Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
bron: Gamers.nlToTheGame heeft een viertal screenshots van een wel heel erg coole move uit de tactical shooter Splinter Cell. Dit spel, dat fel geïnspireerd is op Metal Gear Solid, begint er steeds beter uit te zien. Hoewel de move misschien niet de meest realistische is, is het wel enorm leuk om op een manier als deze een tegenstander te omzeilen.
Dus wel beetje kloon
magoed, screenies zijn veel belovend
Wanneer komt dit spel uit ??
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Zeker...maar blijkbaar heeft ie nog nooit met z'n pistool geschotenOp zaterdag 20 juli 2002 17:20 schreef insan1ty het volgende:
hehe die warmte-gevoelige view is vet
Dat is iig al 1 verschil met Metal Gear
Maarruh...ik ben inderdaad ERG benieuwd naar dit spel
Verwijderd
Eerst op XBOX (sep US, nov/dec EU)
Ergens helft 2003 op GameCube en PS/2
PC versie komt ook maar geen id waneer
MGSII komt niet op PC, MGS2:Substance welOp zaterdag 20 juli 2002 18:14 schreef Solid Seal het volgende:
ff over MGSII komt ie misschien toevallig ook op de PC uit???
(lekker zeuren
Is gewoon MGS2 met extra toevoegingen, zoals skate level en 5 extra story's met snake.
Hier topic over MGS2:Substance:
[topic=504324/1/25]
nu maar hopen dat de gameplay en vooral het verhaal goed zijn, al betwijfel ik of het verhaal kan tippen aan MG.
Verwijderd
die 2e screenie is dus bullshit, je kunt wel door de muren kijken maar dat geweer laat zijn warmte niet door ? klopt geen reet van lijkt meOp zaterdag 20 juli 2002 16:59 schreef Damian het volgende:
[url="http://www.tothegame.com/screens/xb_splinter/2002-07-18/screen1_large.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.tothegame.com/screens/xb_splinter/2002-04-18/screen9_large.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.tothegame.com/screens/xb_splinter/2002-04-18/screen6_large.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.tothegame.com/screens/xb_splinter/2002-04-18/screen10_large.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.tothegame.com/screens/xb_splinter/2002-04-18/screen3_large.jpg"][afbeelding][/url]
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Het is een heeeeeeeeel seciaal gadgetjeOp zaterdag 20 juli 2002 22:13 schreef NME het volgende:
[..]
die 2e screenie is dus bullshit, je kunt wel door de muren kijken maar dat geweer laat zijn warmte niet door ? klopt geen reet van lijkt me
Wie zegt dat die gast die onder loopt achter een muur staat? Dus kan welOp zaterdag 20 juli 2002 22:13 schreef NME het volgende:
[..]
die 2e screenie is dus bullshit, je kunt wel door de muren kijken maar dat geweer laat zijn warmte niet door ? klopt geen reet van lijkt me
En anders sowhat, alsof gameplay daardoor verneukt wordt
Verwijderd
moehaha weer de x-box!! owowow wat ownt dat ding toch hardOp zaterdag 20 juli 2002 18:28 schreef Kremers het volgende:
Hij komt op alle platformen uit:
Eerst op XBOX (sep US, nov/dec EU)
Ergens helft 2003 op GameCube en PS/2
PC versie komt ook maar geen id waneer
de gamecube versie zal uiteraard verbeterd zijn ten opzichte van de xbox versieOp zondag 21 juli 2002 01:20 schreef Appel het volgende:
[..]
moehaha weer de x-box!! owowow wat ownt dat ding toch hard
Verwijderd
Das dus bullOp zondag 21 juli 2002 02:20 schreef ilyc het volgende:
[..]
de gamecube versie zal uiteraard verbeterd zijn ten opzichte van de xbox versie
Hij wordt op de XBOX hardware ontwikkeld, dus die versie zal grafisch het beste zijn, verder is er geen verschil tussen de verschillende platform versies
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
dat wordt de gamecube in iedergeval niet want dat ding is zwaar klote gouw verkocht dat ding
wat bedoel je allemaal????Op zondag 21 juli 2002 10:28 schreef tijgertje het volgende:
beginnen we weer met dat gezeik waar hij het mooiste is
dat wordt de gamecube in iedergeval niet want dat ding is zwaar klote gouw verkocht dat ding
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Jaja, en waar haal jij deze info vandaan?!? Als ome bill met geld had staan wapperen was ie wel exclusief xbox geworden...Op zondag 21 juli 2002 10:25 schreef schnumi het volgende:
euhh dat hij het eerste op de Xbox uitkomt komt alleen doordat onze oom bill weer eens flink met geld heeft lopen wapperen.
De developer heeft gewoon bewust gekozen voor de XBOX.
d0h nog niet geschoten daarmee misschien ??? Een metalen gun is behoorlijk koud hoorOp zaterdag 20 juli 2002 22:13 schreef NME het volgende:
[..]
en waar zie jij dat het door muren is??? Hij hang hier tussen twee muren in.
Verwijderd
Zeker de XBOX klaart gewoon alle consolesOp zondag 21 juli 2002 01:20 schreef Appel het volgende:
[..]
Lekker donker sfeertje en hopelijk boordevol moves zoals het eerste plaatjeOp zaterdag 20 juli 2002 16:59 schreef Damian het volgende:
knip
In de PU volgen ze dit spel geloof ik al een tijdje
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
En op site Ubisoft staat :
The Xbox and PC versions will be released in time for Christmas.
Dus zal idd wel november/december 2002 worden.
Toch jammer dat dat weer een port is van MGS2 met extra toevoegingenOp zondag 21 juli 2002 01:20 schreef Appel het volgende:
[..]
Hmm.. ziet er goed uit.. weer een spel om naar uit te kijken! Als de gameplay lijkt op die van MGS2 ben ik verkocht!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Oh kijk dat schiet al lekker opOp maandag 22 juli 2002 17:49 schreef Albinoraptor het volgende:
Dus zal idd wel november/december 2002 worden.
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Wat een onzin niets is beter dan MGS, en zonder MG had Splinter Cell nooit bestaan.Snake is dead", "the only stealth game you're gonna need"
"...this game is even better than Metal Gear Solid"
Domme fanboy schrijver van Xbox magazine ook
Oh ja site:
http://www.splintercell.co.uk/
Verwijderd
Idd, OXM is een flutblad..Albinoraptor schreef op 03 augustus 2002 @ 16:37:
Nou officiale site is geopend en kom me daar toch weer een domme opmerking tegen (eigenlijk 2)
[...]
Wat een onzin niets is beter dan MGS, en zonder MG had Splinter Cell nooit bestaan.
Domme fanboy schrijver van Xbox magazine ook
Oh ja site:
http://www.splintercell.co.uk/
Wat betreft de Cube/PS2 versie:
http://cube.ign.com/articles/360/360950p1.html
http://www.nintendo.com/g....jsp?gameId=1154&showMe=1
http://xbox.ign.com/articles/363/363377p1.htmlThe official line is SC is Xbox exclusive in 2002. Which technically means it can come out on any other system once Jan 1, 2003 rolls around. However a nice generic first quarter of 2003 time frame for other consoles. The PC version, however is scheduled for release a few weeks after the Xbox version, possibly before the end of 2002.
http://www.computerandvid...s/news_story.php?id=48828"So, when Ubi Soft announces that hugely promising stealth title Splinter Cell is releasing exclusively on Xbox, what they really mean is: "Splinter Cell will release on Xbox this Christmas, with a PC version by the end of the year. PS2 and GameCube versions will appear at some point in 2003." A spokesperson for Ubi Soft confirmed this to be the case. Ah, the joys of semantics."
Verwijderd
Ja dat was ff een lange zin van hem.schnumi schreef op 21 juli 2002 @ 10:37:
[...]
wat bedoel je allemaal????zoals ik al zei op de PC word hij het mooist.
Ik verheug me op dat lichtmetertje, Thiefstyle
Totale onzin, en ik zal je vertellen waarom, en dan moet je heel snel maar eens die grote bek van je dichthouden:schnumi schreef op 21 juli 2002 @ 10:25:
euhh dat hij het eerste op de Xbox uitkomt komt alleen doordat onze oom bill weer eens flink met geld heeft lopen wapperen.op de PC word hij uiteraard het mooiste.
Matthieu Ferland is dus de senior producer van Splinter Cell, zegt me genoeg denk ik?The team behind splinter cell has decided to make these come true in its video game, and Matthieu Ferland is admant that it can only be done on xbox. "When we began development in autumn 2000, we had not specific console in mind. After a few months, when we had a clear view of what we wanted the to become, we started to test of our ideas on xbox, and discovered how powerfull it is. Some results where even better than we expected and it also became the source of new gameplay or graphic features. ........ We've realised that other consoles could create a very good game out of the game's basic concept, but xbox was the only one to provide the features needed in order to develop exactly what was in mind"
Daarnaast kan ik je vertellen dat de games die ik heb voor me xbox allemaal stukken mooier zijn als die voor de PC, heb je zelf een Xbox? Nee, dus hoe kan je daar een oordeel over geven?
http://demo.cedemo.com/78...80c240776&dummy=dummy.mov(Save target as of met DAP)
Dit spel haal ik zeker
om nu te zeggen dat de XBox mooiere games heeft dan de PC is best overdrevenraptorix schreef op 03 augustus 2002 @ 17:37:
[...]
Totale onzin, en ik zal je vertellen waarom, en dan moet je heel snel maar eens die grote bek van je dichthouden:
[...]
Matthieu Ferland is dus de senior producer van Splinter Cell, zegt me genoeg denk ik?
Daarnaast kan ik je vertellen dat de games die ik heb voor me xbox allemaal stukken mooier zijn als die voor de PC, heb je zelf een Xbox? Nee, dus hoe kan je daar een oordeel over geven?
denk dat een XP2200+, icm GeForce 4 Ti4600 dat kaartje van de XBox er redelijk uitblaast
maar dan krijg je weer zo'n XBox vs. PC discussie
Verwijderd
Verwijderd
DOA3, I rest my case.....Crash-Override schreef op 14 augustus 2002 @ 18:43:
[...]
om nu te zeggen dat de XBox mooiere games heeft dan de PC is best overdreven
denk dat een XP2200+, icm GeForce 4 Ti4600 dat kaartje van de XBox er redelijk uitblaast
Het KAN mooier op de pc ja, maar heb nog geen spel gezien mooier dan DOA3.
Mijn punt slaat op het feit dat 99% van de games gemaakt worden om ook op crappy computers te draaien, en dat je dus niks hebt aan je vette computer, ik heb nu 10 maanden een GF3 maar het aantal spellen dat speciaal gemaakt zijn voor GF3 is op 1 hand te tellen.Crash-Override schreef op 14 augustus 2002 @ 18:43:
[...]
om nu te zeggen dat de XBox mooiere games heeft dan de PC is best overdreven
juist. games moeten ook op mindere systemen kunnen lopen waardoor developers lang niet alles eruithalen. wat met een console natuurlijk wel kan.raptorix schreef op 15 augustus 2002 @ 16:42:
[...]
Mijn punt slaat op het feit dat 99% van de games gemaakt worden om ook op crappy computers te draaien, en dat je dus niks hebt aan je vette computer, ik heb nu 10 maanden een GF3 maar het aantal spellen dat speciaal gemaakt zijn voor GF3 is op 1 hand te tellen.
zou best kunnen, maar dan nog hoef je niet zo'n houding aan te nemenraptorix schreef op 15 augustus 2002 @ 16:42:
[...]
Mijn punt slaat op het feit dat 99% van de games gemaakt worden om ook op crappy computers te draaien, en dat je dus niks hebt aan je vette computer, ik heb nu 10 maanden een GF3 maar het aantal spellen dat speciaal gemaakt zijn voor GF3 is op 1 hand te tellen.
maar je geeft toch toe dat het op een PC toch mooier kan
En raiden danVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 16:26:
Hmmm hoofdpersoon ziet er niet zo cool uit. beetje suffe kop. Snake is wat dat betreft meer bikkel
Maar die site met dat filmpje of wat dan ook doet het niet hier. IEmand een andere link?
Tuurlijk kan het mooier op de PC, ik speel ook vrijwel alleen PC games, maar zelfs zo een spel als splintercell wordt toch weer mooier op de Xbox als op de PC als ik de makers mag geloven. 1 Ding is natuurlijk wel belangrijk, op de xbox hoeft met maar rekening te houden met een lage resolutie, dat is natuurlijk wel een groot voordeel.Crash-Override schreef op 15 augustus 2002 @ 18:02:
[...]
zou best kunnen, maar dan nog hoef je niet zo'n houding aan te nemen
maar je geeft toch toe dat het op een PC toch mooier kan
ok, dat zou best kunnen, en het is idd wel een voordeel jaraptorix schreef op 15 augustus 2002 @ 18:55:
[...]
Tuurlijk kan het mooier op de PC, ik speel ook vrijwel alleen PC games, maar zelfs zo een spel als splintercell wordt toch weer mooier op de Xbox als op de PC als ik de makers mag geloven. 1 Ding is natuurlijk wel belangrijk, op de xbox hoeft met maar rekening te houden met een lage resolutie, dat is natuurlijk wel een groot voordeel.
Verwijderd
Vindt het wel jammer dat er alleen nog maar Xbox screenshots verkrijgbaar zijn..
Screenshots:

of heeft iemand al PC versie screenies gezien?
Sweet! Lijkt me echt vet, ga hem eerst op de Xbox spelen en daarna op PCZo werd ons getoond hoe Fisher in een kamer vol met zwaar gewapende tegenstanders komt. Aan de linkerkant van de kamer stond een heel groot aquarium. Ongezien sloop Fisher naar het aquarium en vuurde een 'silent shot' richting het aquarium, hierdoor ontstond er een gaatje in het aquarium waar water uitliep. Het gevolg was dat de kamer een klein beetje was volgelopen met water. Vervolgens maakte Fisher dat hij wegkwam en gooide een elektrisch apparaat in de kamer waardoor iedereen geëlektrocuteerd werd.
Wordt alleen wel z'on gamepad spel, dat dus niet echt lekker speelt met toetsenbord denk ik..

ziet er toch best wel goed uit
hopelijk is het spel ook goed te spelen, dus dat de gameplay in orde is
maar dat moet eigenlijk haast wel, het zou zonde zijn als het niet zo was
Ziet er iig zeer veelbelovend uit!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Als je het zo bekijkt zijn als FPS een clone van wolf3d of zelfs dat ene spelleke dat daarvoor uit gekomen is.Damian schreef op 20 juli 2002 @ 17:05:
[...]
bron: Gamers.nl
Dus wel beetje kloonis zelfde princiepe
magoed, screenies zijn veel belovend
Ik bedoel een Racegame is toch ook geen clone van een racespel dat eerder uit gebracht is?
Verwijderd
Het ziet er heel vet uit, ik heb al een paar filmpjes ervan bekeken en volgens mij is de gameplay ook heel goed
begin jij nu ook al om m'n naam fout te spellenVerwijderd schreef op 24 september 2002 @ 13:58:
Afteramth houdt er echt van om screenies te posten
Het ziet er heel vet uit, ik heb al een paar filmpjes ervan bekeken en volgens mij is de gameplay ook heel goed
ik heb alle filmpjes gezien
eind november ergens dacht ik.Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 14:10:
wanneer komt deze geile game uit?
This is the Way.
ja, hij komt gelukkig naar de pc jaHIValicious schreef op 24 september 2002 @ 14:25:
komt ie tog op de pC?
29 November om precies te zijn
Nog ff wat screenshots die ik nog niet eerder had gezien:

Zit ie gelikt uit vindt ik
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
This space is occupied
This is the Way.
NET ZO GROOT!!
[url="http://image.com.com/gamespot/images/2002/pc/featurepreviews/splintercell/splinter_screen004.jpg"]
[/url][url="http://image.com.com/gamespot/images/2002/pc/featurepreviews/splintercell/splinter_screen023.jpg"]
[/url][url="http://image.com.com/gamespot/images/2002/pc/featurepreviews/splintercell/splinter_screen028.jpg"]
[/url][url="http://image.com.com/gamespot/images/2002/pc/featurepreviews/splintercell/splinter_screen027.jpg"]
[/url]De rest van de screenshots kun je hier vinden
Verwijderd
Het wordt geen metalgear solid kloon maar een geweldige sneak 3rd person actie game!
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/splintercellscr62.jpg"]
[/url][url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/splintercellscr70.jpg"]
[/url][url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/splintercellscr71.jpg"]
[/url]
Dus op 28 nov. lig voor hun winkel......
Too many freaks, not enough circuses!
Je kan hem ook reserveren hoef je niet voor de deur te gaan slapenPietPrecies schreef op 31 oktober 2002 @ 15:53:
Op de site van bartsmit.....ajaja......staat dat de pc versie en xbox versie 28 november bij hun wordt verw8......
Nou ja houd me wel bezig met GTA:VC tot die tijd
Verwijderd
DE XBOX PLAYABLE DEMO IS UIT!!!
Hij zit bij het nieuwste nummer van OXM, samen met playable demo's van Panzer Dragoon Orta, Toe Jam and Earl III, House of the Dead III en Chase.
Wie heeft hem al?
Verwijderd
<jdvanwijk> Bij de nieuwe Britse OXM zitten speelbare demo's van Panzer Dragoon Orta, House of the Dead III en Splinter Cell!
<aftermath> jdvanwijk... echt ?!?!?!
<aftermath> splinter cell demo wil ik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<aftermath> nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<aftermath> post ff in dat topic op got dan jdvanwijk
<aftermath> misschien is er 1 of andere debiel die hem al wel heeft odzo
<aftermath> of weet waar ie te downloaden is:X
<aftermath> euhm weet je zeker dat dat de pc demo is jdvanwijk ?
* aftermath changes topic to 'eind november Aliens vs. Predator 2 Gold Edition (Aliens vs. Predator 1 & 2) | Ops om $time ouwehoeren op $date <- als het maar niet zondag is want dan kan Tampie niet
Verwijderd
Wat een n00b!aftermath schreef op 02 november 2002 @ 12:57:
GVD... komy ie aan met een crappy demo voor de xbox.. Ik wil de pc demo
als je jouw een tijdje meemaken op #spielerij dan weten we wie de echt n00b is
maar ok de xbox demo is dus... niet dat ik er veel aan heb maar leuk voor de xbox peeps... PC demo zal wel een stukje later komen omdat splinter cell voor de pc pas eind januari komt
This is the Way.
Verwijderd
Njet, dan komt de XBOX versie uit, de PC verise komt pas in januarie.PietPrecies schreef op 31 oktober 2002 @ 15:53:
Op de site van bartsmit.....ajaja......staat dat de pc versie en xbox versie 28 november bij hun wordt verw8......
Verwijderd
kloon, alsof alles wat een x is gedaan en hetzelfde genre is meteen een kloon is.
splinter cell is een heel nieuw project, en ik weet zeker dat het heel anders speelt dan MGS
Verwijderd
ja, ik wou net zeggen. ach ja, dat bespaart me weer 's de moeiteVerwijderd schreef op 20 juli 2002 @ 22:13:
[...]
Als ik het goed zie staat er dat de pc versie al uit is?????? Beetje vaagjes........
Too many freaks, not enough circuses!
Mischien bedoelen ze pre-order
Bij die afbeelding bovenaan topic zie je dat hij met een "splitjump" tussen 2 muren geklemd zit en dat andere figuur loopt door die gang dus onder hem door en niet achter een muur ..Verwijderd schreef op 20 juli 2002 @ 22:13:
[...]
Verwijderd
Dat lijkt me welVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 14:58:
Ik vraag me af of er wel een Splintercell Demo (voor de PC) komt, voordat de game gereleased wordt!
nu met de xbox komt ie ook een paar weken voor de release.
Lol volgens mij kan je niet lezen er staat dat de beste graphics op de XBOX zijnraptorix schreef op 03 augustus 2002 @ 17:37:
[...]
Totale onzin, en ik zal je vertellen waarom, en dan moet je heel snel maar eens die grote bek van je dichthouden:
[...]
Matthieu Ferland is dus de senior producer van Splinter Cell, zegt me genoeg denk ik?
dat is waar maar ze hebben het hier aaleen over de CONSOLE versies niet over de PC versie
1600x1200 is echt beter dan 7xx resolutie van je TV
En waarom dat?Equazor_ schreef op 06 november 2002 @ 10:33:
[...]
1600x1200 is echt beter dan 7xx resolutie van je TV
Als ik toch een film kijk op mijn TV is dat mooier dan dat ik die kijk op mijn monitor met 1600x1200.
Je kan TV en pc-monitor niet vergelijken, werken geheel anders.
Verwijderd
Ik heb net dus de X-box demo ff zitten spelen (aardige Microsoft-meneer kwam langs op het werk
Ik heb MGS nooit echt veel gespeeld, dus weet niet wat je daar allemaal kon... maar op een gegeven moment kon ik zo'n vent gijzelen, en terwijl ik hem vasthield kon ik mn tegenstanders uitschakelen (kon mn gijzelaar nog niet uitschakelen, kzal et zo nog es proberen).. maartoch.... KEIVET!!
Deze komt op mijn verlanglijstje!!
100/100
* Dyxtra heeft zin in Splinter Cell
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
i second thatD³ schreef op 14 november 2002 @ 17:15:
Review: http://www.totalgames.net...t.REF=7&gameType%20.REF=1
100/100
/me heeft zin in Splinter Cell
De nadruk ligt inderdaad flink op stealth. Halferwege de eerste level ha'k geen kogels meer omdat ik die iets te veelvuldig had gebruikt (guards neerschieten, en teveel lampen kapot geschoten
Maar 't is geen eitje om heen en weer sjokkende guards van achter te benaderen en K-O te slaan (en daarna natuulijk ergens in het donker te verstoppen
Loop je te langzaam komen ze bij het punt waar ze draaien (oei, en jij loopt net niet in de schaduw..) loop je te snel dan horen ze, je hetgeen ook niet echt bevordelijk is. Maar het is aan de andere kant spannend en erg stoer om een guard op nog geen meter afstand voorbij te zien lopen zonder dattie jouw in de gaten heeft
Of in een bepaalde situatie, 2 koks die in een keuken staan te koken bijvoorbeeld, meerdere mensen in dezelfde ruimte uit zien te schakelen zonder dat het door de ander gemerkt word is wat je ook niet echt zomaar doet
Wat ikzelf wel leuk vond is dat je deuren die op slot zitten zelf moet lockpicken (niet dat dat nou zo moeilijk is, maartoch) 't enige minpuntje dat ik heb gemerkt is dat als ik een beveiligingscamera uit moet schakelen, er zo ongeveer maar één punt is op de camara waar ik um raken kan. Je kan de hele kast verrot schieten zonder dattie kapot gaat, alleen de plek waarie opgehangen is heeft effect, en het is zo zonde van je kogels
Ammo en medkits waren niet echt in de aanbieding (voornamelijk de ammo, of ik kan niet zoeken
't is in ieder geval geen game waar je ff snel door de levels moet rauzen, haastige spoed doet in dit geval geen goed
Zoooo! Dat klinkt zeer veel belovend! Kan niet wachten tot de PC release!Jaymz schreef op 17 November 2002 @ 22:37:
Inderdaad een game die de moeite waard is
De nadruk ligt inderdaad flink op stealth. Halferwege de eerste level ha'k geen kogels meer omdat ik die iets te veelvuldig had gebruikt (guards neerschieten, en teveel lampen kapot geschoten), best lullig als die nodig hebt om een beveiliginsgcamera uit te schakelen
Maar 't is geen eitje om heen en weer sjokkende guards van achter te benaderen en K-O te slaan (en daarna natuulijk ergens in het donker te verstoppen)
Loop je te langzaam komen ze bij het punt waar ze draaien (oei, en jij loopt net niet in de schaduw..) loop je te snel dan horen ze, je hetgeen ook niet echt bevordelijk is. Maar het is aan de andere kant spannend en erg stoer om een guard op nog geen meter afstand voorbij te zien lopen zonder dattie jouw in de gaten heeft
Of in een bepaalde situatie, 2 koks die in een keuken staan te koken bijvoorbeeld, meerdere mensen in dezelfde ruimte uit zien te schakelen zonder dat het door de ander gemerkt word is wat je ook niet echt zomaar doet
Wat ikzelf wel leuk vond is dat je deuren die op slot zitten zelf moet lockpicken (niet dat dat nou zo moeilijk is, maartoch) 't enige minpuntje dat ik heb gemerkt is dat als ik een beveiligingscamera uit moet schakelen, er zo ongeveer maar één punt is op de camara waar ik um raken kan. Je kan de hele kast verrot schieten zonder dattie kapot gaat, alleen de plek waarie opgehangen is heeft effect, en het is zo zonde van je kogelsHetzelfde heb ik wel eens bij lampen, maar als je in de gaten hebt waar je ze moet raken dan valt het wel mee.
Ammo en medkits waren niet echt in de aanbieding (voornamelijk de ammo, of ik kan niet zoeken) wat de noodzaak tot 'onzichbaar zijn' alleen maar verstekt
't is in ieder geval geen game waar je ff snel door de levels moet rauzen, haastige spoed doet in dit geval geen goed
Waarom nou die consoles altijd eerder
Dit topic is gesloten.
![]()