je moet wel ff je cd-rom speler nogge spuituh, vast dubbelpost 
VOor de rest netjes gelukt (Y)
Verwijderd
AchjahVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 07:56:
i.d.d. een netjes uitgevoerd modje... is wat het merendeel zegt jammer van de fanbus... verder toppie...
Daaaag.... daar begin ik (nog) niet aan.Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 09:05:
je moet wel ff je cd-rom speler nogge spuituh, vast dubbelpost
C:\>_
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Als er iemand even naar de datum wil kijken wil ik het wel online zetten hoor, laar het maar even weten, moet je wel emailen of zo want ik kom niet elke dag in dit topicjeProfessor_Botje schreef op 05 oktober 2002 @ 20:05:
Als iemand nog het schema wil van die fanbus laat het maar weten hoor dan zet ik hem wel online, moet je wel emailen of zo want ik kom niet elke dag op dit topicje..
Iets minder dan een weekje gok ik.Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 11:13:
Schitterend man... hoe lang heb je erover gedaan?
.
Met een of andere supersterke bisonprutAkroBatik schreef op 06 oktober 2002 @ 12:58:
Hoe heb je die ruit vast gekregen?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Thanksbphderuyter schreef op 20 oktober 2002 @ 23:59:
hij is zeer strak
Dit was nog een ouwe configMax Groove schreef op 21 oktober 2002 @ 15:04:
hey maar wat heb je nou aan 2 grafische kaarten en 2 geluidskaarten in je systeem dan?
Dank je voor dit niet-nuttige reply aan dit topic
Verwijderd
alls je het al goed werkent heb hou ik me aanbevolen.Vinnie schreef op 28 juli 2002 @ 01:11:
[...]
Hehheehe... ik ben eigelijk van plan om er zo'n kitt voice module in te bouwen met een of andere stemherkenning, maar ik weet niet hoe ik dit precies kan implementeren en hoe.
1. Ik zeg iets -> KITT zegt iets terug
2. Als winamp oid laten spelen
3. jullie opties
Hmmm ik heb op het moment geen idee, anders vraag het even aan Professor_Botje. Die heeft hier ook replied, dus gevonden heb je em zo
Graag gedaan
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 13:01 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq