GTA3 Geen hol meer aan?

Pagina: 1
Acties:

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-01 20:09

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
ik heb nu een tijdje GTA3 gespeeld (ben in de laatste stad)
ín het begin was het echt vet cool/gaaf/wreed noem maar op.
een vriend van mij speelt ut ook.

maar laatst zaten we ff te praten en allebei zeiden we dat we er geen HOL meer aan vinden!

zijn er nog meer mensen die het in het begin ook hel vaal speelde en er nu ook geen hol meer aan vinden?

iRacing Profiel

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:48

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ja... Maar soms ff weer Rampage in de stad maken is wel leuk :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
vraag dit maar eens in een van de grote GTA3 topics ;)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Had ik ook. Na een week/twee weken had ik het al. :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:26
Op zondag 21 juli 2002 12:23 schreef Gohan-san het volgende:
ik heb nu een tijdje GTA3 gespeeld (ben in de laatste stad)
ín het begin was het echt vet cool/gaaf/wreed noem maar op.
een vriend van mij speelt ut ook.

maar laatst zaten we ff te praten en allebei zeiden we dat we er geen HOL meer aan vinden!

zijn er nog meer mensen die het in het begin ook hel vaal speelde en er nu ook geen hol meer aan vinden?
Ja hier precies hetzelfde... Het is even leuk, en dan alleen maar meer van hetzelfde. En verliezen van de politie doe je altijd..

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

op het moment dat je het uit speelt is er niet veel te doen meer nee..
Best wel jammer eigenlijk, GTA2 heb ik nog best wel vaak over het netwerk gespeeld

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
kep er nooit veel aan gevonden... GTA1+2 waren 10x zo goed als dit brakke spel. GTA2 is btw ook überlol in een netwerk of internet

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 12:29 schreef Jaded het volgende:
Ja hier precies hetzelfde... Het is even leuk, en dan alleen maar meer van hetzelfde. En verliezen van de politie doe je altijd..
Zelfs de FBI kun je nog wel aardig simpel afschudden, en als je leger achter je aan hebt stap je gewoon in een tank.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Ik ben het al zat halverwege het tweede eiland eigenlijk...

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:28

Raimond613

Simracer

ik heb het een week of twee heel intensief gespeeld, totdat ik bij de laatste opdracht was. daarna was de lol er idd af.

Ik dit ook altijd qua gameplay niet zo'n goeie versie gevonden, omdat je doel nu niet is om een bepaalde score te halen zoals in de vorige versies.

iracing profile

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:29
Mja, ben blij dat ik 'm toch maar niet gekocht heb.

Verwijderd

Ik heb er hetzelfde gevoel als andere games bij; spel uitgepeeld klaar!! (doorklooien vind ik met geen één spel leuk)

Het belangrijkste is dat ik er een goede "terug blik" op heb, en zie graag deel 4 uitkomen.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Na 2 weken vond ik er ook geen donder meer aan, ik snap niet hoe mensen zo lang kunnen blijven doorspelen.

Steam

Verwijderd

Heb ik altijd.. zijn weinig offline games die ik echt lang blijf spelen.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-01 21:36
Bij mij gaat het in vlagen. Speel het een weekje, dan weer even niet, dan krijg ik weer zin, kom je op een kutstuk dan speel ik weer een tijdje niet, en zo gaat het maar door.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:39
Heb hem eerste uitgespeeld op PS2, en ten nog eens op PC, en nu hoef ik het ook niet meer te spelen.

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:13
Ik weet niet of het eraan ligt of ik de PS2 versie heb, maar ik vind het nog steeds wel leuk om af en toe te spelen hoor :) Gewoon met wat vrienden op de bank ff wat rommel schoppen in de stad :D

Maar inderdaad, de eerste weken speel je het spel meer en daarna speel je het veel minder.. :)

Verwijderd

Nu is het ff geen hol meer aan, maar waneer de dff exporter er komt, wordt het echt een superspel

Verwijderd

Ik vindt er inderdaad ook geen hol meer aan tis saai telkens maar weer auto jatten en telkens naar de zelfde buurt enz enz. :Z Nou ja hopelijk brengt Vice City weer wat leven in de brouwerij.

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 16:10

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Ik w8 nog steeds tot mijn Voodoo 3 3000 goed word ondersteund. In de tussentijd speel ik het wel af en toe bij een vriend, en dat begint ook een beetje te vervelen....

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:28

Pubbert

random gestoord

same here.... ik vond het ook leuk, maar nu niet meer...

zo zie je maar dat een MP functie de levensduur van een spel verlengt...

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 14:08 schreef THPSrulez het volgende:
Ik w8 nog steeds tot mijn Voodoo 3 3000 goed word ondersteund.
Niet om lullig te zijn maar dan kun je lang wachten denk ik. :P

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-01 10:59

Blauw

De Schreeuw

Ik vind er ook geen f*ck meer aan, denk niet dat ik m ooit nog wil spelen, en cd2 is ook kapot (scheurtje in de cd |:( )

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

agress ;)

tis best wel lame nu man , ben nu ook aant kloten geweest met car modding is nog wel leip , maar je komt in Portland neit ver met een hele auto word gewoon in1x fucked up geschoten :(

Verder nog wilk wel ff zeggen dat die AK-47 best wel gay is en dat ik totaal geen begrip voor heb

Een M-16 is NOOIT FOKKING never more powerfull dan een AK my ass! en het gluid zuigt ook van een Ak echt neit best :(

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Op zondag 21 juli 2002 14:25 schreef Mary Wana het volgende:
Verder nog wilk wel ff zeggen dat die AK-47 best wel gay is en dat ik totaal geen begrip voor heb

Een M-16 is NOOIT FOKKING never more powerfull dan een AK my ass! en het gluid zuigt ook van een Ak echt neit best :(
Klopt, AK-47 is volgens mij even krachtig als de Uzi, maar dan heb ik liever de Uzi omdat je dan kan lopen en schieten te gelijk. en de M16 is weer über krachtig, leeg een halve clip op een auto en BOEM!

Verwijderd

ik heb GTA3 op de pc iets van 3 weken gespeeld (af en toe dan...) en toen was het nog echt vet...daarvoor had ik op de PS2 'm al bijna uitgespeeld... nu is er idd echt niks meer aan

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:23
Ik heb het spel uitgespeeld, soms tussen de missies door een rotzooi er van gemaakt.
Uiteindelijk gelukt om een tank te stelen en te saven.
Toen ben ik verder gegaan maar uitspelen van het spel en nu ligt het in de hoek :)
Eenmaal uitgespeeld en er is niks meer, ook omdat je het niveau niet kan verhogen.

Valt me op dat spellen met een hele verhaal lijn, leuk zijn om 1 keer te spelen. Zelfde als met Max Payne en WC3 (single player)

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 14:52 schreef Rody het volgende:
Ik heb het spel uitgespeeld, soms tussen de missies door een rotzooi er van gemaakt.
Uiteindelijk gelukt om een tank te stelen en te saven.
Toen ben ik verder gegaan maar uitspelen van het spel en nu ligt het in de hoek :)
Eenmaal uitgespeeld en er is niks meer, ook omdat je het niveau niet kan verhogen.

Valt me op dat spellen met een hele verhaal lijn, leuk zijn om 1 keer te spelen. Zelfde als met Max Payne en WC3 (single player)
En Deus Ex. Die mag dan wel 3 eindes hebben, maar zijn in feite het zelfde :)

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Op zondag 21 juli 2002 13:51 schreef Tomaseli het volgende:
Nu is het ff geen hol meer aan, maar waneer de dff exporter er komt, wordt het echt een superspel
wat is een dff exporter ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Verwijderd

ik vond het idd in het begin erg leuk, maar later werd het harstikke saai, nu ligt de cd ergens te verstoffen :7

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

zolang je wat te doen hebt in het spel is het idd wel aardig, maar als je het uitgespeeld hebt wordt het wel saai, je kunt nog taxi missies gaan doen of vigilante etc, maar jah dat is ook maar kwestie van tijd..

het is gewoon wachten op GTA4,

jep

• GTA3
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 15:47 schreef K1n9_N01z3 het volgende:

[..]

ja, wasda? en als er ooit mp support komt dan word het weer koel...

Verwijderd

ik hoorde van gta 3 vet leuk dit en dat
na een paar uur had ik het wel gezien,

dus afwachten op GTA4

• Eraser127
  • Laatst online: 19:58

Eraser127

Nijkerk

k'heb ff gezocht maar dan krijg ik teveel: hoe kun je level skippen? Af en toe doe ik GTA3 en dan lekker rellen, maar kan niet meer politie krijgen, want daarvoor moet ik naar een andere stad :(

My Discogs

• jasjenl
  • Laatst online: 17:44

jasjenl

Liab A Tymo

Ik ken zelf heel GTA 3 niet (nog nooit gezien of gespeeld), maar wat ik hier lees ervaar ik momenteel eigenlijk bij vrijwel alle spellen die de tegenwoordig uitkomen: een chronisch gebrek aan (lasting) gameplay. Het lijkt wel of tegenwoordig alleen maar van belang is, dat een spel er vet/flitsend uitziet, een coole 'gimmick' heeft of dat er een grote license aan verbonden zit. Maar dat een spel ook na langere tijd spelen wel mag blijven boeien, is blijkbaar niet meer belangrijk...

Net nog even Nemesis 3 op een MSX emulator gespeeld, is toch een heel stuk beter dan al die zut die er tegenwoordig gemaakt wordt.. En dan te bedenken dat dat spel nog niet eens een van de echte toppers uit die tijd is.

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 15:47 schreef K1n9_N01z3 het volgende:

[..]

Nu kun je wel moddelen aanpassen (dak op banshee bevoorbeeld) maar niet exporten (in de game plaatsen)

waneer dit wel kan, zal het spel vele malen leuker worden.

Verwijderd

In het begin actief gespeeld maar nu is er idd niks meer aan ;(

• Flexx
  • Laatst online: 15:42

Flexx

This side up

Ik denk dat het met nieuwe auto's wat leuker wordt, bijvoorbeeld:

Truck met oplegger, misschien een beetje Nightrider achtig dat je er aan de achterkant in kan rijden en zo de politie kwijt kan raken.

Motor's (net als in GTA 1)

Mogelijkheid om non-stop te vliegen met de Dodo.

Misschien een iets realistischere politie i.p.v de Destruction Derby Police van nu.

Wat meer gebouwen waar je in kan.

• FreakR
  • Laatst online: 19:06
ik had het na 3 uur al gezien :P

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:22

Wildfire

Joy to the world!

Ik zit op het tweede eiland, maar ik vond er toen al niet veel meer aan. Ondertussen heb ik het al geen weken meer gespeeld...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Peertje
  • Niet online
Nog geen week gespeeld. Toen was het verhaal klaar en dan nok ik er mee. Het enige spel wat ik vaak heb gespeeld met een verhaal is Diablo II.

Verwijderd

Tis na het uitspelen inderdaad wat saai jah. Het is daardoor wel goed merkbaar dat 'ie een MP mist.

Verder vind ik het vliegen in de dodo nog wel enigszins geinig incl. allerlei vliegcapriolen uithalen in de lucht en uiteraard de irritatie van de lokale politie, FBI en leger op je nek halen door, onder de status van het hoogste wanted-level, veel choas te creëren met me wapen-arsenaal. >:)

Maar verder blijft het gewoon saai jah.... want met het hier bovenstaande ben je ook niet echt vet mee. :+

Verwijderd

Ik heb dat eigenlijk met elk spel. :)

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 18:20 schreef Flexx het volgende:

(...)
Motor's (net als in GTA 1)

Misschien een iets realistischere politie i.p.v de Destruction Derby Police van nu.
(...)
Dit zou inderdaad een stuk leuker worden, de politie is veel te simpel en een motor zou wel weer een keer lache zijn... (Ik zou GTA 1 eens moeten kopen ergens..) Ik heb het spel nu al een paar keer uitgespeeld om die 100% een keer te halen maar dat is zeer moeilijk (Die 100% dan).
Ben nu wel ff uitgekeken na een paar maanden (En MGS2 + F1 2001 tussendoor.....)

En zoals Rody hierboven ergens ook al zegt je kunt de moeilijkheidsgraad niet verhogen, dat zou een stuk beter zijn (Very hard >:) )

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 21:05 schreef Vegeta het volgende:
Ik heb dat eigenlijk met elk spel. :)
ik eigenlijk ook, maar ik denkt dat warcraft III wel een blijvertje is (net als voorgaande delen) :)

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
ik heb em tot de laatste stad helmaal dod gespeeld en toen vond ik er ook opeens geen hol meer aan. heb em nog nie eens uitgespeeld. vaag eigenlijk, normaal heb ik dat nooit.

Verwijderd

Ik ben nu ook op het laatste eiland, maar ik speel nu al sinds het 2e eiland met cheats, heb geen zin meer om steeds overnieuw te beginnen, en die politie shit wordt ook irritant als je 2 voetgangers kapotrijd. :P

• Flexx
  • Laatst online: 15:42

Flexx

This side up

Afbeeldingslocatie: http://www.grandtheftauto3.net/viceboxlarge.gif

Check de motor, waarschijlijk is het dus mogelijk dat er motors in Vise City komen.

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 12:57 schreef Bosmonster het volgende:
ik ook, bijna geen extra auto's, saaie missies, tsjah... :(

• FastBunny
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Op zondag 21 juli 2002 23:07 schreef Flexx het volgende:
[url="http://www.grandtheftauto3.net/viceboxlarge.gif"][afbeelding][/url]

Check de motor, waarschijlijk is het dus mogelijk dat er motors in Vise City komen.
Alleen lullig voor de PS2 loze aangezien het PS2 Only zal worden >:)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 11:11 schreef FastBunny het volgende:

[..]

oh ja?

Verwijderd

maar je ziet op de afbeelding ook een helikopter die schiet...nu weet ik dat de helikopters in de gewone gta3
ook kunnen schieten...en dat je er niet in kan...
maar zou het niet phat zijn als je in een helikopter kon
vliegen...hoe bedoel je een stuk makkelijker dat zo'n leip vliegtuig-wannabetje zonder vleugels..

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

[..]

Voor zover ik weet komt ie ook uit op de PC, maar net als GTA zelf, wel een stukkie later :'(
Verder blijf ik het wel een leuk spel vinden, maar dat zal ook wel duren totdat ik hem heb uitgespeeld. Zijn zowiezo maar weinig spellen die ik nog speel nadat ik ze heb uitgespeeld. Daarna stap ik eigenlijk altijd weer over naar een ander spel. Hooguit dat ik die oude spellen later nog eens een keer een uurtje speel :)

[removed]

Verwijderd

ja, later, ongeveer 5 a 6 maanden na de ps2 release.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op maandag 22 juli 2002 12:47 schreef Nosfer@tu het volgende:
ja, later, ongeveer 5 a 6 maanden na de ps2 release.
net als met 3, zal 4 ook wel na 2 maanden op inet "gevonden" worden :D :7

Battle.net Spud#2543

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

[..]

Helaas voor jou, hij komt ook uit op de pc

iStockphoto

Verwijderd

The same problem over here; ik had het spel nog wel geekocht.maar het wordt zo saai op den duur.Spellen waar niet echt een duidelijk einde aan is speel ik het langst.denk aan simcity of roller coaster ... simcity 4 w8 ik zeker op :P:P (btw weet iemand of dat daar een mp van komt)
Ik heb met de meeste games hetzelfde als met boeken; het begin is leuk maar ik maak het nooit af ....

• MahRain
  • Laatst online: 13-11-2025
Klopt ja, je raakt het gewoon zwaar beu.

Zeker al die irritante @#)*$ missies die om tijd gaan... of dat je niet mag botsen met een auto. :Z

af en toe kan het weer even leuk zijn... voor mij wordt het pas weer leuk zogauw het over het netwerk kan!

B-)

Verwijderd

[..]

emulatortje hier, emulatortje daar... ;)

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Op maandag 22 juli 2002 14:20 schreef Type het volgende:

[..]

emulatortje hier, emulatortje daar... ;)
Weet jij een goede PS2 emu dan :?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Paladin
  • Laatst online: 21:16

Paladin

Play Ball!

Ik ben gestopt door de slechte performance op mijn pc.
anders had ik het zeker nog gespeeld maar doordat hij zo slecht geport is hapert en schokt alles bah.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Op maandag 22 juli 2002 13:18 schreef hoorn003 het volgende:
The same problem over here; ik had het spel nog wel geekocht.maar het wordt zo saai op den duur.Spellen waar niet echt een duidelijk einde aan is speel ik het langst.denk aan simcity of roller coaster ... simcity 4 w8 ik zeker op :P:P (btw weet iemand of dat daar een mp van komt)
Het enige spel dat ik echt maanden aan een stuk heb gespeeld was elite op de C64, voor de rest heb ik eigenlijk nooit spellen gehad die ik niet na een paar weken zat was :)

[removed]

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 14:22 schreef ThrillSeeka het volgende:

[..]

Weet jij een goede PS2 emu dan :?
och, zal vast nog wel komen als het er nog niet is... :)

Bleem 2 ofzo...

En anyways, ik vind dat GTA 2 al teveel van het goede was.
GTA was zo'n lekker nieuw en origineel spel. en dan gaan ze dat uitmelken :{

/me vindt dat het HOOGSTENS na London hat moeten stoppen.
Liefst gewoon GTA1 en daarna een nieuw origineel spel. Gewoon heerlijk flauw blijven.
GTA2 was ook al te realistisch. Daarin blonk 1 zo uit, het surrealistische, domme, flauwe humoristische, en de 100% toppie gameplay.
En dan gaan ze het nu terugstampen naar een standaard-3d game, alleen kan je hier dan auto's jatten, weet je wel... :{

/me is anti GTA 4

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
Ik zou er iig niet zo maar van uit gaan dat hij ook op PC staat, is nergens aangekondigt en je kan ook alleen Vice City voor PS2 pre-orderen, ook al duurt het lang, dus ga er nog niet van uit.

En Type, helemaal niets mis met GTA3 vind het leuker als/dan (wat was het ook alweer :P) GTA1, maar das mijn mening en ik mag graag hopen op GTA4, want dat zou GTA3 worden alleen dan Multiplayer only :9~

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

kheb het ook al een tijdje (paar weken) niet meer gespeeld, maar ga het toch maar weer eens proberen. Vice City ga ik ook weer kopen. Mischien ook The Getaway

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 12:57 schreef Bosmonster het volgende:
`

same here

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
suf spel, kon me niet lang boeien, weekje, daarna was het klaar.

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 18:04 schreef Albinoraptor het volgende:
En Type, helemaal niets mis met GTA3 vind het leuker als/dan (wat was het ook alweer :P) GTA1, maar das mijn mening en ik mag graag hopen op GTA4, want dat zou GTA3 worden alleen dan Multiplayer only :9~
Waarom, om de meer realistische actie ofzo? :?

/me heeft GTA 1 MAAAAANDEN kunnen spelen nadat ik het uitgespeeld had.
Gewoon een keer een potje lekker aankloten. Of weer opnieuw beginnen, en weer alle missies doen, weet je wel...

GTA 3 vond ik ook al op het 2e eiland saai worden, na een weekje of 2 ofzo was dat... En ik zie dat ik niet de enige ben ;)

Dan zou ik dus zeggen dat GTA 1 wel wat geslaagder was...

En het is 'dan' btw ;)

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
Op zondag 21 juli 2002 13:30 schreef Fireracer het volgende:
Heb ik altijd.. zijn weinig offline games die ik echt lang blijf spelen.
Op zondag 21 juli 2002 13:13 schreef didaaf het volgende:
Ik heb er hetzelfde gevoel als andere games bij; spel uitgepeeld klaar!! (doorklooien vind ik met geen één spel leuk)

Het belangrijkste is dat ik er een goede "terug blik" op heb, en zie graag deel 4 uitkomen.
NOg nooit civilization (I, II, III)gespeeld zeker

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Verwijderd

tja, zit nog in het eerste stadje, maar vindt er al geen hol meer an, tis dat ik 'm gratis kreeg :D

maarja weer een spel erbij die weg leg te rotten, alleen CM01-02 wordt nog elke dag gedaan als enige offline game.

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
vind het ook jammer dat je gefaalde missies weer opnieuw kon doen

...

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 08:20 schreef AwesomE het volgende:
vind het ook jammer dat je gefaalde missies weer opnieuw kon doen
Huh?
Ik heb GTA3 nog niet gespeeld, maar is het niet meer dan normaal dat je alleen wint door te slagen (en niet door te falen)?
Toch? :P

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
Op dinsdag 23 juli 2002 09:31 schreef DEM het volgende:

[..]

Huh?
Ik heb GTA3 nog niet gespeeld, maar is het niet meer dan normaal dat je alleen wint door te slagen (en niet door te falen)?
Toch? :P
op een gegeven moment moest ik een chinees koud maken, faalde de eerst keer, ree terug kreeg gewoon weer dezelfde missie ...

ook de street race etc.

...

Verwijderd

Okay, op die manier!
Mijn oprechte excuses :)

Verwijderd

Ik heb het ook wel wat, gewoon geen zin om het verder te spelen, maar dat heb ik met redelijk veel games.

• Damian
  • Laatst online: 11:32

Damian

Insane Obtrusion

ECHT NIET DUS!!

Heb hem nu vorige week uitespeeld.

Ga nu zeker deze week weer overnieuw beginnen!

Dit spel ownt echt zoooo zwaar

wanneer komt de opvolger uit eigenlijk ??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Op bijna elk spel ben je toch na een tijd uitgekeken :P
Op de verslavende na dan.

Ik speel gta3 ook niet meer.
wachten tot de multiplayermod komt 8-)
Pagina: 1