzichtvol, +0.07: Informatief, +0.07: Interessant, -0.06: Troll, +0.06: Interessant, -0.06: First post, +0.06: Interessant, -0.06: First post, -0.06: Troll, 0: Gemodereerd, -0.06: First post, +0.06: Ondergewaardeerd, -0.06: Troll, +0.06: Interessant, -0.05: First post, -0.05: Overgewaardeerd, -0.05: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.05: Troll, -0.05: Flamebait, -0.05: Flamebait, 0: Troll, -0.05: Troll, +0.05: Informatief, +0.05: Inzichtvol, +0.04: Ondergewaardeerd, Totaal: 0.39 / 85x
[/quote]

OMG!! :o

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Er is nog wel een verschil...
...Beaves probeert niet op een achterbakse manier de boel te belazeren (first post scoren), en vervolgens heel huigelachtig beweren dat 'ie niet weet wat er aan de hand is :(

hedskes is er imo eentje uit de serie matennaaiers, want dat doet 'ie door zich in een (i-net)community zo te profileren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:37

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hmm die hedskes lijkt me gewoon kortstondig te gast in kamer 13 van het tweakers.net Holliday-resort

zo'n gastje heeft vakantie en iets teveel tijd over, misschien loopt ie straks op het strand tegen een mooie dame op en zijn we zo van hem af.
* RM-rf is die mooie dame al lang terug tegengekomen, en dat is veel treuriger; om dan alsnog tussen dit stelletje nerds rond te hangen :+

het valt wat meer op door het grote aantal, en misschien kan het helpen als hij eventjes op zijn vingers getikt wordt om wat rustiger aan te doen, maar verder veels teveel opwinding voor één zo'n gast.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op donderdag 25 juli 2002 13:39 schreef wauske het volgende:
Ik vind het echter wel vreemd dat hij inderdaad in zo'n korte tijd zoveel post maar dat doet beaves eik ook dus waarom zou dat vreemd zijn. Het enige verschil eigenlijk tussen hem en beaves is dat beaves tenminste op niveau post ;)
tis vakantie he

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Laatst online: 16:14
Op donderdag 25 juli 2002 13:45 schreef botoo het volgende:
Er is nog wel een verschil...
...Beaves probeert niet op een achterbakse manier de boel te belazeren (first post scoren), en vervolgens heel huigelachtig beweren dat 'ie niet weet wat er aan de hand is :(

hedskes is er imo eentje uit de serie matennaaiers, want dat doet 'ie door zich in een (i-net)community zo te profileren.
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik zie dat jij je ergens zo hard aan ergert (en terecht). Het is inderdaad zo dat ie aan het first-posten is maar dat doen er wel meer (welliswaar niet zoveel) maar dan moet ie gewoon naar 0 toe maar iedereen gooit hem iedere keer weer omhoog en dat snap ik dus niet. Het is niet interresant en heeft geen nut en toch maar omhooggooien :?
Op donderdag 25 juli 2002 13:50 schreef PipoDeClown het volgende:
tis vakantie he
Ja klopt ik heb ook vakantie maar dat wil niet zeggen dat ik gruwelijk veel ga posten :P

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 25 juli 2002 14:09 schreef wauske het volgende:
Ja klopt ik heb ook vakantie maar dat wil niet zeggen dat ik gruwelijk veel ga posten :P
Zolang je dan maar verschrikkelijk veel mod ;) :+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Op donderdag 25 juli 2002 legde wauske de vinger op de zere plek:
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik zie dat jij je ergens zo hard aan ergert...
Hmmmz, point taken :+ (niet te verwarren met femme taken ;) )

Maar overkill aan aandacht is het idd, tijd om de boel te laten rusten.

Wel grappig eik om te zien hoe iets of iemand je voorbij die schimmige scheidingslijn van irritatie weet te helpen :?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
wow 85 moderaties op die eerste post :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Weer een aantal trollen er tegenaan (bij meerdere (dubbel)posts van hem/haar...

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op donderdag 25 juli 2002 20:33 schreef PcDealer het volgende:
Weer een aantal trollen er tegenaan (bij meerdere (dubbel)posts van hem/haar...
ik neem aan dat je doelt op de [url="http://www.tweakers.net/meuktracker/2399?"]OpenOffice 1.0 Nederlands[/url]-draad, waar dit persoon zo ongeveer 10x reageert, op bijna alle reacties, vaak met verwijzingen naar zijn eerdere posts.

ik moet wel zeggen dat hij daar wel enigszins zijn best doet behulpzaam te zijn, maar ten onder gaat aan over-enthousiast gedrag. Ik denk dat hij niet inziet dat de FP geen forum is (en vermoed dat zijn gedrag op GoT ook hem problemen zou opleveren)

Is het misschien een idee hem via het moderator account aan te spreken?

grappig is natuurlijk wel dat de verontwaardiging hier over zijn gedrag, enige overeenkomsten kent met zoals Raam-prostituees spreken over de heroine-hoertjes aan de Keileweg... ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

[quote]
Beoordelingen: +1, -1: Troll, -1: First post, 0: First post, +1: Ondergewaardeerd, +0.67: Inzichtvol, 0: Gemodereerd, -0.57: Gemodereerd, +0.50: Interessant, -0.40: Troll, -0.44: Troll, +0.36: Informatief, +0.33: Behulpzaam, -0.31: Troll, -0.29: Troll, 0: Gemodereerd, +0.25: Inzichtvol, 0: Gemodereerd, -0.22: Troll, -0.21: Troll, -0.20: Troll, 0: Gemodereerd, +0.18: Ondergewaardeerd, +0.17: Interessant, +0.17: Interessant, +0.15: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, -0.15: Troll, +0.14: Interessant, +0.14: Inzichtvol, +0.13: Inzichtvol, +0.13: Interessant, +0.13: Interessant, -0.12: First post, +0.11: Inzichtvol, -0.12: Troll, +0.11: Interessant, -0.11: Overgewaardeerd, -0.11: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.09: Troll, +0.09: Ondergewaardeerd, +0.09: Interessant, +0.08: Interessant, -0.08: Troll, +0.08: Interessant, -0.08: Troll, +0.08: Ondergewaardeerd, +0.07: Interessant, -0.08: Troll, -0.07: Troll, +0.07: Inzichtvol, -0.07: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, +0.07: Inzichtvol, +0.07: Informatief, +0.07: Interessant, -0.06: Troll, +0.06: Interessant, -0.06: First post, +0.06: Interessant, -0.06: First post, -0.06: Troll, 0: Gemodereerd, -0.06: First post, +0.06: Ondergewaardeerd, -0.06: Troll, +0.06: Interessant, -0.05: First post, -0.05: Overgewaardeerd, -0.05: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.05: Troll, -0.05: Flamebait, -0.05: Flamebait, 0: Troll, -0.05: Troll, +0.05: Informatief, +0.05: Inzichtvol, +0.04: Ondergewaardeerd, -0.04: Troll, -0.04: Troll, -0.04: Troll, -0.03: Troll, +0.03: Inzichtvol, -0.03: Troll, -0.03: Troll, -0.03: Troll, -0.03: Troll, +0.03: Interessant, Totaal: 0.18 / 95x
[/quote]

record :?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Ik heb ter verklaring van de moderatie een reactie geplaatst met een linkje naar dit topic. Deze dus: [url="http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=561484"]http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=561484[/url] Die is omlaag gemod naar 0-Offtopic. Dat is strikt genomen wel juist, maar ik had toch liever dat mensen op default niveau hem wel zagen. Kan iemand hem weer omhoogschoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op donderdag 25 juli 2002 23:05 schreef polaris het volgende:
Ik heb ter verklaring van de moderatie een reactie geplaatst met een linkje naar dit topic. Deze dus: [url="http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=561484"]http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=561484[/url] Die is omlaag gemod naar 0-Offtopic. Dat is strikt genomen wel juist, maar ik had toch liever dat mensen op default niveau hem wel zagen. Kan iemand hem weer omhoogschoppen?
Done, maar dan alleen omdat deze reaktie behulpzaam is.
Voor de rest is het een overbodige reaktie maar ik vind dat hij nu wel netjes staat. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Ik heb al z'n reacties een -1 gegeven (of 0 waar dat niet meer kon). Eikels moet je gewoon terugeikelen en dan hopen dat je ze zo hard pest dat ze niet meer terugkomen.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Wat zijn we aardig voor elkaar. Als we elkaars naam zien modden we direct -1... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op vrijdag 26 juli 2002 11:15 schreef hedskes het volgende:
Wat zijn we aardig voor elkaar. Als we elkaars naam zien modden we direct -1... >:)
dat is inderdaad niet correct, op naam alleen mag niet gemod worden, en die laatste opmerking is fout.

de andere modseraties zijn echter wel op basis van ons oordeel over die postings, en we plaatsen wat vraagtekens bij het grote aantal van je posts.
het Tnet nieuws-reactie-systeem is niet bedoeld om snel te doorlopen en veel reacties te plaatsen, daarmee loop je een groot risico toch mensen tegen de haren in te strijken.

ik ben blij dat je deze thread kan lezen en kan reageren, maar ik ben benieuwd hoe je denkt over de oordelen over jouw posts (de laatste, enkel gericht op naam mag je weglaten die is onterecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 26 juli 2002 00:48 schreef Fused het volgende:
Ik heb al z'n reacties een -1 gegeven (of 0 waar dat niet meer kon). Eikels moet je gewoon terugeikelen en dan hopen dat je ze zo hard pest dat ze niet meer terugkomen.
Al zijn reakties? Dat lijkt me niet echt de goede manier, dan ben je namelijk op naam aan het beoordelen, en niet op de posts. Beter kun je gewoon per post bekijken of een reactie al dan niet waardetoevoegend is, en daarnaar modden. Doe je dat niet, dan ben je ook niet helemaal goed bezig imo.

edit:

trouwens welkom, je hebt je voor deze thread ook op GoT geregistreerd :?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Op vrijdag 26 juli 2002 11:15 schreef hedskes het volgende:
Er wordt niet op naam gemod, maar op gedrag. Als je eerst alleen "/" post om maar de eerste te zijn en er daarna een echte post van maakt, kan je niet op veel waardering rekenen.
Op FOK wordt dit soort misbruik van de editfunctie bestraft met een -5 beoordeling, dat zou hier ook wel mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

hedskes, je hoeft niet bang te zijn voor 'op naam' moderaties, het gros van de reguliere molice zal zich daar niet schuldig aan maken (ook al zijn we allemaal mensen), en zelfs als het voorkomt, dan zal dat toch door de anderen weer gecorrigeerd worden.

* botoo is blij dat je zelf ook ff reageert,
dat betekent dat er ruimte is voor communicatie, en dus ook voor begrip over en weer :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Als iemand zo dom is om reacties te plaatsen zoals die van Hedskes, dan modereer ik zeker wel op naam. Enkel in de bewuste draad en enkel wanneer de reacties toch niets toevoegen (zoals die van Hedskes deden). First-posters verneuken de leesbaarheid van de reacties, zeker omdat ze ook nog zinloos reageren op de zinloze reacties die ze uitlokken.

Je zou met negatieve karma niet moeten mogen posten, waarbij karma met 1 per week toeneemt; leren ze het niet af, dan ben je ze in ieder geval een tijdje kwijt en kan je ze ook makkelijk weer kwijtraken. Aangezien ik de indruk heb dat kleuters hun karma niveau belangrijk vinden, probeer ik ze aan te pakken door die te kelderen; meer wapens heb ik niet tenslotte.

Renegade: nee, ik heb me niet voor deze draad geregged, maar ik neem aan dat je Hedskes bedoelde :)

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 26 juli 2002 12:09 schreef Fused het volgende:
Als iemand zo dom is om reacties te plaatsen zoals die van Hedskes, dan modereer ik zeker wel op naam. Enkel in de bewuste draad en enkel wanneer de reacties toch niets toevoegen (zoals die van Hedskes deden).
Dan modereer je iig niet compleet op naam, omdat je niet constant die persoon naar beneden mod (ik dacht dus dat je systematisch de draadjes was afgegaan, en hem iedere keer dat je hem zag een -1 had gegeven, of iets in die richting :P).
Wanneer een reactie niets toevoegd mag ie wat mij betreft naar beneden, maar ik zie het nut er niet van in om iemand die een first post doet, en daarna nog andere nuttige reakties plaatst, systematisch te downmodden (ik zeg overigens niet dat er hier verder alleen nuttige posts staan).
Renegade: nee, ik heb me niet voor deze draad geregged, maar ik neem aan dat je Hedskes bedoelde :)
idd, aangezien zijn regdatum op vandaag stond, en zijn postaantal op 1 :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Ik heb mijn reacties in 'AMD Athlon mogelijk toch met 333MHz FSB' aangepast. Ik ben ook nog maar net geregistreerd (12-07-2002)... beginnersfoutje(s?) ;)
[200 posts in twee weken... dat is wachten op een fout ;(]

Ik mod niet op naam (ik kijk er meestal niet eens naar) maar op inhoud. Laten we verder maar inhoudelijk blijven. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 13:50

Garrett

Watercooler

Hij is al 101 x gemodereerd :D L :D L

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Geven jullie op twee dezelfde vragen niet twee dezelfde antwoorden dan? (Ik doel op mijn 'OpenOffice 1.0 Nederlands' reacties.) :?
Als in een topic twee verschillende mensen (ongeveer) dezelfde vraag stellen, wat doen jullie dan? Maar op één van de twee een antwoord geven? :?
Een ander goed voorbeeld is 'KaZaA Media Desktop Lite 1.7.2 Engels', daar staan gewoon twintig vragen naar KaZaA Media Desktop, beantwoorden jullie dan maar één? En welke dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Op gelijke vragen zou idd hetzelfde antwoord moeten volgen.

Wbt de moderaties: als er iemand voor de tweede keer iets vraagt, dan is dat een dubbelpost, voor degene die behulpzaam nogmaals het antwoord geeft zit er ook een dubbelpost in.

* botoo geeft toe niet het bedoelde OpenOffice gelezen te hebben.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Op zaterdag 27 juli 2002 21:35 schreef botoo het volgende:
Op gelijke vragen zou idd hetzelfde antwoord moeten volgen.

Wbt de moderaties: als er iemand voor de tweede keer iets vraagt, dan is dat een dubbelpost, voor degene die behulpzaam nogmaals het antwoord geeft zit er ook een dubbelpost in.

* 4AMD geeft toe niet het bedoelde OpenOffice gelezen te hebben.
Bedankt voor de reactie.
Jullie geven dus wel een aantal keren hetzelfde antwoord bij gelijke vragen, maar nemen de dubbelpost moderatie die je dan zou moeten krijgen/krijt erbij? :?

Misschien is het ook wel een idee om het antwoord alleen te posten bij de op dat moment hoogst gemodde post met dezelfde vraag, maar je kunt ook de eerste (oudste) kiezen, omdat de rest eigenlijk allemaal dubbelpsots zijn. Of dus inderdaad gewoon een aantal keer hetzelfde antwoord posten op dezelfde vragen, met het risico van dubbelposts moderaties... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 21:52 schreef hedskes het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie.
Jullie geven dus wel een aantal keren hetzelfde antwoord bij gelijke vragen, maar nemen de dubbelpost moderatie die je dan zou moeten krijgen/krijt erbij? :?

Misschien is het ook wel een idee om het antwoord alleen te posten bij de op dat moment hoogst gemodde post met dezelfde vraag, maar je kunt ook de eerste (oudste) kiezen, omdat de rest eigenlijk allemaal dubbelpsots zijn. Of dus inderdaad gewoon een aantal keer hetzelfde antwoord posten op dezelfde vragen, met het risico van dubbelposts moderaties... :?
Degene die na een tijdje (10+ minuten ongeveer) nog weer dezelfde vraag stelt als iemand anders (waar ook al op geantwoord is) krijgt van mij gewoon een dubbelpost.

Telkens hetzelfde antwoord posten voegt immers ook niets toe aan de newspost (daar gaat het immers om!). Als ze er echt niets van snappen moeten ze de vragen maar stellen in het forum.

Ik stel het in elk geval niet op prijs als ik in een draad 10× hetzelfde antwoord (door dezelfde persoon) of dezelfde mening (door dezelfde persoon) tegenkom. Ik kan me nog een aantal draadjes herrineren die daar over gingen... Was iets met Zem**** geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Op zaterdag 27 juli 2002 22:15 schreef Mecallie het volgende:

[..]

Degene die na een tijdje (10+ minuten ongeveer) nog weer dezelfde vraag stelt als iemand anders (waar ook al op geantwoord is) krijgt van mij gewoon een dubbelpost.

Telkens hetzelfde antwoord posten voegt immers ook niets toe aan de newspost (daar gaat het immers om!). Als ze er echt niets van snappen moeten ze de vragen maar stellen in het forum.

Ik stel het in elk geval niet op prijs als ik in een draad 10× hetzelfde antwoord (door dezelfde persoon) of dezelfde mening (door dezelfde persoon) tegenkom.
Bedankt.
Voortaan dus alleen een reactie bij de eerste post en dubbelposts als dubbelpost modden en niet beantwoorden (en hopen dat niet iemand anders dat dan maar gaat doen >:)).
Oké zo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sjee, die vent doet niet anders dan nutteloze mirrors posten. Kan hij niet gewoon gekicked worden?Ik zie meer een meer mensen die zich aan hem irriteren. Op die manier haalt hij ook zoveel posts binnen in een paar dagen. Met de mirrors hoopt hij natuurlijk op +1 behulpzaam beoordeling. Van mij krijgt ie in ieder geval dat niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik wil hier graag nog even aan toevoegen dat ik in het forum heb vernomen dat dhr hedskes zels al een keer een formelee waarschuwing hierover heeft gehad en nog steeds maar stug doorgaat. Kan het originele linkje helaas niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Bor_de_Wollef, je kunt Mirror poster r0x0rz eens nalezen, waarin het gedrag van Hedskes wordt benadrukt, en waarin hij zelf ook reageert. Daarin kun je ook lezen wat een aantal andere mensen denken, en hoe ze modereren.

Persoonlijk blijf ik erbij dat op naam modden niet echt verstandig is, omdat je uiteindelijk ook de mensen tegen je in het harnas kunt jagen, en dat lijkt me bij Hedskes niet echt nodig, omdat ik van mening ben dat ie best wel een waardevolle toevoeging _kan zijn_ :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De mirrors die hij post zijn allemaal voor files die prima te verkrijgen kan zijn. Iets anders als mirrors posten doet hij bijna ook niet, wellicht kun je dus even toelichten wat zijn toegevoegde warde dan is?

Ik quote ook even dit bericht:

Ze worden afgekraakt omdat niemand er om vraagt. Jij bent eigenlijk de eerste die er positief op reageert, we hebben al verschillende geïrriteerde mailtjes / reacties gehad. En terecht overigens, want je karma opkrikken door bij IEDERE meukpost de resultaten van een simpele mirrorsearch te copy/pasten is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Zullen we het centraal houden en hier verder gaan?

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ik vrees dat hoe meer aandacht hieraan besteed wordt hoe meer hedskes ervan geniet. Sterker nog, hij VRAAGT er zelfs om om 'verder' te gaan en het niet te laten ophouden zo heerlijk rolt hij zich in de aandacht
Zullen we het centraal houden en hier verder gaan?
Ik heb er lang over getwijfeld of ik me in een van de vele discussies die hierover gaan, en het zijn er dus veel, erg veel, zou mengen en me mening zou laten horen en elke keer denk ik weer, "dat wil hij nou juist, dat het doorgaat".

Maar aan de andere kant, ik ben ook maar een mens, en bij mij bereikt het irritatie nivo ook op een gegeven moment het nivo waar ik wil blerren KAPPUH NAH!...

Vandaar mijn volgende verzoek aan hedskes, waar ik van tevoren vast aangeef geen intresse te hebben in een reactie, daar niet op zal reageren maar hem wel het advies geef mijn verzoek eerst te LEZEN voordat ie reageert.

Beste hedskes,

De afgelopen maanden heb je me dusdanig weten te interesseren voor jou als persoon en mede-tweaker dat ik onze vriendschap door een overkill aan aandacht tijdelijk in de ijskast moet zetten. Ik wou dat ik meer vrienden had zoals jij en daarom verzoek ik je ook tijdelijk even je hedskes account niet meer te gebruiken en een nieuwe account aan te maken en opnieuw te beginnen met onze vriendschap zodat de emmer weer langzaam vol kan lopen. Ik geloof dat dit het beste is voor ons beiden.

Veel succes, en laat vooral niet weten dat jij het bent opdat ik dan in gedachten twee vrienden heb.

PS: deze truuk kun je herhalen tot in het onneindige en mij zo eindeloos veel vrienden in gedachten kunt geven. Wellicht zo eens in de 2 maanden toepassen.

Met vriendelijke groet,

Yared

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Renegade

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• yared

yared

No Scope, Bitch!

yared keek op 11 september 2002 @ 13:19 niet naar de datum van hedskes post in dit topic...:
Deed ik dus wel, vandaar mijn linkje in Hedskes naam waarin je de ongelovelijke hoeveelheid postings van hem ziet. Een gemiddelde van 10,39 per dag..... reageerde alleen op deze thread met dit bericht (keuze uit verschillende van dit soort threads) omdat hij hier het beste aansluit.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

yared schreef op 11 september 2002 @ 21:38:
[...]

Deed ik dus wel, vandaar mijn linkje in Hedskes naam waarin je de ongelovelijke hoeveelheid postings van hem ziet. Een gemiddelde van 10,39 per dag..... reageerde alleen op deze thread met dit bericht (keuze uit verschillende van dit soort threads) omdat hij hier het beste aansluit.
Het is IMO al aan het verbeteren. Na het topic in TFF is het denk ik meer gepast om het onderwerp eens te laten rusten, mits hij daadwerkelijk wat aan zijn gedrag doet. De vooruitzichten zijn wat dat betreft goed. Minder overdreven in het oog springende mirrorlijsten en zelfs wat meer ontopic reacties. Wat mij betreft eerst even geduld dus. Je moet iemand wel zijn tweede kans gunnen.

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Je moet iemand wel zijn tweede kans gunnen.
en als goed gemeenschapslid ook zijn derde, vierde en vijfde kans.

* yared kon het niet laten O-)

• KeX

KeX

yared schreef op 12 september 2002 @ 00:05:
[...]

en als goed gemeenschapslid ook zijn derde, vierde en vijfde kans.

* KeX kon het niet laten O-)
* KeX weet dat *yared een punt heeft

Maar in de draad die ik in mijn reactie hierboven heb gezet is even een duidelijke gezet. (Die inderdaad niet helemaal een zuivere tweede was). Dat gecombineerd met een op korte termijn wel redelijk verbeterd postgedrag laat mij die conclusie trekken.

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 12-09-2002 21:46 . Reden: tag aangepast ]

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• KeX

KeX

*zucht*

Dit wordt een gebed zonder einde met die mijnheer. Deze trotse reactie zecht ook wel iets over wat hij belangrijk vindt:
Hoe kom je daarij? De release datum is 12 september 2002, oftewel ik was snel met submitten!
Pagina: 1