Toon posts:

[OH] Ik snap het probleem niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laptop particulier kopen, hoe zit de garantie?

Die jongen van wie ik die laptop kan kopen heeft hem gewoon via een faillisements uitverkoop :(

Ik vind overigens dat er TE snel topics opslot gaan omdat iemand een vraag verkeerd formuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

[OH] added en SM -> LA

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

[topic=548662]

Door dumb_8 - zaterdag 13 juli 2002 10:14

--------------------------------------------------------------------------------
Zend een e-mail naar Acer en vraag ze hoeveel garantie je nog krijgt op die laptop met het serienummber erbij. Weet je ook meteen of ie gejat is...

Door wasa - zaterdag 13 juli 2002 10:20

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 10:14 schreef dumb_8 het volgende:
Zend een e-mail naar Acer en vraag ze hoeveel garantie je nog krijgt op die laptop met het serienummber erbij. Weet je ook meteen of ie gejat is...

Strak plan

------------------------------------------

Als je weet dat-ie niet gejat is(aangezien het van een faillisement afkomstig is), hoef je het ook niet te checken, toch? Kan me voorstellen dat die posts hierboven daarover twijfel zwaaiden.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 18:02 schreef Ferdo het volgende:
[topic=548662]

Door dumb_8 - zaterdag 13 juli 2002 10:14

Door wasa - zaterdag 13 juli 2002 10:20

quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 10:14 schreef dumb_8 het volgende:

Strak plan

------------------------------------------

Als je weet dat-ie niet gejat is(aangezien het van een faillisement afkomstig is), hoef je het ook niet te checken, toch? Kan me voorstellen dat die posts hierboven daarover twijfel zwaaiden.
Jij gaat van het laatste punt uit dat hij daar strak plan opzegt het kan ook zijn dat hij op het eerste punt strak plan zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

Op maandag 15 juli 2002 18:05 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Jij gaat van het laatste punt uit dat hij daar strak plan opzegt het kan ook zijn dat hij op het eerste punt strak plan zegt.
Klopt. Maar dat is dus ook een probleem, denk ik: de één vat het zus op en de ander zo. Weet jij zeker dat hij het op het eerste punt zegt? ;)

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 18:08 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat is dus ook een probleem, denk ik: de één vat het zus op en de ander zo. Weet jij zeker dat hij het op het eerste punt zegt? ;)
Hoe weet de mod dat het over het laatste punt gaat :?

Dus in dit geval is de mod een pesimist want hij gaat van het slechtste uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

Op maandag 15 juli 2002 18:10 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Hoe weet de mod dat het over het laatste punt gaat :?

Dus in dit geval is de mod een pesimist want hij gaat van het slechtste uit.
Blijkbaar wel, gezien zijn sluitmessage.

Maar het klinkt ook een beetje vaag: "iemand" op internet, spiksplinternieuw in doos...Dus iemand koopt een nieuwe laptop om hem vervolgens heel goedkoop van de hand te doen.

Wellicht had het topic nog open gestaan als de topicstarter al in zijn openingspost had geschreven dat de laptop uit een faillisement afkomstig is.

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 15 juli 2002 17:57 schreef wasa het volgende:
Die jongen van wie ik die laptop kan kopen heeft hem gewoon via een faillisements uitverkoop :(
Ja, en tweedehands auto's zijn altijd van oude omaatjes geweest, hebben hun hele leven in de garage gestaan en zijn altijd bij een officiele garage onderhouden :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 19:18 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ja, en tweedehands auto's zijn altijd van oude omaatjes geweest, hebben hun hele leven in de garage gestaan en zijn altijd bij een officiele garage onderhouden :z
Dat is toch niet zo ongeloofwaardig :? Er zijn namelijk nogal wat computerzaken failiet aan het gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:07

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op maandag 15 juli 2002 19:18 schreef Exirion het volgende:

[..]

:D

En dit laptopje is alleen gebruikt door een oud omatje om te internetten op zondag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 17:57 schreef wasa het volgende:
Laptop particulier kopen, hoe zit de garantie?

Ik vind overigens dat er TE snel topics opslot gaan omdat iemand een vraag verkeerd formuleerd.
Ach, je kunt het dan toch ook via de mail afhandelen? Jullie kennen elkaar nu via het forum, mailtje heen en weer en het is weer voor de bakker.

Hoef je ook niet extra energie te stoppen in de poging het topic weer open te krijgen (terwijl je hier kunt lezen dat die kans vrij klein is).

Tja, bij vaag geformuleerde vragen is de kans inderdaad groot dat het topic dicht gaat, da's dan het risico, ook al was het alleen maar om te voorkomen dat de verkeerd geformuleerde vraag uitmond in te veel verkeerd geformuleerde antwoorden en de draad verzand in het zoveelste off topic draadje.

Mensen beginnen dat zat te worden (anders stonden er niet zoveel klachten in SeM) en de modjes doen aan kwaliteitsbewaking, het is niet anders, soms is dat wel lullig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het was ook niet mijn bedoeling om de topic weer open te krijgen, ik moest het gewoon ff kwijt dat er weer een topic van me werd gesloten :)

Ik had tenslot al antwoord gekregen op mijn vraag, en ik vind het de laatste tijd nogal snel gaan met die slotjes... maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 15 juli 2002 20:57 schreef wasa het volgende:
ik vind het de laatste tijd nogal snel gaan met die slotjes... maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen :Y)
Wow, als alle users nou eens dacht zoals jij :P
Maar ik denk dat je het anders bedoelt dan hoe ik het nu interpreteer :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... en ik vind het de laatste tijd nogal snel gaan met die slotjes... maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen :Y)
Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Ik had tenslot al antwoord gekregen op mijn vraag, en ik vind het de laatste tijd nogal snel gaan met die slotjes... maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen :Y)
veel modforce aanwezig enzo
dus dan gaat het rap ;)

.edit: lekker rap D2k :(

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1