Platte tv

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Aangezien onze oude tv niet meer helemaal up to date is, zijn we toe aan een nieuwe tv. En daar komt bij dat ook nog gaan verhuizen. We gaan nieuw bouwen, dus kunnen we mooi de kamer inrichten voor een "mooie" nieuwe TV.

Onze keuze is gevallen op een Platte tv door zijn haarscherpe digitale beeld, en zijn diameter, en natuurlijk het "gadget" gehalte.

Eigenlijk zijn er verder geen eisen, hij moet alleen plat zijn. Want kwaliteit hebben we begrepen speelt niet echt een rol ( of wel ) de verkoper zij tenminste dat ze allemaal hetzelfde waren.

Het beeld wordt aangeleverd door een Sony DAV-S800 DVD setje, en tv komt binnen via de digitale schotel ontvanger.

Nou is alleen de vraag, waar kun je ze een beetje goedkoop kopen(als dat nog mogelijk is met die prijzen :P ) en zitten er nog grote verschillen tussen de verscheidene merken? En zijn er misschien nog tweakers die ervaring hebben met deze schermen ?

Ben benieuwd...

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 23:35
In Rotterdam is er een hele goede zaak voor tv's en enzo.

Heet Correct, zoek maar effe op in telefoon boek en ga er een keer naar toe zou ik zeggen. Ze handteren ook de regel "Ergens anders goedkoper, dan verschil terug!!", hebben een goede klantenservice.

En volgens mij zit er wel verschil in kwaliteit.

Er zijn meerdere filialen dus effe goed kijken

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:16
Wat versta jij onder plat?
En platte tv (dus plasma van +/- 10000 euro ) ?
En plat beeldscherm (trinitron heet dat dacht ik bij sony) ?
Mocht het om zo'n plasma geval gaan ja dan vind ik het een gadget anders niet :P

Taal fouten inbegrepen ;)

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Als ik zie wat die platte TV's kosten, nam ik een mooie DLP-projector. En voor het journaal en dat soort dingen een duffe oude TV.

Heb ik toch vorige week vrijdag een DLP-projector gekocht zeg! :9 :9~

Siditamentis astuentis pactum.

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 13:53 schreef Graham het volgende:
"Ergens anders goedkoper, dan verschil terug!!"
Heeft Correct dat??????? ik kom daar toch al heel wat jaartjes en zie nooit in hun advertenties of in de winkel die regel hoor.

ik ken alleen hun slogan "Als Correct het niet heeft, vergeet het dan maar"

Correct is juist met al hun spullen erg duur(bijvoorbeeld mijn A40 daar voor 449 euro)

Alle prijzen staan daar wel aangegeven exclusief btw.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:20

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

GT >> AV

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Graham
  • Laatst online: 24-06 23:35
Op woensdag 24 juli 2002 16:33 schreef RekZ het volgende:

[..]

Heeft Correct dat??????? ik kom daar toch al heel wat jaartjes en zie nooit in hun advertenties of in de winkel die regel hoor.

ik ken alleen hun slogan "Als Correct het niet heeft, vergeet het dan maar"

Correct is juist met al hun spullen erg duur(bijvoorbeeld mijn A40 daar voor 449 euro)

Alle prijzen staan daar wel aangegeven exclusief btw.
Zover ik weet wel.

BTW: Media Markt in Rotterdam op de lijnbaan bij Donner heeft ook veel tv's enzo. Ook wel de moeite waard.

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 16:11 schreef Varienaja het volgende:
Als ik zie wat die platte TV's kosten, nam ik een mooie DLP-projector. En voor het journaal en dat soort dingen een duffe oude TV.

Heb ik toch vorige week vrijdag een DLP-projector gekocht zeg! :9 :9~
Lekker mieterig. Een mooie projector en daarnaast een oude tv. Doe het dan goed en bekijk alles op de projector en als het moet koop je er een sharp plasma schermpje bij.

Helemaal de goede oplossing vind ik een projector niet. Heb ooit een superstille infocus projector gehad maar vond het gezoem van de koeling toch erg irritant.

• frankvanhoesel
Mocht het om zo'n plasma geval gaan ja dan vind ik het een gadget anders niet
Uiteraard gaat het om een Plasma tv, het is en blijft een Gadget :)
Als ik zie wat die platte TV's kosten, nam ik een mooie DLP-projector.
Hebben we uiteraard naar gekeken, maar die moet je heel lelijk aan het plafond hangen, de draden moet je super verlengen van schotel/dvd naar de beamer. En de kwaliteit is overdag niet wat je zegt van WOW, zeker niet als de zon naar binnen schijnt. Eigenlijk moet je een winkel hebben waar je het een beetje kan vergelijken. En ik denk dat correct wel een goede daarvoor is. Want de BCC in amsterdam ofzo is een ramp, zo'n vage tiener die er een beetje bij staat de lullen, van dit is het, beter is er niet. Hoe wou u afrekenen ? Cash of credit card ? |:(

Is er nog iemand die ervaring met zo'n tv heeft ?

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 13:53 schreef Graham het volgende:
In Rotterdam is er een hele goede zaak voor tv's en enzo.

Heet Correct, zoek maar effe op in telefoon boek en ga er een keer naar toe zou ik zeggen. Ze handteren ook de regel "Ergens anders goedkoper, dan verschil terug!!", hebben een goede klantenservice.

En volgens mij zit er wel verschil in kwaliteit.

Er zijn meerdere filialen dus effe goed kijken
jeps zij hebben er een hele boel, dus effe langsgaan (ze brengen een duurdere tv gratis thuis en sluiten hem ook gelijk voor je aan. Zij hebben tv's in alle prijsklasse, voor studentje tot Directeur)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:54
Als je nog een jaartje kan wachten moet je dat doen. Dan komen er namelijk verscheidene fabrikanten op de markt met platte tv's die gebruik maken van nanotechnologie. De bedoeling is dat deze schermen even duur worden als gewone tv's :9~

Verwijderd

kan een breedbeeld(niet plat) voor je rgelen voor 610 euro.
Diameter van 72 cm. Een tevion md 7115 vts.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:56
Persoonlijk heb ik nog geen enkele plasma tv gezien die zou voldoen aan mijn eisen. Het lijkt allemaal een beetje op 256 kleuren beeldschermen. Tenzij je er verder vanaf gaat zitten, maar wat dan het voordeel is van zo'n groot scherm weet ik ook niet.

Verder moet je wel ff kijken wat voor koeling er wordt toegepast, er zijn ook plasmaschermen met aktieve koeling.

Ik vind het zonde van het geld, maargoed, ik ga ook niet voor uiterlijk en gadgetgeilheid, kga meer voor de kwaliteit :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• frankvanhoesel
Ik vind het zonde van het geld, maargoed, ik ga ook niet voor uiterlijk en gadgetgeilheid, kga meer voor de kwaliteit
Ja een Gadget is altijd leuk, en als het geld niet zo'n heel grote rol speelt is het altijd meegenomen. Maar wat betreft die kwaliteit, we zagen een DVD'tje in de winkel op zon scherm, afstand +/- 2 meter en dat zag er echt super uit. Mooi breedbeeld, zeer strak beeld, geen vertraging, mooie heldere kleuren, echt goed(pik) zwart. Maar die was dan ook 13.000 ¤ :'( Wij dachten meer aan onder de 10.000 ¤ maximaal. En dat is dan ook voor minimaal 5 a 7 jaar. Maar verschilt het veel dan welk merk en type je neemt? Ik dacht dat plasma zo ongeveer overal hetzelfde was...

Verwijderd

de verkoper zij tenminste dat ze allemaal hetzelfde waren.
zet jij een sony eens naast een philips, of enige ander merk
en dan eens zien of ze dan nog allemaal hetzelfde zijn

• Robino
Wil je een mooi plasma scherm dan moet je onderstaande nemen:

Bang & Olufsen

[url="http://www.bang-olufsen.com/product_frame.php?product=442"]BeoVision 5[/url]
Afbeeldingslocatie: http://www.bang-olufsen.com/images/6116.jpg

• frankvanhoesel
Ja, die beovision hebben we gezien...

De prijs ... pak een stoel ... tegen de 25.000 ¤ zei de verkoper |:( Daar koop je toch al een mooi autotje voor dacht ik zo. Dat is meer dan we wouden uitgeven.

Maar moet toegeven, het is een mooi ding :P

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
Op woensdag 24 juli 2002 16:06 schreef klaasbram het volgende:
Wat versta jij onder plat?
Mocht het om zo'n plasma geval gaan ja dan vind ik het een gadget anders niet :P
Trinitron is de weergave van het beeld, niet dat hij plat is, zei de medewerker van sony.

• M2B
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:21

M2B

(jarig!)
Je moet voor een LG gaan lg maakt al heel lang de beeldbuizen voor philips en jvc, vroeger ook sony maar die zijn in kwaliteit terug gegaan sinds sony zelf beeldbuizen maakt. Het prijskaartje van de LG is gewoon veel lager en je krijgt ook nog eens standaard 2 jaar garantie op de tv's van LG. Kwaliteit is gelijk aan philips en in sommige opzichten zelfs beter.

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Zeg M2B Sony maakt all langer als LG bestaat beeldschermen denk eens aan triniton.

• M2B

M2B

(jarig!)
Op woensdag 24 juli 2002 20:04 schreef Big-Foot het volgende:
Zeg M2B Sony maakt all langer als LG bestaat beeldschermen denk eens aan triniton.
LG ging eerst onder een andere naam, maar die naam weet ik zo niet dus LG maakt al veel langer als sony beeldbuizen

• Robino
Op woensdag 24 juli 2002 20:02 schreef M2B het volgende:
Je moet voor een LG gaan lg maakt al heel lang de beeldbuizen voor philips en jvc, vroeger ook sony maar die zijn in kwaliteit terug gegaan sinds sony zelf beeldbuizen maakt. Het prijskaartje van de LG is gewoon veel lager en je krijgt ook nog eens standaard 2 jaar garantie op de tv's van LG. Kwaliteit is gelijk aan philips en in sommige opzichten zelfs beter.
Misschien omdat LG een onderdeel is van Philips :+

• M2B

M2B

(jarig!)
Op woensdag 24 juli 2002 20:09 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Misschien omdat LG een onderdeel is van Philips :+
Misschien omdat LG een jaar geleden pas onderdeel van philips is geworden, maar LG staat nog steeds op z'n eigen

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Ik heb het idee dat jij een beetje LG geil bent maakt verder niks uit maar onderzoek hun history eens zou ik zeggen LG is nog nooit van naam verandert en bestaat sinds 1 oktober 1958,
En Sony sinds het jaar 1942.

• M2B

M2B

(jarig!)
Op woensdag 24 juli 2002 20:21 schreef Big-Foot het volgende:
Ik heb het idee dat jij een beetje LG geil bent maakt verder niks uit maar onderzoek hun history eens zou ik zeggen LG is nog nooit van naam verandert en bestaat sinds 1 oktober 1958,
Ooit van overnamens gehoord

• Baklap
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

er is er maar 1 :z en dat is [url="http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.jsp?product_id=481&taxonomy_id=62;63"]deze[/url] :Y)

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Bij de expert in nijmegen staat een super mooie LG voor 6999 (of was het nu 7999)... Zou ik ook wel willen hebben
:9~

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-08 10:53
Die dav800 zou ik al meteen laten vallen. Als je een 7.v. van zo'n 7000,- gaat kopen moet je niet zo bagger set kopen die wel super audio cd's leest maar het geluid niet kan produceren omdar de speakers niet tot 70000 Hz gaan.
Neem dan gewoon een losse speaker set (b.v. een Sony pascal 835) en een losse versterker + dvd speler (b.v. sony str 985)
En als t.v. is zo'n plasma wel mooi maar ik kijk er nu dagelijks tegenaan en ik moet zeggen dat er qwa kwaliteit niets boven een normale breedbeeld gaat. Neem b.v. de Philips 32pw 9617. Als je het beeld daarvan met dat van een plama vergelijkt ga je echt gewoon spontaan :r.
Maarja dit is natuurlijk ook maar een advies dus je hoeft er niet naar te luisteren.

Wat trouwens geen advies is, is dat je geen dav 800 moet kopen die set is echt ruk. We krijgen er erg veel van terug en de kwalitiet is gewoon erg slecht voor die prijs en verder moet je eens proberen je hand achter op zo'n set te leggen als hij 10 minuten staat te draaien. Echt gewoon een hoop geld voor het mooie uiterlijk maar kwaliteit ho maar. :r

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:56
Op woensdag 24 juli 2002 21:16 schreef abwouters het volgende:
Die dav800 zou ik al meteen laten vallen. Als je een 7.v. van zo'n 7000,- gaat kopen moet je niet zo bagger set kopen die wel super audio cd's leest maar het geluid niet kan produceren omdar de speakers niet tot 70000 Hz gaan.
Neem dan gewoon een losse speaker set (b.v. een Sony pascal 835) en een losse versterker + dvd speler (b.v. sony str 985)
:Z

Dus die speakers zijn slechter omdat ze niet tot 70.000 Hz gaan? Sorry vrind, maar de muziek, evenals het gehoor, gaat niet eens tot 70.000 Hz. Sterker nog, de absolute max ligt toch al zo'n 2 octaven eronder, en zelfs dat is al retelastig te horen. Helemaal als je al iets op leeftijd bent dan hoor je het sowiezo niet. Natuurlijk kun je dan zeggen dat het frequentieverloop binnen het gehoor wel gewoon een vlak verloop heeft. Maar er zijn nog wel meer zaken die meetellen in de klank en kwaliteit van het geluid.

En SACD op een pascal set luisteren vind ik persoonlijk een giller. Evenals de dav800 overigens. Dan neem je meer SACD _omdat_ het SACD is, en niet omdat het een toegevoegde waarde heeft.

Beide sets zijn leuk wegens praktische redenen (en tevens vrouwvriendelijk), om die reden moet je ze ook kopen. Niet omdat ze tot 70.000 Hz gaan...

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Baklap
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op woensdag 24 juli 2002 22:05 schreef ShittyOldMan het volgende:

[..]
(en tevens vrouwvriendelijk)
>:) en zo werkt het :D

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Nou heb je net zelf de beste reden gegeven om géén LG te kopen.

"let's make things better"

Ja, maar wanneer beginnen ze daar nou eens mee, ze roepen het al zo lang. :+

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• frankvanhoesel
Tja over die DVD set, die is wel aan vervanging toe...maar hij bevalt nog super. Het beeld is zeer strak, en het geluid is echt super voor DVD's. Het is ook geen cd speler ofzo, dus die SACD shit hebben we ook niet nodig. Vind het überhaupt onzin die SACD, echt :r

Maar het gaat vooral om de TV, en nu hoor ik LG. Die was ook in de winkel, zag er super strak uit. en had ook een schappelijk prijsje ( als je daar over kunt praten ). Maar als je eerst ¤ 10.000 hoort, dan is ¤ 6.999 een prijsje :)

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

OVER CORRECT

De prijsgarantie geldt alleen als je hetzelfde apparaat onder dezelfde voorwaarden, zelfde garantie, zichtbaar geprijsd etc ... kunt kopen....
en wat ze OOK zeggen is dat het alleen geldt voor te controleren prijzen binnen hun eigen regio en daar verstaan zij dus alleen Zuid-Holland onder.

(eigen ervaring)

ARME AOW’er

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49
Je moet voor een LG gaan lg maakt al heel lang de beeldbuizen voor philips en jvc, vroeger ook sony maar die zijn in kwaliteit terug gegaan sinds sony zelf beeldbuizen maakt.
Wanneer was dat? 50 jaar geleden ofzo? Sony maakt al sinds tv's bestaan eigen beeldbuizen. Zij waren de eerste en enige met Trinitron en ik denk eerder dat LG beeldbuizen van andere fabrikanten gebruikt dan dat ze het zelf maken. De kwaliteit van Sony beeldbuizen is trouwens een van de beste onder tv's en monitors.

Verwijderd

Ik heb ook ooit nog een platte lg gehad. Beeld was misschien wel beter dan van een vergelijkbare philip maar de zoommogelijkheden waren stukken minder. Zeg maar geen.

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 21:20
Rave17 schreef op 24 juli 2002 @ 19:47:
Wil je een mooi plasma scherm dan moet je onderstaande nemen:

Bang & Olufsen

[url="http://www.bang-olufsen.com/product_frame.php?product=442"]BeoVision 5[/url]
[afbeelding]
Mooi ding hoor, maar heb ik het verkeerd als ik zeg dat de tv's de laatste tijd breder werden en niet hoger? Deze is in verhouding zelfs nog hoger dan een conventionele niet-breedbeeld tv... hoe zit dat? of kijk ik straks gewoon tegen 2 zwarte balken aan :)

Eh... laat maar... heb nog eens op de b&o site gekeken en dat onderste gedeelte zijn dus de speakers :) Nou nog een plekje aan me muur zoeken... 1 spijkertje zal wel genoeg zijn toch, anders blijf je timmeren 8)7

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

FFF

Euh,

Wat nog vrijwel niemand weet is dat de levensduur van een plasma scherm beduidend korter is als die van een normale tv, ik ken een paar zelfstandige ondernemers in deze branche waar ik het van vernomen heb, alleen dit zegt natuurlijk geen enkele verkoper.

Wil je gewoon een leuk schermpje da is philips of panasonic in deze prijsklasse vrij goed.
Iets anders moois voor dit geld (nog minder eigenlijk) met toch een hoog gadget gehalte, in een andere "normale" tv van B&O (bijvoorbeeld met ingebouwde dvd speler, en een los stereotje voor aan de wand, zit je ook rond de 8-10 duidend) of ga voor het merk loewe, is ook een absolute topper die kwa stijlvolheid, prijs, en kwalitiet toch boven de normale merken licht, alleen dan voor een redelijk schappelijke prijs.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

FFF

MvdM schreef op 22 september 2002 @ 00:35:
[...]

Mooi ding hoor, maar heb ik het verkeerd als ik zeg dat de tv's de laatste tijd breder werden en niet hoger? Deze is in verhouding zelfs nog hoger dan een conventionele niet-breedbeeld tv... hoe zit dat? of kijk ik straks gewoon tegen 2 zwarte balken aan :)

Eh... laat maar... heb nog eens op de b&o site gekeken en dat onderste gedeelte zijn dus de speakers :) Nou nog een plekje aan me muur zoeken... 1 spijkertje zal wel genoeg zijn toch, anders blijf je timmeren 8)7
Lol, tje, dat is design he, en het geluidje is ook niet gek hoor ;)

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:27
Als je zo'n ding goedkoop wilt ga je naar de winkel waar je ze zo'n order gunt. (zal toch een fix bedrag worden) Vervolgens doe je een bod aan de verkoper van "voor deze prijs koop ik de tv." uiteraard wel een reeel bod.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:38
zion schreef op 24 juli 2002 @ 23:14:

Nou heb je net zelf de beste reden gegeven om géén LG te kopen.

"let's make things better"

Ja, maar wanneer beginnen ze daar nou eens mee, ze roepen het al zo lang. :+
Ach gut, daar heb je er weer een! _zucht_ Heb je niets zinnigs te melden, zeg dan niets. Als je goede argumenten hebt om Philips af te branden, post ze dan! Maar kom niet met de reden: het is een Nederlands ontwerp, DUS moet het wel troep zijn.

@topicstarter: Als de aanschaf nog even kan wachten, wacht dan tot er LCOS (liquid crystal on silicon) schermen op de markt komen. Deze geven meer licht, betere kleuren, zijn wat scherper, en als klap op de vuurpijl nog goedkoper ook (de productie kosten zijn iig lager). Meerdere fabrikanten zijn hier mee bezig, en wellicht dat er al wat produkten op de markt zijn. Ik heb iig al een 44" prototype van Philips gezien, en ik vond dat scherm een beter beeld geven dan een plasma scherm.

Over LG: die bestaan al vrij lang, maar waren vroeger bekend onder de naam Goldstar (LG = Lucky Goldstar), misschien dat die naam wat belletjes doet rinkelen.

Verwijderd

BCC in de diverse steden is ook een goed adres voor zulke TV's.
Maar ze zijn zeker niet allen hetzelfde. Heb zelf een Philips Plasma (106cm) thuis gehad, maar deze had wel veel signaal nodig om niet te sneeuwen, Philips kenmerk toch wel.

Mijn Sony (standaard) geeft goed beeld op de aansluiting, waar de Philips enige sneeuw vertoonde. Ik was ook niet echt kapot van de kleuren, maar dat kan een zaak van smaak zijn.

Enne, die opmerking hierboven over LG: deze maken weldegelijk beeldbuizen/ Plasma's voor Philips. Hebben ook samenwerkings verdrag.

• TeH_oNe
  • Laatst online: 15-06-2024

TeH_oNe

YEAH RIGHT

"onzinig post"( te laat)

what?

Verwijderd

Ja, zie ik nu ook, omhoog geschopte Topic. Sorry,ik heb niets gemeld.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Big-Foot schreef op 24 juli 2002 @ 20:21:
Je hebt gelijk....voor een deel.
Ze zijn een paar jaar geleden gebruik gaan maken van hun "logo naam".
Vroeger was LG Lucky Goldstar ook wel bekend onder gewoon Goldstar.
Maar een paar jaar geleden hebben ze dat dus omgegooit naar LG.

* Gutteguttegut heeft dat tig keer lopen uitleggen aan klanten tijdens en na de "naam wisseling".

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Afbeeldingslocatie: http://www.rf-online.nl/pictures/producten/LGmt42p210.jpg

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9 :9 :9

LG Plasmascherm --> 4785 euro ex BTW :9~

Verwijderd

Dat niemand dit weet ? LG was voorheen bekend onder de merknaam "Goldstar" Dus bestaat idd al een heel stuk langer dan sommige mensen hier doen vermoeden.
Pagina: 1