Het grote Warcraft III topic: Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.305 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47
Ja dat is een stomme vraag :D. Als je, je hero hebt geselecteerd moet je op het rode kruisje drukken waar een nummertje bij staat (in het begin is dit 1). Nu kan je 1 skill kiezen om te upgraden. Als je hero nu een level hoger wordt kan je weer een nieuwe skill kiezen, een skill upgraden net zo lang tot ie level 10 is.

Ps. DvKooyk: ik ben niet verslaafd aan WCII :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol dus je speeld nog meer spellen zo als zie mijn topic wil je
----Wat voor punt zou jij jou spel geven----
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Klippy

Still Game

Eigenlijk moet ik dit soort games niet, enige dat ik leuk vond was Dungeon Keeper II.
Maar opeens herinnerde ik me dat ik ooit een Pentium100 gekocht had en daar zat Warcraft bij... Vond ik ook best leuk toen.
En nu had ik opeens de drang om WCIII te spelen. Dus ik gat binnenkort toch maar eens doen, morgen ofzo es beginnen, kijken of me dat nog kan boeien :) Misschien kom ik hier dan wel vaker :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
DvKooyk: mag ik je 1 tip geven? Schrijf asjeblieft je zinnen in het Nederlands en gebruik punten en komma indien van toepassing. Leest een stuk prettiger voor je mede-gotters :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke zal het op nieuw doen. (punt)
Lol dus je speeld nog meer spellen, zo als.
Zou je naar mijn topic willen gaan, dank je wel.

Zo nu kan je er wijs uit hoop ik srry. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar ik snap nog steeds niets van je reply DvKooyk
Maar het hoort mij niets aan wat er in die reply staat want het is voor Hielko bedoel ( hopen dat hij het wel snapt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 01:02:
Oke zal het op nieuw doen. (punt)
Lol dus je speeld nog meer spellen, zo als.
Zou je naar mijn topic willen gaan, dank je wel.

Zo nu kan je er wijs uit hoop ik srry. :(
Goed, ik zal het even vertalen ;)

"Oke, nogmaals:
Lol, dus je speelt nog meer spellen? Welke bijvoorbeeld?
Zou je naar mijn topic willen gaan, dank je wel." <post hier de URL er even bij ;) >

"Hopelijk snap je het nu wel O-) "

edit:
Zo moeilijk is Nederlands niet hoor ;)

BTW: Hielko, jij niet verslaafd? Ik weet beter :o :Y)

=====================================================================
Eej, lees ik net de hele draad door, vanaf waar ik gebleven ben, is er zonder dat ik het wist een heel Tourney op gang gebracht, wow _/-\o_

Choesie jei Apocrypha & de rest ;)

Count me in:
Op GoT heet ik, uhh? Guess :*)
En op WarCraft III: Aris1983 zoals je weet ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReV3rEnD

count me in :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Ik heb nu:

GoT:

Apocrypha
Fr3aKER
Rody
Mandor
Shade
Hielko
Volo
Morph666
ReV3rEnD
PromWarMachine

Zijn er nog mensen die ik vergeten ben? Of zijn er nog mensen die nog mee willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Lijkt me niet zo'n goed idee :) (toch, PWM ? :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar we beginnen zaterdag?

het spreekt voor zich dat ik zaterdagvond uit ben :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 12:40:
maar we beginnen zaterdag?

het spreekt voor zich dat ik zaterdagvond uit ben :{
Lees de regels eens door man, iedereen dtelt vragen die allemaal in de regels zijn uitgelegt. We beginnen zaterdag. Ik zet dan een deadline wanneer alle wedstrijden va nde eerste ronde gespeeld moeten zijn. Die deadline is waarschijnlijk een week. Dus je hebt een week de tijd om te kunnen spelen. Maar wat die deadline is moet ik nog bepalen aan het aantal deelnemers. En het aantal deelnemers weet ik pas donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Helaas ga ik over een dikke week op vakantie zodat (vooropgesteld dat ik überhaupt mijn eerste potje win) ik niet het hele toernooi kan uitzitten... ;(

Maar goed: Iemand vanavond zin in een 6vs6 zoals vrijdag? Ik heb er iig goede herinneringen aan. :P

Voor de geinteresseerden: 21.00u OK?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel PromWarMachine voor de uit leg, je zou voor een klas moeten gaan staan :P

THx m8ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 11 augustus 2002 @ 13:02:
Helaas ga ik over een dikke week op vakantie zodat (vooropgesteld dat ik überhaupt mijn eerste potje win) ik niet het hele toernooi kan uitzitten... ;(

Maar goed: Iemand vanavond zin in een 6vs6 zoals vrijdag? Ik heb er iig goede herinneringen aan. :P

helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 11 augustus 2002 @ 00:40:
Ja dat is een stomme vraag :D. Als je, je hero hebt geselecteerd moet je op het rode kruisje drukken waar een nummertje bij staat (in het begin is dit 1). Nu kan je 1 skill kiezen om te upgraden. Als je hero nu een level hoger wordt kan je weer een nieuwe skill kiezen, een skill upgraden net zo lang tot ie level 10 is.

Ps. DvKooyk: ik ben niet verslaafd aan WCII :P
Dat meen je niet :/ Ik heb in die tig games die ik heb verloren van de AI nog niet 1x dat kruisje opgemerkt :P

Zijn skills ook te upgraden voor normale units? Eigenlijk overbodige vraag, ga meteen ff war3 opstarten om die skill upgrade te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 14:07:
[...]

Dat meen je niet :/ Ik heb in die tig games die ik heb verloren van de AI nog niet 1x dat kruisje opgemerkt :P

Zijn skills ook te upgraden voor normale units? Eigenlijk overbodige vraag, ga meteen ff war3 opstarten om die skill upgrade te proberen :)
|:( Dat soort mensen zitten er natuurlijk altijd bij...

Anyways, ik ben nu verslaafd aan hero arena! Lol voor 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 13:25:
Dank je wel PromWarMachine voor de uit leg, je zou voor een klas moeten gaan staan :P

THx m8ie
Uhh, mag ik bedanken? :o
np ;)

ReV3rEnD: Uitgaan mag niet als je tweaker ben, dus we zetten je gewoon voor 't blok :P :>

Jaded: Ook jij mag meedoen hoor ;)

Uberdog: Hero Arena is idd wreed B)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 08:29
MrJ schreef op 11 augustus 2002 @ 13:02:

misschien :)

Later op de avond ben ik er zowieso wel :7

* FreakR hoopt dat ie niet weer verliest in een random team game tegen PromWarMachine ;)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Dit is echt kut! Ik ga zaterdag 2 weken op vakantie, dus mis alles :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 14:22:
|:( Dat soort mensen zitten er natuurlijk altijd bij...
En bedankt.... de reden waarom dat kruisje me niet opviel, is omdat in games mijn beeld drastisch naar rechts verschuift, en ik dus een gedeelte van dat kruisje mis :/

Welke hero's gebruiken jullie zoal bij welk ras. Welke wordt er als allereerste gesummoned om snel te gaan creepen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Darkvater schreef op 11 augustus 2002 @ 16:49:
Dit is echt kut! Ik ga zaterdag 2 weken op vakantie, dus mis alles :(
Same here dus. ;(

Vakantie zuigt!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen
Ik kan geen Warcraft 3 over internet spelen hij geeft een error
Ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet
Help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:25:
Wie kan mij helpen
Help me
Heb je de legale versie? of heb je per ongeluk de beta gedowload >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:25:
Wie kan mij helpen
Help me
Bij mij ook niet, omdat ik momenteel nog met een foute versie speel, en die heeft niet de laatste patches ontvangen. Ik heb dus mijn versie gepatched met die razor 1911 gedoe, en geinstalled via deamon tools. En de update naar 1.01 zegt dan netjes dat war3.exe niet de jofele versie is.

Ik brand momenteel de iso op een cd'tje, kijken wat die doet. Eind van de maand komt weer salaris dus dan wc3 er origineel bij, al was het om de verzameling mooie doosjes op de plank aan te vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:38:
[...]

Bij mij ook niet, omdat ik momenteel nog met een foute versie speel, en die heeft niet de laatste patches ontvangen. Ik heb dus mijn versie gepatched met die razor 1911 gedoe, en geinstalled via deamon tools. En de update naar 1.01 zegt dan netjes dat war3.exe niet de jofele versie is.

Ik brand momenteel de iso op een cd'tje, kijken wat die doet. Eind van de maand komt weer salaris dus dan wc3 er origineel bij, al was het om de verzameling mooie doosjes op de plank aan te vullen :)
Geen originele versie = geen internet

zo simpel is het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeey allemaal,

ik had een vraagje wat is nou een relaxte strategie als orcs?

ik dacht zelf aan:

-Veel grunts
-shaman with bloodlust

maar wat is nou een goed iets voor anti lucht. Want alsj e tegen iemand moet die veel lucht units heeft heb je toch aardig probleem als orcs of ligt dat aan mij?

(en je hoeft het nie te vragen, ja ik is noob) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
nu heb ik het echt gehad

Ik speel nooit meer random team :(

Atlijd die ballen allys. Ga eerst is de singleplayer uitspelen voordat je online komt!!
En ja ik ben al lvl 10 dus ik krijg genoeg hogere level allies. Maar dat zegt ook nix want de helft van de level 8 spelers is nog steeds zwaar slecht (lees: stug hunts blijven massen en nog slecht ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je raakt wel snel uitgekeken op dit spel moet ik zeggen. Komt vooral door die beperking op je units. Misschien dat dit alleen het geval is in custom games waar alles van je hero('s) afhangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 19:39:
Je raakt wel snel uitgekeken op dit spel moet ik zeggen. Komt vooral door die beperking op je units. Misschien dat dit alleen het geval is in custom games waar alles van je hero('s) afhangt.
Ik heb pas 1x ff snel een custom game gedaan en dat verveeld idd snel.

Op battle.net echter is het super fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fr3aKER schreef op 11 augustus 2002 @ 19:42:
Ik heb pas 1x ff snel een custom game gedaan en dat verveeld idd snel.

Op battle.net echter is het super fun!
Wat ik alleen zo jammer vind, is dat het hele winnen en verliezen echt afhangt van 1 bepaalde unit, nl. de hero. Degene die al eerste zo snel mogelijk zijn hero op een hoog level heeft zitten heeft bij wijze van de game al gewonnen.

Tegen AI is dit een ramp, want deze maakt de hero, en rent via de kortste route alle creeps af. Tegen de tijd dat hij level 6 heeft zit ik pas op 3 bijv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Fr3aKER schreef op 11 augustus 2002 @ 18:01:
[...]

Geen originele versie = geen internet

zo simpel is het :)
Het is eerder:

Geen originele key = geen internet.

Alhoewel ik zelf de ori versie heb, speel ik alsof ik een illegale versie heb met een goede key. :( Anders loopt het spel de hele tijd vast :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Niemand in Gotwar3?

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Darkvater schreef op 11 augustus 2002 @ 19:55:
[...]
Het is eerder:

Alhoewel ik zelf de ori versie heb, speel ik alsof ik een illegale versie heb met een goede key. :( Anders loopt het spel de hele tijd vast :(
Dat zeggen de warez n00bs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Darkvater schreef op 11 augustus 2002 @ 19:55:
[...]
Het is eerder:

Geen orinele key = geen battle.net :). Laten we het zo zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:37

Bloodclot

Jawier!

Die maps die Fans uitbrengen zijn ook cool.
die rpg mods zijn leuk om te spelen, ook via lan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ben nu bezig met de editor, maar i kzie nergens waar je Start Lcoations kan maken? Want anders kan ik niet beginnen met m'n elite map :Y)

Dus please help :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 19:39:
raakt er volgens mij echt niet snel op uitgekeken,

vind er best wel veel verandering inzitten en als je het over een tijdje hebt gezien ga je toch een ander ras spelen :)

WC3 ownz gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Double post (sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shock3r schreef op 11 augustus 2002 @ 21:47:
Ben nu bezig met de editor, maar i kzie nergens waar je Start Lcoations kan maken? Want anders kan ik niet beginnen met m'n elite map :Y)

ik zou het niet weten,

maar had een ander vraagie is ut beetje cool om te doen editen? en niet super moeilijk??

niet dat je 5 dagen bezig bent met 1 map, is dat opzich niet zo erg maar niet dat je na 5 dagen er geen zin meer in hebt en dan alles weggooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De unit Palette nemen dan zie je bv. player 1 staan en dan staat in dat rijtje de start location van player 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
Samen met Treht en Evilpino eerst 5 keer achter elkaar en toen later 3 keer achter elkaar gewonnen. Hierdoor heb ik eindelijk een andere icon.

http://www.battle.net/war...itmanus&Gateway=Northrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das beter, ik wil ook ander icon staat zo noob :P (ben ik ook maar gaat het nie om)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 22:17:
[...]

De unit Palette nemen dan zie je bv. player 1 staan en dan staat in dat rijtje de start location van player 1.
Maar Player 2 & 3 dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 19:52:
[...]

Wat ik alleen zo jammer vind, is dat het hele winnen en verliezen echt afhangt van 1 bepaalde unit, nl. de hero. Degene die al eerste zo snel mogelijk zijn hero op een hoog level heeft zitten heeft bij wijze van de game al gewonnen.

Tegen AI is dit een ramp, want deze maakt de hero, en rent via de kortste route alle creeps af. Tegen de tijd dat hij level 6 heeft zit ik pas op 3 bijv..
Dat is niet helemaal waar. Als de ander super veel gaat creepen in het begin is jouw leger veel groter en kan je hem dus makkelijk inmaken hoewel zijn hero waarschijnlijk een hoger level heeft. Maar een hero is idd belangrijk, en dat maakt dit spel dan ook uniek. Ik vind het, het spel juist minder saai maken. Je hebt wat te doen in het begin van het spel, en het maakt zoveel speciale strategien mogelijk die je anders mist. Maar het is natuurlijk altijd een kwestie van smaak.

P.S. na enig oefenen is de AI makkelijk te verslaan en kan je minstens net zo goed creephunten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:02

MadEgg

Tux is lievvv

Hmm.. die unit limit is echt veel te laag.. Een beetje comp kan toch wel meer dan 90 food aan? Ik vind dit dus echt zwaar klote, zo is er totaal geen strategie mogelijk omdat je alleen met je peons al aan de food limit zit...

En de faces van de units(als je ze selecteerd, dan onderaan) zijn ook vet lelijk.

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
MadEgg schreef op 12 augustus 2002 @ 00:07:
Hmm.. die unit limit is echt veel te laag.. Een beetje comp kan toch wel meer dan 90 food aan? Ik vind dit dus echt zwaar klote, zo is er totaal geen strategie mogelijk omdat je alleen met je peons al aan de food limit zit...

En de faces van de units(als je ze selecteerd, dan onderaan) zijn ook vet lelijk.
|:( De food-limit is niet gekozen omdat een beetje comp het niet aankan, maar omdat je dan JUIST wordt gedwongen om stategies te spelen in plaats van zo snel mogelijk een massaal leger van 250-units te bouwen (Total Annihilation style).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Pff.. je kan niet eens een gevarieerd leger bouwen, hoe is er dan strategie mogelijk? Bij warcraft II was ook genoeg strategie, en daar zat geeneens een limit op. Zoveel farms at je kon bouwen, zoveel units kon je bouwen.

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
hoezo geen gevarieerd leger?

heb je het spel wel een tijdje gespeeld? of heb je het na je eerste nederlaag gelijk het spel inclusief de .iso van je computer afgepleurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Excuseer mij, je roept nu dat je met een limit van 90 geen varieerd leger kan opbouwen? Maak jij dan iets van 50 Peons? Want als ik leger maak heb ik meestal 12 Headhunters, 2x 12 Grunts, en een support group, daarna Upgrade ik Attack & Defense, en m'n Kodo Beast. Zodat m'n Grunts meer damage doen dan m'n Hero >:) (36 +6) en zet ik paar Sjamanen (Part Of Support Group) erbij, plus een healertje :) En alsd ik geld en food over heb, 1 of 2 Taurens. En als je op LAN of B.net speelt kan je Ally precies 't zelfde doen, hiermee overwel je je tegenstander met iets meer dan 100 gasten. En als je aanval mislukt, ga je gewoon weer door. Da's juist de fun!

Alhoewel ik toch op m'n toetsenbord ram als ik op 90/90 zit ;) Maar dan offer ik gewoon een paar Peons op })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Om starting locations van andere spelers toe te voegen, moet je eerst die spelers aanmaken. Dit doe je in menu SCENARIO'S\Player Properties. Daar kan je een of meerdere spelers aan maken door "None" te veranderen in "User" of "Computer".
De map editor heeft superveel mogelijkheden, en het duurt superlang voordat je alles een beetje begrijpt. Het ontbreken van een goede manual ervoor helpt ook niet echt natuurlijk.
Hielko schreef op 12 augustus 2002 @ 00:00:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Als de ander super veel gaat creepen in het begin is jouw leger veel groter en kan je hem dus makkelijk inmaken hoewel zijn hero waarschijnlijk een hoger level heeft.
Dat is dus ook een van de coole (en sterke) punten van NightElf... ze kunnen creepen zonder units te verliezen (door moonwells). Dus als je je tegenstander tegenkomt, heb je een even sterk of sterker leger EN is je hero een of meerdere levels hoger.

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
90/90 heb ik volgens mij al tijden niet meer gehaald in een multiplayer game. Vaak is de strijd al na 15 minuten of eerder beslist en dan kan je niet een 90 food gebruiken, laat staan dat je meer nodig hebt. En zodra je 90 food hebt moet je gewoon gaan aanvallen en wat dood gaat meteen rebuilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Shock3r schreef op 12 augustus 2002 @ 00:19:
Excuseer mij, je roept nu dat je met een limit van 90 geen varieerd leger kan opbouwen? Maak jij dan iets van 50 Peons? Want als ik leger maak heb ik meestal 12 Headhunters, 2x 12 Grunts, en een support group, daarna Upgrade ik Attack & Defense, en m'n Kodo Beast. Zodat m'n Grunts meer damage doen dan m'n Hero >:) (36 +6) en zet ik paar Sjamanen (Part Of Support Group) erbij, plus een healertje :) En alsd ik geld en food over heb, 1 of 2 Taurens. En als je op LAN of B.net speelt kan je Ally precies 't zelfde doen, hiermee overwel je je tegenstander met iets meer dan 100 gasten. En als je aanval mislukt, ga je gewoon weer door. Da's juist de fun!

Alhoewel ik toch op m'n toetsenbord ram als ik op 90/90 zit ;) Maar dan offer ik gewoon een paar Peons op })
ff rekenen:

24 (2x12) grunts = 72 supply al :P
12 headhunters = 24 supply
1 kodo = 4 supply
paar shamans = 8 supply
1 of 2 taurens = 10 supply

tja en dan moet je nog peons hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Mandor schreef op 12 augustus 2002 @ 00:21:
Dat is dus ook een van de coole (en sterke) punten van NightElf... ze kunnen creepen zonder units te verliezen (door moonwells). Dus als je je tegenstander tegenkomt, heb je een even sterk of sterker leger EN is je hero een of meerdere levels hoger.
Een slimme speler kan s'nacht zijn units ook parkeren bij zo'n fontein geval, dus met een beetje moeite kun je ook met andere rassen zonder unit-loss creepen. Maar of het zo erg is om een paar mensen te verliezen tijdens het creepen? Steeds terug lopen naar je base of fontein kost veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Shock3r schreef op 12 augustus 2002 @ 00:19:
Wow, jij komt aan de 90? Ik ga zelf nooit over de 70 heen (er is zoiets als upkeep ;)). En met 70 supply kan ik elk leger maken dat ik wil. En dat is gevarieerd in zoverre, dat natuurlijk nooit elke mogelijke unit van een ras erin zit... Maar dat is meer het hele strategie gedeelte. Waar is de strategie als je toch wel elke mogelijk unit in je leger kan hebben zitten?

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Fr3aKER schreef op 12 augustus 2002 @ 00:23:
[...]

ff rekenen:

1 kodo = 4 supply
paar shamans = 8 supply

Mierenneuker :P

Nou, meestal is m'n ally NE dus heb ik geen Headhunters nodig, en ik neem meestal '1' Shaman :Y) En ik overdreef misschien beetje :P
Wow, jij komt aan de 90? Ik ga zelf nooit over de 70 heen (er is zoiets als upkeep ). En met 70 supply kan ik elk leger maken dat ik wil. En dat is gevarieerd in zoverre, dat natuurlijk nooit elke mogelijke unit van een ras erin zit... Maar dat is meer het hele strategie gedeelte. Waar is de strategie als je toch wel elke mogelijk unit in je leger kan hebben zitten?
Nou, mijn LAN-Ally en ik zijn al 2 Weken bezig een Undead Computer AI Enemy te verslaan, en eerlijk! Dus geen ge-edit-te maps, niet de computer verslaan wanneer ie geen goud meer heeft, en niet vluchten naar een eilandje (Lost Temple). Tot zover is dat ons pas een keer gelukt, maar we maken steeds een gigantisch leger, mits de resources genoeg zijn. En dan Attacken we ze in een klap, hij Long-Ranged, ik melee. En elke avond lig ik in bed strategies te verzinnen, en sites af te zoeken naar goede/leuke strategies. Hopelijk lukt 't ons een dag :Y).
Wat moet je in godsnaam met 24 grunts? . Die kunnen nooit allemaal tegelijk aanvallen...
Nog effe reageren op dit hier: Je kan teams maken, dus Team1 (12 Grunts), en Team2 (Ook 12 Grunts). Hoef alleen maar op 1 & 2 te drukken en ik heb ze geselecteerd ;)

Ctrl+Nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Fr3aKER schreef op 12 augustus 2002 @ 00:23:
[...]

ff rekenen:

1 kodo = 4 supply
paar shamans = 8 supply

Wat moet je in godsnaam met 24 grunts? 8)7. Die kunnen nooit allemaal tegelijk aanvallen... Volgens mij kan je er beter 12 hebben, met 2 of 3 witch doctors met healing ward erachter, en ze zo in leven houden. Anders krijg je van die scenario's als in starcraft: een rij van wandelende hydras van een kwart scherm lang :), die vervolgens 1 voor 1 worden gesloopt door 4 units van de opp.

Edit: en btw, waarom zou je headhunters willen hebben? Shamans met bloodlust zijn op elk punt beter dan headhunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Maar in welke verhouding heb je ze in je leger? De variatie in belasting van de food zoals die bij starcraft is is ook erg goed, maar dat is ook weer niet mogelijk bij Warcraft III. 1 of 2, en that's it.
Bij Starcraft kan je kiezen of je een paar sterke units wil, of een lading zwakke units(24 battleships of 350 zerglings). Grote battles zijn stukken beter dan die lullige gevechtjes.

Zie je het al voor je: het leger van de hutu's is zojuist met welgeteld 35 manschappen de tutsi's aan gaan vallen... hoor je 't hoongelach al?

Je voert een oorlog niet met 35 units. Dat doe je met honderden(zie Shogun: Total War :p)

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Mandor schreef op 12 augustus 2002 @ 00:28:
[...]

Wat moet je in godsnaam met 24 grunts? 8)7. Die kunnen nooit allemaal tegelijk aanvallen... Volgens mij kan je er beter 12 hebben, met 2 of 3 witch doctors met healing ward erachter, en ze zo in leven houden. Anders krijg je van die scenario's als in starcraft: een rij van wandelende hydras van een kwart scherm lang :), die vervolgens 1 voor 1 worden gesloopt door 4 units van de opp.
Hoe wil je dat hebben? Hydra's hebben ranged attack. En een scherm hydra's kan vrijwel niemand tegenop, zeker de Protoss niet. Alleen de Terran kunnen er nog wat aan doen met hun siege tanks.(ja er zijn wel andere mogelijkheden, maar afgeslacht door 4 units? Yea right)

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
MadEgg schreef op 12 augustus 2002 @ 00:31:
Maar in welke verhouding heb je ze in je leger? De variatie in belasting van de food zoals die bij starcraft is is ook erg goed, maar dat is ook weer niet mogelijk bij Warcraft III. 1 of 2, en that's it.
Bij Starcraft kan je kiezen of je een paar sterke units wil, of een lading zwakke units(24 battleships of 350 zerglings). Grote battles zijn stukken beter dan die lullige gevechtjes.

Zie je het al voor je: het leger van de hutu's is zojuist met welgeteld 35 manschappen de tutsi's aan gaan vallen... hoor je 't hoongelach al?

Je voert een oorlog niet met 35 units. Dat doe je met honderden(zie Shogun: Total War :p)
Dus als we in Warcarft III de graphics zou zouden veranderden dat 1 unit er uit zou zien als 10 units zouden de battles ineens wel leuk zijn? Beetje een vreemde stelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hielko schreef op 12 augustus 2002 @ 00:40:
[...]

Dus als we in Warcarft III de graphics zou zouden veranderden dat 1 unit er uit zou zien als 10 units zouden de battles ineens wel leuk zijn? Beetje een vreemde stelling.
OMG! 90.000 Units, Arme GeForce 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

tegen de tijd dat ik aan t creepe ben heb ik wel een exp (UD dan he) en dan heal ik daaro wel!
Maar ik vind het een groot nadeel voor de orcs dat je pas laat kan healen

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 19:09:
Heeey allemaal,

ik had een vraagje wat is nou een relaxte strategie als orcs?

ik dacht zelf aan:

-Veel grunts
-shaman with bloodlust

maar wat is nou een goed iets voor anti lucht. Want alsj e tegen iemand moet die veel lucht units heeft heb je toch aardig probleem als orcs of ligt dat aan mij?

(en je hoeft het nie te vragen, ja ik is noob) :)
Orc anti-air = Raiders ;)

Dan doe je Ensnare, zo liggen ze op de grond te spartelen en sloop je ze zo met je Grunts ;) Eventueel wat Witch Doctors erbij voor Healing Wards, succes :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

HIValicious schreef op 12 augustus 2002 @ 00:58:
tegen de tijd dat ik aan t creepe ben heb ik wel een exp (UD dan he) en dan heal ik daaro wel!
Maar ik vind het een groot nadeel voor de orcs dat je pas laat kan healen
wat ik vaak doe is een doctor hiren bij het mercenary camp. Dat is zeker in het begin erg effectief als je aan het creephunten bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
TrailBlazer schreef op 12 augustus 2002 @ 08:13:
[...]
wat ik vaak doe is een doctor hiren bij het mercenary camp. Dat is zeker in het begin erg effectief als je aan het creephunten bent
Je bedoelt een priest? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Een Troll Priest ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

HitmanWVU schreef op 12 augustus 2002 @ 08:44:
[...]

Je bedoelt een priest? :)
Ja die ja :) you get my point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Grr...

Ik heb Warcraft 3 ff geinstald, alles goed, maar dan zegtie dattie DirectX 8.1 niet kon initialisen. Ik had Direct X 8.1 al maar ik heb voor de zekerheid nog een keer geinstald. Toe zei hij het weer.

Specs :

700 mhz Athlon
128 mb ram
TNT2 m64 @ 185/155

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond misschien een potje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik de update's downloaden van warcraft 3?
Want ik zoek me rot maar ik kan ze niet vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gisteren gewonnen van de AI, ik was als eerste met de hero en 4x basic soldaatje, vervolgens snel gecreept, snel naar level3, en ook snel armor en weapons geupgrade met behulp van 2x blacksmith .... kom ik het leger van de AI tegen, zijn hero al dik op level 6 :? Vervolgens kijk ik naar de armor en weapon levels, die zaten al helemaal op het einde :? :/ En hij had maar 1 blacksmith..... erm.. yeah right :P

Uiteindelijk gewonnen omdat de AI heel dom een stuk bleef vastzitten aan de wal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:03:
altijd :)
dj-jointsick is tha name
hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:10:
http://www.battle.net/war3/files

Edit: je download ze trouwens automatisch als je naar battle.net connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan kan ik geen 1.01 downloaden die moet ik hebben wat ik moet eerst 1.01 en dan kan ik 1.01b installeren
Geef de url naar de patch 1.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:03:
6vs6 weer?

goed idee, 21.00u verzamelen in "gotwar3"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
GTA3 schreef op 12 augustus 2002 @ 11:00:
Grr...

Ik heb Warcraft 3 ff geinstald, alles goed, maar dan zegtie dattie DirectX 8.1 niet kon initialisen. Ik had Direct X 8.1 al maar ik heb voor de zekerheid nog een keer geinstald. Toe zei hij het weer.

Specs :

700 mhz Athlon
128 mb ram
TNT2 m64 @ 185/155
Ik denk dat Warcraft III je 3D kaart niet ondersteunt, kijk op Battle.net, daar zag ik ook dat ie mijn ATi Rage3D II niet ondersteunde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:10:
Als je het topic doorleest zie je dat het in mijn begin post staat.

Maargoed, wat mij idd op valt is dat de RTS n00bs (ik noem jullie ff n00bs, maar trek het je niet te erg aan) vinden dat er te weinig food limit in zit. Dat is dus niet waar. Bi jdeze food limit heb je tenminste nog een beetje hersens nodig en moet je af en toe nog eens een kansje wagen om iets te kunnen halen. Het is niet brainloos stormen en kijken wat je na een gevecht over houdt. Je moet goed opletten van: Moet ik daar healen, ow daar gaat het verkeerd ff wat units op af sturen enz. Ik zeg niet dat Shogun of Cossacks niet leuk is. Integendeel Shogun heb ik echt helemaal grijs gespeeld vanwege de startigie en grote hoeveelheden aan units. Maar dat is juist NIET de bedoeling bij Warcraft III. Battle Realms is hier ook een goed voorbeeld van. Bij sommige levels had je maar 30 population limit. Jammer genoeg is het spel niet zo bekend geworden, want het zag er toch zeer mooi uit en had wat aardige nieuwe dingen toegevoegd aan het RTS genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Bij me broer doet Warcraft 3 het wel en die heeft dezelfde pc :'( Ik heb DirectX weer upnieuw geinstalled, Warcraft Opnieuw geinstalled, en warcraft 3 helemaal up ge dated en krijg ik nog steeds die #$#^@&^& messege. :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Shock3r schreef op 12 augustus 2002 @ 11:30:
[...]

Ik denk dat Warcraft III je 3D kaart niet ondersteunt, kijk op Battle.net, daar zag ik ook dat ie mijn ATi Rage3D II niet ondersteunde :P
Ik heb ook het probleem als ik wat frobel in de editor en die probeer te laden in W3. Dan gaat hij ook klagen over 8.1 gelukkig heb ik nog niets serieus geprobeerd te maken :o

Ik hoop ook nog een keer online te verschijnen om af gemaakt te worden. Maar op het moment ben ik bezig aan het klussen in mijn huis dus duurt dat nog even, een week of 3 en dan zijn jullie allemaal uber en ik unter. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
GTA3 schreef op 12 augustus 2002 @ 11:45:
Bij me broer doet Warcraft 3 het wel en die heeft dezelfde pc :'( Ik heb DirectX weer upnieuw geinstalled, Warcraft Opnieuw geinstalled, en warcraft 3 helemaal up ge dated en krijg ik nog steeds die #$#^@&^& messege. :(:(:(
Dan dowload je DirectX 8.1 opnieuw en installeer je die nog een keer. En kijk dan eens of het werkt. Heb je de illegale of legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
MrJ schreef op 12 augustus 2002 @ 11:26:
[...]

6vs6 weer?

goed idee, 21.00u verzamelen in "gotwar3"?
Ja ik vind het best maar ik wil nu wel ff zo'n eerlijk mogelijke teams :). De hele tijd van de kaart weggeveegd worden is ook niet echt leuk :). Alhoewel ik de vorige keer wel iedereen ownde ook al zat ik in het verliezende team ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
apocrypha schreef op 12 augustus 2002 @ 11:48:
[...]

Dan dowload je DirectX 8.1 opnieuw en installeer je die nog een keer. En kijk dan eens of het werkt. Heb je de illegale of legale versie?
Heb ik al gedaan en dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Beste medewarcraftdrie-ers,

Nu lees ik hier een heleboel over warcraft3, maar het betreft hier vooral de multiplayer. Hier heb ik nog geen ervaringen mee. Wel heb ik ervaring met de single player.

De single player heeft echt een gaaf verhaal. Maar het probleem is dat ik het heb uitgespeeld. Dat is aan de ene kant leuk, schitterende credits _/-\o_ . Aan de andere kant, moet ik nu ook gaan multiplayeren, wat ook leuk is als ik het zo hoor.

Ik wil eigenlijk vragen of er iemand is die weet of er een uitbreiding komt. Blizzard kennende komt die denk ik wel. Ik zie namelijk dat het verhaal nog niet af is.

Meer kan ik eigenlijk niet zeggen omdat ik anders wat verraad voor mensen die het nog niet hebben uitgespeeld. Maar ik ben benieuwd hoe de uitbreidingen er uit gaat zien.

Ik zou nog wel wat leuke wensen weten. Misschien een nieuwe unit die het terein kan veranderen. Of een getijde beweging in bakken, dat je een eiland alleen kan verlaten als het laag water is of zo. Dat kan leuke effecten op roepen. Hebben jullie ook nog ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
RareGast schreef op 12 augustus 2002 @ 12:04:
Beste medewarcraftdrie-ers,

Nu lees ik hier een heleboel over warcraft3, maar het betreft hier vooral de multiplayer. Hier heb ik nog geen ervaringen mee. Wel heb ik ervaring met de single player.

De single player heeft echt een gaaf verhaal. Maar het probleem is dat ik het heb uitgespeeld. Dat is aan de ene kant leuk, schitterende credits _/-\o_ . Aan de andere kant, moet ik nu ook gaan multiplayeren, wat ook leuk is als ik het zo hoor.

Ik wil eigenlijk vragen of er iemand is die weet of er een uitbreiding komt. Blizzard kennende komt die denk ik wel. Ik zie namelijk dat het verhaal nog niet af is.

Meer kan ik eigenlijk niet zeggen omdat ik anders wat verraad voor mensen die het nog niet hebben uitgespeeld. Maar ik ben benieuwd hoe de uitbreidingen er uit gaat zien.

Ik zou nog wel wat leuke wensen weten. Misschien een nieuwe unit die het terein kan veranderen. Of een getijde beweging in bakken, dat je een eiland alleen kan verlaten als het laag water is of zo. Dat kan leuke effecten op roepen. Hebben jullie ook nog ideen?
Bij mij startie niet eens op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
GTA3 schreef op 12 augustus 2002 @ 12:09:
[...]

Bij mij startie niet eens op :'(
Ja dat weten we nou wel :/. Dit soort post worden eigenlijk vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
apocrypha schreef op 12 augustus 2002 @ 12:11:
[...]

Ja dat weten we nou wel :/. Dit soort post worden eigenlijk vrij irritant.
Maar kunnen jullie me niet dan helpen :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
GTA3 schreef op 12 augustus 2002 @ 12:12:
[...]

Maar kunnen jullie me niet dan helpen :? :'(
Blijkbaar niet anders stond het antwoord er al. Heb je de legale of illegale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
apocrypha schreef op 12 augustus 2002 @ 12:12:
[...]

Blijkbaar niet anders stond het antwoord er al. Heb je de legale of illegale versie?
Ik heb de rzr versie, omdat ik altijd het spel uitprobeer voordat ik ga kopen, voor mp ga ik wel kopen denk ik, maar tot nu toe heb ik niet echt de behoefte om het te kopen, laat ik maar eerst zien of het wel waard is. :'( Ik had zoveel verwacht van dit spel... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
GTA3 schreef op 12 augustus 2002 @ 12:18:
[...]

Ik heb de rzr versie, omdat ik altijd het spel uitprobeer voordat ik ga kopen, voor mp ga ik wel kopen denk ik, maar tot nu toe heb ik niet echt de behoefte om het te kopen, laat ik maar eerst zien of het wel waard is. :'( Ik had zoveel verwacht van dit spel... :'(
Teneerst hou eens op met die irritante :'( smilie. Je bent niet de enige met problemen hier. Tip koop het spel gewoon, het is het waard. Dit is 1 van de weinige spellen waarvan ik waard vond om te kopen en als iemand hier gierig is ben ik dat wel. Je hebt er alleen maar profeit bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apocrypha schreef op 12 augustus 2002 @ 11:41:

Maargoed, wat mij idd op valt is dat de RTS n00bs (ik noem jullie ff n00bs, maar trek het je niet te erg aan) vinden dat er te weinig food limit in zit. Dat is dus niet waar. Bi jdeze food limit heb je tenminste nog een beetje hersens nodig en moet je af en toe nog eens een kansje wagen om iets te kunnen halen. Het is niet brainloos stormen en kijken wat je na een gevecht over houdt.
Zegt apocrypha tegen Stok die zijn eerste woordjes tegen zijn vader en moeder zei, met een C&C Doos in zijn handen :P

Stormen heb ik zowiezo nooit leuk gevonden, dat is de reden waarom ik RA1 online nooit tof heb gevonden. Maar ik heb wel altijd gefocussed op tactics gebruiken, alleen heeft dat in Warcraft3 tegen de AI totaal geen zin. Wellicht dat Warcraft3 op het internet vele malen leuker is, maar tegen de AI moet je gewoon hopeloos snel units gaan pompen omdat je anders de AI in je kamp hebt staan.

Dat er dan die food limit is maakt de boel lastiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
GTA3 schreef op 12 augustus 2002 @ 12:18:
[...]

Gewoon orgineel kopen. Echt een rete gave single player je bent er lekker wat uren!! meezoet. het regent buiten toch dus wat kan het schelen. Het is gewoon een UBER spel. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 12:21:
[...]

Dat er dan die food limit is maakt de boel lastiger :)
En kijk dat is waar de meeste beginners op af knappen :). Die foodlimit maakt het juist leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

apocrypha schreef op 12 augustus 2002 @ 11:41:
[...]

Maargoed, wat mij idd op valt is dat de RTS n00bs (ik noem jullie ff n00bs, maar trek het je niet te erg aan) vinden dat er te weinig food limit in zit. Dat is dus niet waar. Bi jdeze food limit heb je tenminste nog een beetje hersens nodig en moet je af en toe nog eens een kansje wagen om iets te kunnen halen. Het is niet brainloos stormen en kijken wat je na een gevecht over houdt. Je moet goed opletten van: Moet ik daar healen, ow daar gaat het verkeerd ff wat units op af sturen enz. Ik zeg niet dat Shogun of Cossacks niet leuk is. Integendeel Shogun heb ik echt helemaal grijs gespeeld vanwege de startigie en grote hoeveelheden aan units. Maar dat is juist NIET de bedoeling bij Warcraft III. Battle Realms is hier ook een goed voorbeeld van. Bij sommige levels had je maar 30 population limit. Jammer genoeg is het spel niet zo bekend geworden, want het zag er toch zeer mooi uit en had wat aardige nieuwe dingen toegevoegd aan het RTS genre.
Apocrypha heeft gesproken _/-\o_

BTW: Ik zit op m'n werk nu, helaas zonder WarCraft III :/ :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
PromWarMachine schreef op 12 augustus 2002 @ 12:28:
BTW: Ik zit op m'n werk nu, helaas zonder WarCraft III :/ :+
Ik dacht al, hoe kan het dat ie niet online is op battle.net :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Hielko schreef op 12 augustus 2002 @ 12:29:
[...]Ik dacht al, hoe kan het dat ie niet online is op battle.net :+
Zullen wij ff zo een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
RareGast schreef op 12 augustus 2002 @ 12:21:
[...]

Gewoon orgineel kopen. Echt een rete gave single player je bent er lekker wat uren!! meezoet. het regent buiten toch dus wat kan het schelen. Het is gewoon een UBER spel. (8>
En hoe moet ik weten of het leuk is :? Je zegt wel dus wat kan het schelen maar ik moet het spel zelf betalen, en als het spel het niet goed doet op me pc/of ik vind het niet euk, dan gooi ik me geld gewoon weg :(

Ik wil gewoon eerst checken dan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hielko schreef op 12 augustus 2002 @ 12:29:
[...]Ik dacht al, hoe kan het dat ie niet online is op battle.net :+
Ja, wrijf het er ff in ofzo :'(

Beter al pas je op anders gaan we vanavond ff 1on1en :9
GTA3 schreef op 12 augustus 2002 @ 12:31:
[...]

En hoe moet ik weten of het leuk is :? Je zegt wel dus wat kan het schelen maar ik moet het spel zelf betalen, en als het spel het niet goed doet op me pc/of ik vind het niet euk, dan gooi ik me geld gewoon weg :(

Ik wil gewoon eerst checken dan kopen...
Lees al die verhalen hier en kijk op fansitess, geloof me, dit spel is het echt wel waard ;) Zelf heb ik ongeveer 6 games legaal (moet het ook zelf kopen) waarvan de helft Blizzard games ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Laatst online: 16:41

Soullie

Planeshift

RareGast schreef op 12 augustus 2002 @ 12:04:

Ja een expansion komt er die laat wel nog 12 tot 18 maanden op zich wachten... stond in een of ander cnn interview het hoofd van blizzard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
apocrypha schreef op 12 augustus 2002 @ 11:50:
[...]

Ja ik vind het best maar ik wil nu wel ff zo'n eerlijk mogelijke teams :). De hele tijd van de kaart weggeveegd worden is ook niet echt leuk :). Alhoewel ik de vorige keer wel iedereen ownde ook al zat ik in het verliezende team ;).
dus om 21.00 u in channel gotwar3 ?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.