Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zal ik doen als de damn servers het weer doen. Ik denk dat ik aan het einde van de week wel knight ben. Ik speel Ragnarok 16 uren per dag of meer ivm vkantieOp vrijdag 26 juli 2002 14:19 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Maak dan ook ff een screenie... (van je status) ...
Ik ben namelijk ook swordman
Ik word een vit, maar wat is een hybrid?Op vrijdag 26 juli 2002 14:23 schreef YakuzA het volgende:
Swordies zijn stoer
wat voor swordies worden jullie, agi, vit of hybrid?
hybrid is half halfOp vrijdag 26 juli 2002 14:23 schreef GTA3 het volgende:
[..]
Zal ik doen als de damn servers het weer doen. Ik denk dat ik aan het einde van de week wel knight ben. Ik speel Ragnarok 16 uren per dag of meer ivm vkantieBen toruwens al een 27/19 swordie nu.. Ik stijg en stijg, ik speel het pas iets van 4 dagen..
[..]
Ik word een vit, maar wat is een hybrid?
PSN
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
ik word dus dan een Hybrid met nadruk op vit.Op vrijdag 26 juli 2002 14:25 schreef YakuzA het volgende:
[..]
hybrid is half halfdus redelijk hoge vit en redelijke agi
SERVERS ZIJN UP!
Trouwens, waar zijn de meeste GoTTers en wat zijn de nicks??
Waar kan ik uploaden?
/eddit
/edit
aah, ik denk teveel
Verwijderd
dit is de armor shop in payon.

(ik ben de middelste archer achter die ijspegel...)
ow, dat doen ze wel vaker, een keer was er zo'n supersterke wolf in de kerk, toen moesten een paar knights komen helpen en een keer was er ook een marionett in de eaponshop die iedereen doodde, gaf wel +400 damage..Op vrijdag 26 juli 2002 15:16 schreef leosite het volgende:
w00t
dit is de armor shop in payon.
[url="http://leosite.ikonboard.com/screenloki008.jpg"][afbeelding][/url]
met verkrach... eh vereende krachten verslagen uiteindelijk
(ik ben de middelste archer achter die ijspegel...)
Altijd zijn de knights goed, daarom wil ik er ook een worden. Ik ben ook zo arm, en ik heb armor nodig etc..
Gewoon blijven proberen. Wij zijn ook niet ineens rijk geworden hoor. En een tip, niet gaan zeuren/bedelen om items/zeny. Dat stelt niemand op prijs.Op vrijdag 26 juli 2002 15:24 schreef GTA3 het volgende:
[..]
ow, dat doen ze wel vaker, een keer was er zo'n supersterke wolf in de kerk, toen moesten een paar knights komen helpen en een keer was er ook een marionett in de eaponshop die iedereen doodde, gaf wel +400 damage..
Altijd zijn de knights goed, daarom wil ik er ook een worden. Ik ben ook zo arm, en ik heb armor nodig etc..
Wie kan mij wat tips geven , Welke stats moet ik aanvullen etc.... ??
Alvast bedankt
Verwijderd

Prontera. Rechts-boven geloof ik.Op vrijdag 26 juli 2002 16:10 schreef leosite het volgende:
ik welk stadje is de knights guild?
Verwijderd
Nu in beta 2 zitten er op loki nu al bijna 8k spelers..
En op chaos meestal NOG meer..
Totaal onspeelbaar die zooi, zou leuk zijn als ik na 36 keer klikken ook meer als 2 blokjes verplaatste, een spell casten hoef je al helemaal niet te proberen

Verwijderd
Verwijderd
Ik kan begrijpen dat ze dat willen fixen maar beloof dan niet dat je echt dan online gaat zeg gewoon dat je ongeveer dan en dan online komt en kom dan een week erder oline.
En ik hoop dat hun spel sneller is dan hun website anders kan ik nog beter Ragnarok spelen.
Website: [url="http://www.shininglore.com/SL_Eng/"]http://www.shininglore.com/SL_Eng/[/url]
mja verrassing je kan weer eens je char niet selecteren voor de 5e keer zelfde bugOp vrijdag 26 juli 2002 19:09 schreef Smurf het volgende:
En toen kon ik niet meer inloggen..

PSN
Ik hoop dat ik vandaag nog een 30/20 ben, ik ben nu een 27/20 swordie. Wat is eigenlijk slimmer, een knight worden of door te gaan met swordie tot lvl 50?
Verwijderd

Verwijderd
ik lig er net uitOp vrijdag 26 juli 2002 19:30 schreef ItSnows het volgende:
Ter info: 3 dagen op rij gebeurd nu hetzelfde. Chars zijn weg en iedereen druipt van de servers af. Nu zijn er nog 2900 spelers en zo te zien alleen Agressor en ik binnen...

erm.. ik snap het ff niet, wat bedoel je ermee?Op vrijdag 26 juli 2002 19:48 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
je job level moet op 40 wezen! (niet je base level)
Ik weet dat je joblevel 40 moet zijn om knight te worden, maar ik vroeg of het niet slimmer was om door te gaan met swordie tot lvl 50 joblevel, want dan ben je een voledige swordie.
slimmerdOp vrijdag 26 juli 2002 20:07 schreef Metal-Kool4 het volgende:
o... ben je dan volledig swordman ? wist ik niet eens
Als het hetzelfde gaat als met Novice naar Swordie (terug naar job 1) denk ik niet dat je job 41 haalt als Swordie.Op vrijdag 26 juli 2002 20:01 schreef GTA3 het volgende:
[..]
erm.. ik snap het ff niet, wat bedoel je ermee?
Ik weet dat je joblevel 40 moet zijn om knight te worden, maar ik vroeg of het niet slimmer was om door te gaan met swordie tot lvl 50 joblevel, want dan ben je een voledige swordie.
Smurfin is nog gebouwd in beta1 stijl (veel vit) terwijl ik er nu achter begin te komen dat agi/int veel effectiever is in beta2.
Dus zodra ik een naam verzonnen heb (en de server up is;) ) ga ik weer een nOObje starten.
Kan je eigenlijk nog 2 verschillende chars van 1 account in de party hebben zonder dat dat een extra plek inneemt?
)
Nu snap ik het nog minder....Op vrijdag 26 juli 2002 20:12 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Als het hetzelfde gaat als met Novice naar Swordie (terug naar job 1) denk ik niet dat je job 41 haalt als Swordie.
Ik ben gewoon een poor n00bie swordsman met baselevel van 27 en een joblevl van 20. Ik wil een knight worden.
Moeilijk? Ja Onmogelijk? Nee
Dit klopt toch?
SERVERS UP!!!!
(Hoorde ik net van Koe maar ik denk ik post het ff)
[url="http://www.dreamwater.net/art/poochie/Main.html"]http://www.dreamwater.net/art/poochie/Main.html[/url]
lees net dat mijn alcohol die ik heb gemept minstens 90k waard is
PSN
Ik ga zo maar eens in pron zitten met een chat: rate my cuteness (1-10)
)
dat is in Real-Life ookzoOp zaterdag 27 juli 2002 02:49 schreef ItSnows het volgende:
Yakuza: kloptDie zijn om te haar te kleuren dus errug gewild bij Japanners en Thai
Daarom is dat ding en die Karvo-dinges ook zo duur.
weet iemand op welk level je assasin kunt worden, en waar die guild dan zit???
STUFU hl2
Pfff... ik ben nu lvl 32 / 21, man wat gaat dat job lvlen sloooooom
maar nog 1 skill en ik kan safty wall, dan kan ik 2 attacks weren en da es best wel mooi.
Kan ik eindelijke die **** beesten afmaken waar ik 2 strikes voor nodig heb
Ik heb der ook al wat gems voor lopen sparen 29 om precies te zijn >:-)
Eeeeeh **** da Probleem heb ik ook, dungeons lvl1 is te saai en zow, als ie iemand een goede oplossing weet, is die meer dan welkomOp zaterdag 27 juli 2002 11:34 schreef GTA3 het volgende:
Arg, nergens kan ik goed trainen. Ik ben wel een swordie 30/21 maar waar moet ik trainen?
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
vanaf prontera west, noord, noord ^_^Op zaterdag 27 juli 2002 11:34 schreef GTA3 het volgende:
Arg, nergens kan ik goed trainen. Ik ben wel een swordie 30/21 maar waar moet ik trainen? Culvert en payon dunguens zijn saai, te makkelijk. Enigste wat moeilijk in culvert is zijn de green bugs en in payon dunguen lvl 2 is het al te moeilijk. Ik zoek beestjes die good exp geven en niet in groepen aanvallen maar alleen en die ik aankan.
horns en stainers ^_^ lieve beessies met goede exp voor dat lvl, je kan ook mandragora's hakken
* YakuzA ondertussen in paar daagjes al lvl 35 ^_^
char : Yakkie vit/str swordie ^_^ oldskool ownage
PSN
Op zaterdag 27 juli 2002 04:27 schreef Smurf het volgende:
Gelukkig ben ik dik tevreden met mijn mooie blonde lokken
Ik ga zo maar eens in pron zitten met een chat: rate my cuteness (1-10)
[url="http://tweakers.net/~crew/ItSnows/screenloki054.jpg"][Speciaal voor Smurfin][/url]
Helaas is ragnarok vastgelopen, dus ik kan de hele chat niet meer doorlezen
)
damn, kan je niet lezen wat ik heb gezegd....:(Op zaterdag 27 juli 2002 12:53 schreef Smurf het volgende:
woei
Helaas is ragnarok vastgelopen, dus ik kan de hele chat niet meer doorlezen
BTw die horns and stainers geven ook niet meer zoveel xp, ik wil meeer........
En ik heb nog een probleem. Ik heb geen muziek :(
Coco, Horns, Amber'sOp zaterdag 27 juli 2002 13:14 schreef GTA3 het volgende:
[..]
damn, kan je niet lezen wat ik heb gezegd....:(
BTw die horns and stainers geven ook niet meer zoveel xp, ik wil meeer........
En ik heb nog een probleem. Ik heb geen muziek :(
Zitten 1 map hoger dan waar je nu bent
Iemand snapt Ro niet

Verkoopt iemand me ongeidenticiceerde items

Update: sandals, bow, hat, 4 slot katana.
Nog iemand met een foutje gevonden: Merch met Flywings voor 35 en Amps voor 80
(ooit eens een) mage 7/6. Wat zitten die beginnersarea's vol en wat is het af en toe traag !Op zaterdag 27 juli 2002 11:34 schreef GTA3 het volgende:
Arg, nergens kan ik goed trainen. Ik ben wel een swordie 30/21 maar waar moet ik trainen?
Al 2x vermoord door een poring omdat ik niet kon reageren en waar/hoe ik ook klikte er gebeurde niets !
Snel maar een magician worden en een wat rustigere area uitzoeken
This space is for rent!

Ahhhh, da's zielig voor die merchant, merchants hebben het al zo moeilijk. Wist je dat je als merchant inmiddels de hoogste kans hebt om dood te gaan ? (dead branch abuse)Op zaterdag 27 juli 2002 13:45 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Nog iemand met een foutje gevonden: Merch met Flywings voor 35 en Amps voor 80Ik heb even 50 flywinge gekocht
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
In RO kan een dode merchant nog steeds dingen verkopenOp zaterdag 27 juli 2002 14:00 schreef ^^0nMe het volgende:
[..]
Ahhhh, da's zielig voor die merchant, merchants hebben het al zo moeilijk. Wist je dat je als merchant inmiddels de hoogste kans hebt om dood te gaan ? (dead branch abuse)
En ik heb nu alles in Int, dat moet ik blijven doen tot ...? En dan Dex toch?
4k x baselevel ? voor iedereen die erin wil ?
Of er eens voor gaan hunten ?
Obsidian: je moet de minimum levels hebben die voor de wizard skills staan en dan kun je die doorlevelen. Welke je wil hebben? Geen idee. De meeste zijn hetzelfde als met Mages: langzaam en goedkoop of duur en snel. Wel 1 voordeel: je heb redelijk veel SP.
M@nic: ik niet. Is me veels te duur
en hoe kom ik daar in?Op zaterdag 27 juli 2002 15:02 schreef ItSnows het volgende:
spydoggie: die zit vol. Mijn merchant heeft nog plek voor mensen. Oxin is daar al aanwezig.........
Standaard plek Merchant is 1 level onder Prontera in het Prieeltje. Tenzij ik reds aan het scoren benOp zaterdag 27 juli 2002 15:06 schreef spydoggie het volgende:
[..]
en hoe kom ik daar in?

? Wat bedoel je daarmee?Op zaterdag 27 juli 2002 15:11 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Standaard plek Merchant is 1 level onder Prontera in het Prieeltje. Tenzij ik reds aan het scoren benMocht je willen geef even een gil dan log ik in
En svp verder nit over afspraakjes lullen
Anders moet ik mezelf een waarschuwing mailen
Je mag in dit topic geen afspraken maken. Die hoor je via ICQ en dergelijke te maken. Hij is hier moderator dus dan zou hij zichzelf op zijn donder moeten geven.Op zaterdag 27 juli 2002 15:16 schreef SilverMaster het volgende:
? Wat bedoel je daarmee?
Maar ItSnows, geef eens wat tips voor goede spells van een wizard?
net 4 branches verkochtOp zaterdag 27 juli 2002 14:00 schreef ^^0nMe het volgende:
[..]
Ahhhh, da's zielig voor die merchant, merchants hebben het al zo moeilijk. Wist je dat je als merchant inmiddels de hoogste kans hebt om dood te gaan ? (dead branch abuse)
had eiglijk 1tje in prontera moeten gebruiken
PSN
research research researchOp zaterdag 27 juli 2002 15:25 schreef obsidian het volgende:
[..]
Je mag in dit topic geen afspraken maken. Die hoor je via ICQ en dergelijke te maken. Hij is hier moderator dus dan zou hij zichzelf op zijn donder moeten geven.
Maar ItSnows, geef eens wat tips voor goede spells van een wizard?
CHARACTERS WEG
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die eruit is..:( Voortaan eet ik maar niet, ik speel dan maar liever ragnarokOp zaterdag 27 juli 2002 16:16 schreef ItSnows het volgende:
Ben ik nu WEER die enige die binnen zit?
Verwijderd
ik wil sneller levelen
Char server is volgens mij down ja, had net een warp naar geffen gekocht, stom

btw, ik weet soms totaal niet wat de waarde van de meeste items is, net had ik een slotted hood te koop gezet, en gelijk verkocht voor 30k. Vorige hood had ik verkocht nadat een gozer meteen al 35k begon te bieden, ben ik opgelicht ? Lijkt nl erop dat ze veel meer waard zijn dan dat.
D3-Monk
Oh en der zijn altijd users die 41z reds kopen als er nog 40z reds te koopt zijn op 2 cm afstand.
Ik ben eruit trouwens.
GTA3 MK4: kijk eens op deze site: [url="http://www.meriko.net/ro/pages/ro.html"]http://www.meriko.net/ro/pages/ro.html[/url] of op [url="http://www.dreamwater.net/art/poochie/Main.html"]http://www.dreamwater.net/art/poochie/Main.html[/url] zoek de beesten op die je zeker aankunt en zoek een beest dat een stukje hoger ligt qua te krijgen base en job
Obdisian: voor wizzards zijn de voor te hebben skills bekend. Dus ik denk dat afhankelijk van wat je nu heb al vaststaat waar je op uitkomt. Ik neem even aan dat die skills die je nu nog krijgt al bestemd zijn voor een bepaald iets
edit: ik kan er weer in
edit2: niet dus
Zijn ze bekend? Oh ja? waar dan? En neuh, ik heb nog geen spell in gedachte eigenlijk. Ik wil gewoon weten wat voor spreuken het beste zijn voor een wizard en dan kan ik daarvoor de pre's gaan sparenOp zaterdag 27 juli 2002 16:38 schreef ItSnows het volgende:
Obdisian: voor wizzards zijn de voor te hebben skills bekend. Dus ik denk dat afhankelijk van wat je nu heb al vaststaat waar je op uitkomt. Ik neem even aan dat die skills die je nu nog krijgt al bestemd zijn voor een bepaald iets
Ben btw nu lvl 46/34

Trouwens, klopt die info op die Meriko site van een Dustiness, volgens mij no way dat ze 1000+ job exp geven, meer dan een bigfoot ?
D3-Monk
[url="http://h10005.racknine.com/~admin58/phpBB/viewtopic.php?t=1271"]http://h10005.racknine.com/~admin58/phpBB/viewtopic.php?t=1271[/url] Leest en huiverOp zaterdag 27 juli 2002 16:45 schreef obsidian het volgende:
[..]
Zijn ze bekend? Oh ja? waar dan? En neuh, ik heb nog geen spell in gedachte eigenlijk. Ik wil gewoon weten wat voor spreuken het beste zijn voor een wizard en dan kan ik daarvoor de pre's gaan sparen
Klopt natuurlijk. Indien item niet in store kun je eik. alleen maar op het web kijken of zoeken tot je een aantal users heb gevonden die het verkopen en dan je conclusies trekken.Op zaterdag 27 juli 2002 16:47 schreef ^^0nMe het volgende:
ItSnows: Je kunt die slotted hoods toch niet in een (NPC)shop kopen , of wel ? Ik heb eigenlijk nog geen merchant ze zien verkopen in prontera.
Ben btw nu lvl 46/34, zit nu caramels te hakken, oa voor het geld, maar ik heb zo'n beetje het gevoel dat ik nu iets anders moet gaan hunten, als dit zo doorgaat ben ik lvl 55 voordat ik job 41 heb.
Trouwens, klopt die info op die Meriko site van een Dustiness, volgens mij no way dat ze 1000+ job exp geven, meer dan een bigfoot ?
Nee tot nu toe geen site gevonden met accurate info en ik verwacht dat hier 2 sites door elkaar gehaald zijn. 2 verschillende soorten tellingen ofzo
Als caramels te makkelijk zijn probeer eens Argos (zijn aggresief 1 scherm rechts van het eiland met caramels) en anders Bibaland (dungeon bij Izlude).
Ik lees net dit over kaarten
Dat is de enige methode die ik niet geprobeerd hebHow do you insert cards into armor?
--Make Sure the Equipment You have is not Equip on you...
--Double Click the Card and choose your equipment
--Done

Dubbelklikken op kaart. Slepen, 1 keer klikken, met/zonder equiped item etc etc. Maar dubbelklikken nog niet
EN ik lees dat je kaarten NOOIT meer terug kunt pakken. Dus inserted = permanent. De betreffende upgrade krijgt wel een nieuwe naam. Desert Wolf Card + Mink Coat = Desert Mink Coat
Wat voor een job heb je?Op zaterdag 27 juli 2002 16:25 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Gta3 waar train jij op? (ik zit in level 43, en ik weet ook niet waar ik moet trainen (orcs,bigfoots) geven maar 1%exp
ik wil sneller levelen
Voordelen:
• geen lag;
• geen killstealers;
• geen looters;
• niemand die sneller levelled
Zullen we samen optrekken, kunnen we gewoon een paar bigfoots afslachten ofzo. Ik ga alleen voor de exp. Ik heb ook wel geld nodig maar meer voor de exp. Jij ook toch? We kunnen ook samen in de dunguens of Payon gaan en Skeleton warriors proberen te killen. Die zijn sterk maar wel kilbaar. Ik zoek nog steeds naar een goede plek om te trainen. Waar ben je nu?Op zaterdag 27 juli 2002 17:06 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Swordie
Onder een item zie je bij de beschrijven van die plekjes in de vorm van een kaarjte. Dat gaf geloof ik aan hoeveel slots. Hoe meer plekjes, hoe meer slotsOp zaterdag 27 juli 2002 17:08 schreef obsidian het volgende:
Hoe kan je eigenlijk zien hoevel slots een item heeft?
Er zit een balk onderin met een socket voor een kaart.Op zaterdag 27 juli 2002 17:08 schreef obsidian het volgende:
Hoe kan je eigenlijk zien hoevel slots een item heeft?
Vanaf de 29ste word het hopelijk beter op Loki. Thai krijgen een eigen Beta2 server MET P2P. Dus dat scheelt hopelijk een 2000 tot 3000 users op zowel Loki als Choas. En geen Kuy kuy meer
Also, there is a 3% chance that you will drop an item.
In a dungeon, equipment will drop. In the field, an item will drop.
The Manner point system will play a big part in this.
If your Manner points are positive, then your equipment/item drop percentage will be lower or not at all.
If your Manner points are negative, then your equipment/item drop percentage will be higher.
Wat is dat met die manner points? Waar zie je dat etc?
Als je speelt typ es "/where" in (zonder haakjes)Op zaterdag 27 juli 2002 17:10 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Sunken ship msichien
Al die beesjes hebben grote base en joblvls.Op zaterdag 27 juli 2002 16:38 schreef ItSnows het volgende:
^^Onme: standaard antwoord. Kijk wat ze in een shop kosten en trek daar minimaal 25% vanaf. Merchants kunnen een 24% discount halen. Dus zit je altijd op een nivo waarop men liever bij een shop koopt dat via een DC merchant. Dan is het natuurlijk wel nog zo dat je iets lager moet zitten dan de concurrent30k of 35k is niet zo een erg groot verschil.
Oh en der zijn altijd users die 41z reds kopen als er nog 40z reds te koopt zijn op 2 cm afstand.
Ik ben eruit trouwens.
GTA3 MK4: kijk eens op deze site: [url="http://www.meriko.net/ro/pages/ro.html"]http://www.meriko.net/ro/pages/ro.html[/url] of op [url="http://www.dreamwater.net/art/poochie/Main.html"]http://www.dreamwater.net/art/poochie/Main.html[/url] zoek de beesten op die je zeker aankunt en zoek een beest dat een stukje hoger ligt qua te krijgen base en job![]()
edit: ik kan er weer in
edit2: niet dus
Verwijderd
don't do that ,get a life ;pOp zaterdag 27 juli 2002 16:22 schreef GTA3 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die eruit is..:( Voortaan eet ik maar niet, ik speel dan maar liever ragnarok
Verwijderd
msn: agresssor@hotmail.com
GTA3: In principe niets maar Choas was er erder. "Iedereen" van GoT is overgestapt omdat de lvls op Loki van iedereen weer 0 werden (wipeout dus). Op chaos liepen veel al users rond met extra hoge lvls.
edit:
Ik kwam net op charselect en daar stond 1 van de 2 chars
Er zitten weer 1000+ users op LOKI.
Als deze info klopt is er een Rollback geweest

oke, dat is toch dicht buij izlude. Trouwens, waar heb je getraind van joblvl 21 t/m 40?Op zaterdag 27 juli 2002 17:22 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Ik bedoel daar kunnen we wel hunten (sunken Ship, die kunnen we echt wel aan)
msn: agresssor@hotmail.com
Betekent dat dat m'n hele character is uitgewist. Dit is de eerste week dat ik het speel. Ik was al een swordie 30/21 !Op zaterdag 27 juli 2002 17:23 schreef ItSnows het volgende:
Manner points werken nog niet
GTA3: In principe niets maar Choas was er erder. "Iedereen" van GoT is overgestapt omdat de lvls op Loki van iedereen weer 0 werden (wipeout dus). Op chaos liepen veel al users rond met extra hoge lvls.
edit:
Ik kwam net op charselect en daar stond 1 van de 2 chars
Er zitten weer 1000+ users op LOKI.
Als deze info klopt is er een Rollback geweestIk ben een level 27 mage?
Ja kloptOp zaterdag 27 juli 2002 17:45 schreef yegor het volgende:
ik krijg men Chaos chars te zien als ik inlog op Loki![]()
![]()

Chaos+Loki zijn dezelfde chars.
Verwijderd
gewoon afwachten denkikOp zaterdag 27 juli 2002 17:48 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ja klopt
Choas+Loki zijn dezelfde chars.
grr die char database

Verwijderd
Maandag weer jaOp zaterdag 27 juli 2002 17:50 schreef ItSnows het volgende:
Gewoon niets doenHeeft toch geen zin om nu dingen te doen. Zodra ze zien dat er iets niet klopt krijgen we de normale chars terug. Dat hoop ik toch voor ze

/edit
heb berichten niet goed gelezen, dan maar wachten. Als we voor 20.00 onse characters niet hebben bellen we de GoT knokploeg op. die fixen het wel voor ons
Hou trouwens de bbs van ro in de gatenHello this is Ragnarok Online Operation Team.
There are few General bugs which needs to be fixed or restored.
Still we are looking into them,but unfortunately
we don"t have much worthful tips/time yet.
Needless to say, we will overcome this hard time but meanwhile we need time to recover our breath.
Please bear the annoyance of major/minor bugs for us
and let us take as much as time we need.
1.Warp Bug-Make players stuck in everywhere
2.Mage Quest
3.Missing Father Rubalkabara,one of the NPCs which allow you to pass Acolyte Quest
4.Character missing due to the disconnection between Character and Data Base
5.Impossible to delete characters
6.Hard to make Newbies
7.Various kinds of Resource Error
8.Gravity Error Handler Issue
9.Some of Item Quest NPCs broken
10.Merchant Cart Bug
(When put more than 7 items on the Cart,the player
is disconnected and all items in the Cart is gone.)
We are aware how the situation has deteriorated over the past few weeks of Beta 2.
But as we begged you,Please wait with patience.
Besides be fully aware of the General Bugs and
Deal with less misunderstanding.
Thank you.
Ragnarok Online Operation Team,
Gravity Corp.
phieeuw, gelukkig, ik ben zo blij als ik een knight heb denk ik, waarom ben ik opeens zo onzeker of ik mn character wel leuk vindOp zaterdag 27 juli 2002 17:55 schreef ItSnows het volgende:
ro-site alleen maar ditte:
[..]
Hou trouwens de bbs van ro in de gaten
Dit topic is gesloten.