Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
Verwijderd
Jammer dat ik mijn Mandrake bak gesloopt heb
Moet toch nog eens een keer GNome en KDE proberen om daar wat mee te expirimenteren.
edit:
/me heeft ook z'n eigen DeviantArt, hier te vinden, met Landscapes
Verwijderd
De laptop

De huis tuin en keuken desktop

Dat was em dan... PS Ben Liebrand fan, maar dat was al wel opgevallen dacht ik zo
naam Enlightment en dan gebruikt hij Gnome en KDEVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 07:29:
Hierbij mijn desktop-shot's![]()
De laptop![]()
[afbeelding]
De huis tuin en keuken desktop![]()
[afbeelding]
Dat was em dan... PS Ben Liebrand fan, maar dat was al wel opgevallen dacht ik zo
<font color="#0000ff">edit deadinspace: grootte plaatjes gewijzigd</font>

Wederom: gewoon op de thumnail klikken = origineel, een wallpaper/achtergrond kan natuurlijk nooit het origineel van een screenshot thumbnail zijn (mits je niet weet wat origineel betekentKan je het orgineel ook even posten? Vind ik namelijk erg mooi.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd

Ik weet niet of je ook nog een voorkeur hebt qua kleur?
het is nl een doorzichtige achtergrond waarbij je zelf een kleur of gradient erachter kan zetten (je kan em trouwens ook vinden in de updates voor RH null)
Verwijderd
mierenneukerijblouweKip schreef op 23 september 2002 @ 14:19:
[...]
Wederom: gewoon op de thumnail klikken = origineel, een wallpaper/achtergrond kan natuurlijk nooit het origineel van een screenshot thumbnail zijn (mits je niet weet wat origineel betekent) dus houdt dat soort dingen maar in SA en begin hier meteen goed

Verwijderd
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 14:53:
[...]
Maar wat voor een lettertype gebruik je precies? of wat voor een soort fonts? Want mijn fonts zijn lang niet zo mooi als die van jou.
Soort fonts zal ik vanavond samen met de wallpaper posten.
Maar RH8 gebruikt volgens mij ook die gamma patch (nee, niet die gamma!) waardoor het er allemaal nog wat beter uitziet..
Verwijderd
En is die gamma patch er ook voor andere distrobuties?Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 15:22:
[...]
offtopic:
Soort fonts zal ik vanavond samen met de wallpaper posten.
Maar RH8 gebruikt volgens mij ook die gamma patch (nee, niet die gamma!) waardoor het er allemaal nog wat beter uitziet..
jep, maar helaas wel nodigmierenneukerij
Verwijderd
Het lettertype wat ik gebruik wordt standaard geleverd met RH8 en wordt ook standaard gebruikt en het staat hier onder de naam 'Sans'.
Als Font Render mode gebruik ik 'Best Shapes' (ook al standaard
Wallpaper kan je hier (1600x1200, net zoals alle andere RH8 wallpapers) downloaden.
Kleuren die ik er zelf achter heb zitten:
top:#4D4E61
bottom: #0E0C18
Da's maar goed ookVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 17:24:
[...]
khep nog nooit het gaatje kunnen vinden bij een mier
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Verwijderd
het gebruikt fontconfig en Xft2, zie http://fontconfig.org/Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 15:22:
[...]
bij XFree86 4.2 zit een truetype font die erg op deze lijkt, Luxi Sans van B&H.
[url="http://images.deviantart.com/large/screenshot/nix/will_it_ever_be_the_same_again.jpg"]

De wallpaper heet yoga (en vind je op deviantart.com)
[ Voor 0% gewijzigd door blouweKip op 24-09-2002 15:32 . Reden: thumbnail toegevoegd ]
Is dit nou dat nieuwe redhat artwork voor de unified desktop (gnome en kde dezelfde look). Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen.
Verwijderd
GTK Theme: Bluecurve (standaard theme van RH 8.0)
Wallpapers: Zet ik vanavond online (ik edit deze post wel anders komen er teveel offtopic posts).
Yep, dit is de nieuwe look voor GTK1, GTK2 en KDE3 en ook een skin voor XMMS en Mozilla (hopelijk veranderen ze nog die iconen van Mozilla naar de RH look in de uiteindelijke versie)riotrick schreef op 24 september 2002 @ 10:27:
Is dit nou dat nieuwe redhat artwork voor de unified desktop (gnome en kde dezelfde look). Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen.
Het is in het begin ff wennen (de icoontjes), maar het ziet er idd best wel leuk uit
btw. Er staat sinds 17 sept. een 8.0 directory op de RH FTP
Verwijderd
Realone, draai jij die onder wine? want er is toch geen linux versie?blouweKip schreef op 24 september 2002 @ 03:20:
ff een nieuwe screenshot gemaakt (sebas zn woorden indachtig)
[url="http://images.deviantart.com/large/screenshot/nix/will_it_ever_be_the_same_again.jpg"][afbeelding][/url]
De wallpaper heet yoga (en vind je op deviantart.com)
zit in de laatste artwork rpm van redhat if i'm correctVerwijderd schreef op 24 september 2002 @ 18:03:
waar halen jullie die gave gtk themes toch vandaan? ik kan nergens bluecurve of cleanice vinden
Verwijderd
Grrrazor-x schreef op 24 september 2002 @ 18:07:
[...]
zit in de laatste artwork rpm van redhat if i'm correct
Maar kan je dan ook even de bluecurve theme er bij uploaden?
Maar ik meende dat BlauweKip ook gebruik maakte van bluecurve. Waar heeft die ém dan vandaan?
http://ftp.redhat.com/pub...t-artwork-0.39-1.i386.rpm
Verwijderd
En kan je ook even zeggen hoe ik die bestanden in de rpm package bekijk?blouweKip schreef op 24 september 2002 @ 19:47:
ok, die realone player is er gewoon voor linux en die bluecurve kun je uit ondertstaande rpm halen:
http://sloff.org/~rhult/stuff/
gevonden door deze zoek actie
[url="http://www.google.nl/search?q=redhat-artwork&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr="] google[/url]
Verwijderd
hartelijk bedankt! Ik kwam er niet meer uit hoe ik rpm2targz werkend kreeg. Kan zelfs met veel moeite het programma vinden.
De RealOne Player voor Linux is (wederom) onvindbaar op de Real.com-site maar met wat zoekwerk heb ik 'em hier gevonden:blouweKip schreef op 24 september 2002 @ 19:47:
ok, die realone player is er gewoon voor linux en die bluecurve kun je uit
ftp://ftp.eesnet.ru/linux/X11/r1p1_linux22_libc6_i386_a1.bin
't Is nogal een brak ding m.i.
Installeren in je $HOME
This is my sick nature.
Verwijderd

Wallpaper: http://ftp.gnome.org/pub/gnome/teams/art.gnome.org/ (GNOME_sunset_blue)
XFree86: CVS (dit wordt dus 4.3.0)
Muiscursor: standaard XCursor ("Red Glass")
En ja, dat is idd een ECHTE doorzichtige muiscursor het zijn idd meer dan 2 kleuren
alleen dat venstertje met de uitvergroting is GIMP werk
Hmm, ziet er geil uitVerwijderd schreef op 25 september 2002 @ 02:07:
En ja, dat is idd een ECHTE doorzichtige muiscursor het zijn idd meer dan 2 kleuren![]()
Ik vond die cursors onder X altijd al zo lelijk, tijd dat er verandering in komt
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan RealOne alleen voor windows vinden,blouweKip schreef op 24 september 2002 @ 19:47:
ok, die realone player is er gewoon voor linux en die bluecurve kun je uit ondertstaande rpm halen:
kan alleen realplayer linux versie vinden?
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Waar kan ik info vinden hierover?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 02:07:
En ja, dat is idd een ECHTE doorzichtige muiscursor het zijn idd meer dan 2 kleuren![]()
Werkt het ook op oudere videokaarten? Heb ik hier alleen X uit CVS voor nodig?
Info info !!! PLEASSSEEE!!!!!
SHIT! Heb ik die dan zo over het hoofd gezien?blouweKip schreef op 25 september 2002 @ 13:52:
Hmm, ik ga gewoon naar de real site en zie daar met grote letters staan RealOne voor linux, als je nog niet kan vinden kun je altijd de link van hbokh gebruiken

This is my sick nature.
Verwijderd
Idd, en je kan ook nog eens heel makkelijk nieuwe cursors maken met the GIMPLethalis schreef op 25 september 2002 @ 08:59:
Ik vond die cursors onder X altijd al zo lelijk, tijd dat er verandering in komt
serie PNG plaatjes maken en 'inpakken' met een nieuwe X progje (xcursorgen)
Ik zou het niet weten, maar ik zou het iig niet aanraden omdat dat XRender spul waarschijnlijk veel uitgebreider is dan begin dit jaar (toen 4.2.0 uitkwam) en je daardoor juist een buggy systeem zou kunnen krijgen..Sebas schreef op 25 september 2002 @ 14:36:
Kun je de X cursor ook in eerdere versies (lees: 4.2.0) al aanpassen? of blijft dat voorbehouden aan de cvs gebruikers?
En je moet ook weten dat deze 'XCursor' er nog maar 3 weken in zit dus er zijn nog wat schoonheidsfoutjes (als je bv een venster versleept knippert de cursor nogal)
Je kan trouwens heel simpel een 2e X installatie op je systeem zetten (lees XINSTALL) zonder de rest te vern***en:
- Download de xc directory met cvs ... (staat op xfree86.org uitgelegd)
- Pas de instellingen aan in 1 config bestandje (wordt uitgelegd in XINSTALL doc, zorg ervoor dat de instellingen (normaal in /etc/..) niet buiten de nieuwe directory komen)
- Compileer de boel ('make World >& world.log') en zet een hoop koffie
(log file moet je maken omdat de output bij elkaar zo'n 6+ MB is)
- Installeer X met 'make Install >& install.log' (staat ook in XINSTALL doc)
- Zet de nieuwe X directory (ie. /usr/local/XF86/lib ) in je /etc/ld.so.conf + ldconfig
- Als je Linux systeem normaal gesproken in grafische modus opstart: reboot je systeem en type: 'linux 3'
- Pas je PATH variabele aan door de nieuwe X/bin directory toe te voegen (vóór de bin directory van de 'oude' X installatie)
- Zorg ervoor dat alles goed zit met je .xinitrc (anders krijg je alleen de standaard xterm te zien)
- Maak een nieuw XF86Config-4 met xf86config oid
- Type startx, pak een kwijlteiltje erbij en geniet van de nieuwe cursors
- Om weer terug te gaan naar je oude installatie reboot je je systeem of je typt gewoon 'init 5' (wel eerst ff uitloggen en inloggen zodat je PATH variable weer goed staat ingesteld)
Het werkt prima met m'n GeForce3 Ti 200..Remenic schreef op 25 september 2002 @ 14:39:
Waar kan ik info vinden hierover?
Werkt het ook op oudere videokaarten? Heb ik hier alleen X uit CVS voor nodig?
Meer info kan je vinden op www.xfree86.org en http://cvsweb.xfree86.org ..
en je hebt idd alleen de cvs versie nodig
Ik geloof niet dat ze hier blij mee zijn... Dit soort schermpjes, zijn in de vorige twee topics genoeg voorbij gekomen..... Maar ik zal verder geen slapende honden wakker makenVerwijderd schreef op 24 september 2002 @ 23:44:
Sun 6500![]()
[afbeelding]
Toch wel kikkuh zon telnet sessie

Idd, tis geeneens sshIk geloof niet dat ze hier blij mee zijn... Dit soort schermpjes
Verwijderd
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt, ik bedoel openoffice mergen.intoxicated schreef op 15 juli 2002 @ 00:13:
[url="http://www.xs4all.nl/~bramvrzt/snapshot15.png"][afbeelding][/url]
Gentoo 1.2, netjes vanaf Stage1 gecompiled, i686 optimalized.
KDE3.0.2 in Xfree 4.2.0 met de Xft Hack voor mooie font-rendering, met een shotje van Konqueror en de feilloze integratie van alternatieve characters. Verder is Kuickshow te zien met een verkleind digicam-fotootje en laat Kmess m'n MSN () lijst zien. Op de achtergrond zie je OpenOffice.org Writer 1.0
M'n icons zijn Conectiva Crystal en m'n achtergrond, tsja, niets is goed genoeg voor mijn fantastische ego, dus dan maar #4687E8.
Verwijderd
Wallpaper wallpaper.... waar kan ik je vinden ???Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 17:38:
hier maar weer es een nieuwe van mij:
[afbeelding]
Gentoo 1.4, Gnome 2.0.2
Verwijderd
hier http://ftp.gnome.org/pub/...assfoot-alt_1280x1024.jpgVerwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:23:
[...]
Wallpaper wallpaper.... waar kan ik je vinden ???
Als je GCC 3.2 gebruikt:Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:07:
[...]
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt, ik bedoel openoffice mergen.
1
| emerge openoffice |
En als je GCC 2.95.x of geen zin hebt om OO helemaal te gaan compileren gebruik je:
1
| emerge openoffice-bin |
OO is alleen te compileren met GCC 3. Dit is ergens te lezen op http://www.openoffice.org. Als je het met GCC 2.95.x doet zal hij ergens tijdens het compileren eruit klappen met een error message.
Verwijderd
Ik gebruik GCC 3.2 maar ik kan noch openoffice noch openoffice-bin installerenzwik schreef op 25 september 2002 @ 18:46:
[...]
Als je GCC 3.2 gebruikt:
code:
1 emerge openoffice
En als je GCC 2.95.x of geen zin hebt om OO helemaal te gaan compileren gebruik je:
code:
1 emerge openoffice-bin
OO is alleen te compileren met GCC 3. Dit is ergens te lezen op http://www.openoffice.org. Als je het met GCC 2.95.x doet zal hij ergens tijdens het compileren eruit klappen met een error message.
Verwijderd
beetje knutselen met gimp....The Spider schreef op 25 september 2002 @ 19:06:
Even een vraagje: hoe krijgen jullie die iconen onderaan op een (half)doorzichtige panel? Of is dat gewoon een aangepaste wallpaper?
ik heb bijv een 1280x1024 desktop....dan copy ik het onderste stuk van 1280x48 pixels en dat sla ik op als nieuwe jpg en die stel ik in als background voor dat panel.....etzelfde met boven maar dan een stuk van 1280x24 pixels
Verwijderd
/me begint paasklaas lief aan te kijken
Zou jij de volledige even online willen zetten?
Verwijderd
/redhat-artwork-0.39/art/gtk/BluecurveblouweKip schreef op 25 september 2002 @ 20:49:
wired: heb je alles naar de juiste plek gekopieerd vanuit de rpm?
Deze map heb ik naar /usr/share/themes gekopieerd, had er dan nog meer moeten gebeuren?
Verwijderd
Verduidelijk dat eens, want dat begrijp ik niet helemaalblouweKip schreef op 25 september 2002 @ 21:24:
ja, bluecurve heeft ook engines nodig, die moet je vanuit de root van de rpm naar dezelfde plek op je systeem kopieren
Verwijderd
Ik heb de officiele rpm proberen om te zetten naar tarball maar dat lukte maar niet. Dan had ik nog een tarball van internet afgeplukt en die ziet er als volgt uit:blouweKip schreef op 25 september 2002 @ 22:50:
Naja, als ik de tar gz die ik van de rpm heb gemaak uitpakt, dan pakt hij dat netjes uit in ./usr/... als ik die tar gz dan in / uitpak dan zet hij dus alles automagisch goed neer, dus ook de engines die bluecurve gebruikt, die laatste zijn nodig, anders werkt t theme niet helemaal goed
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| drwxrwxrwx 3 500 500 4096 09-25 22:54 ./ drwxr-xr-x 5 root root 4096 09-26 00:16 ../ -rw-r--r-- 1 500 500 202 08-10 01:07 acconfig.h -rw-r--r-- 1 500 500 131172 08-13 20:08 acinclude.m4 -rw-r--r-- 1 500 500 297255 08-29 20:48 aclocal.m4 drwxrwxrwx 9 500 500 4096 08-31 17:52 art/ -rw-r--r-- 1 500 500 0 05-09 18:25 AUTHORS -rw-r--r-- 1 500 500 11826 08-27 21:32 ChangeLog -rwxr-xr-x 1 500 500 38504 08-29 20:47 config.guess* -rw-rw-r-- 1 500 500 510 08-29 20:47 config.h.in -rwxr-xr-x 1 500 500 28224 08-29 20:47 config.sub* -rwxr-xr-x 1 500 500 283289 08-29 20:48 configure* -rw-r--r-- 1 500 500 1567 08-29 20:47 configure.in -rw-r--r-- 1 500 500 5 07-31 23:46 COPYING -rwxr-xr-x 1 500 500 12123 08-16 21:01 depcomp* -rw-r--r-- 1 500 500 120 08-10 01:45 gtkrc1-skel -rw-r--r-- 1 500 500 29 08-10 01:45 gtkrc2-default -rw-r--r-- 1 500 500 0 07-31 23:15 INSTALL -rwxr-xr-x 1 500 500 5598 08-16 09:55 install-sh* -rw-r--r-- 1 500 500 138911 08-29 20:47 ltmain.sh -rw-r--r-- 1 500 500 72 07-24 01:37 Makefile.am -rw-rw-r-- 1 500 500 17943 08-29 20:48 Makefile.in -rwxr-xr-x 1 500 500 6480 08-16 09:55 missing* -rwxr-xr-x 1 500 500 722 08-16 09:55 mkinstalldirs* -rw-r--r-- 1 500 500 8 05-09 21:25 NEWS -rw-r--r-- 1 500 500 174 05-09 20:23 README -rw-r--r-- 1 500 500 6774 08-27 21:32 redhat-artwork.spec |
En deze inhoud maar naar / te kopieren zie ik niet goed komen, misschien dat ik eeen verkeerde tarball heb?
Kan je me helpen want ik kom er niet uit.
Ff kijken.. wat denk je dat er in README en INSTALL staat??Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 16:21:
[...]
Ik heb de officiele rpm proberen om te zetten naar tarball maar dat lukte maar niet. Dan had ik nog een tarball van internet afgeplukt en die ziet er als volgt uit:
code:
1 ... snip.. dirlisting hier..
En deze inhoud maar naar / te kopieren zie ik niet goed komen, misschien dat ik eeen verkeerde tarball heb?
Kan je me helpen want ik kom er niet uit.
en wat denk je dat install.sh doet??
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Bijna iedere source tarball kan je op de volgende manier installeren:Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 16:21:
[En deze inhoud maar naar / te kopieren zie ik niet goed komen, misschien dat ik eeen verkeerde tarball heb?
- Download tarbal en ga naar de dir waar ie staat
- tar xvzf naam.tar.gz
- cd naam
- ./configure (met optionele '--prefix=/directorywaarjijhetwilhebben' optie - meestal /usr of /usr/local)
- make
- su
- <type root paswoord>
- make install
- exit
Verwijderd
bedankt, ik was inderdaad een beetje dom, komt omdat ik vandaag een zware dag heb gehad en moe ben. Maar ik had dus begrepen dat ik het zelf moest kopierenVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 17:39:
[...]
Bijna iedere source tarball kan je op de volgende manier installeren:Eazy
- Download tarbal en ga naar de dir waar ie staat
- tar xvzf naam.tar.gz
- cd naam
- ./configure (met optionele '--prefix=/directorywaarjijhetwilhebben' optie - meestal /usr of /usr/local)
- make
- su
- <type root paswoord>
- make install
- exit
Mooie thumbail, alleen helaas werkt je grote versie nietVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 16:33:
Ik kon 't niet laten, OS X is gewoon zoooooooooooooo :9~!!! (en teringduur, maar dat terzijde):
[afbeelding]
* RedHat Linux-7.3 met Ximian Gnome-2.0 preview en Aqua themes *. En die applicatie is OS X-iTunes-kloon Rhythmbox.
.
1
| You don't have permission to access /images/screenshot-20020926.png on this server. |
Verwijderd
Verwijderd
Want wat is nou het geval, die bluecurve werkt nog niet, ik heb precies de aanwijzingen opgevolgd en dan nog werkt het niet.
Het vreemde van alles vond ik nog wel dat het een art directory aanmaaktje in mijn home map, daar stonden dan de themes in. Maar met maar enkel een 'makefile'.
BlauweKip, wil jij dan alsjeblieft exact vertelen wat jij gedaan hebt? want wij hebben beide gentoo.
stap 1: download rpm
stap 2: emerge rpm2targz
stap 3: rpm2targz redhat-artwork<iets>.rpm
stap 4: cp redhat-artwork<iets>.tar.gz /
stap 5: cd /
stap 6: tar xfvz redhat-artwork<iets>.tar.gz
En dan pakt hij alles op de juiste plek uit (incl de engines)
Verwijderd
Kijk dat moest ik nou weten!blouweKip schreef op 26 september 2002 @ 20:18:
Ok:
stap 1: download rpm
stap 2: emerge rpm2targz
stap 3: rpm2targz redhat-artwork<iets>.rpm
stap 4: cp redhat-artwork<iets>.tar.gz /
stap 5: cd /
stap 6: tar xfvz redhat-artwork<iets>.tar.gz
En dan pakt hij alles op de juiste plek uit (incl de engines)
* blouweKip geeft wired een schouderklopje en pakt een (wit) biertje om dit heugelijke feit te vieren
Verwijderd

Ben nu nog even wat aan het experimenteren. Maar dit is wat ik nu heb.
<font color="#0000ff">Grootte plaatje aangepast</font>
[ Voor 0% gewijzigd door deadinspace op 29-09-2002 17:18 ]
Dit is enlightenment met een zooi epplets ernaast.

[ Voor 0% gewijzigd door deadinspace op 29-09-2002 17:18 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
Maakt niet uit joh, echte tweakers draaien toch allang in 1600x1200x64bppmithalph schreef op 29 september 2002 @ 00:07:
Was er niet ooit een regel die iets met thumbnails en layout te maken had?
Wat draai jij voor server OS? lekkere uptime btw..
Ermm....volgens mij zegt hij dat hij Gentoo draait, of ligt dat aan mijn ogen?Brazza schreef op 29 september 2002 @ 00:53:
[...]
Wat draai jij voor server OS? lekkere uptime btw..
Owh, sorry, zie nu pas dat je waarschijnlijk zijn 'bserver' bedoelt
This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.
Verwijderd
Op zijn bak jaIvion schreef op 29 september 2002 @ 09:49:
[...]
Ermm....volgens mij zegt hij dat hij Gentoo draait, of ligt dat aan mijn ogen?![]()
edit:
Owh, sorry, zie nu pas dat je waarschijnlijk zijn 'bserver' bedoelt
/me heeft wel Gentoo op z'n server draaien, en trouwens ook op zijn eigen bak (Gentoo 1.4, KDE-3.1.1, Gnome 2.0.2, Fluxbox)
Verwijderd
kloptVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 00:20:
[...]
Maakt niet uit joh, echte tweakers draaien toch allang in 1600x1200x64bpp
Kernel Version: 2.2.21 staat er in het browservenstertje.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 09:54:
[...]
Op zijn bak jaHij zegt niet dat ie dat op z'n server draait
* CyBeR heeft wel Gentoo op z'n server draaien, en trouwens ook op zijn eigen bak (Gentoo 1.4, KDE-3.1.1, Gnome 2.0.2, Fluxbox)
Ra ra welk OS zal dat nou zijn?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Ben redelijk tevreden alleen de tijgerkop moet ik oets meer in de background zien te krijgen
[ Voor 0% gewijzigd door deadinspace op 30-09-2002 01:39 ]
Verwijderd
Hoe heb jij je fonts in Mozilla zo mooi gekregen? Bij mij zien de AA fonts onder mozilla er echt niet uit. Ik heb ook de Windows fonts geinstalleerd, maar de AA fonts blijven ongelooflijk lelijk onder Mozilla.terrapin schreef op 30 september 2002 @ 11:45:
[afbeelding]
KDE 3 met everaldo icons en natuurlijk antialiasing
en verder gewoon de inhoud van enabling_truetype.html volgen...
The higher that the monkey can climb, The more he shows his tail
|
|
|
|
|
|
|root@adonias: / _
-------------------------------
Dit topic is gesloten.