Dude zeur asjeblieft niet zo
!
Als je dat al zeuren noemt
Hij 'verdedigt' alleen zijn opmerking 
Mwah, ga nu ff flitspunt doen en check over een paar uur ragnarok wel weer
Mwah, ga nu ff flitspunt doen en check over een paar uur ragnarok wel weer
[zeur mode aan]Ik wil spelen![zeur mode uit]Op donderdag 18 juli 2002 19:56 schreef ItSnows het volgende:
Ophouden en wel nu ...
We gaan vrolijk verder met over het spel praten
Voor de mensen die 'm nog niet hebben.
Nieuwe World Map, weer erg mooi inelkaar gezet door de heren van www.ro.pak0.com.
Hij is hier te vinden.
[Down wegens DoS attack]
Nieuwe World Map, weer erg mooi inelkaar gezet door de heren van www.ro.pak0.com.
Hij is hier te vinden.
[Down wegens DoS attack]
Vraagje, wat moet je met een capra pass doen?
Kon je daar niet gratis je storage mee checken ofzow? Lijkt me redelijk nutteloos in dat geval.
Ik heb ook een kaart 

Op 2 A4'tjes

Op 2 A4'tjes
is de character server down of zo?? (ik ben een beetje newbe met ragnarok.) mijn poppetje is ineens weg....
Om even terug te komen "The Arena".
Die werkt blijkbaar nog niet, geen flauw idee waar hij is.
Maar hij blijkt niet te werken, dus daar moeten we nog ff geduld op hebben.
En het lijkt me beter dat we eerst weer wat 40+ lvl chars krijgen anders schiet het ook niet op
[EDIT]
spydoggie, ja
Zie openings post voor overzicht.
Die heeft ItSnows net vernieuwd.
Die werkt blijkbaar nog niet, geen flauw idee waar hij is.
Maar hij blijkt niet te werken, dus daar moeten we nog ff geduld op hebben.
En het lijkt me beter dat we eerst weer wat 40+ lvl chars krijgen anders schiet het ook niet op

[EDIT]
spydoggie, ja
Zie openings post voor overzicht.
Die heeft ItSnows net vernieuwd.
Arena staat in Izlude.
Er zijn 2 zijkamers waar een groep mensen in moet staan (party members verwacht ik) van minimaal 2 personen die 5 minuten krijgen in de Dungeon.
• Kill je alle monsters cq. eindig je het lvl krijg je extra bonuspoints;
• PK
Er zijn 2 zijkamers waar een groep mensen in moet staan (party members verwacht ik) van minimaal 2 personen die 5 minuten krijgen in de Dungeon.
• Kill je alle monsters cq. eindig je het lvl krijg je extra bonuspoints;
• PK
Nu nog die klote server online en dan kunnen we weer spelen. 5 Minuten spelen en dan een disconnect en dan weer een paar uur wachten tot de servers weer online zijn.
En ja, ik ga daar over lopen zeiken ja, gratis of niet. Het zijn gewoon een stelletje eikels!
En ja, ik ga daar over lopen zeiken ja, gratis of niet. Het zijn gewoon een stelletje eikels!
Hoe vindt men hier mijn nieuwe icon? Ik vind hem zelf wel vrolijk 
Alleen moet ik nu bij elk topic buiten deze gaan uitleggen wat het is
Leg het hier even uit en link iedereen hierheenOp donderdag 18 juli 2002 22:12 schreef M a a r t e n het volgende:
Hoe vindt men hier mijn nieuwe icon? Ik vind hem zelf wel vrolijk
Nou, eindelijk een site gevonden met die Mini MVP/Boss. (zie hier)
Vol verwachting, en wat zie je dan.... gewoon standaard skins, soms een tinkje anders.
En sterk zijn ze al helemaal niet
Had liever een super grote poring met grote tanden gezien
Opzich wel grappig als je daar als Novice met moeite een rocker dood krijgt en zo'n ding respawnd voor je neus.
Maar voor de sterkere chars geen uitdaging, helaas
[EDIT]
Maar ze laten wel hele leuke Head Items vallen
Vol verwachting, en wat zie je dan.... gewoon standaard skins, soms een tinkje anders.
En sterk zijn ze al helemaal niet
Had liever een super grote poring met grote tanden gezien
Opzich wel grappig als je daar als Novice met moeite een rocker dood krijgt en zo'n ding respawnd voor je neus.
Maar voor de sterkere chars geen uitdaging, helaas

[EDIT]
Idd! Zoals de Angel BandOp donderdag 18 juli 2002 22:39 schreef M@NIC het volgende:
[EDIT]
DEF: 2, AGI +1, LUK +1 and MDEF +3
Woei!
is bij jullie de patch server ook down nu?
)
Op donderdag 18 juli 2002 22:58 schreef Smurf het volgende:

.
.
.
.
.
Ja!
Nee die is alleen bij jou down. Gebruik voortaan even de link dan zie je of ie down is of niet....Op donderdag 18 juli 2002 22:58 schreef Smurf het volgende:
Verwijderd
alles is down 
ik probeer al sinds 6 vanavond in te loggen maar ik kom er gewoon niet door steed als ik in mijn char slect mijn char probeer te kiezen en dan probeer in the game te gaan hang ie een tijdje en zecht ie the server has dissconnect you
maar ja het is ook erug vroeg in de ochtend in korea

ik probeer al sinds 6 vanavond in te loggen maar ik kom er gewoon niet door steed als ik in mijn char slect mijn char probeer te kiezen en dan probeer in the game te gaan hang ie een tijdje en zecht ie the server has dissconnect you
Woei, deze moek hebben:
Lord Kaho's Horn:
DEF: 5, STR + 5 , INT + 5, VIT + 10 , AGI + 10, LUK + 20 and MDEF + 10
Een probleem alleen, hijs niet (of nog niet oid) te krijgen
Lord Kaho's Horn:
DEF: 5, STR + 5 , INT + 5, VIT + 10 , AGI + 10, LUK + 20 and MDEF + 10
Een probleem alleen, hijs niet (of nog niet oid) te krijgen
Op donderdag 18 juli 2002 23:02 schreef obsidian het volgende:
[..]
Nee die is alleen bij jou down. Gebruik voortaan even de link dan zie je of ie down is of niet....
Ik heb die link wel gebruikt hoor. Daar stond idd dat ie up was, maar ik kreeg timeouts, ook met pingen in dos. Aangezien deze 2 bronnen dus tegengestelde informatie doorgaven probeerde ik op een 3e manier informatie over de status van de servers in te winnen.
ik dank u voor de medewerking
ik dank u voor de medewerking

)
Onzin ? Mwa een beetjeOp donderdag 18 juli 2002 23:03 schreef Xenosage het volgende:
alles is down
Ik heb vanaf 18:00 er al meerdere keren erin gezeten.
En NIET ALLES is down, Char + Gameserver 3.
Verwijderd
weet je obsidan ik gebruik altijd dit adress
http://ro-sv.info/
maar is die dan wel betrouwbaar
want daar staat toch echt dat chaos goed te doen moet zijn maar ik probeer al vier uur lang in die server te komen
nu is wel down ik bedoel de patch dan maar dat was toch minstens een uur tot ander half uur gewoon niet zo alles was groen op chaos nou en ik kwam er niet zit nu echt te denken dat die server info addie niet betrouwbaar is
http://ro-sv.info/
maar is die dan wel betrouwbaar
nu is wel down ik bedoel de patch dan maar dat was toch minstens een uur tot ander half uur gewoon niet zo alles was groen op chaos nou en ik kwam er niet zit nu echt te denken dat die server info addie niet betrouwbaar is
Ik heb net 1 keer geprobeerd om in chaos te komen en het lukte meteen.
Hehe kwam wel een leuke quote tegen op het ro.pak0.com forum.
Mja...RO is rather a nightmare than a dream, to most. We keep playing 'cause we're addicted..
Mwa, ik had al een hele tijd niet meer gespeeld, ben gister pas weer begonnen....^_^....verslaving komt wel weer
Verwijderd
wat gek dan maaf dat ik nu net 2 seconden geleden probeer in
te loggen en het niet werkende ik krijg al sinds 6 vanavond te horen you been dissconnected from the server
te loggen en het niet werkende ik krijg al sinds 6 vanavond te horen you been dissconnected from the server

Verwijderd
btw ik had voor die rollback wel zo iets raars
mijn acolyte is lv 37/35 en ik was gewoon rustig bezig zombies te slayen tot ik na een half uur doorkreeg dat ik gewoon op nul % bleef staan jaja ik weet ik kijk er niet zo naar want dan is de verassing groter als ik lvl
toch vond ik dit eigelijk wel vaag
iemand anders dit ook meegemaakt?
mijn acolyte is lv 37/35 en ik was gewoon rustig bezig zombies te slayen tot ik na een half uur doorkreeg dat ik gewoon op nul % bleef staan jaja ik weet ik kijk er niet zo naar want dan is de verassing groter als ik lvl
toch vond ik dit eigelijk wel vaag
iemand anders dit ook meegemaakt?
Ja, das raar...geeft ie op die stat pagina niet alle chaos servers weer ofzow? (1 lijkt me een beetje weinig).
Dan zou het kunnen zijn dat je net op een gecrashde server zit oid
Dan zou het kunnen zijn dat je net op een gecrashde server zit oid
Ik ben nu aan het spelen op chaos. de meeste velden tussen prontera en geffen zijn in ieder geval up. (degene waar ik doorheenliep in ieder geval
)
)
Verwijderd
PatchServer 66.45.54.37 80 Good Patch Server (EN common/http)
PatchServer 66.45.54.37 21 Good Patch Server (EN common/ftp)
LoginServer 66.179.34.19 6900 Good Login Server (EN common)
CharSelectServer 66.179.34.11 6001 Good Caracter Select Server
GameServer 66.179.34.13 5001 Good Alberta
West Alberta
South Jungle
dat is wat ie me verteld maar meer ook niet
PatchServer 66.45.54.37 21 Good Patch Server (EN common/ftp)
LoginServer 66.179.34.19 6900 Good Login Server (EN common)
CharSelectServer 66.179.34.11 6001 Good Caracter Select Server
GameServer 66.179.34.13 5001 Good Alberta
West Alberta
South Jungle
dat is wat ie me verteld maar meer ook niet

Xenosage, gelieve je eerdere post editen ipv. 2 onder elkaar
mensen, let vooral op deze dingen ->
[url="http://www.dreamwater.net/art/ragnamart/Mixing.html"]http://www.dreamwater.net/art/ragnamart/Mixing.html[/url]
cool en veel geld waard
[url="http://www.dreamwater.net/art/ragnamart/Mixing.html"]http://www.dreamwater.net/art/ragnamart/Mixing.html[/url]
cool en veel geld waard
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Woei, iets zegt mij dat ik weer ontzettend verslaafd ga worden, net weer even gespeeld, en ik heb weer het gevoel van toen ik net 2 weken bezig was 
Het is trouwens wel even wennen dat alles zo mega veel damage doet, eerst molde ik een Vadon met gemak, en nu lukt zelfs dat me niet zonder minstens 1 red...
Het is trouwens wel even wennen dat alles zo mega veel damage doet, eerst molde ik een Vadon met gemak, en nu lukt zelfs dat me niet zonder minstens 1 red...
There is no magic.
amenOp vrijdag 19 juli 2002 03:00 schreef The Will het volgende:
Woei, iets zegt mij dat ik weer ontzettend verslaafd ga worden, net weer even gespeeld, en ik heb weer het gevoel van toen ik net 2 weken bezig was
ik werd nog gekieteld door een golem vannacht.. 150 dmg. Zouden ze alle monster dmg gewoon verdrievoudigd hebben ofzo?Het is trouwens wel even wennen dat alles zo mega veel damage doet, eerst molde ik een Vadon met gemak, en nu lukt zelfs dat me niet zonder minstens 1 red...
yup, slapie tijd voor mijOp vrijdag 19 juli 2002 07:42 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Ze gaan weer wat bugs fixen...
)
Tja, sorry dat ik wat bot reageerde op de vraag of ie down is. Maar als je verschillende keren probeerd en je komt er dan niet in is het een beetje overbodig om te vragen of ie down is. Die vraag komt hier heel vaak langs en dat is een beetje vervelend.
En ja, die info op die statuspage klopt regelmatig niet.
En ja, die info op die statuspage klopt regelmatig niet.
Ach, als je er eenmaal in bent zo min mogelijk door portals heengaan en dan is het best te doen. Wel altijd zorgen dat wanneer je gebruik maakt van een warp portal van een aco dat je een wing of fly bij je hebt.Op vrijdag 19 juli 2002 10:20 schreef yegor het volgende:
hehe ben het ff aan het downen
cant wait!!!
Mja ik ookOp vrijdag 19 juli 2002 03:00 schreef The Will het volgende:
Ben echt weer een n00b

Geen flauw idee of ik iets wel of niet aan kon, en ik kom telkens weer nieuwe monsters/dingen tegen.
En het is nu zo grooooot
erg bedrieglijk. Ik kom een mier tegen, denk ik, ach die kan ik wel aan. Fout gedacht
Het irritante is dat je compleet gedisorienteerd bent: je weet niet welke monsters je aankunt, waar je moet zijn voor de leuke/snelle percentages voor job etc.Op vrijdag 19 juli 2002 12:01 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Mja ik ook
Ben echt weer een n00b
Geen flauw idee of ik iets wel of niet aan kon, en ik kom telkens weer nieuwe monsters/dingen tegen.
En het is nu zo grooooot
Verwijderd
Heb je een vakantie van 8 maanden ofzoOp vrijdag 19 juli 2002 07:46 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Hehe ik ben net wakker... voor mij is het game tijd
Iedere dag RO vanaf sochtends tot savonds
Verwijderd
LOL, ben net weer begonnen, krijgt DX 8.1 een conflict met mijn CPU.(zie specs)
Maar zeer leuk, ook zonder mijn RO vrouw/vriendin. (Ben zeilig
)
Maar zeer leuk, ook zonder mijn RO vrouw/vriendin. (Ben zeilig
Verwijderd
pfff had 346 MB gedowned
LOOPT DIE ***** PC VAAAAST !!!!!!!!!!!
AAAAAAAARgh
srry mensen voor dit ongemak
LOOPT DIE ***** PC VAAAAST !!!!!!!!!!!
AAAAAAAARgh
srry mensen voor dit ongemak
Dat ie vastloopt heeft niks te maken met hoeveel geheugen je hebt hoor.
ff opnieuw lezenOp vrijdag 19 juli 2002 17:03 schreef obsidian het volgende:
Dat ie vastloopt heeft niks te maken met hoeveel geheugen je hebt hoor.
Anyways, Gravity moet als een gek de registratie sluiten.
Ze zijn wel erg dom als ze zo door gaan, er zijn er gewoon te veel.
Tegenwoordig gewoon 6k op Loki

En er zijn meer dan genoeg om te Beta testen.
Verwijderd
Vind ik ook en als je weer mensen zoekt gooi dan die registratie weer open, ze overbelasten hun servers nu en zijn vet vaak offline.Op vrijdag 19 juli 2002 17:17 schreef M@NIC het volgende:
[..]
ff opnieuw lezen
Anyways, Gravity moet als een gek de registratie sluiten.
Ze zijn wel erg dom als ze zo door gaan, er zijn er gewoon te veel.
Tegenwoordig gewoon 6k op Loki
En er zijn meer dan genoeg om te Beta testen.
Weet iemand een site die up is en die de nieuwste weapons enzo op hun site hebben staan wil ff me swordman de beste equipment geven (voor 180k).
Okie dokie, kan zijn dat ik perongeluk iets verkocht heb, maar dan krijg je uiteraard een vervangend exemplaarOp vrijdag 19 juli 2002 19:34 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Maarten ben je er?
Ik wil mijn stuff terug als het kan, ik ga zo cahngen naar swordie
Idd een beetje verkeerd gelezen. 
Maar er zijn maar weingi sites die echt up-to-date zijn met faqs en dergelijke hoor. Er zijn zoveel items en monsters tegengekomen dat het erg moeilijk is om nu al een volledige database te hebben.
Wat zijn die mandragoras trouwens klotebeesten zeg.
Maar wel vij makkelijk te killen met FB op 10.
Maar er zijn maar weingi sites die echt up-to-date zijn met faqs en dergelijke hoor. Er zijn zoveel items en monsters tegengekomen dat het erg moeilijk is om nu al een volledige database te hebben.
Wat zijn die mandragoras trouwens klotebeesten zeg.
Die nieuwe beesten ook 
Hoe verzinnen ze het: een ei dat met een koekenpan slaat met 4000hp
op weg van payon naar morroc kwam ik een bug tegen: portal warpt naar de verkeerde map, resultaat: ik beland op een berg en kan nergens heen..
Conversatie:
> HEELP! (> ben ik, + is iemand anders)
> I'm stuck!
+ really
> no.. just kidding
+ can you move
> no
+ and i can't pk you..
> Do you have a wing of fly?
+ no
+ you can get that cheap one that warps you randomly
> i don't have that one either
+ well uh, would you be interested in anything for sale?
+ i have anything from pots to feathers
> euh.. no money
+ ..
+ you moved
> I did?
+ ya
+ cause ppl were warping over you
Plotsling word de hele groep terug gewarped naar de goede locate
+ SCAMMER!
+ timpie scams ppl pretending not to move!
En hij liep weg, sukkel die ik ben loop ik natuurlijk weer terug, zat ik weer vast.. die gast kwam even later ook weer terug, was blijkbaar ook niet zo slim
Hoe verzinnen ze het: een ei dat met een koekenpan slaat met 4000hp
op weg van payon naar morroc kwam ik een bug tegen: portal warpt naar de verkeerde map, resultaat: ik beland op een berg en kan nergens heen..
Conversatie:
> HEELP! (> ben ik, + is iemand anders)
> I'm stuck!
+ really
> no.. just kidding
+ can you move
> no
+ and i can't pk you..
> Do you have a wing of fly?
+ no
+ you can get that cheap one that warps you randomly
> i don't have that one either
+ well uh, would you be interested in anything for sale?
+ i have anything from pots to feathers
> euh.. no money
+ ..
+ you moved
> I did?
+ ya
+ cause ppl were warping over you
Plotsling word de hele groep terug gewarped naar de goede locate
+ SCAMMER!
+ timpie scams ppl pretending not to move!
En hij liep weg, sukkel die ik ben loop ik natuurlijk weer terug, zat ik weer vast.. die gast kwam even later ook weer terug, was blijkbaar ook niet zo slim
Ik hoorde het van mijn broer, was een heks ofzo toch?Op vrijdag 19 juli 2002 21:44 schreef ItSnows het volgende:
Ik loop Prontera Shop en ben 5% kwijt
Loopt er zo'n monster rond
Ja en ikke had:Op vrijdag 19 juli 2002 21:51 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ik hoorde het van mijn broer, was een heks ofzo toch?
1. nog geen base points verdeeld (lees: stond op 1);
2. moest nog alles identificeren (lees: geen wapen; geen schild oid.).
wtf ik ben lekker hornets aan het killen op hornet coast
zie ik ineens 3 frogs en 1 toad (een grote frog) ik denk naja laat ik maar met rust ik kill een hornet vallen die stomme beesten me aan!!
ik probeerde nog weg te komen maar nix hoor.. dus b ware
zie ik ineens 3 frogs en 1 toad (een grote frog) ik denk naja laat ik maar met rust ik kill een hornet vallen die stomme beesten me aan!!
It's just a donkey
whoei, ik loop elder willows te slachten, summoned er opeens iemand een ninetails 

Hehehe, klopt, is nieuw in B2. Als je één beest aanvalt, dan vallen zijn makkers jouw aan. Is niet bij alle beesten trouwens.
niet alle beesten hoorOp vrijdag 19 juli 2002 22:32 schreef obsidian het volgende:
Hehehe, klopt, is nieuw in B2. Als je één beest aanvalt, dan vallen zijn makkers jouw aan. Is niet bij alle beesten trouwens.
Dat zeg ik net schat.Op vrijdag 19 juli 2002 22:35 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
niet alle beesten hoor
Verwijderd
obsi?! heb je me verlaten schat?!?!Op vrijdag 19 juli 2002 22:36 schreef obsidian het volgende:
[..]
Dat zeg ik net schat.
mocht je me ook wel ff vertellen! (sorry mensen, off topic, weet ik!)
maar vallen zn makkers je dan ook aan?
dat merkte ik niet toen een mastering mij aan viel, het zat vol met porings...
mastering doet et niet, tenzij er nog andere masterings rondlopen natuurlijkOp vrijdag 19 juli 2002 23:17 schreef Paraplu het volgende:
[..]
obsi?! heb je me verlaten schat?!?!![]()
Jou verlaten? Nooit!Op vrijdag 19 juli 2002 23:17 schreef Paraplu het volgende:
[..]
obsi?! heb je me verlaten schat?!?!![]()
Verwijderd
Oh nee he
... er zijn weer problemen.
Er is weer een nieuwe patch! en als je dan probeert in te loggen zegt die "client not up to date"
Er is weer een nieuwe patch! en als je dan probeert in te loggen zegt die "client not up to date"
Character server ligt er ook weer eens uit 
[url="http://h10005.racknine.com/~admin58/phpBB/viewtopic.php?t=4724"]Hier[/url] staat een 'guide' over het upgraden van weapons, erg handig.
[url="http://h10005.racknine.com/~admin58/phpBB/viewtopic.php?t=4724"]Hier[/url] staat een 'guide' over het upgraden van weapons, erg handig.
Verwijderd
coolOp zaterdag 20 juli 2002 08:35 schreef M a a r t e n het volgende:
Character server ligt er ook weer eens uit
Verwijderd
Gelukkig maar!Op zaterdag 20 juli 2002 03:21 schreef obsidian het volgende:
[..]
Jou verlaten? Nooit!![]()
wanneer kom je me weer een keertje gezelschap houden??
Ehh, als ik het niet zo verschrikkelijk druk heb.Op zaterdag 20 juli 2002 09:45 schreef Paraplu het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
wanneer kom je me weer een keertje gezelschap houden??
Verwijderd
okee, ik wacht op je!Op zaterdag 20 juli 2002 09:46 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ehh, als ik het niet zo verschrikkelijk druk heb.
Verwijderd
jah die waren als eerste BETA2Op zaterdag 20 juli 2002 11:47 schreef yegor het volgende:
euhm
zijn de japanse servers ook al Beta2 ??![]()
Verwijderd
Zo, ben ook maar Ragnarok weer eens gaan doen, als jullie iemand zien genaamd Artea, Septimus, of Alundra zeg dan ff gedag
Alleen baal ik van die bug waardoor ik nie ken speluh
, ik kies ook altijd de goeie momenten uit...
Verwijderd
Idd.. denk je YES, ik ga zo lekker RO'en .... liggen de servers platOp zaterdag 20 juli 2002 11:56 schreef ChaosKnight het volgende:
Zo, ben ook maar Ragnarok weer eens gaan doen, als jullie iemand zien genaamd Artea, Septimus, of Alundra zeg dan ff gedagAlleen baal ik van die bug waardoor ik nie ken speluh
, ik kies ook altijd de goeie momenten uit...
Verwijderd
ow, liggen de HELE servers platOp zaterdag 20 juli 2002 12:02 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Idd.. denk je YES, ik ga zo lekker RO'en .... liggen de servers plat
Verwijderd
Zullen we hier maar wat gezellig praten ? 
dan hebben we tenminste wat te doen
Edit
ik ga ff wat eten maar kom zo weer
dan hebben we tenminste wat te doen
Edit
ik ga ff wat eten maar kom zo weer
ff lachen danmaar, iemand summonde een Hunter Fly in de pront weaponshop gister 

Verwijderd
3CLIPZ welke server is dat ?
-edit-
Laat maar, is van gister
En ik denk dat we het voor vandaag wel kunnen vergeten... eht is daar al laat
-edit-
Laat maar, is van gister
En ik denk dat we het voor vandaag wel kunnen vergeten... eht is daar al laat
Verwijderd
Haha, ja!
die was wel errug evil
steeds die novices naar binnen, kwam de mooie rooie vlieg eraan, 1 tikje en dat was het
die was wel errug evil
steeds die novices naar binnen, kwam de mooie rooie vlieg eraan, 1 tikje en dat was het
Verwijderd
ik weet niet waarom jullie op die instabiele servers blijven spelen 
we kunnen toch met zen allen-wij dus-op de japanse server??
we kunnen toch met zen allen-wij dus-op de japanse server??
Verwijderd
Weet je wat ik altijd ga doen op dit soort momenten, proberen zoveel mogelijk andere MMORPG trials te doen. Kijk, je kan Myth of Soma 10 uur spelen, maar ook Legend of Mir tot lvl 7 (bah
). Of Redmoon 10 dagen d8 ik, mrja dan moet je ook weer downloaden

Verwijderd
hmm simpel :Op zaterdag 20 juli 2002 13:16 schreef ChaosKnight het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar op dan
1) registreer een account op het japanse deel vd ragnarok site
2) download de japanse client
Dit topic is gesloten.