In Eindhoven?
Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)
wat was die url.??
.........www.raketje.com....................soon.....
hmmmm, das inderdaad errug snel, ga je via een proxy server?, of is die shit ook gehost op het zelfde netwerk waar jij aanhangt??
Zet je vaker het zelfde bericht in meerdere forum-onderdelen neer? Bij Proc mobo en oc'ing staat er ook al zo'n opschepverhaal van een snelle proxyserver.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zet je vaker het zelfde bericht in meerdere forum-onderdelen neer? Bij Proc mobo en oc'ing staat er ook al zo'n opschepverhaal van een snelle proxyserver.[/quote]ik post meestal in mobo ..enzv. dus ik dacht ik laat het ff zien..
ik vond het snel dus dat wilde ik met jullie delen..
PS het is geen opschep verhaal !!
ik vond het snel dus dat wilde ik met jullie delen..
PS het is geen opschep verhaal !!
800kb/s is best redelijk maar om het nu supersnel te noemen ...
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Congrats billy, je resume werkt 
hehe als je resumet dan laatie wel vaker van die belachelijke snelheden zien
hehe als je resumet dan laatie wel vaker van die belachelijke snelheden zien
Klopt, ik heb ook weleens dat ie resumed en dan schijn ik de eerste 5 seconden met 900KB/sec te downloaden met m'n casema modem:D
daarentegen kan je wel met die snelheden downloaden, vraag maar aan wat @home users
daarentegen kan je wel met die snelheden downloaden, vraag maar aan wat @home users
hmmm.vriend van me zit op campus Twente, en die haalt soms 1,6mb/sec, hehe
Verwijderd
Psies. Zijn wel meer truukjes voor, idd bv. de download afkappen, en snel overnieuw beginnen zodat die temp-file nog niet gedeleted is ofzo... lijkt ie ook met 900 k te gaan...
of add jezelf eens in de hotlist op Napster... en ga dan een file van jezelf "downloaden". Wedden dat iedereen jaloers is op je 15 megabit modem
of add jezelf eens in de hotlist op Napster... en ga dan een file van jezelf "downloaden". Wedden dat iedereen jaloers is op je 15 megabit modem
En er is natuurlijk Adobe Photoshop. Kan je ook hele leuke dingen mee doen 
GreetZ, Exposure
GreetZ, Exposure
You're so fucking special. I wish I was special.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 16:25 schreef Duderuud het volgende:
hmmm.vriend van me zit op campus Twente, en die haalt soms 1,6mb/sec, hehe[/quote]Zit ik ook
ennuh, ze hebben net de uplink naar internet ge-upgrade
hmmm.vriend van me zit op campus Twente, en die haalt soms 1,6mb/sec, hehe[/quote]Zit ik ook
ennuh, ze hebben net de uplink naar internet ge-upgrade
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Das op zich wel snel.. maar supersnel is wat overdreven. Mijn piekje ligt op 875,3 kb/sec met @home.
Maar met zo'n aso campus verbinding haal je echt meer
Maar met zo'n aso campus verbinding haal je echt meer
Heb effe dat bestandje geprobeerd.
Hij liep op van +/- 120 naar +/- 650 kB/s en liep toen terug naar 190 kB/s waarop hij bleef downloaden
Hij liep op van +/- 120 naar +/- 650 kB/s en liep toen terug naar 190 kB/s waarop hij bleef downloaden
Pagina: 1