Toon posts:

Laptop particulier kopen, hoe zit de garantie?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alloha,

Ik kan via internet van iemand een nieuwe "Acer Travelmate261" kopen, deze is splinternieuw in doos enz.

Nou geeft Acer standaard 1 jaar garantie hierop en volgends die gozer zit dat er dus gewoon op, klopt het gewoon dat het niet uitmaakt of je de laptop in de winkel koopt of particulier dat je gewoon de fabrieksgarantie hebt :?

Want hoe weet Acer nou of ik de laptop nog geen jaar heb of langer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 20:54

magneet

Magnetic enhanced

acer weet wanneer hij gemaakt is en als je geen bewijs van aankoop hebt van een winkel geld dat gewoon

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 juli 2002 10:02 schreef CO_VF213 het volgende:
acer weet wanneer hij gemaakt is en als je geen bewijs van aankoop hebt van een winkel geld dat gewoon
Dan maakt het dus niet uit of je hem in de winkel koopt of niet, dat is mooi... scheelt me weer een hoop geld >:)

Moet je de laptop trouwens niet registreren ofzo, of is het echt gewoon puur op serie-nummer en verder word er niet naar gekeken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 juli 2002 10:08 schreef wasa het volgende:

[..]

Dan maakt het dus niet uit of je hem in de winkel koopt, dat is mooi... scheelt me weer een hoop geld >:)
als ie gejat is wordt dat wel geregistreerd ensow hoor..dus als je m dan inlevert voor RMA ben je m kwijt en heb je miss zelfs nog een probleem ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk eerder dat die gozer van wie ik hem koop dan een probleem heeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumb_8
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-02 20:06
Zend een e-mail naar Acer en vraag ze hoeveel garantie je nog krijgt op die laptop met het serienummber erbij. Weet je ook meteen of ie gejat is...

i386SX/16MHz, Trident 9400 1MB Vesa Local Bus, 4MB fpage, 40 MB hdd, Soundblaster 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 juli 2002 10:14 schreef dumb_8 het volgende:
Zend een e-mail naar Acer en vraag ze hoeveel garantie je nog krijgt op die laptop met het serienummber erbij. Weet je ook meteen of ie gejat is...
Strak plan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee wasa, als dat ding gestolen blijkt te zijn heb JIJ een probleem.

1. je dient aan te tonen dat je hem niet zelf gestolen hebt, maar van iemand gekocht heb.
2. Lukt het om aan te tonen dat je hem niet gestolen hebt, dan ben je in ieder geval schuldig aan heling ( dit is bijna net zo erg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Op zaterdag 13 juli 2002 11:05 schreef ArnoKlaassen het volgende:

2. Lukt het om aan te tonen dat je hem niet gestolen hebt, dan ben je in ieder geval schuldig aan heling ( dit is bijna net zo erg)
als die laptop tegen een redelijk normale tweedehands prijs is aangeboden, kan je dus niet weten dat die gestolen is en wordt je echt niet schuldig geacht aan heling.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44
Op zaterdag 13 juli 2002 11:26 schreef Gully het volgende:

[..]

als die laptop tegen een redelijk normale tweedehands prijs is aangeboden, kan je dus niet weten dat die gestolen is en wordt je echt niet schuldig geacht aan heling.
Nieuw in doos :z
Als die dus meer dan 20% beneden winkelprijs ligt dan is er iets mee aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je geen bonnetje hebt, kun je het wel shaken volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:06

LopeZ

Too much is never enough

Bah gejat spul kopen terwijl je het wist en dan ook nog garantie gaan willen hebben :r
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.