Toon posts:

kan het nog harder aub........

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van deze snelheid !!!
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~jeroenlo/56k6.jpg

Ik ben best trots.....

eigenlijk hoort het hier niet thuis...maarja ik kon het niet laten...

• HighLander
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2020

HighLander

One day you will see

Beetje uitleg zoals verbinding, download accelator? Provider ping bron-host.....

Dit kan ik ook halen in theorie...

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

tenzij je je kabel? modem hebt overclockt dan hoor thet hier niet thuis nee. maar tis idd wel snel, heb je Cistron ofzo?

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 11:39

MAZZA

Barbie is er weer!

Leve de buggende snelheidsmeter in Explorers download schermpjes :) Ik bedoel bij mij staat er ook weleens 40Kb/s en ik heb Casema :)

Right...

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Ik ga er van uit dat het geen photoshop grap is. :)

Als je met het downloaden een paar keer op cancel drukt en het bestand weer op nieuw gaat downloaden dan is de transferrate abnormaal hoog. (foutje van Iexplorer :)). Na een tijdje zijn de snelheden wat reëler.

Pak je rust!

Verwijderd

bij mij zegt Casema 38.4 Kbps

Ging het maar zo snel :(

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:35
Kijken jullie eens naar de source van de image: http://home.concepts.nl/~jeroenlo/56k6.jpg
Juist, 56k6.

Kan 2 dingen betekenen:
1. Hij heeft met fotowinkel zitten klooien.
2. Hij heeft net zoals jullie zeggen dat 'foutje' van Iexplore ontdekt.

Verwijderd

Topicstarter
helaas ik zal jullie uit de droom helpen ...
dit heb ik vanochtend gedownload bij mij op het werk.. Het is het grootste amerikaanse bedrijf in de wereld ; waarvan ik de naam niet mag noemen..

deze maken gebruik van een satelliet-verbinding om met de rest van hun bedrijven op alle mogelijke manieren te communiseren.

ik heb een printscreen ( alt printscreen ) gemaakt.. het bmp plaatje naar mij thuis gemaild.. 1,73 mb als .txt file daarna in photosuite geconverteerd naar jpg en hernoemd naar 56k6.jpg en op mijn homepage geplakt..

Als we op het werk zijn halen we via een omweg weleens mp3 en film bestanden op..

dit is helaas tegen de regels van het bedrijf.. ook staat hier dus ontslag op.(kuch)

maar de snelheid is dus echt en een bestand van 10mb duurt nog geen 5 to 10 seconden..

het is dus RETE snel...

best wel tof..

machine waarop het is gedownload.
Dell (!) 733 mhz met 256Mb 10 gig en letop ! windows95 ver a.engels (OSR 1)(kuch)

kortom niet gekloot in photoshop maar gewoon altijd realtime downloaden met +/- 800 Kb/s
of meer of soms minder.. ligt er aan wat er aan de andere kant hangt..

Bedankt ....

• HighLander
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2020

HighLander

One day you will see

Like I said...'in theorie'.... :)

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

kan ik dat ook krijgen ?
is wel ff beter als mijn quickonline :(

= TheGrimReaper op tweakers

Verwijderd

That makes sense.. dat je de naam van je eigen bedrijf niet mag noemen. Volgens mij ben je gewoon postbode en heb je vanmorgen een ouwe twilight met photoshop erop uit een envelope geript :)

Verwijderd

Topicstarter
hahaha klopt en ik mag niet eens een korte broek aan :)
bedankt boyz cya..

Verwijderd

Spijtig genoeg haal je dit niet elke dag zeker? ADSL en Telenet zijn ook zo snel in Beglië, maar dan moet je wel heel veel sjans hebben en op het goede uur surfen.

Maja, als je echt snelheid wil is 2weg sateliet nog ietske beter eh :) Hoeveel was het? 2.5Mb/s en/of 5Mb/s??

Verwijderd

Het doet mij veel zeer, maar ik moet toch toegeven dat billy gelijk heeft, het is mij ook gelukt om mp3tjes in 6 sec. binnen te halen @ 741 kb/s (met een fantasties tweakbare DELL via ee zelfde soort verbinding)

• thijsc
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
Ik vind dit niet schokkend veel.

Op mijn chello heb ik meestal 100-150, opschool als het rustig is ook 800-900

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

gewoon naar die site gaan ,zul je zien ,dat ie echt niet zo snel downt,maar zodra je hem canceld en dan weer downt ,komt ie veel harder binnen
is trouwens wel toevallig ,dat het plaatje op de site staat waar ook het mp3 'tje vandaan komt
http://home.concepts.nl/~jeroenlo

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Verwijderd

Had vanmorgen 250kb/s maar dat moet een foutje in de weergave zijn geweest..was aan het downloaden..werd gestopt(kut timeout)..opnieuw... en mijn onderkaak viel zowat op mijn keyboard..toen ik dat zag staan

56k6 rules :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het maandag even vragen aan de systeembeheerders en dan weten we wat voor verbinding ze bij ons op het werk hebben....
Het moet behoorlijk zijn want,er werken tussen de 1800 en 2000 man en daarvan zitten er zo'n 1000 man op dezelfde server(s)te mailen op het intranet... en dus ook op internet...

ik ben benieuwd wat het is

PS lezen is ook een vak.... de homepage is van mij ... dus vandaar ook het plaatje..

ik wilde gewoon weten of de snelheid een uniek iets was .... maar de helft hier is waarschijnlijk UPS/Chello doof..
jammer ik dacht dat het echt het neusje van de zalm was ... hier op tweakersnet..

thuis zit ik bij zeelandnet en heb een 256kb/s verbinding (32 KB/s) en dat is niet echt schokkend. ik kom nooit boven de 32 Kb/s ook niet met download accelerator ofzo iets..... is dat niet te tweaken... ik wil thuis ook zo snel.

[i]thanx Vonderheite...[/i]

• psyduck
  • Laatst online: 11-02 18:11
misschien dat je wat vind bij www.speedguide.net om je modem wat aan te passen.

Verwijderd

Accelerate 2000 helpt bij mij ook wel, heeft een paar de zelfde opties als bij speedguide maar is volgens mij uitgebreider en duidelijker. Hier te downloaden:
http://www.tweakfiles.com/networking/

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En ja hoor, ik heb ook EOL (schotel internet) en bij mij haal ik tegenwoordig maar 40 kbps max :(

Verwijderd

vonderheite<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>met een fantasties tweakbare DELL[/quote]:? verklaar plz..

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 oktober 2000 21:37 schreef Oc billy het volgende:
ik zal het maandag even vragen aan de systeembeheerders en dan weten we wat voor verbinding ze bij ons op het werk hebben....
Het moet behoorlijk zijn want,er werken tussen de 1800 en 2000 man en daarvan zitten er zo'n 1000 man op dezelfde server(s)te mailen op het intranet... en dus ook op internet...

ik ben benieuwd wat het is

PS lezen is ook een vak.... de homepage is van mij ... dus vandaar ook het plaatje..

ik wilde gewoon weten of de snelheid een uniek iets was .... maar de helft hier is waarschijnlijk UPS/Chello doof..
jammer ik dacht dat het echt het neusje van de zalm was ... hier op tweakersnet..

thuis zit ik bij zeelandnet en heb een 256kb/s verbinding (32 KB/s) en dat is niet echt schokkend. ik kom nooit boven de 32 Kb/s ook niet met download accelerator ofzo iets..... is dat niet te tweaken... ik wil thuis ook zo snel.

[i]thanx Vonderheite...[/i][/quote]Kijk je bent dus niet de enige het bedrijf waar ik werk heeft ook zo'n verbinding hier gaat het dan om 2x 2mbit verbinding alles blaast hier over het net werk !!!!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Wat dacht je van de verbinding van de "Haagse Hoge School" die in januarie gaat draaien :)

Van 2Mbit naar 1Gigabit :) (voor de leken dus 122MB/s)

da's echt cool :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Is dat een MP3'tje of niet??
Maar dat mag toch niet????

• Vm1heA
  • Laatst online: 12-02 13:17
Kan ik ook hoor, draai thuus maar een proxy/cache server en download maar iets, ga naar de andere pc download weer en je haalt je netwerksnelheid van +/- 1 of 10 MB per sec

Verwijderd

800kb snel ? pff.
ik heb connecties gezien waarmee je 4000kb/ps mee gaat. dit is echt niks nieuws.

Verwijderd

Topicstarter
dat klopt helemaal '[ko]Mr.C' daarom ook ...
geen mp3's mpg avi's enzv ..

alleen maar mailen en bussiness applications.

maarja als dagdienst weg is .... dansen de muizen...

• f1r3b4ll
  • Laatst online: 00:46
dit is gewoon een slap truucje. als je download met iexplore, dan begint ie altijd supersnel. als je er halverwege mee kapt en dan later weer verder gaat, begint ie op 20 mb/s ofzo, zo kan ik het ook!!!!!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

Verwijderd

Vrienden,

Waar het bij billy volgens mij om gaat is de vraag of anderen die een waanzinnig snelle INTERNET-verbinding hebben ook met zulke hoge snelheden kunnen downloaden.
Het gaat er niet om of je via een netwerk van een andere PC iets snel binnen kan halen, thats not the point. Het gaat er ook niet om dat hij via truckjes het downloadplaatje verneukt heeft. De vraag is gewoon : wie kan er ook met meer dan 700 kb/s via INTERNET downloaden en zo ja wat voor soort verbinding heb je dan ?

Dan nog wat opheldering over die fantasties tweakbare DELL : deze dell heeft een genuine INTEL moederboard en is als zodanig geen mhz te overklokken trash dus !

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>kan het nog harder aub........[/quote]OWJAWEL!!

Afbeeldingslocatie: http://speel.nl.fortunecity.com/quest/40/fast.jpg

Verwijderd

ik heb ook wel eens zo'n snelheid gehaald met downloaden was alleen van af mijn brortjes pc naar mijn pc 10 mbit dus echt sneller kon nie

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik ben al blij als ie ut in kilobytes aangeeft :) (tja, superweb he...)

• BurningSheep
  • Laatst online: 17-12-2024
Laten we 'm aangeven bij z'n provider, dat ie illegale mp3tjes download en illegaal hoge snelheden haalt :)

Als je dit soort snelheden haalt op de kabel dan vind ik dat toch wel knap, ik kom zelden boven de 300KB/s en gemiddeld zit ik zo rond de 175KB/s, dus mij hoor je niet klagen.

• BurningSheep
  • Laatst online: 17-12-2024
btw:

LPB, toch knap dat je dat screenshotje hebt kunnen maken :) een paar milliseconden later en hij was klaar geweest

• Lynx
  • Laatst online: 07:02
Dit lees ik net van chello!!!!:

• Met betrekking tot de internationale capaciteit in piekuren hebben sommige klanten in enkele delen van Nederland nog met vertragingen te kampen. A.s. maandag zal daarom tijdelijke apparatuur worden geinstalleerd om dit probleem tegen te gaan. Binnen twee maanden zal het nieuwe nationale netwerk van UPC Nederland een lange termijn oplossing kunnen bieden. • Klanten van het voormalige A2000 in Amsterdam kunnen, in verband met de verplaatsing van de mail-servers, vertragingen hebben bij het ophalen van hun email. Deze verplaatsing zal worden versneld en een nieuw 'intermail' systeem zal begin 2001 worden geinstalleerd. Hierdoor worden hoge snelheden voor email mogelijk. • Met betrekking tot de 'news service' waren er volgens onze klanten in de afgelopen weken belangrijke verbeteringen waar te nemen. Alleen in het voormalige UTH-gebied valt nog steeds een beperking van de download sessies per klant te zien. Deze beperkingen moeten zijn opgelost met de nieuwe nationale IP-backbone, onder voorbehoud van onze 'fair use policy'.

leuk artikel huh? :)

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06-2025
Ik lees hier dat sommige mensen ook wel eens abnormale snelheden halen...vaak als ze cancelen en dan weer opnieuw gaan beginnen, of in het begin van een download geeft ie ook wel eens hoge snelheden aan.. deze snelheden kloppen wel hoor, alleen is dat niet van internet maar gewoon vanaf je eigen harddisk..oftewel, internet explorer haalt het gewoon uit z'n cache .. dus nix abnormaals...

• me1299
  • Laatst online: 10:37

me1299

$ondertitel

Men neme een eigen Proxy server, en voila, je kan downloaden met 10MB/S

Dan ben je wel goed hoor.. narfffff...

Als het echt is mag je je wel happy prijzen ja

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Kaas
  • Niet online
Hoe zet je zo'n screenshot in je reply?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb het even gevraagd...

het is een niet zo bijzondere 10 Mbit verbinding...
maar wel een rechtstreekse-straal verbinding naar de amersfoortse backbone..

dat was het !!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 18:56 schreef Oc billy het volgende:
helaas ik zal jullie uit de droom helpen ...
dit heb ik vanochtend gedownload bij mij op het werk.. Het is het grootste amerikaanse bedrijf in de wereld ; waarvan ik de naam niet mag noemen..[/quote]O. Werk jij bij Cisco. Grootste Internet bedrijf ter wereld. Kom je straks dus ook op het oude Ajax-terrein te werken.
Zij hebben hun eigen satelliet links ja. Omdat ze ISP's van signaal voorzien. Maar over dromen, normale servers op het WWW.internet geven nooit meer dan zo'n 200 kbytes/sec. Wordt gewoon afgeknepen.
Je zat gewoon op de interne corporate proxy te lezen. dat gaat wel snel ja
:+

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Het is het grootste amerikaanse bedrijf in de wereld [/quote] <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Cisco. Grootste Internet bedrijf ter wereld[/quote] Ik had het niet over "internet bedrijf"
Ik denk dat CISCO iets meer capaciteit heeft dan het bedrijf waar ik werk.
Maar ze doen wel zaken met Cisco ..oa die verbinding waarover ik het had.

En ik zat niet op de interne proxy..

Als je toch wil gokken 'het bedrijf heeft in amerika een eigen TV station'..
wat wij ook in nederland kunnen ontvangen.
kijken wie het raad...
(nee jij niet vdheite)

• ETM
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 oktober 2000 21:37 schreef Oc billy het volgende:

PS lezen is ook een vak.... de homepage is van mij ... dus vandaar ook het plaatje..[/quote]een bericht begrijpen is nog moeilijker ,of niet oc
het plaatje komt er vandaan ,dus ook het mp3'tje dus staat ook op je schijf ,dus ook in je cache (want je probeert altijd ff uit hoe goed je verbinding is met je page)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 18:41 schreef Oc billy het volgende:
Ik had het niet over "internet bedrijf"
Ik denk dat CISCO iets meer capaciteit heeft dan het bedrijf waar ik werk.
Maar ze doen wel zaken met Cisco ..oa die verbinding waarover ik het had.

En ik zat niet op de interne proxy..

Als je toch wil gokken 'het bedrijf heeft in amerika een eigen TV station'..
wat wij ook in nederland kunnen ontvangen.
kijken wie het raad...
(nee jij niet vdheite)[/quote]Euhm... CNN :+

Verwijderd

Het kan me geen reet schelen waar die OC-billy werkt, ik wil weten met welke verbinding ik thuis meer dan 700kb/s kan downloaden.

• killercow
  • Laatst online: 20-02 08:34

killercow

eth0

oke ik vind het dus WEL vaag dat jullie die gast allemaal geloven terweil hij zegt dat hij die screenshot met alt +printscreen heeft gemaakt is er duidelijk een witte rand! rond het kader zichtbaar.
dit is dus niet alt printscreen.
of onze vriend heeft het plaatje ergens van zo'n rommel site of hij heeft gefoto'swinkeld. alt+printscreen geeft namelijk alleen het actieve kader weer. en niet per ongeluk ook een randje achtergrond, toch? ;) en nou niet snel aanpassen want ik heb hem op schijf staan

openkat.nl al gezien?

• Hazzz-E
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

het is duidelijk te zien dat het nep is.

De tweede kolom data wordt altijd links uitgelijnt. Wat in dit geval NIET zo is. Kijk maar naar de eerste regel.

• Kaas
  • Niet online
Kan niemand mij dan vertellen hoe ik een screenshot plaats? Ik heb namelijk een screenshot waarmee ik een gemiddelde snelheid van 2,99 mb/s heb gehaald.

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

Hier op campus (Twente) haal ik max 1500kb/s
vooral van sommige tucows-mirrors gaat het snel die richting op :)

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hier op campus (Twente) haal ik max 1500kb/s [/quote]dat is echt snel.
Ik vond het al echt snel gaan.. bijv de demoversie van soldiers of fortune (100Mb) ging ook bijhoorlijk rap .. binnen twee minuten gewoon hebben dat vind ik snel ...

tof

• Kaas
  • Niet online
Ik zit ook op de campus en heb echt een snelheid van 2,99 mb/sec gehaald. voor zover ik weet is 2,99mb gelijk aan 2990kb, toch??
Dus als iemand mij kan vertellen hoe ik een screenie plaats, kunnen jullie het ook zien.

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 17:54
Ah Billy, dat is dan heel erg simpel. Wist het trouwens toen straks al, maar je werkt dus bij Microsoft. Dat bedrijf is namelijk in aandelen het meeste waard en hebben hun eigen zender, te weten MSNBC. En dat ze zaken doen met Cisco lijkt me wel verstandig ja, want anders heb je weer Nortel Networks ofzo en dan vertrouw ik Cisco toch ook net iets meer.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ah Billy, dat is dan heel erg simpel. Wist het trouwens toen straks al, maar je werkt dus bij Microsoft. Dat bedrijf is namelijk in aandelen het meeste waard en hebben hun eigen zender, te weten MSNBC. En dat ze zaken doen met Cisco lijkt me wel verstandig ja, want anders heb je weer Nortel Networks ofzo en dan vertrouw ik Cisco toch ook net iets meer.[/quote] ik vind het mooi verzonnen maar het is niet goed... het is een productie-bedrijf.
dat oa ook de motoren heeft gemaakt voor de spaceshuttle (!) en voorop loopt in het klonenings verhaal.. (kortom Amerikaans pure sang) en net geen amerikaanse overheid
rara....

ze doen mee in autoindustrie, ruimtevaart , koeling, plastics,luchtvaart, kortom te veel om op te noemen..
morgen komt de uitslag !!
zo schokkend is het niet hoor!!

gewoon een kut-bedrijf maar ik verdien er mijn poen..(++)

• picobyte
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Werk je bij:
Generaal Motoren/Electrisch :?
Maken hopelijk wel goede kwaliteit!?, Ik hoop dat vooral als ik in een boeing747 zit en dan dat GE logo op de turbofan zie :P
Das weer eens wat anders dan generaal bescherming ;)

Ennuh op mijn Sonera Kabel gemiddeld 256Kb
En s'avonds laat 512 :)
Download van TUCOWS-mirror van sonera :)
Verder kan ik ononderbroken audio streamen op na ca (23:00 192Kb) en op drukke tijden moet ik terug naar 'slechts' 128Kb btw denk ik dat dat aan de servers ligt die dan ook meer connecties hebben Duh :)

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

Topicstarter
Toppic Closed

• Justin2000
  • Laatst online: 16-02 11:45
Nou hiero hebben we chello, max 160 kb/s download en max 16 kb/s upload (THAT SUCKS)
s'morgens gem 50 /140 kb/s en s'avonds 5 / 50 kb/s
EN DAT ZUIGT
UPC ZUIGT

PV opbrengst

• picobyte
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Topic closed :?
Ik zie nergens een slotje, en deze reactie kon ik ook gewoon posten :)

Powered bij meergranenbrood.

• Kaas
  • Niet online
Het is niet officieel gesloten, maar er komen niet erg veel reacties bij, dus eigenlijk toch wel een beetje gesloten.

Verwijderd

GE RULEZ

Verwijderd

Stopt dit dan nooit..????

• Kaas
  • Niet online
Nee
Pagina: 1