Toon posts:

IDE kabels hoe aan te sluiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 hdd en 1 dvd speler en een brander. nou wil ik wel eens weten wat de ideale aansluitingen zijn om alles zo goed mogelijk te draaien. moeten de hdd bij elkaar op de primery IDE od de ene op primery master en de andere op secondery master. en de DVD bij de pri. slave en de brander bij de sec. slave.
kan iemand mij duidelijk uitleggen wat de best manier is om het aan te sluiten?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Hey jwvink, welkom op GoT! :) (nou ja welkom... welkom terug dan maar ;))
Misschien is het handig om eerst even wat huisregels door te lezen alvorens de boel op stelten te zetten. Hiervoor wil ik je graag doorverwijzen naar de FAQ
Het omhoogkicken van een topic binnen 24 uur wordt dan ook bijvoorbeeld niet echt op prijs gesteld.

Wat jouw vraag aangaat lijkt het me verstandig om even wat zaken op te zoeken met de handige zoekfunctie, die GoT biedt.
Misschien dat je hier wat vindt: [search=master slave]

Zet hem op! ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Ligt er aan wat je doet
Als je veel van HD naar HD kopieert zou ik die twee HD samen op het eerste kanaal hangen en je brander als master samen met je DVD (slave) op het tweede kanaal, anders zou ik de grootse hd als Primary Master je DVD als Primary Slave je Brander als Secondary Master en je kleinste HD als Secondary Slave aansluiten

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dit is inderdaad een beetje een standaard vraag, die makkelijk via de search te vinden is, zoals hierboven al vermeld :)

Dit topic is gesloten.