A-Open CRW1232 of Plextor 12/10/32A??

Pagina: 1
Acties:

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-04 20:06
Ik kom er echt niet uit. Ze hebben allebei hun voordelen. De Plextor heeft Burn Proof, de A-Open niet. Maar volgens Koen van www.hardwareinfo.net verpest die A-Open ook geen CD's, tenminste niet als je niet gaat zitten Quaken ofzo. Dan heeft de A-Open weer eena aantal voordelen, zoals veel snellere DAE, snellere herkenningssnelheid van de CDROM, enz...

Toevallig mensen die ervaring hebben met 1 van beide of nog beter met beide schrijvers?

Thx in advance !

Martijn

• Martijn
Oh, nu zie ik pas de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/54963">thread</a> van Samoza, waar gedeeltelijk antwoord wordt gegeven op mijn vragen. Reacties zijn uiteraard toch welkom, graag zelfs...:)

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04 23:18
Heb geen problemen met mijn Plextor burn-proof brandertje. OK, cd'tje herkennen duurt inderdaad wat langer (maar dat is dan ook HET enige Plextor euvel) maar voor de rest nooit burn problemen. Alleen schijnt hij met het fikken van audio-cd's onder nero in Win2k niet zo lekker te presteren - cd'tje duurt gewoon erg lang (volgens mij maakt hij continu aanspraak op de burnproof) maar dat lijkt me eerder een probleempje met win2k dan van de brander. Erg lekker dingetje dus :). A-open kennende zal die brander van hun ook wel goed zijn hoor.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Martijn
OK, punt 1 zal ik er maar effe bijvermelden...:)

Ik draai Win2k..., toch maar voor A-Open gaan dan, of hebben anderen hier weer absoluut geen problemen mee? Of is het alleen probleem onder Nero...?

Thx...

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Eymey: ik heb ook de Plextor 12/10/32A; ik het met het fikken van een audio CD geen enkel probleem. Snelheid is goed (gewoon 12x fikken, op 8x CD's >:)), CD klinkt prima. Ik draai hier ook Win2K (Pro, SP1). Heb BTW wel de firmware ge-upgrade naar v1.04. Weet niet of het daaraan ligt...

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Niet doen, ga voor Plextor want als je spellen wil kopieeren, dan moet je CloneCd gebruiken en ik weet niet of AOpen de clone cd ondersteunt, maar dat moet je maar ff kijken bij www.elby.de ! En bovendien heeft Plextor goede support en garanties handelen ze zelf af, als jouw brenner kaduuk gaat, gewoon DHL bellen en op hun kosten opsturen naar Plextor! Ik hoop dat het duidelijk is, en ik ben ook een gelukkige bezitter :) van Plextor en 500 cd's gebrand en maar een paar daarvan zijn mislukt en dat was mijn eigen schuld!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:53

momania

iPhone 30! Bam!

Hoe durf je hier nog over te twijfelen??

Ga gewoon voor de Plextor... :P

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Het verschil tussen de A-Open en de Plextor is heel groot:

DE PRIJS!!

ik heb de 16 speed a-open gekocht voor 259 piek
en de 16 speed Plextor koste toen 495 piek!

dat is het grootste verschil .. dan is er nog iets .. de plextor wordt al door alle brander software ondersteund..

de a-open alleen door Nero en CloneCD
maar dat wordt binnenkort wel beter

verders draaid mijn a-open 16x10x32x als een tierelier!
:P

Verwijderd

--> OM

Snap nou eens wat OPSLAGMEDIA is plz,.
Pagina: 1