Money isn't rellevant..... who you are is.....
Verwijderd
probeer dit eens door te lezen.
En wat meer info zou ook handig zijn
(wat heb je ingesteld, wat heb je al geprobeerd, etc.)
En wat meer info zou ook handig zijn
Verwijderd
En als je dan toch de Faq's aan het lezen bent.....lees dan gelijk het gebruik van het forum is door qua greats onder je posts
eerste systeem IpII 233 320 mb intern 2*2 gb hd 2*3com netwerk kaart(server)
tweede systeem IpIII1000 512mb intern 40 gb hd waarschijlijk een realtek netwerk kaart.
Bij beide sytemen is het "thuisnetwerk" shit doorgevoerd uit mijn netwerkomgeving. Verder is er op de server de printer op delen gezet en diverse mappen uit de eerste hdd
Echter een van de eerste reboots kon het tweede systeem wel het netwerk doorzoeken en vervolgens niet meer
Beide systemen zijn de laatste drivers van de printer geinstalleerd (hp laserjet 1200)
En hij was in eerste instantie wel vindbaar via het netwerk echter zag het tweede systeem hem offline staan terwijl deze wel online stond. Vervolgens geeft dan afdrukbeheer aan dat het "tussenkomen van gebuiker" noozakelijk is.
gr frank
tweede systeem IpIII1000 512mb intern 40 gb hd waarschijlijk een realtek netwerk kaart.
Bij beide sytemen is het "thuisnetwerk" shit doorgevoerd uit mijn netwerkomgeving. Verder is er op de server de printer op delen gezet en diverse mappen uit de eerste hdd
Echter een van de eerste reboots kon het tweede systeem wel het netwerk doorzoeken en vervolgens niet meer
Beide systemen zijn de laatste drivers van de printer geinstalleerd (hp laserjet 1200)
En hij was in eerste instantie wel vindbaar via het netwerk echter zag het tweede systeem hem offline staan terwijl deze wel online stond. Vervolgens geeft dan afdrukbeheer aan dat het "tussenkomen van gebuiker" noozakelijk is.
gr frank
Bij 'more info' bedoelen we niet hoe groot je HD wel niet is. Eerder configuratie op het gebied van TCP/IP stack (heb je al je nummertjes wel op een rijOp maandag 15 juli 2002 17:23 schreef fvandenreek het volgende:
eerste systeem IpII 233 320 mb intern 2*2 gb hd 2*3com netwerk kaart(server)
Overigens:
gr frank
FAQ
En geef ook ff je Operating Systems door. Win2K/XP -> Win98/95 geeft soms probs.
Forget your fears...
...and want to know more...
allebei uitgerust met Me
Verwijderd
Wat is er anders aan het sys dan???Op maandag 15 juli 2002 17:08 schreef fvandenreek het volgende:
Dit heeft altijd goed gewerkt alleen nu met een ander sys krijg ik het niet aan de gang .......weet iemand wat ik vergeet????
gr frank
Vergeleken met wat je toen had?
Check de eerste twee sticky topics bovenaan in dit [NT] forum:
[topic=152460/1/100]
[topic=309398/1/100]
Daarin vind je zeker voldoende info
[topic=152460/1/100]
[topic=309398/1/100]
Daarin vind je zeker voldoende info
Zie ook:
Thuisnetwerken: een uitgebreide beginnersguide
PS:
om de shares te testen.
en ook
[search=netwerk doorzoeken]
[search=netwerk werkt niet]
[search=geen netwerk]
Je moet dit toch hiermee zelf wel ff kunnen doen.
Thuisnetwerken: een uitgebreide beginnersguide
PS:
code:
1
| \\[Ip andere pc] |
om de shares te testen.
en ook
[search=netwerk doorzoeken]
[search=netwerk werkt niet]
[search=geen netwerk]
Je moet dit toch hiermee zelf wel ff kunnen doen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()