Toon posts:

Reactie verwijderd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is mijn reactie in dit topic verwijderd? Ik gebruik notabene de search, vind een topic wat van toepassing is, gebruik dat en dan wordt m'n reactie uit dank daarvoor verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
* veldmuis kan een gokje wagen :P
het zou kunnen dat het een te grote en te slechte kick is :P
en na 2 jaar is al veel informatie veranderd enzo :Y)

wat je hebt gepost weet ik btw niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:21 schreef veldmuis het volgende:
* veldmuis kan een gokje wagen :P
het zou kunnen dat het een te grote en te slechte kick is :P
en na 2 jaar is al veel informatie veranderd enzo :Y)
Dan kan toch die nieuwe informatie in dat topic gegeven worden? Ik zie het probleem niet van het omhoog kicken van dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
mensen lezen de datum van de eerste post niet, helpen de topiquestarter, en niet jou

lees de draad voor je blaat kent nog niet iedereen en doet ook niet iedereen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:23 schreef veldmuis het volgende:
lees de draad voor je blaat kent nog niet iedereen en doet ook niet iedereen :Y)
Maar van crewleden kun je dat toch wel verwachten? :(.
Lekker is dat... reactie permanent verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Ik hoop dat tegen "lees de draad voor je blaat" snel een policy komt, want daar word ik toch wel zo ziek van... En ik snap idd ook niet waarom het NIET zou kunnen... Als je dan een nieuw topic opent, word er gezegt: UTFS etc. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 13:26

Predator

Suffers from split brain

Op dinsdag 16 juli 2002 22:25 schreef Lithion het volgende:

[..]

Je leest het verkeerd.

Omhoogschoppen van een topic levert meer reacties op op de originele openingspost dan op de vraag van de schopper.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb 'm niet verwijderd, ik doe dat alleen als ergens een bullshit reactie komt op een oud topic wat ik niet op slot wil zetten (dan trash ik die post en dan zakt het weer af).

En dan is die post inderdaad voor altijd weg, maar dan is dat topic nog wel houdbaar. Een open wellicht ooit nog nuttig topic gaat bij mij voor een bulshitreply :).

MAar wat had je gereageerd dan?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:28 schreef Predator het volgende:
Omhoogschoppen van een topic levert meer reacties op op de originele openingspost dan op de vraag van de schopper.
Daar zijn moderators voor om dat in goede banen te leiden, NIET om een on-topic reactie, waarvoor notabene de search gebruikt is te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 14:54

The Bad Seed

Chaotic since 1983

(jarig!)
Op dinsdag 16 juli 2002 22:25 schreef Lithion het volgende:

[..]

Van crewleden kan je dat verwachten idd, maar van sommige anderen niet, en dat weten zij ook. Zij weten al uit ervaring dat veel mensen niet tot de laatste post lezen, en dus inpikken op een discussie van 2 jaar oud.
Voor je eigen voordeel is het beter als je een nieuw topicje start, eventueel met een link naar het andere met de mededeling "Dit heb ik al geprobeerd" :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:28 schreef JvS het volgende:
MAar wat had je gereageerd dan?
Ik heb vrijwel hetzelfde probleem, maar wat daar aangedragen is helpt bij mij niet. Bovendien had ik het probleem eerst niet, maar na een reïnstall van m'n machine wel... maar goed, daar gaat het hier niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:29 schreef Duracell het volgende:
Voor je eigen voordeel is het beter als je een nieuw topicje start, eventueel met een link naar het andere met de mededeling "Dit heb ik al geprobeerd" :)
Dan hadden ze dat in dat topic moeten zeggen en het topic op slot moeten doen in plaats van m'n reactie te verwijderen. :(. Dan kan er tenminste niet meer in gereageerd worden, weet ik meteen wat de bedoeling is EN heb ik m'n originele post nog.

Kwestie van even logisch nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 15:59
Ik snap je reaktie volkomen, alleen dit is nodig, omdat sommige users gewoon niet willen lezen, daar is nog geen concrete aanpak voor, maar dat komt nog in deze dagen hoop ik.

Ik hoop ook dat je geholpen word met je vraag enzo, want ik mag gebruikers zoals jouw wel, die eerst faq's lezen e.d., maarja, moet verpest worden door users die niet willen lezen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op dinsdag 16 juli 2002 22:32 schreef Lithion het volgende:
Dan hadden ze dat in dat topic moeten zeggen en het topic op slot moeten doen in plaats van m'n reactie te verwijderen. :(. Dan kan er tenminste niet meer in gereageerd worden, weet ik meteen wat de bedoeling is EN heb ik m'n originele post nog.

Kwestie van even logisch nadenken.
Op dinsdag 16 juli 2002 22:28 schreef JvS het volgende:
En dan is die post inderdaad voor altijd weg, maar dan is dat topic nog wel houdbaar. Een open wellicht ooit nog nuttig topic gaat bij mij voor een bulshitreply :).
:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 16 juli 2002 22:30 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ik heb vrijwel hetzelfde probleem, maar wat daar aangedragen is helpt bij mij niet. Bovendien had ik het probleem eerst niet, maar na een reïnstall van m'n machine wel...
ehm, ik had zo'n reactie niet getrashed, denk ik...
maar goed, daar gaat het hier niet over.
Waar gaat het dan wel over? Over waarom we het doen? dat post ik ook, waarom ga je daar dan niet op in? Of kan je me anders uitleggen waar het wél om gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:35
Ik heb je post verwijderd. Ik ben er alleen nog niet aan toegekomen je een berichtje daarover te sturen.

Het topic is 2 en een half jaar oud. Je probleem had er wel mee te maken, maar als je je post zo onder zo'n oud topic hangt, krijg je nooit de reacties die je wilt. Mensen reageren dan op twee manieren:

1. OUD :Z
2. reageren op topicstarter.

Maar jouw probleem wordt genegeerd.

Open even een nieuw topic met daarin je vraag duidelijk omschreven, dan gaat het beter.

edit: beschouw dit dan even als je berichtje, die stuur ik dan nu niet apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op dinsdag 16 juli 2002 22:35 schreef JvS het volgende:

[..]

Waar gaat het dan wel over? Over waarom we het doen? dat post ik ook, waarom ga je daar dan niet op in? Of kan je me anders uitleggen waar het wél om gaat?
Hij wil (of zij :9 ) weten wat hij/zij nu moet doen.
Hij/Zij wilt geen nieuw topic openen, omdat hij/zij dan reakties krijgt van "UTFS" enzo, al eerder aangegeven in dit topic. Dus geef wat tips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:33 schreef RedHat het volgende:
Ik snap je reaktie volkomen, alleen dit is nodig, omdat sommige users gewoon niet willen lezen, daar is nog geen concrete aanpak voor, maar dat komt nog in deze dagen hoop ik.
Zie hierboven, dan hadden ze het anders aan moeten pakken in plaats van rücksichtlos een reactie verwijderen. ERG klantonvriendelijk. Ik moet híer vragen waarom dáár m'n reactie is verwijderd... dat zou gewoon dáár aangegeven moeten worden.
Ik hoop ook dat je geholpen word met je vraag enzo, want ik mag gebruikers zoals jouw wel, die eerst faq's lezen e.d., maarja, moet verpest worden door users die niet willen lezen enzo.
En crewleden dus, want door acties als deze worden mensen terughoudend om de search te gebruiken, omdat het toch geen nut heeft. Wanneer is immers een topic te oud en wanneer niet? Klantvriendelijkheid is wat dat betreft ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 22:36 schreef Lithion het volgende:
En crewleden dus, want door acties als deze worden mensen terughoudend om de search te gebruiken, omdat het toch geen nut heeft. Wanneer is immers een topic te oud en wanneer niet? Klantvriendelijkheid is wat dat betreft ver te zoeken.
je bent hier geen klant, maar je bent hier te gast :o

op een forum met >50000 leden kan niet iedereen het naar zn zin hebben enzo he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:35 schreef JvS het volgende:
Waar gaat het dan wel over? Over waarom we het doen?
Ja, zie het véél klantvriendelijkere alternatief wat ik hierboven aangeef. Scheelt weer een topic hier in Lieve Adjes, het is voor de user meteen duidelijk EN de reactie kan meteen in een nieuw topic overgenomen worden in plaats van dat ik het helemaal opnieuw moet typen.

Wat zou JIJ het liefste zien gebeuren als user?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 16 juli 2002 22:36 schreef Lithion het volgende:

Ik moet je complimenten geven voor het totaal uit z'n verband rukken van een foutje! OMG. Zoals ik al zei, dat is dus helemaal niet de bedoeling en het is al helemaal niet zo dat dit soort posts ineens getrashed worden, omdat het jou nou een keertje gebeurt...

Als je alles uit z'n verband gaat lopen trekken, ga ik niet meer antwoorden hoor...
Ik heb 'm niet verwijderd, ik doe dat alleen als ergens een bullshit reactie komt op een oud topic wat ik niet op slot wil zetten (dan trash ik die post en dan zakt het weer af).
Duidelijk? Jouw reactie valt daar dus niet onder in principe en had niet getrashed moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:38 schreef veldmuis het volgende:
je bent hier geen klant, maar je bent hier te gast :o
Same difference.
op een forum met >50000 leden kan niet iedereen het naar zn zin hebben enzo he :)
Onzin, als je een slotje zet en zegt dat het beter in een nieuw topic kan maak je het veel meer mensen naar de zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Veldmuis: zijn reaktie is wel enigsins begrijpend.

Lithion: Ja, het was beter geweest dat Lampie (de deleter in kwestie) je EERST ff het gebeuren meldde, maar daar had hij/zij wel een reden voor ofzo.

Open maar beter een nieuwe topic, dan word je beter geholpen. (niet stiekem overal voor doen hè ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:39 schreef JvS het volgende:
Ik moet je complimenten geven voor het totaal uit z'n verband rukken van een foutje! OMG. Zoals ik al zei, dat is dus helemaal niet de bedoeling en het is al helemaal niet zo dat dit soort posts ineens getrashed worden, omdat het jou nou een keertje gebeurt...
En HOE moet ik dat weten als ik hier niet zo vaak kom?
Als je alles uit z'n verband gaat lopen trekken, ga ik niet meer antwoorden hoor...
Suit yourself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 22:40 schreef Lithion het volgende:
Onzin, als je een slotje zet en zegt dat het beter in een nieuw topic kan maak je het veel meer mensen naar de zin.
En dan een LA topic krijgen over een slotje omdat je kickte

same difference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:42 schreef veldmuis het volgende:
En dan een LA topic krijgen over een slotje omdat je kickte
Als er het volgende bij staat:

"Open even een nieuw topic, anders komen er alleen maar reacties op de openingspost"

Dan ga ik écht niet hier in LA een topic openen. Dan is het namelijk meteen duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 16 juli 2002 22:41 schreef Lithion het volgende:

[..]

En HOE moet ik dat weten als ik hier niet zo vaak kom?
[..]
Door te lezen wat ik antwoord? Ik vroeg niet voor niets wat je gereageerd had ("daar gaat het niet om", wel dus) en antwoorde dat ik zo'n reactie dus niet zou trashen en legde en passant ook nog uit waarom we bullshit reply's wel trashen in plaats van een slotje.
Wat is dan wel de normale gang van zaken?
Dat het topic open blijft, als het nog recent is, of als er alleen maar antwoorden op de originele topicstarter komen of offtopic of het is echt dood en doodoudgaat-ie dicht met de tip om ff een nieuwe te openen waarin je aangeeft dat je die topics al gelezen hebt, en dat die geen nuttige info geven.

edit: en nu geef ik na een edit antwoord op een nooitgestelde vraag :). Leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 14:54

The Bad Seed

Chaotic since 1983

(jarig!)
Normale gang van zaken in dit soort gevallen?
Je krijgt reacties als
"Wat ben jij dom, zo een oud topic schoppen"
"OUD"
"OMG, wat een kick :+"
"Niet naar de datum gekeken :P"
enz...
en der zijn mensen die in discussie willen gaan met posts van 2 jaar geleden
"Moet je even de nieuwe driver downloaden, diegene die jij gebruikt komt nog uit de prehistorie..."

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:44 schreef JvS het volgende:
Door te lezen wat ik antwoord? Ik vroeg niet voor niets wat je gereageerd had ("daar gaat het niet om", wel dus) en antwoorde dat ik zo'n reactie dus niet zou trashen
Je begrijpt me verkeerd. Ik open een topic en daarvan wordt een reactie verwijderd. Hoe moet ik op dat moment weten dat dat niet de normale gang van zaken is?
edit: en nu geef ik na een edit antwoord op een nooitgestelde vraag :). Leuk :P
Ik had het verkeerd gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 16 juli 2002 22:45 schreef Duracell het volgende:
Normale gang van zaken in dit soort gevallen?
Je krijgt reacties als
"Wat ben jij dom, zo een oud topic schoppen"
"OUD"
"OMG, wat een kick :+"
"Niet naar de datum gekeken :P"
enz...
en der zijn mensen die in discussie willen gaan met posts van 2 jaar geleden
"Moet je even de nieuwe driver downloaden, diegene die jij gebruikt komt nog uit de prehistorie..."
en dat is gewoon jammer ja...

Ik moest bij het lezen van je topic gelijk denken aan
dit topic.

Jammer dat sommige mensen alleen maar denken dat alle kickjes fout zijn..

Ik weet niet precies wat jouw reply was, maar als ie verder goed en ontopic was, dan heeft de mod die hem verwijderd heeft denk ik iets te snel gereageerd.

Dat is zeker jammer, maar het is nou eenmaal gebeurd :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 16 juli 2002 22:46 schreef Lithion het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd. Ik open een topic en daarvan wordt een reactie verwijderd. Hoe moet ik op dat moment weten dat dat niet de normale gang van zaken is?
[..]
Wat denk je van "niet". Ik snap niet waar je heen wil. Het is niet goed dat zo'n reactie als de jouwe weggehaald wordt.

Als je met echte bullshit reageert in zo'n oud topic, dan kan het me niet schelen wat je denkt, of dat je dan denkt "goh, misschien was het wel een beetje bullshit ofzo". Topic staat boven zo'n bullshit reply, zegmaar. Dat dan zo heel af en toe users die bullshit reageren in oude topics denken "huh? waar issie nou?" kan ik eerlijk gezegd niet echt heel erg wakker van liggen (da's ook niet echt onze doelgroep. En ja, dat is wellicht arrogant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:53 schreef JvS het volgende:
Wat denk je van "niet". Ik snap niet waar je heen wil.
Het was een reactie op deze post van je:
Ik moet je complimenten geven voor het totaal uit z'n verband rukken van een foutje!
Ik kon totaal niet weten dat het slechts een foutje was, dus ik was helemaal niets uit z'n verband aan het rukken. Misschien in jouw optiek, omdat het voor jou allemaal duidelijk is, maar dat is het voor een user die hier slechts zeer sporadisch komt zéker niet. Een beetje perspectief kan dus geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

discussieren = zo dicht mogelijk langs elkaar heen lullen.

Lithion, lees eens goed, je hebt gelijk gekregen.

Kunnen we nu allemaal het leven weer oppakken? :+

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat is er nou met die post gebeurd? Heeft lampje hem gewist? (ik dacht namelijk dat alleen roodgekleurde namen mods waren).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 22:58 schreef Marzman het volgende:
Wat is er nou met die post gebeurd? Heeft lampje hem gewist? (ik dacht namelijk dat alleen roodgekleurde namen mods waren).
Kijk eens achter de naam van Lampje ;) Light mod :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1