Toon posts:

Bomen van Bryce in Cinema4D??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste renderers,

Is er een mogenlijkheid om de bomen van Bryce te importeren naar Cinema4D? Zoja: hoe?

Zou ik erg graag willen weten en of dat überhaupt kan..

gr. OptiPlekZ.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee, dit is niet mogelijk. Maar op internet zijn er zat prachtige boom-objecten voor C4D te vinden.

overigens:
gr. OptiPlekZ.
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
FAQ

Verwijderd

Topicstarter
Kan dus niet. K, thanks..

Verwijderd

Ja inderdaad ik draai ook een tijdje Cinema 4d, maar vond die mogelijkheid ook niet om uit Bryce 5 bomen te exporteren als 3ds bestand, naar Cinema of welk ander pakket dan ook. Best vaag eigenlijk.:?

:'(

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 23:42 schreef Thowra het volgende:
Ja inderdaad ik draai ook een tijdje Cinema 4d, maar vond die mogelijkheid ook niet om uit Bryce 5 bomen te exporteren als 3ds bestand, naar Cinema of welk ander pakket dan ook. Best vaag eigenlijk. :?

:'(

Verwijderd

Topicstarter
Hoe doet Bryce het dan? Er is geen Wireframe, alleen een soort van bones.

Ik ben nu toch wel benieuwd. Corel® zegt er niks over. :(

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Voor c4d heb je Xfrog een plugin voor planten en bomen e.d. Ze hebben een gratis trial versie, dus dat is misschien een aardige oplossing :).

Tis trouwens wel jammer, want die bryce bomen zijn idd erg mooi.

Verwijderd

Topicstarter
Da's inderdaad een leuk proggie ja! Ik denk dat maar even heel blij ga worden. :D
Pagina: 1