Het grote Warcraft III topic: Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.184 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Soullie schreef op 12 augustus 2002 @ 12:39:
[...]

Ja een expansion komt er die laat wel nog 12 tot 18 maanden op zich wachten... stond in een of ander cnn interview het hoofd van blizzard...
Das wel lang.... :'( maar als het het waard is, dan kunnen ze er beter maar hun tijd voornemen. Maar heb je nog idee van wat jij leuk vind wat er in een uitbreiding moet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

apocrypha schreef op 12 augustus 2002 @ 12:24:
En kijk dat is waar de meeste beginners op af knappen :). Die foodlimit maakt het juist leuk :).
Ja en nee... die foodlimit is prachtig, maar hadden ze hem iets groter gemaakt dan waren de gevechten ook wat langer bezig, en zat er wat meer actie in. Het is nu hak, hak, en hoppa terug naar de barracks om de cue weer vol te gooien en de hero te reviven.

Wat ik ook een misser vind, is dat het hier eigenlijk geen RTS meer betreft. Het hele RTS gebeuren verdwijnt naar de achtergrond, omdat je continue bezig bent met het banen van een weg door de interface op zoek naar de juiste handmatige spells, en het zoeken naar de juiste personen in een vechtende menigte.

Ook jammer dat de hero niet automatisch gebruik kan maken van zijn aanwezige skills. Je moet hem continue een trap tegen de kont verkopen door wederom handmatig de skill uit te voeren. Je houdt geen tijd over voor strategie zo.

Ik vind Warcraft3 persoonlijk meer iets hebben gekregen van Diablo, dan van een RTS, met name door de enorme hoeveelheid aan spells, upgrades, potions, inventories, en het creepen :)

Nu doe ik dit wel adhv custom game, speelervaring, en kan het maar net op battle.net een hele andere manier van spelen zijn omdat je zo meer mogelijkheden hebt dan tegen een ultraslimme AI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Ben ik wel met je eens.. de foodlimiet had idd wel iets hoger gekund, naar 100 of zo.. verder vind ik het wel goed in mekaar zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474

Anoniem: 14124 schreef op 12 augustus 2002 @ 12:55:
[...]

Ja en nee... die foodlimit is prachtig, maar hadden ze hem iets groter gemaakt dan waren de gevechten ook wat langer bezig, en zat er wat meer actie in. Het is nu hak, hak, en hoppa terug naar de barracks om de cue weer vol te gooien en de hero te reviven.

Wat ik ook een misser vind, is dat het hier eigenlijk geen RTS meer betreft. Het hele RTS gebeuren verdwijnt naar de achtergrond, omdat je continue bezig bent met het banen van een weg door de interface op zoek naar de juiste handmatige spells, en het zoeken naar de juiste personen in een vechtende menigte.

Ook jammer dat de hero niet automatisch gebruik kan maken van zijn aanwezige skills. Je moet hem continue een trap tegen de kont verkopen door wederom handmatig de skill uit te voeren. Je houdt geen tijd over voor strategie zo.

Ik vind Warcraft3 persoonlijk meer iets hebben gekregen van Diablo, dan van een RTS, met name door de enorme hoeveelheid aan spells, upgrades, potions, inventories, en het creepen :)

Nu doe ik dit wel adhv custom game, speelervaring, en kan het maar net op battle.net een hele andere manier van spelen zijn omdat je zo meer mogelijkheden hebt dan tegen een ultraslimme AI :)
Ik vind wc3 meer iets hebben van sacrifice :(. Hoe durven ze!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
GTA3 schreef op 12 augustus 2002 @ 12:31:
[...]

En hoe moet ik weten of het leuk is :? Je zegt wel dus wat kan het schelen maar ik moet het spel zelf betalen, en als het spel het niet goed doet op me pc/of ik vind het niet euk, dan gooi ik me geld gewoon weg :(

Ik wil gewoon eerst checken dan kopen...
Ooit gehoord van een "Demo" of de "Videotheek" :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
apocrypha schreef op 12 augustus 2002 @ 13:51:
[...]

Ooit gehoord van een "Demo" of de "Videotheek" :?.
Of FTP, Nieuwsgroepen, HTTP, FXP Boards? :+ :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 13:15

Soullie

Planeshift

Anoniem: 14124 schreef op 12 augustus 2002 @ 12:55:
[...]

Hmm jij hebt zeker wc3 2 minuten gespeeld of zow... of nog nooit van auto spell gehoord ?

Je kunt ook je selectie actief houden en toch van unit wisselen.. natuurlijk moet je er wat handigheid in krijgen maar dat heb je na 5 gampjes ook wel door... domme argumenten imo.

Gewoon onthouden ow in groep 3 zit mijn hero... ff 3 drukken en dan in dat groepje je hero aanklikken... heb je 2 acties verricht...nou nou lastig zeg.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ja idd je selecteert je 1e groep bv en je wilt de knights hebben druk je tab 1 of 2 x in en je hebt al je knights :) of je houd control in en je kies de knight en je hebt ze allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Soullie schreef op 12 augustus 2002 @ 14:16:
[...]
Gewoon onthouden ow in groep 3 zit mijn hero... ff 3 drukken en dan in dat groepje je hero aanklikken... heb je 2 acties verricht...nou nou lastig zeg.. 8)7
OF je klikt gewoon op F1, dan heb je meteen je Hero geselecteerd.... :)

scheelt weer een actie heh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
ik zie dat iedereen aan het warcraften is? Niemand die mee wil fantaseren over de uitbreiding ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:11
Beetje vroeg om het nu al over een uitbreiding te hebben, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Soullie schreef op 12 augustus 2002 @ 14:16:
Hmm jij hebt zeker wc3 2 minuten gespeeld of zow... of nog nooit van auto spell gehoord ?
Auto spell voor inner fire/bloodlust en heal ja, maar dat zijn de enige auto-spell mogelijkheden.
Je kunt ook je selectie actief houden en toch van unit wisselen.. natuurlijk moet je er wat handigheid in krijgen maar dat heb je na 5 gampjes ook wel door... domme argumenten imo.
Ik vind persoonlijk de gebruikersinterface niet echt snel werken, das persoonlijk natuurlijk. Komt ook doordat je in een gevecht graag op de map wilt werken ipv in de interface. Als je dan een priest moet gaan zoeken in al het geweld van licht effecten etc. dat vind ik persoonlijk niet echt handig :)

Overigens, had je "domme argumenten imo" beter kunnen weglaten, en ervoor in de plaats kunnen zetten dat je het er niet mee eens bent, komt een stuk intelligenter over :)
Soms heb je niet eens de tijd om groepjes te gaan maken. Als je tegenstander voor je basis staat en je als een gek units aan het maken bent, ga je echt niet rustig alles in groepjes onderverdelen. In dat geval moet je via de map op zoek gaan naar de unit, zie 1ste alinea hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Als het goed is heb je al je units te alle tijden onder je CTRL-toetsen zitten. Ik in ieder geval wel.

Ik heb altijd 1 of 2 (heel soms 3) groepjes met melee of ranged attack units en in 1 groepje gooi ik m'n hero('s). Hierbij hoef ik qua spells niks te regelen afgezien m'n hero, maar dat is makkelijk te doen. Verder heb ik later in het spel in groepje spell casters. Ik heb meestal human priets dus dat is alleen in het begin inner fire op auto cast zetten en later in het gevecht heal op autocast. Indien nodig gooi je er tussendoor nog een dispel magic spel overheen als je tegenstander vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28929

lol als alle hero skillz auto-spells zouden zijn zou het maar een chaotische boel worden zonder ook maar enige tactiek denk ik.

De kunst nu is juist om je leger+hero zo goed mogelijk te kunnen beheren. Wat betreft de gebruikers interface. Die is met de muis moeilijk te besturen ja. Maar daarvoor heb je hotkeys.

Hotkeys zijn een prachtige oplossing om snel spells te casten, gebouwen te plaatsen, orders te geven etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2024

Ezz

Ik hoop dat er een trigger wordt toegevoegd die rushen tegen gaat, of in ieder geval de kracht eruit weet te halen. Want rushen sucks...valt geen eer mee te behalen. Alleen is he zo jammer dat iedereen alleen nog maar wil rushen. Het spelen met de Orcs wordt daarom minder leuk.

Iemand die rushen een strategie vind...?

...The needle was four feet long and thick as a pencil. I tried to run but the doctor had been an olympic javelin champion. My new nickname at the hospital is Bob - short for shishkabob...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Ezz schreef op 12 augustus 2002 @ 16:21:
Ik hoop dat er een trigger wordt toegevoegd die rushen tegen gaat, of in ieder geval de kracht eruit weet te halen. Want rushen sucks...valt geen eer mee te behalen. Alleen is he zo jammer dat iedereen alleen nog maar wil rushen. Het spelen met de Orcs wordt daarom minder leuk.

Iemand die rushen een strategie vind...?
Ik heb een klein aantal replays gezien en het enige wat mij opvalt is dat er als een gek over de map wordt gecrost om te krepen met een aantal units achter elkaar. Binnen 20 minuten is dan het spel afgelopen. ik vind dat niet bijster interessant. Ik zou meer willen kunnen plannen.

Maar om het nu rushen te noemen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-03 22:09

Mandor

Lord of Chaos

Een paar dingen:
1) RTS: Warcraft III is RTS op en top. Je moet het alleen leren kennen. De food limit zit er voor een reden, en dit maakt juist het spel. Niet brainless units in melee rushen, maar nadenken over wat je doet. En ik kom net uit een 1v1 potje dat langer dan een uur duurde... Dus om nou te zegggen dat gevechten snel over zijn...
2) Interface: Ik zou niet weten wat Blizzard anders zou kunnen doen aan de interface zoals die nu is. Toegegeven, als je alleen de muis gebruikt, kan je niet op tegen mensen die online spelen. Maar zo goed als alles in het spel heeft hotkeys. Leer ze uit je hoofd, het helpt!
3) Rushen: Rushen is een tactiek, maar als je een ervaren speler bent, kan je bijna altijd wel een rushende speler verslaan. Voor beginnende spelers is het extreem moeilijk om zo online te gaan spelen. Ik zou bijna zeggen: Ga niet (ranked) online spelen voordat je de AI in 1v1 kan verslaan. Op dat moment ben je snel genoeg.
4) Online: Online spelen is moeilijk, vooral tegen mensen die het spel al langer kennen (zie bovenstaande). Als je net begint, ga dan niet met "Play Game" games spelen, maar kijk bij "Custom Game" naar games met "newbie" erin. En bekijk wat replays van ervaren spelers. Ik heb er een paar gepost op http://panic.et.tudelft.nl/~arnaud/wc3.

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Dark_Insaniac en HIValicious als jullie dan toch beide hetzelfde icon willen houden: gebruik dan deze even.
Als je een andere in 60*60 wil zeg je het maar even.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=5095

Mandor, deze is voor jou:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=5094

en ik ben er weer hoor om 21.00 uur channel gotwar3 (waar slaat de naam eigenlijk op?)

[ Voor 0% gewijzigd door HertogJan op 12-08-2002 17:33 . Reden: icoon optimalisatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-05 21:32

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

De naam 'got' was al in gebruik....

:P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Anoniem: 14124 schreef op 12 augustus 2002 @ 16:02:

Ik vind persoonlijk de gebruikersinterface niet echt snel werken, das persoonlijk natuurlijk. Komt ook doordat je in een gevecht graag op de map wilt werken ipv in de interface. Als je dan een priest moet gaan zoeken in al het geweld van licht effecten etc. dat vind ik persoonlijk niet echt handig :)

Overigens, had je "domme argumenten imo" beter kunnen weglaten, en ervoor in de plaats kunnen zetten dat je het er niet mee eens bent, komt een stuk intelligenter over :)
Mja het was niet echt de bedoeling om intelligent over te komen maar om duidelijk te maken dat imo die argumenten nergens op slaan
Soms heb je niet eens de tijd om groepjes te gaan maken. Als je tegenstander voor je basis staat en je als een gek units aan het maken bent, ga je echt niet rustig alles in groepjes onderverdelen.
Ik neem aan dat je een complete RTS noob bent ? je units 1 voor 1 besturen gebeurt namelijk sinds C&C al niet meer.

Je kunt ook gewoon dubbel clicken op BV een grunt en dan heb je alle grunts geselect... ik zie niet in hoe ze dit beter hadden kunnen doen je hebt immers 3 verschillende selectie methodes...
In dat geval moet je via de map op zoek gaan naar de unit, zie 1ste alinea hierboven
Daarom moet je ze in groepen indelen dus.... als iets onder ctrl+1 zit... druk je 2x snel de 1 in en je bent bij groep 1 die kun je dan mooi direct naar je base sturen...

ik zette er expres "IMO" bij, want voor mij waren dat slechte argumenten voor iemand anders misschien niet dunno

Je kunt zelfs het exit punt van barracks op je hero of een ander punt zetten... de interface is duidelijk een van de beste (zo niet de beste) besturingen van het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

HertogJan schreef op 12 augustus 2002 @ 17:01:
Dark_Insaniac en HIValicious als jullie dan toch beide hetzelfde icon willen houden: gebruik dan deze even.
Als je een andere in 60*60 wil zeg je het maar even.

afbeelding

afbeelding

en ik ben er weer hoor om 21.00 uur channel gotwar3 (waar slaat de naam eigenlijk op?)
dude! nu je toch bezig bent.... :P

heb je voor die PotM in animation?

_/-\o_ :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

HertogJan schreef op 12 augustus 2002 @ 17:01:

[...]
Heel erg bedankt!

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Er mag trouwens volgens mij wel een nieuw topic geopend worden, maar ik doe dat maar niet, want weet niet precies wat de regels daarvoor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Er wordt hier democratisch besloten wie het nieuwe topic mag openen, geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Mailtje naar ItSnows of IceStorm denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

als er 1000 posts zijn mag er een nieuwe topic worden geopend, deze x vind ik persoonlijk dat promwarmachine aan de beurt is :)

ik weet niet zeker of ik er vanavond ben om 9 uur, maar ik zie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Ik wil er wel een openen (met informatie en sites en zo), maar als iemand anders er gelukkig van wordt hoeft het natuurlijk niet. :)

[ Voor 0% gewijzigd door HertogJan op 12-08-2002 17:24 . Reden: maar... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Mandor schreef op 12 augustus 2002 @ 17:19:
Er wordt hier democratisch besloten wie het nieuwe topic mag openen, geloof ik. :)
ok 1 stem heb je open maar ;) :P
HertogJan schreef op 12 augustus 2002 @ 17:23:
Ik wil er wel een openen (met informatie en sites en zo), maar als iemand anders er gelukkig van wordt hoeft het natuurlijk niet. :)
*edit* hmm hij doet info :P open jij maar >:)

[ Voor 0% gewijzigd door Soullie op 12-08-2002 17:25 . Reden: >:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eerst tot post 1000 wachten schorriemorrie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Hier van alle units de optimized icons.
Als je ze gebruikt please even hosten op je eigen server of zoiets als Picserver.

Hier zijn ze:

- Human
- Orcs
- Night Elves
- Undead

[ Voor 0% gewijzigd door HertogJan op 13-08-2002 02:10 . Reden: alle rassen :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Anoniem: 29882 schreef op 12 augustus 2002 @ 17:26:
eerst tot post 1000 wachten schorriemorrie!
ik wacht wel hoor... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hertogjan: gebruik af en toe eens de edit knop :)

en jou icon trekt geen computerkracht bij mij hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Ik zie m'n icon niet eens. Weet iemand waarom? (ja, ik weet 't, een beetje off topic, maar plz...)

Edit: nevermind, ik ben gewoon dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34517

MadEgg schreef op 12 augustus 2002 @ 00:07:
Hmm.. die unit limit is echt veel te laag.. Een beetje comp kan toch wel meer dan 90 food aan? Ik vind dit dus echt zwaar klote, zo is er totaal geen strategie mogelijk omdat je alleen met je peons al aan de food limit zit...

En de faces van de units(als je ze selecteerd, dan onderaan) zijn ook vet lelijk.
vind het toch knap dat je met je peons al aan de 90 foodlimit komt, ik vind het wel cool zo mijn eerste gedachte was ook zo van hmmm was dat nou je hebt een vet lage limit, maar na een paar keer gespeeld te hebben is dit 1 van de dingen dat wc3 cool maakt, je moet veel meer aan je tactics denken en tis nie zo van wie het grootste leger heeft wint, dus dat vind ik wc3 onwijs cool maken, maar ja niet iedereen zal die mening delen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PromWarMachine schreef op 12 augustus 2002 @ 07:21:
[...]

Orc anti-air = Raiders ;)

Dan doe je Ensnare, zo liggen ze op de grond te spartelen en sloop je ze zo met je Grunts ;) Eventueel wat Witch Doctors erbij voor Healing Wards, succes :)
Thx, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Anoniem: 34517 schreef op 12 augustus 2002 @ 17:45:
[...]

vind het toch knap dat je met je peons al aan de 90 foodlimit komt, ik vind het wel cool zo mijn eerste gedachte was ook zo van hmmm was dat nou je hebt een vet lage limit, maar na een paar keer gespeeld te hebben is dit 1 van de dingen dat wc3 cool maakt, je moet veel meer aan je tactics denken en tis nie zo van wie het grootste leger heeft wint, dus dat vind ik wc3 onwijs cool maken, maar ja niet iedereen zal die mening delen denk ik!
Ja idd je moet nu ook wel samen werken met je ally ipv dat je er zelf ff overheen walst... vooral townportal maakt in 2v2 een rush van 1 persoon bijna zinloos...

een peon kill missie in het begin is wel een geinig id btw :)

zown human archmage die meteen je peons attacked is erg irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehehe :) zeker al vaak uitgeprobeerD :P

Tis gewoon een vet spel, en als je er niet van houd zeg dat dan gewoon en ga niet alles afkraken, en dat hero gedoe vind ik juist vet, maar ja ik speel ook diablo2 dus ja want wil je nog meer wc2 met diablo gekruist :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik heb em vandaag eindelijk ook gehaald! Gelukkig Bewaarde E-plaza de boekjes achter de balie :)
Ik Ben al een eindje met de Human camaign en ik kan maar 1 ding zegen. SUPERVETTE GAME!!!
Vanavond maar eens battlenet uitproberen :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:59

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Soullie schreef op 12 augustus 2002 @ 18:11:
[...]

Ja idd je moet nu ook wel samen werken met je ally ipv dat je er zelf ff overheen walst... vooral townportal maakt in 2v2 een rush van 1 persoon bijna zinloos...

een peon kill missie in het begin is wel een geinig id btw :)

zown human archmage die meteen je peons attacked is erg irritant :P
Dat is absoluut irritant het enige wat je kan doen is zorgen dat je een burrow bij je mijn bouwt dat ze daar kunnen schuilen voor de storm maar kost wel een hoop goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik speelde een keer een game met Triad en toen kwam er een orc aan die allemaal burrows in triad zijn base ging bouwen en een NE ging moonwells buiten zijn base bouwen. Beetje foute tactic natuurlijk, want die burrows lagen zo plat en die moonwells ook. Ze verlieten de game toen meteen.

Nogal foute tactic als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Anoniem: 34517 schreef op 12 augustus 2002 @ 18:30:
hehehe :) zeker al vaak uitgeprobeerD :P

Tis gewoon een vet spel, en als je er niet van houd zeg dat dan gewoon en ga niet alles afkraken, en dat hero gedoe vind ik juist vet, maar ja ik speel ook diablo2 dus ja want wil je nog meer wc2 met diablo gekruist :):)
Het hero systeem mag van mij in de expansion zelfs worden uitgebreid... meer hero's meer powerfull etc :)
HitmanWVU schreef op 12 augustus 2002 @ 18:46:
Ik speelde een keer een game met Triad en toen kwam er een orc aan die allemaal burrows in triad zijn base ging bouwen en een NE ging moonwells buiten zijn base bouwen. Beetje foute tactic natuurlijk, want die burrows lagen zo plat en die moonwells ook. Ze verlieten de game toen meteen.

als die burrows af waren met die spike upgrade was je dood geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 27-05 15:48
op zich is t niet fout om je moonwells "iets" buiten je base te bouwen, ik bouw ze meestal bij een uitgang of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Voor iedereen die de Collectors Edition heeft met de interlace probleem op de DVD (Europese versie), hier een wat geruststellende antwoord van Blizzard:
I'm pretty sure that there will be another pressing of the DVD, so you
should talk to your local distributor and arrange a replacement. I don't
have any information on when this will happen, but you should be able to
exchange the DVD in the future.

Thanks,
Mike K.
Senior Technical Support
Blizzard Entertainment
http://www.blizzard.com/support

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 18:59

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik had gisteren een medespeler en die zette een orc guard tower in de ander zijn base. Die was niet blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

TrailBlazer schreef op 12 augustus 2002 @ 19:02:
[...]
Ik had gisteren een medespeler en die zette een orc guard tower in de ander zijn base. Die was niet blij :)
Het bouwen van een tower bij de mogelijke expansion van je tegenstander is ook een goeie optie dat heb je namelijk snel gedaan :)

beetje weg van de creeps ... als ie dan aankomt hakken de creeps op hem en jou tower maait een boel units neer... tower is toch behoorlijk cheap

heb ik wel pas 2x suc6vol toegepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-05 19:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hehe das cheap :P
Ik ben nu @ dat stukje waar je 30 min levend moe blijven
Hoe pakken jullie deze shit aan?

(ik ga geen 37 pages doorkijken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

dat met de undead ?

zigurats bouwen... allemaal upgraden en dan wat units maken

moet makkelijk lukken... kort maar krachtig... ik heb het zo first try overleefd... als je het over de laatste missie hebt moet je ff eerder in het topic kijken daar had iemand het netjes uitgetypt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 22:43
hehe ik had net een cool potje.

Zoals sommige misschien weten (of niet..of wat boeit het eigenlijk :P ) ben ik weer terug bij de orcs 8)

Ik moest tegen een matige huntress/archer rusher. Maar zijn eerste aanval was wel genoeg om m'n kampje bijna kapot te maken. Maar ik gaf niet op en door goed gebruik te maken van torens en burrows kon ik steeds net z'n aanvallen overleven. tot ik op een geven moment de kans kreeg een expansion te bouwen en toen waren de kansen omgekeerd >:)

Ok het was geen toptegenstander maar ik vind het toch knap van mezelf :)

http://home.hccnet.nl/a.b...20vs%20Dark%20Angelus.w3g

Orc ownage })

/edit

9 uur weer tweakers match??

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
freaker
die jonge heeft maphack
check de replay maar,
1) hij loopt gelijk naar je base toe
2) waar jij 1e ging creephunten zie je hem die gleuf inlopen en gelijk uit , let maar eens goed op .
Ik denk iig dat hij maphackt
Hmm op het laats lijkt het weer van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

mja je kunt ook goed gokken...

maar ik heb de reply nog niet gezien... ik zal ehm ff bekijken voor ik hier wat roep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
SaURoN schreef op 12 augustus 2002 @ 20:24:
freaker
die jonge heeft maphack
check de replay maar,
2) waar jij 1e ging creephunten zie je hem die gleuf inlopen en gelijk uit , let maar eens goed op .
3) Hij valt direct die peon van je aan
Als dat echt zo is is ie wel xtreem slecht >:)

Maar ik denk het niet (heb replay nog niet gechecked) want:

1 Er heeft een tijdje een peon onder z'n kamp gestaan
2 Ik kon bijna op het eind een expansion maken zonder dat hij het doorhad

* FreakR gaat toch nog ff checken :)

anders mailtje naar blizzard >:)

whaha die gast gaf op omdat z'n mijn leeg was rofl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik vind het iig opvallend :) maargoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Evilpino - TrehT - Hitmanus Killing Spree !!!!!!! 10 - 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Fr3aKER schreef op 12 augustus 2002 @ 20:10:
hehe ik had net een cool potje.

Zoals sommige misschien weten (of niet..of wat boeit het eigenlijk :P ) ben ik weer terug bij de orcs 8)

Ik moest tegen een matige huntress/archer rusher. Maar zijn eerste aanval was wel genoeg om m'n kampje bijna kapot te maken. Maar ik gaf niet op en door goed gebruik te maken van torens en burrows kon ik steeds net z'n aanvallen overleven. tot ik op een geven moment de kans kreeg een expansion te bouwen en toen waren de kansen omgekeerd >:)

Ok het was geen toptegenstander maar ik vind het toch knap van mezelf :)

http://home.hccnet.nl/a.b...20vs%20Dark%20Angelus.w3g

Orc ownage })

/edit

9 uur weer tweakers match??
Hmm dit ga je misschien niet zo leuk vinden, maar je hebt geluk dat je tegenstander het iq van een stoepteen had.

Punten van kritiek:

1> Je hebt 600 gold en 120 hout, maar je bouwt geen grunts????? 1 grunt + hero nie genoeg
2> Je word aangevallen, maar je enigste grunt moet je hero volgen. Deze valt dus niet aan ???
3> Je laat je bij deze aanval eerst half aanvallen voordat je skill gebruikt. Gevolg dode hero
4> Je word weer aangevallen. Dit keer helemaal geen skill? Gevolg dode hero + barrack naar de klote.
5> Je word weer aangevallen. Deze keer met ballista's. Je hero richting ballista's das goed, maar je zet je shamans op afrag afstand :?
6> Gelukt dat tegenstander wegging, want hij had het voordeel. Hij moest alleen een wat groter leger gebruiken.

Ohja tegenstander geen maphack. Zoiets heet scouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Waren leuke games weer :)
1e keer verloren 2e keer gewonnen :P

[ Voor 0% gewijzigd door SaURoN op 12-08-2002 23:56 . Reden: URLS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Ghehe ik ben uber met Undead :Y) ;)

het was btw een Gaurd tower ;) en als er eentje staat ben je best wel phucked. Maarja zij deden het fout en je moet gewoon op je hoede zijn tegen zoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:09

NoTimeRemains

I know

shade mag ik jou buildorder weten

ff kijke of die van mij ook een btje iets is:
3 ac's to gold
1 ghoul to wood
2 ac's bouwe
1e ac bouwt crypt, altar, zig dan to gold
2e ac to gold

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
sorryd at ik er niet was jongens, maar jullie zijn vast wel gaan spelen zonder mij :) (jaja niet eens opgevallen natuurlijk)...
slaap lekker en tot morgen in deel 4 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
HitmanWVU schreef op 12 augustus 2002 @ 21:28:
[...]

Hmm dit ga je misschien niet zo leuk vinden, maar je hebt geluk dat je tegenstander het iq van een stoepteen had.

Punten van kritiek:

1> Je hebt 600 gold en 120 hout, maar je bouwt geen grunts????? 1 grunt + hero nie genoeg
2> Je word aangevallen, maar je enigste grunt moet je hero volgen. Deze valt dus niet aan ???
3> Je laat je bij deze aanval eerst half aanvallen voordat je skill gebruikt. Gevolg dode hero
4> Je word weer aangevallen. Dit keer helemaal geen skill? Gevolg dode hero + barrack naar de klote.
5> Je word weer aangevallen. Deze keer met ballista's. Je hero richting ballista's das goed, maar je zet je shamans op afrag afstand :?
6> Gelukt dat tegenstander wegging, want hij had het voordeel. Hij moest alleen een wat groter leger gebruiken.

Ohja tegenstander geen maphack. Zoiets heet scouten.
Thx voor de kritiek :)

Ik heb een tijd night elves gespeeld maar daar ben ik mee opgehouden omdat me orcs toch leuker leek en ik moet nog een beetje wennen aan m'n build order dus het kan idd gebeuren dat ik wat geld over het hoofd zie :o

en m'n micro is idd ook nog niet perfect zegmaar :o :7

* FreakR moet nog veel leren dus advies van de pro is altijd ok 8)

Ik weet ook wel dat ik veel mazzel heb gehad want die enemy had idd echt het iq van een stoeptegel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

SaURoN schreef op 12 augustus 2002 @ 23:22:
Waren leuke games weer :)
1e keer verloren 2e keer gewonnen :P
Same here :/

Daarna nog een 2v2v2, die was best gaaf, maar wel verloren :/

Degenen die meededen waren:

Team 1
• Apocrypha
• Aris1983

Team 2:
• Hielko
• Weet niet meer ;(

Team 3:
• Evilpino
• Mr.J

Team 3 won, ik heb helaas geen screenshot

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
PromWarMachine schreef op 13 augustus 2002 @ 00:09:
[...]

Same here :/

Daarna nog een 2v2v2, die was best gaaf, maar wel verloren :/

Degenen die meededen waren:

Team 1
• Apocrypha
• Aris1983

Team 2:
• Hielko
• Weet niet meer ;(

Team 3:
• Evilpino
• Mr.J

Team 3 won, ik heb helaas geen screenshot
Ja wie was die ene member van team 2 nou 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hehe, eerste 2 games verloren, daarna met een 2vs2vs2 game ingedeeld bij evilpino. _/-\o_

En gewonnen! :P

De replay staat hier:
http://home.planet.nl/~geem0005/J.w3g

Wie o wie wil mijn acties aan een kritische blik onderwerpen???

PS: Waarom zijn de replays zo f*cking klein? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

HIValicious schreef op 12 augustus 2002 @ 23:43:
shade mag ik jou buildorder weten

ff kijke of die van mij ook een btje iets is:
3 ac's to gold
1 ghoul to wood
2 ac's bouwe
1e ac bouwt crypt, altar, zig dan to gold
2e ac to gold
Dat van undead was een grapje he ;)
Ik suck enorm met undead. Kan er totaal niet mee overweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJ schreef op 13 augustus 2002 @ 00:12:

PS: Waarom zijn de replays zo f*cking klein? :?
ik denk omdat de replay niet meer is dan een soort 'seintje' aan de computer wat hij moet replayen, dus er zitten niet echt graphics in enzo, maar gewoon instructies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Die 2 vs 2 vs 2 game was idd leuk. Normaal weet je na de eerste battle al wie gaat winnen, maar hier blijft het spannend. Als je de replay bekijkt zie je ook dat dan het ene team er het beste voor staat en dan weer 't andere team.

PS. zo'n replay is zo klein omdat hij alleen maar bijhoud welke unit welke actie doet en dan bedenkt ie zelf wat het gevolg van z'n actie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Nogmaals van alle units de optimized icons voor jullie van GoT.
Als je ze gebruikt please even hosten op je eigen server of zoiets als Picserver.

Hier zijn ze:

- Human
- Orcs
- Night Elves
- Undead

Tijdje werk aan gehad (vriendin slaapt nu toch)... enuh zet ze ff in deel 4 of zo.
VEEL PLEZIER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

kan je je account van b.net ook leeg gooie?
ik heb eg super veel klote losses (disc, tegenstander die van partij wisselt, ally discs) man ik wordt er ziek van :r maar de naam is koel dus kan je nie ergens je account leegmaken ofozw?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 20-05 12:24
HIValicious schreef op 13 augustus 2002 @ 02:23:
kan je je account van b.net ook leeg gooie?
ik heb eg super veel klote losses (disc, tegenstander die van partij wisselt, ally discs) man ik wordt er ziek van :r maar de naam is koel dus kan je nie ergens je account leegmaken ofozw?
Wat maakt dat nou uit dat je veel verliest.
Ik ben er juist trots op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SaURoN schreef op 12 augustus 2002 @ 20:24:
freaker
die jonge heeft maphack
check de replay maar,
Hmm op het laats lijkt het weer van niet...
NU al cheaters met wc3??? HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t2faag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:26
Jaded schreef op 13 augustus 2002 @ 08:22:
[...]
Wat maakt dat nou uit dat je veel verliest.
Ik ben er juist trots op O-)
Zolang je maar niet cheat...

Laten we leuk blijven tegen elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Het gaat niet echt goed :'( Winstpercentage is 28% ofzo. Ik zal vanavond ff een spelletje doen en een reply plaatsen, want ik wil wel eens weten wat ik allemaal fout doe.

Ik weet wel van mezelf dat ik tijdens het scouten en aanvallen en verdedigen vergeet units enzo te maken omdat ik er gewoon geen tijd voor heb.
t2faag schreef op 13 augustus 2002 @ 09:28:
Zolang je maar niet cheat...
That's right ! :D
Maphack heb ik niet nodig, daat zijn shades goed voor :)
Ik krijg het trouwens vaak genoeg naar m'n hoofd geslingerd dat ik maphack gebruik, omdat ik mijn shades altijd vijandige units laat volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

HertogJan schreef op 13 augustus 2002 @ 02:13:

Hier zijn ze:

- Human
- Orcs
- Night Elves
- Undead

Tijdje werk aan gehad (vriendin slaapt nu toch)... enuh zet ze ff in deel 4 of zo.
VEEL PLEZIER!
:*

Voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Bouwen jullie veel defence eigenlijk? Ik zet mijn ingangen altijd helemaal vol :P
Misschien beetje overdreven soms, maar ik erger me altijd kapot als mijn ally 1 torentje heeft staan, en na 10 seconden al zijn units dood zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Hielko schreef op 12 augustus 2002 @ 16:02:
Beetje vroeg om het nu al over een uitbreiding te hebben, niet?
Nee, hoor niet voor het verhaal... Misschien voor de multiplayer wel. maar dat kan ik niet beoordelen. Ik vind het een mooi verhaal en wil graag weten hoe het gaat aflopen.

dan ga ik er maar lekker over dromen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Die grote demoon van de NE maakt de NE corrupt en dan gaan ze de humans en de orcs aanvallen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 27-05 15:48
turtlen sucks
was giteravond goeie game aan het doen 3 / 4 afgemaakt
komen we bij de laatste ....
allemaal towers; ik hmm misschien doen bloodlusted wyvern wonderen
nou nee dus, toen maar mass cat's en weg waren ze towers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Je moet wat he, als je n00b bent :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Niemand commentaar op mijn acties?

Ben kennelijk l33t....

:X :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
MrJ schreef op 13 augustus 2002 @ 10:04:
Niemand commentaar op mijn acties?

Ben kennelijk l33t....

:X :z
Blijkbaar wel :D
Ik ben op m'n werk, dus kan het niet aanschouwen.
Wordt er vanavond weer gebattled ?? Dan kunnen jullie m'n strategien bekritiseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Jaded schreef op 13 augustus 2002 @ 09:42:
Bouwen jullie veel defence eigenlijk? Ik zet mijn ingangen altijd helemaal vol :P
Misschien beetje overdreven soms, maar ik erger me altijd kapot als mijn ally 1 torentje heeft staan, en na 10 seconden al zijn units dood zijn.
Tower N00b :P. Maar serieus, dat is niet handig. Ik maak zelden meer dan twee towers, en vaak zelfs geen enkele tower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Yep, 'vroeger' bouwde ik altijd veel Ancient Protectors (stuk of 5/6). Nu besteed ik 't geld leiver aan een extra hero ofzo... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hmm. Effe tussendoor, jullie hebben allemaal 1337 bewegende icons (Ik denk dat die in de MPQ zitten). Is d'r ook een site die ze allemaal al heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Shock3r schreef op 13 augustus 2002 @ 11:15:
Hmm. Effe tussendoor, jullie hebben allemaal 1337 bewegende icons (Ik denk dat die in de MPQ zitten). Is d'r ook een site die ze allemaal al heeft? :)
Moet je even een paar posts omhoog scrollen en de repley van hertogjan lezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Shock3r schreef op 13 augustus 2002 @ 11:15:
Aantal posts boven je... :/
HertogJan schreef op 13 augustus 2002 @ 02:13:

Hier zijn ze:

- Human
- Orcs
- Night Elves
- Undead

VEEL PLEZIER!
edit:

Niets beters te doen dan hier rond te hangen Hielko? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Bedankt :Y) Maar ik ga toch naar m'n oud icon terug, vind ik iets mooier, en anders wordt iedereen gek van de WAR3 icoontjes hier :P ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
MrJ schreef op 13 augustus 2002 @ 11:17:
edit:

Niets beters te doen dan hier rond te hangen Hielko? :+
offtopic:
't Bookmark systeem hier is cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
Ik ben ook maar van m'n Priestess icon afgestapt, het werd tijd voor iets nieuws, en MrJ had 'em ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Heb 't icoon net 1 dagje... :?

Damn! Zal dan maar mijn specs uit mijn sig halen! Xeno en al die anderen hier hebben 't ook al! :(

(triest icon gezeur...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Hielko schreef op 13 augustus 2002 @ 11:02:
Tower N00b :P. Maar serieus, dat is niet handig. Ik maak zelden meer dan twee towers, en vaak zelfs geen enkele tower.
n00b als je towers bouwt? Als je bij de undead geen towers bouwt heb je toch een probleempje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shock3r schreef op 13 augustus 2002 @ 11:24:
Bedankt :Y) Maar ik ga toch naar m'n oud icon terug, vind ik iets mooier, en anders wordt iedereen gek van de WAR3 icoontjes hier :P ;) :+
Boeiuh tis toch wc3 topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Hielko, Freak, Prom, evilpino, MrJ hoelang waren jullie nog doorgegaan? Ik had graag willen blijven maar ik moest pitten :/. IS er al bekend wie deel IV gaat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaded schreef op 13 augustus 2002 @ 12:14:
[...]
n00b als je towers bouwt? Als je bij de undead geen towers bouwt heb je toch een probleempje :P
Hij zal vast niet met undead spelen want als je met orc of human speelt maak ik er een paar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
apocrypha schreef op 13 augustus 2002 @ 12:25:
Hielko, Freak, Prom, evilpino, MrJ hoelang waren jullie nog doorgegaan? Ik had graag willen blijven maar ik moest pitten :/. IS er al bekend wie deel IV gaat maken?
Na dat 6 vs 6 potje hebben we nog 2 vs 2 vs 2 gedaan, dat duurde een uur oid. Dus je kan uitrekenen hoe lang we nog door zijn gegaan. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Ik bouw alleen torens aan het einde van het spel, als i kgold teveel hebt, of als ik toch nisk te doen heb en ik zit op 90/90 foodlimit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

offtopic:
ziet er iemand bij mij een bewegende Abomantion?

Kan ik nu wel mij account leeg gooien of toch niet?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

apocrypha schreef op 13 augustus 2002 @ 12:29:
Ik bouw alleen torens aan het einde van het spel, als i kgold teveel hebt, of als ik toch nisk te doen heb en ik zit op 90/90 foodlimit :).
Ik heb toch meestal 2 towers in me base. Je weet niet hoeveel verschil ze uitmaken als je wordt aangevallen. Dit geldt natuurlijk niet bij de laatste grote aanval als je verliezt, maar dan lag het niet aan je towers :)

Bij rushes, of gewoon annoyende tegenstander die meerdere keren komt aanvallen kunnen towers je leven redden!

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
HIValicious schreef op 13 augustus 2002 @ 12:33:
offtopic:
ziet er iemand bij mij een bewegende Abomantion?

Kan ik nu wel mij account leeg gooien of toch niet?
Nee dat kan niet. En ja, ik zie je bewegende ico. En volgens mij is het niet de geoptimaliseerde versie die HertogJan heeft gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, ik zie helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Thnx

offtopic:
Maar uhm hoe moet ik dat nou doen dan? Zo'n icon uploaden enz (als ik de Abom wil uploaden (is van HertogJan) dan zegt ie dat ie te groot is...

This is the Way.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.