Er bestaat ook zoiets als de edit-knop...Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 23:40:
Trouwens die van TheRookie is vet
Verwijderd
Ik heb een aantal scripts van Sumanize die ik graag in AD zou willen importeren maar dan moeten ze op de een of andere manier in een html-etje gezet worden, maar wat betreft HTML + Scripts ben ik nogal een leek, WIE KAN MIJ HELPEN?
origineel?
InterCC schreef op 15 juli 2002 @ 21:47:
Nog maar een keer posten dan
[url="http://slipstream.student.utwente.nl/picserver/getpicture.php?id=806"][afbeelding][/url]
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
Het wordt inderdaad wel een keertje tijd
Lang lang geleden ergens in deel "begin" heb ik een aantal keer een bureaublad met de titel "dare to be a cube" voorbij zijn komen. Dit was een blauwblokje op een voor de rest wit ruitjes vel. Heeft iemand deze? Ik vind die erg stoer, kan hem niet via http://images.google.com vinden. En om nu al deze topics, zeg een kleine duizend pagina's door te worstelen.....
Mijn 1e poging tot posten van mijn desktoppie:
Origineel:
http://members.home.nl/ruudschilders/Sleek_and_Sporty.jpg

Origineel:
edit:
Oja, met dank aan vele posts in dit draadje
zou je het ORG van die Peugot 206 WRC willen neerzetten ?ViperGTS schreef op 08 augustus 2002 @ 18:59:
sinds mn format niet meer gepost hier dus kan wel weer eens
dit was mn desktop tot vandaag, origineel had ik uit dit topic:
[afbeelding]
maar na deze site bestudeerd te hebben, heb ik deze:
[afbeelding]
origineel
*geen zin om alle posten door te gaan *
Kittekat.net ....
ezzebleef:chursel schreef op 09 augustus 2002 @ 20:01:
[...]
zou je het ORG van die Peugot 206 WRC willen neerzetten ?
*geen zin om alle posten door te gaan *
heb m zelf ook weer op de achtergrond, hij blijft roeleren nl.
PIII 800@804 Mhz
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Verwijderd
als je in je img tag zet [img=500,400]bla[/img] verneukt het de layout wat minder
al aangepast...
offtopic:
ben jij wel aan het beta-testen?
ben jij wel aan het beta-testen?
Verwijderd
Woei, nice!! Ik vind die Mac computers er wel erg gaaf uitzien altijd.NielZjU schreef op 09 augustus 2002 @ 23:04:
Mijn Jaguar:
[afbeelding]
10.2, Build 6C106
Edit: voor degenen die ook Aqua achterop willen

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2002 00:19 . Reden: plaatje toegevoegd ]
Verwijderd
waar heb je die winXP theme vandaanNielZjU schreef op 09 augustus 2002 @ 23:04:
Mijn Jaguar:
[afbeelding]
10.2, Build 6C106
Edit: voor degenen die ook Aqua achterop willen
2 vraagjes:
-Hoe krijg ik trashcan weg van mijn desktop? (WinXP?)
- Hoe krijg ik shortcuts in het XP startmenu, aan de linkerkant? Ik krijg er alleen IE en outlook.
Ik heb gezien dat je ook andere shortcuts hier kunt zetten... (Mijn desktop: zie paar posts hierboven)
- Hoe krijg ik shortcuts in het XP startmenu, aan de linkerkant? Ik krijg er alleen IE en outlook.
Ik heb gezien dat je ook andere shortcuts hier kunt zetten... (Mijn desktop: zie paar posts hierboven)
Ruudboy, nice icons, waar heb je die vandaan ?
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe ik zorg dat er geen kleur achter mijn icon tekst is?
Loop al een uur te vogelen
trashcan weg = tweakui of elk ander tweak proggie (of be an explorer in your registryRuudboy schreef op 10 augustus 2002 @ 00:38:
2 vraagjes:
shortcuts = gewoon slepen
welke os? xp heeft het standaard anders ff r muis knop deze computer - eigenschappen - geavanceerd - prestatie instellingen en dan kiezen voor beste weergave of door windows laten kiezen(dan "past windows je prestaties af aan je systeem")Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 02:24:
Kan iemand mij vertellen hoe ik zorg dat er geen kleur achter mijn icon tekst is?
voor ander os ---> een of ander tweakproggie ?
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Verwijderd
Trashcan weg: rechtermuisknop drukken op je desktop, kies 'Arange icons by' en dan vinkje weghalen bij 'show desktopicons'Ruudboy schreef op 10 augustus 2002 @ 00:38:
2 vraagjes:
-Hoe krijg ik shortcuts in het XP startmenu, aan de linkerkant? Ik krijg er alleen IE en outlook.
Die shortcuts kan je waarschijnlijk slepen.
Als je active desktop aan heb staan, kan het niet. Enige manier is dus om active desktop uit te zetten.Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 02:24:
Waarom gebruikt iedereen toch van die tweakprogjes, terwijl die dingen ook in Windows zelf ingesteld kunnen worden?
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Van http://www.wincustomize.com/LoneWolf schreef op 10 augustus 2002 @ 00:44:
Ruudboy, nice icons, waar heb je die vandaan ?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:44
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
XP faqRuudboy schreef op 10 augustus 2002 @ 00:38:
2 vraagjes:
Hoe krijg ik de prullenbak van mijn desktop?
• Ga naar: Start > Run en type `regedit` en druk `ok`.
• Delete: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace\
{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} en reboot je pc.
• Als je nu iets delete, staat dit in c:\recycle.
Verwijderd
[...]Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 09:06:
[...]
Trashcan weg: rechtermuisknop drukken op je desktop, kies 'Arange icons by' en dan vinkje weghalen bij 'show desktopicons'
Die shortcuts kan je waarschijnlijk slepen.
[...]
Als je active desktop aan heb staan, kan het niet. Enige manier is dus om active desktop uit te zetten.
Waarom gebruikt iedereen toch van die tweakprogjes, terwijl die dingen ook in Windows zelf ingesteld kunnen worden?
Volgens mij kon het vroeger met TweakUi maar die optie is weg. Trouwens OS = ME had teveel problems met XP
Hoe heb je die icons zo groot gekregenRuudboy schreef op 09 augustus 2002 @ 19:06:
[afbeelding]
Origineel:
edit:
Ga naar het register en doe het volgende:
hkey_current_user ----> control panel ----> desktop ----> windowmetrics ----> en klik op shell icon size standaard is dat 32
Dan worden de icons in het start menu ook groot, en dat wil ik nou weer nietJelleStoel schreef op 10 augustus 2002 @ 14:10:
[...]
Ga naar het register en doe het volgende:
hkey_current_user ----> control panel ----> desktop ----> windowmetrics ----> en klik op shell icon size standaard is dat 32
Vinden jullie die Snelkoppelingen op je bureaublad nou niet irritant ??? Ik heb ze weggehaald allemaal, dus zie alleen me achtergrond (vandaar dat ik geen plaatje post)
mooie startknopMorty schreef op 11 augustus 2002 @ 15:31:
Die van mij dan ook maar weer eens.
[afbeelding]
orgineel
welke theme is dat?
PIII 800@804 Mhz
Ik doe weer eens mee. 

Aston als shell.

Startmenu en taskbar zelf geskind. De skin stelt op zich niet zoveel voor,
maar het is m'n allereerste skin dus dat mag. Toch?

De skin van het zij-menuutje heb ik uit een ander theme gehaald.
De wallpaper wisselt bij iedere recycle tussen ongeveer 15 verschillende afbeeldingen, die voornamelijk uit dit topic komen. Nog bedankt allemaal.
De twee die je op deze screenshots kunt vinden:
Origineel een en twee.

Aston als shell.

Startmenu en taskbar zelf geskind. De skin stelt op zich niet zoveel voor,
maar het is m'n allereerste skin dus dat mag. Toch?

De wallpaper wisselt bij iedere recycle tussen ongeveer 15 verschillende afbeeldingen, die voornamelijk uit dit topic komen. Nog bedankt allemaal.
Origineel een en twee.
Yup, daar stoor ik me ook erg aan. Maar dat weerhoudt mij er niet van mijn desktop te posten hoor.AvanCade schreef op 11 augustus 2002 @ 15:38:
Vinden jullie die Snelkoppelingen op je bureaublad nou niet irritant ??? Ik heb ze weggehaald allemaal, dus zie alleen me achtergrond (vandaar dat ik geen plaatje post)
The sentence below is true.
The sentence above is false.
hoe kom je aan dat zij-menuutje?Maniakje schreef op 11 augustus 2002 @ 22:28:
[afbeelding]
Da's een onderdeed van Aston.
Zou je het orgineel misschien willen posten
en wat doet aston nog meer?
kan ik niet alleen die balk installeren?
Van www.astonshell.com:
Nice looking, easy-to-change interface.
Skins for all elements.
Detailed setup of any element.
Simple visual configuration. (No need to deal with complicated *.cfg files.)
Toolbars of any size with plenty of levels.
Any size & shape icons, can be animated.
Plug-ins, also Litestep's.
Hotkeys.
Shell Swapper.
Install & Uninstall.
And much more.
Ik moet in de reclame...
Het is een vervanging voor explorer.exe, net zoiets als Litestep, maar dan minder ingewikkeld. Aston snap ik tenminste, litestep niet.
Skins for all elements.
Hotkeys.
Shell Swapper.
Install & Uninstall.
And much more.
Ik moet in de reclame...
Het is een vervanging voor explorer.exe, net zoiets als Litestep, maar dan minder ingewikkeld. Aston snap ik tenminste, litestep niet.
Hoe krijg ik die headlines ook op mijn desktop??Ruudboy schreef op 09 augustus 2002 @ 19:06:
[afbeelding]
Origineel:
edit:
Dus dan bedoel ik het weer en nu.nl
Ik vind dit er namelijk wel erg kewl uit zien!!!
Ik weet inderdaad dat dat active desktop is. Maar hoe doe ik dat dan. De search doet het helaas niet....
Nope, helaas niet. In tegenstelling tot litestep kan Aston niet als los programma onder Explorer draaien. Je moet het dus echt als shell hebben draaien.kan ik niet alleen die balk installeren?
Edit: Typ ik het in Quick Reply in plaats van eerst op edit te klikken...

Verwijderd
Da's Active Desktop. Gaat ergens wel een draadje over hier op GoT.vandenhende schreef op 11 augustus 2002 @ 22:46:
[...]
Hoe krijg ik die headlines ook op mijn desktop??
is het makkelijk te un-installen als t niet bevalt?Maniakje schreef op 11 augustus 2002 @ 22:45:
Van www.astonshell.com:
Skins for all elements.
Hotkeys.
Shell Swapper.
Install & Uninstall.
And much more.
Ik moet in de reclame...
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Yup. Je kunt snel en makkelijk switchen tussen Explorer en Aston. (Moet je wel even opnieuw inloggen.) Voor het uninstallen moet je terugswitchen naar Explorer, en dan staat ie gewoon in je configuratiescherm onder software. No probs!is het makkelijk te un-installen als t niet bevalt?
Dit lijkt me niet de geschikte plek om verder over Aston te discussieren.
Dat kan je hier vinden: Active Desktop Tutorial voor beginnersvandenhende schreef op 11 augustus 2002 @ 22:46:
[...]
Hoe krijg ik die headlines ook op mijn desktop??
Ik weet inderdaad dat dat active desktop is. Maar hoe doe ik dat dan. De search doet het helaas niet....

Da's de mijne (op dit moment dan)
[ Voor 0% gewijzigd door Poltergeist op 11-08-2002 23:07 . Reden: Eerste keer thumbnailen: deed natuurlijk iets fout ;) ]
machtig mooi
alleen een beetje witjes, hou ik niet zo van, maar de theme opzich is supergelikt
origineel
PIII 800@804 Mhz
*kwijl*
welke theme is dat?
Daar wil ik het orgineel ook wel van hebben
Ik kwam em toevallig net tegen op themexp.org, maar die site werkt nu niet echt ........
edit: foutje
http://www.neowin.net/bbo...ead.php?s=&threadid=41901
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Mijn dekstop dan ook maar eens.. 

Hier is de grote versie
En hier het origineel
Had voor de verandering eens 2 beeldschermen op me pc aangesloten..
Dus ook 2 desktops.. :):) Size is een beetje vague nu, maar da komt door die 2 dekstops..

Hier is de grote versie
En hier het origineel
Had voor de verandering eens 2 beeldschermen op me pc aangesloten..
Dus ook 2 desktops.. :):) Size is een beetje vague nu, maar da komt door die 2 dekstops..
[ Voor 0% gewijzigd door Matthijs op 12-08-2002 12:06 . Reden: Foute url.. ALWEER ]
Ik wil het algemene nieuws en het sport nieuws van nu.nl ook op mijn desktop. (ook met programmaatje active desktop). Nu moet ik dus een html bestand maken waarmee ik dat nieuws dus op mijn desktop krijg. Hoe doe ik dit en wat moet daar in staan? iemand?
Niet, denk ik. Daarvoor moet je Active Desktop aan hebben staan, en dat is een onderdeel van Explorer. Je hebt dus géén Active Desktop in Aston.Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 13:37:
Owja weet iemand hoe je op aston de gottracker kan zetten
Nu.nl heeft een eigen tracker. Misschien dat je daar wat mee kunt?vandenhende schreef op 12 augustus 2002 @ 13:44:
Ik wil het algemene nieuws en het sport nieuws van nu.nl ook op mijn desktop. (ook met programmaatje active desktop). Nu moet ik dus een html bestand maken waarmee ik dat nieuws dus op mijn desktop krijg. Hoe doe ik dit en wat moet daar in staan? iemand?
Verwijderd
ja maar ik bedoel misschien is er een plugin voor of kan iemand dat maken of zit het al in aston inbegrepenManiakje schreef op 12 augustus 2002 @ 13:47:
[...]Niet, denk ik. Daarvoor moet je Active Desktop aan hebben staan, en dat is een onderdeel van Explorer. Je hebt dus géén Active Desktop in Aston.
Misschien dat er wel een plugin voor bestaat, maar daarvoor zul je even moeten zoeken. Het zit in ieder geval niet standaard in Aston.
Klopt dat had ik gezien. Maar ik weet niet hoe ik die met fatsoenlijke HTML en dat hij dus ook regelmatig bijgewerkt wordt op mijn desktop krijg.Maniakje schreef op 12 augustus 2002 @ 13:47:
[...]Nu.nl heeft een eigen tracker. Misschien dat je daar wat mee kunt?
wat is beter, sneler, stabieler: stylexp of windowsblindz voor winxp?
Ik denk Style XP, want die is speciaal voor Windows XP gemaakt, Windows Blinds heeft te veel extra's enzoduncanvdlinden schreef op 12 augustus 2002 @ 17:29:
wat is beter, sneler, stabieler: stylexp of windowsblindz voor winxp?
The devil is in the details.
Dat ziet er cool uit..Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 13:37:
Zo ik heb ff aston geinstalleerd beetje aangepast en hier is mijn desktop:
klik op plaatje om vergrootte versie te zien
Owja weet iemand hoe je op aston de gottracker kan zetten
Welke skin/active desktop is dat??
Staat al in zijn texteviltuinhekje schreef op 12 augustus 2002 @ 19:40:
[...]
Dat ziet er cool uit..
Welke skin/active desktop is dat??

Das aston Apart progje
*empty*
uhu ... dat zie ik..
maar url oid is soms handig..
--> Als je geen zin heb om een heel nieuw venster te openen voor google.. :P:P
Smile !!!
Als je nou een stukkie terug zou kijken in ditzelfde topic. De url is al minstens 2x langsgekomen. Namelijk hier en hier.eviltuinhekje schreef op 12 augustus 2002 @ 19:55:
uhu ... dat zie ik..maar url oid is soms handig..
En nou mag je zelf naar die posts scrollen en de url opzoeken. Luilak.
En kijk es goed naar het plaatje van ThRIVeR, misschien staat de url daar zelfs wel op de achtergrond...
[ Voor 0% gewijzigd door Maniakje op 12-08-2002 21:08 . Reden: Foutje in link :) ]

voor diegenen die het niet snappen, ik heb 2 beeldschermen en de screenshot plakt ze aan elkaar en zegt je natuurlijk ook niet dat de schermen niet evengroot zijn (17/15") maar draaien wel dezelfde resolutie dus vandaar
als er mensen zijn die soortgelijke estella warren wallpapers hebben, mail ze me aub even thanks.
Verwijderd
[url="http://ppm.20megsfree.com/screeenie.JPG"]
[/url]
das me desktoppie
Windhoos XP, mag je hier ook NOS screenies poste?
das me desktoppie
Verwijderd
Tering dan zal ik dus toch aan winamp 3.0 moeten gelovenXiric schreef op 12 augustus 2002 @ 20:12:
[...]
geef dan wel de goede url
http://winamp.deskmod.com/?show=showskin&skin_id=12407
NaliXL kan 'em niet (meer) vinden in dat topicRedFox schreef op 12 augustus 2002 @ 00:10:
[...]
Ik kwam em toevallig net tegen op themexp.org, maar die site werkt nu niet echt ........
edit: foutje, was op neowin, hier de link:
http://www.neowin.net/bbo...ead.php?s=&threadid=41901
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
http://www.alexkelm.com/hosted/kol/themes/Quantum.zipNaliXL schreef op 13 augustus 2002 @ 01:27:
[...]
NaliXL kan 'em niet (meer) vinden in dat topic. Andere locatie? Thx
!
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
origineeeeeeeeeeeeeeeeeeelBeus schreef op 12 augustus 2002 @ 21:35:
afbeelding
voor diegenen die het niet snappen, ik heb 2 beeldschermen en de screenshot plakt ze aan elkaar en zegt je natuurlijk ook niet dat de schermen niet evengroot zijn (17/15") maar draaien wel dezelfde resolutie dus vandaar
als er mensen zijn die soortgelijke estella warren wallpapers hebben, mail ze me aub even thanks.
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:44
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
www.astonshell.com, staat ook op de desktop, kijk maar eens goedeviltuinhekje schreef op 12 augustus 2002 @ 19:55:
uhu ... dat zie ik..maar url oid is soms handig..
OK, heel erg laat antwoord (ik weet het), maar het theme is hier te downloaden: http://www.themexp.org/uploads/vs/Quantum.zip. De achtergrond (origineel) staat op http://www.poelgeest.org/plaatjes/spaceview7_space1024.jpg
Ging dus hierom:

Maar waar heb je je achtergrond vandaan (welke site)?NeoGames.nl schreef op 06 augustus 2002 @ 18:01:
ORIGINEEL : Ik vind 600 Kb voor een JPG een beetje te veel om te uploaden
ok, ff de mijnen
Bekijk hem wel aub in volledige beeld, die grote strepen zijn dus kleine scanlines.
en hier ééntje van m'n verkenner.
Vrij simpel, maar zacht van kleuren, dus heel handig voor uren op te kijken. Icoontje is van onze website http://www.pcwereld.be

Bekijk hem wel aub in volledige beeld, die grote strepen zijn dus kleine scanlines.
Vrij simpel, maar zacht van kleuren, dus heel handig voor uren op te kijken. Icoontje is van onze website http://www.pcwereld.be
He who controls the Spice, controls the Universe.
Jaa, en DIE bedoelde ikke dus! Thanx!!!Poltergeist schreef op 13 augustus 2002 @ 18:36:De achtergrond (origineel) staat op http://www.poelgeest.org/plaatjes/spaceview7_space1024.jpg
Ging dus hierom: [afbeelding]
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Het is idd een Experience te noemen, maar volgende keer graag ff resizen... Volgens deze formule bijvoorbeeld:
[url=URL Orginele grote van Desktop] [img=500,400]URL verkleinde Desktop[/img] [/url]
Dank u.
He who controls the Spice, controls the Universe.
moooi hoor, is die theme ook downloadbaar???Dextro schreef op 13 augustus 2002 @ 22:32:
ok, ff de mijnen![]()
[afbeelding]
PIII 800@804 Mhz
ja en neen, het is een standaard theme, die ik aangepast heb naar mijn wensen, kben er trouwens nog altijd mee bezig. Het noemt Neowin, en is te downloaden op www.themexp.commoooi hoor, is die theme ook downloadbaar???
Dit topic is gesloten.