Inderdaad een game die de moeite waard is
De nadruk ligt inderdaad flink op stealth. Halferwege de eerste level ha'k geen kogels meer omdat ik die iets te veelvuldig had gebruikt (guards neerschieten, en teveel lampen kapot geschoten

), best lullig als die nodig hebt om een beveiliginsgcamera uit te schakelen
Maar 't is geen eitje om heen en weer sjokkende guards van achter te benaderen en K-O te slaan (en daarna natuulijk ergens in het donker te verstoppen

)
Loop je te langzaam komen ze bij het punt waar ze draaien (oei, en jij loopt net niet in de schaduw..) loop je te snel dan horen ze, je hetgeen ook niet echt bevordelijk is. Maar het is aan de andere kant spannend en erg stoer om een guard op nog geen meter afstand voorbij te zien lopen zonder dattie jouw in de gaten heeft
Of in een bepaalde situatie, 2 koks die in een keuken staan te koken bijvoorbeeld, meerdere mensen in dezelfde ruimte uit zien te schakelen zonder dat het door de ander gemerkt word is wat je ook niet echt zomaar doet
Wat ikzelf wel leuk vond is dat je deuren die op slot zitten zelf moet lockpicken (niet dat dat nou zo moeilijk is, maartoch) 't enige minpuntje dat ik heb gemerkt is dat als ik een beveiligingscamera uit moet schakelen, er zo ongeveer maar één punt is op de camara waar ik um raken kan. Je kan de hele kast verrot schieten zonder dattie kapot gaat, alleen de plek waarie opgehangen is heeft effect, en het is zo zonde van je kogels

Hetzelfde heb ik wel eens bij lampen, maar als je in de gaten hebt waar je ze moet raken dan valt het wel mee.
Ammo en medkits waren niet echt in de aanbieding (voornamelijk de ammo, of ik kan niet zoeken

) wat de noodzaak tot 'onzichbaar zijn' alleen maar verstekt. Somehow krijg je geen ammo van uitgeschakelde opponenten namelijk
't is in ieder geval geen game waar je ff snel door de levels moet rauzen, haastige spoed doet in dit geval geen goed