ff vragenOp maandag 15 juli 2002 13:27 schreef Lethal het volgende:
Kunnen jouw zussies tot 1000 tellen
10 ofzo
verzend je ook naar belgië ? want anders...
naar belgie moet geen probleem zijn denk ik, gewoon een extra postzegel denk ik maar.Op maandag 15 juli 2002 16:01 schreef w00Dy het volgende:
10 ofzo
HEb wel interesse in een zooitje van die dingen..
wat houdt btw mcd in??!?..
nog een vraagje..zijn er ook nog andere kleuren te krijgen?!?...groen en rood?!?.
HEb het liefst 10 van elk..
nog een vraagje..zijn er ook nog andere kleuren te krijgen?!?...groen en rood?!?.
The more I learn, the less I know, I just realised
nou een stuk of 10 kan je bij mij wel slijten, ditismoeilijk@hotmail.com <-- meel me ff als de inkoopactie gestart is pls, en weet je al iets van een nog lagere prijs??
Verwijderd
Dat vroeg ik me nou ook al af wat dat CMD betekendOp dinsdag 16 juli 2002 04:32 schreef Sharad_R het volgende:
HEb wel interesse in een zooitje van die dingen..
Het is MCD en staat voor Millicandela. Mcd is de eenheid van licht... dus gewoon de sterkte.Op dinsdag 16 juli 2002 07:37 schreef ThaBadBoy het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook al af wat dat CMD betekendik zie op hus site b.v. een groene led met 11000CMD. En hoe werkt dat is die van 2200 feller dan 1 van 11000 of net andersom?
Een rode of groene led heeft een veel hogere golflengte. Daardoor zijn fellere lichten mogelijk...
ik lust er ook wel 5.
stuur een mailtje naar:
j.persson@wanadoo.nl
eindelijk ook mooie ledjes
stuur een mailtje naar:
j.persson@wanadoo.nl
eindelijk ook mooie ledjes
PRIJS IS BEKEND!! Freezinghardware had problemen met de mailserver. Als er meer dan 200 stuks besteld worden dan komt de prijs op 1.29 !! Mojo kan dus de ia online gooien !
Das wel erg goedkoop.
10 voor mij!!!! misschien wel meer (vrienden die ook willen bestellen)
10 voor mij!!!! misschien wel meer (vrienden die ook willen bestellen)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ja, voor die prijs kan ik het niet laten: 10 stuks 
Enne, heb je een datsheet toevallig?!? Ik wil even de spectrale bandbreedte en intensiteit bekijken
Enne, heb je een datsheet toevallig?!? Ik wil even de spectrale bandbreedte en intensiteit bekijken
Verwijderd
Psies, is errug goedkoop, maar ik wil graag ff weten wat de bandbreedte (of hoe heet dat?? Frequentie??) van het licht is. Dan kan ik nl ff kijken welke Blauw het is.
Anders wil ik er wel 10 hebben.
Anders wil ik er wel 10 hebben.
Specificaties:
-Doorsnede: 5 mm.
-Kleur: blauw
-Lichtintensiteit: 2200mcd
-Spanning: 3,4 - 4 Volt
-Stralingshoek: 32°
-Golflengte: 470 nm
dat weet ik er van
dat weet ik er van
Ehh, heeft iemand toevallig een linkje van een lichtgolflengte kaart, zodat we kunnen zien waar in het blauwe gebied deze LED schijnt?!?
Verwijderd
K, t ging ff om die 470 nm. Das nl de kleur blauw.Op dinsdag 16 juli 2002 17:01 schreef Catch22 het volgende:
Specificaties:
dat weet ik er van
Hoe lager het getal, hoe donkerder blauw, op een bepaald moment kom je nl tegen paars aan.
edit:
Hele stomme typo
Hele stomme typo
Hoe LAGER het getal hoe "blauwer", maar hoe blauw is het nu dan?!?
Wordt de actie binnenkort gestart? Ik wil er wel 20...Op dinsdag 16 juli 2002 01:11 schreef Rogier21 het volgende:
Waar is die inkoop actie
Verwijderd
Ik heb ook zeker interesse in ca. 10 stuks, maar wat ik eigenlijk wil weten -ik ben niet zo'n modder- is: kun je die dingen gewoon in je pc/toetsenbord/monitor hangen? Of werken die met andere voltages?

Weet je zeker dat ze blauw zijn? Volgens de bovenstaande dingen is het groen?!?
edit:
Volgens deze moet het in het cyaan achtige gedeelte liggen, dat zou wel mooi zijn!!!

Volgens deze moet het in het cyaan achtige gedeelte liggen, dat zou wel mooi zijn!!!

WTF is nou weer cyaan ?¿?Op dinsdag 16 juli 2002 17:24 schreef Benadski het volgende:
Weet je zeker dat ze blauw zijn? Volgens de bovenstaande dingen is het groen?!?
edit:
[afbeelding]
Boeiend, ben toch kleuren blind
cyaan ligt tussen blauw en groen in, wordt ookwel blauw-groen genoemd
Mooie aktie! Ik wil er ook wel 5-10.
Ik ben vanaf vrijdag echter wel op vakantie, is dat een probleem? Ik maak het geld voor die datum natuurlijk dan even over.
Ik ben vanaf vrijdag echter wel op vakantie, is dat een probleem? Ik maak het geld voor die datum natuurlijk dan even over.
ga niet meteen uit van de prijs van € 1,29, CATCH22 heeft met zijn slimme kop gelijk die prijs op het forum gepost, terwijl de prijs een klein beetje stijgt, kwa verzending naar mij toe, ik moet dan de verzendkosten in het geheel over alle ledjes verspreiden waardoor de prijs lichtelijk stijgt, maar het blijft cheap
, hij blijgt gegarrandeerd onder de 1,50 grens, wel cheaper natuurlijk
[bijdehandmodus]
in een postkantoor
[/bijdehandmodus]

waarschijnlijk hebben ze wel kant en klare enveloppen waar van die bubbels inzitten.
in een postkantoor
[/bijdehandmodus]
waarschijnlijk hebben ze wel kant en klare enveloppen waar van die bubbels inzitten.
Verwijderd
wat ik tot nu toe gevonden heb moet 2200 wel aardig bright zijn voor een blauwe led. Die groene komt er met 11000 ver bovenuit. (is 11000 mcd niet slecht voor je ogen?)Op dinsdag 16 juli 2002 20:04 schreef Rogier21 het volgende:
2200 is dat ultrabright? Nee zeker?
Ik ga voor 5 blauwen. (en 5 groenen
Verwijderd
Had ik wel gelezen, maarja als je toch al besteld... (zal de groenen morgen wel zelf bestellenOp dinsdag 16 juli 2002 20:57 schreef Thug_powah het volgende:
zoals het topic al zegt: BLAUW (en geen andere kleuren)
ze hebben geen groenne leds d8 ik, correct me if i am wrong, anders bestel ik em wellicht mee, en BTWOp dinsdag 16 juli 2002 21:04 schreef ThaBadBoy het volgende:
[..]
Had ik wel gelezen, maarja als je toch al besteld... (zal de groenen morgen wel zelf bestellen)
is er animo voor blauwe enermax (nieuwe versie) 80 mm casefans?
volgens mij worden die roze enermaxjes niet meer geleverd.......Op dinsdag 16 juli 2002 21:19 schreef italiano het volgende:
Ik wil alles in het roze. Moet girl system maken
Verwijderd
Nou weet ik dus nog niet of deze LED's weerstandjes nodig hebben om fatsoenlijk te werken...
toe jongens, ff behulpzaam wezen
toe jongens, ff behulpzaam wezen
Verwijderd
Ja, dat weet ik, maar moet er nog een aparte weerstand tussen als je bv de leds in je case wilt vervangen door die blauwe? Ik weet nl. niet of die dingen meer/minder voltage nodig hebben dan standaard leds die in apparatuur zitten... vandaar...
Verwijderd
Blauwe LEDs hebben een drempelspanning van ca 3.3V, terwijl dit bij rode of groene ca 2V is.
Je mag dus al blij zijn als je blauwe het doen, de al aanwezige voorschakelweerstand zou dus eerder moeten worden verkleind dan vergroot.
Je mag dus al blij zijn als je blauwe het doen, de al aanwezige voorschakelweerstand zou dus eerder moeten worden verkleind dan vergroot.
Verwijderd
dit is een leuke actie dacht ik zo, minstens 10 dan maar
heb je een sluitingsdatum in gedachte? ennee... waar vinden we de laupro site ookalweer?
heb je een sluitingsdatum in gedachte? ennee... waar vinden we de laupro site ookalweer?
half augustus en www.laupro.nl/ia
de laupro heb ik nog niet opgezet maar dat volgt morgen (als je naar de tijd kijkt vandaag duz waarschijnlijk, ik moet prijzen over bubbeltjes plastic en dat soort dingen ff uitzoeke.
Welke site is dat?!?Op dinsdag 16 juli 2002 07:37 schreef ThaBadBoy het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook al af wat dat CMD betekendik zie op hus site b.v. een groene led met 11000CMD. En hoe werkt dat is die van 2200 feller dan 1 van 11000 of net andersom?
freezinghardwareOp woensdag 17 juli 2002 13:08 schreef Benadski het volgende:
[..]
Welke site is dat?!?
Volgens mij wel jah.Op woensdag 17 juli 2002 03:45 schreef Thug_powah het volgende:
heb ik nu ook te maken met het inkoopacties beleid, die in het overclocking gedeelte staat, dus toestemming van GoT crew ? etc
Verwijderd
Deze http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=398 bedoelde ik, maar ik heb ze nu al besteld samen met wat blauwen. Maar ik wil er denk ik nog wel 10 bij ofzo.Op dinsdag 16 juli 2002 21:09 schreef Thug_powah het volgende:
[..]
ze hebben geen groenne leds d8 ik, correct me if i am wrong, anders bestel ik em wellicht mee, en BTW
Als je die groene ook wil meebestellen, i'm in!Op woensdag 17 juli 2002 14:00 schreef ThaBadBoy het volgende:
[..]
Deze http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=398 bedoelde ik, maar ik heb ze nu al besteld samen met wat blauwen. Maar ik wil er denk ik nog wel 10 bij ofzo.
(5-10 stuks, prijsafhankelijk)
Verwijderd
Ik heb ook wel interesse in een stuk of 20..
Kleuren moet ik nog effe over denken..
Maar wanneer gaan we van start?
Kleuren moet ik nog effe over denken..
Maar wanneer gaan we van start?
FF een subtiel kickje, ik ben zeker geinterreseerd. Zogauw de bestel site done is bestel ik direct wat
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ja ja ik ook, zit nu te wachten op de aktie bij laupro!Op woensdag 17 juli 2002 21:01 schreef -=!ME!=- het volgende:
FF een subtiel kickje, ik ben zeker geinterreseerd. Zogauw de bestel site done is bestel ik direct wat
het spijt me boyz, de actie gaat niet doorOp donderdag 18 juli 2002 00:12 schreef Verdicampo het volgende:
[..]
Ja ja ik ook, zit nu te wachten op de aktie bij laupro!
neej, ik heb vandaag geen tijd gehad om ff langs het postkantoor te gaan, mbt envelopen, bubbeltjes plastic, postzegel, en ik denk dat ik er nog eens de optie van aangetekent versturen bij doe, kost 6,50 of zo iets. maar da mot je zelf weten....
Verwijderd
Nou uhm voor hoef je niet aangetekend te verzenden hoor. Gewoon postzegel erop en op de bus doen.Op donderdag 18 juli 2002 00:14 schreef Thug_powah het volgende:
[..]
het spijt me boyz, de actie gaat niet door![]()
![]()
neej, ik heb vandaag geen tijd gehad om ff langs het postkantoor te gaan, mbt envelopen, bubbeltjes plastic, postzegel, en ik denk dat ik er nog eens de optie van aangetekent versturen bij doe, kost 6,50 of zo iets. maar da mot je zelf weten....
Postzegel en bubbelbrief kost nog geen euro...
dat aangetekend gedoe is voor niks goed, als je dan niet thuis bent kan je nog naar het postkantoor lopen ook.
* w00Dy is een beetje lui
* w00Dy is een beetje lui
Je kunt ook gewoon een gratis proefpakket aanvragen bij bedrijven die leds maken. Moet je gewoon ff een formpje invullen hoeveel je er wil hebben van welke soort en ze worden gratis opgestuurd....
Ik zal nog ff opzoek gaan naar de url van hun site.
Dat zou nog eens leuk zijn! Maar als ineens 400 nederlandse tweakers proefpakketjes aanvragen krijgt waarschijnlijk niemand ze... Kunnen we ze nog niet proevenOp donderdag 18 juli 2002 12:39 schreef thacow het volgende:
Je kunt ook gewoon een gratis proefpakket aanvragen bij bedrijven die leds maken. Moet je gewoon ff een formpje invullen hoeveel je er wil hebben van welke soort en ze worden gratis opgestuurd....
Heb je al wat gevonden? Mail ff...
http://www.americanbrightled.com/samples.htm
maar of ze daadwerkelijk gaan versturen is wat anders, meestal hebben ze het wel door hoor...
maar of ze daadwerkelijk gaan versturen is wat anders, meestal hebben ze het wel door hoor...
Verwijderd
Komt er nog een inkoopactie??
Moet ik anders morgen ff naar postkantoor rije en dan vragen wat bubbeltjes spul kost. Postzegel van 1 euro lijkt me ruim zat
Moet ik anders morgen ff naar postkantoor rije en dan vragen wat bubbeltjes spul kost. Postzegel van 1 euro lijkt me ruim zat
een "bubbeltjes" envelop kost nog geen 50 eurocent
Ik heb hier toevallig een grote envelop liggen (airbubble-D)met op het prijsstikkertje 0.32 euro
Voor het versturen van leds heb je de kleinste envelop nodig en die zal dus waarschijnlijk nog goedkoper zijn
Ik heb hier toevallig een grote envelop liggen (airbubble-D)met op het prijsstikkertje 0.32 euro
Voor het versturen van leds heb je de kleinste envelop nodig en die zal dus waarschijnlijk nog goedkoper zijn
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
hehe! cool... gratiz ledsOp donderdag 18 juli 2002 13:24 schreef w00Dy het volgende:
http://www.americanbrightled.com/samples.htm
* Kr3Kr is nederlander, en die zijn dol op GRATIZ...
even over inschriven:
moet je nog een meeltje krijgen / sturen als je mee wilt doen ofzow? of komt ie gewoon op laupro???

* StarLite w8 nog steeds op de laurpro inkoopdinges
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
lol, ik hoop vandaag nog de laupro open te kunnen gooien...Op vrijdag 19 juli 2002 12:41 schreef -=!ME!=- het volgende:
[url="http://home.wanadoo.nl/rinaldotromp/pictures/kick.jpg"][afbeelding][/url]
/me w8 nog steeds op de laurpro inkoopdinges
Tss, en dat noemt zich tweakerOp vrijdag 19 juli 2002 17:28 schreef Thug_powah het volgende:
ik gooi vandaag nog de laupro online, maar nu ben ik ff bezig met een chickie.............
* StarLite wacht gewoon af, de ledjes zullen toch niet op mijn mat liggen voordat campzone begint
\o/
oh, dus als je moet kiezen tussen een chikkie en een PC, pak je die PC?Op vrijdag 19 juli 2002 17:43 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Tss, en dat noemt zich tweaker
* Kr3Kr wacht gewoon af, de ledjes zullen toch niet op mijn mat liggen voordat campzone begint
ik wilde de laupro al online gooien, maar ik wacht op toestemmind van da GoT crew..... (inkoopactie beleid)
Verwijderd
meschien wil ik er ook wel een 16
maar ze moeten blauw zijn! ander swil ik me poen terug 
edit:
laat maar ik heb geen geld
laat maar ik heb geen geld
ik kan wel vertellen dat ze tegen de ¤ 1,33/34 gaan zitten.
is er animo voor 80 mm enermax fans (blauwe versie) ik denk tegen de 10 a 11 euro ofsow
is er animo voor 80 mm enermax fans (blauwe versie) ik denk tegen de 10 a 11 euro ofsow
Verwijderd
heb je pic's??Op vrijdag 19 juli 2002 23:23 schreef Thug_powah het volgende:
Hoe gaat het met de blauwe led's??
blauwe enermax fannetjes zijn geil!Op vrijdag 19 juli 2002 23:23 schreef Thug_powah het volgende:
laupro staat klaar, maar even op onzichtbaar gezet omdat....
maar ik moet nog steed toestemming krijgen m.b.t. inkoopactie beleid van Phreak (got crew).
maar ik moet nog steed toestemming krijgen m.b.t. inkoopactie beleid van Phreak (got crew).
ben ook wel geinterreseerd, wil dr zeker wel een stuk of 5 drvan. Was ff van de week naar dei tent hier in Utreg in de stad geweest en ze hadden van die high intensity LEDs maar kosten 4.5 euro per stuk
niet normaal... ben wel volgende week op vakantie, dussseeh kwil me hierbij alvast inschrijven voor 5 LEDs
nou ja een stuk 15 is altijd makkelijk email me ff als de actie van start gaat, ditismoeilijk@moerstaal.nl
jah en hiervoor wil ik deze actie starten......Op zaterdag 20 juli 2002 04:32 schreef Helox-in-a-box het volgende:
ze hadden van die high intensity LEDs maar kosten 4.5 euro per stukniet normaal...
Fans zijn blauw, maar er zitte groene ledjes in...
Verwijderd
is er al een inkoopaktie want /me wil er 20stuks (bestel er gelijk mee voor gappie die hier in mijn dorp woont en ook wel interresse heeft, of denk de inkoop-aktie-houder dat hij ze zelf mar moet bestellen???
ik denk dat we even moeten wachten totdat Phreak me toestemming geeft, de laupro gedeelte heb ik al opgemaakt, maar even op onzichtbaar gezet.
Prijzen:
* 1 ledje: ¤ 1,34
* Verzendkosten (afgerond naar) ¤1,50
Prijzen:
* 1 ledje: ¤ 1,34
* Verzendkosten (afgerond naar) ¤1,50
en... ja hoor ik heb reactie ontvangen voor toestemming van mij inkoopactie...
QUOTE UIT EMAIL van Phreak
wat mot ik nu...... kan ik gewoon de laupro open gooiden en hier zeggen dat mijn laupro open is? zonder dat ik daarmee gezeik krijg?
QUOTE UIT EMAIL van Phreak
Ik blijf bij mijn nee.
Ik vind dit niet exotisch genoeg voor een inkoopactie.
Er is gezegd dat niet voor elk blauw LED'je een inkoopactie gestart hoefde te worden, wat hier wel het geval is.
Nu kunnen het wel 2200mcd dingen zijn, maar dat maakt mij niks uit.
Antwoord blijft nee, sorry.
Verwijderd
er zijn blijkbaar genoeg mensen die het graag willen ik zal phreak eens even aan zijn vestje trekken
Verwijderd
/me heeft phreak ff een mailtje gestuurd met wat argumenten waarom wel en hoopt dat hij het toch goed gaat vinden
vraag me eigenlijk af waarom niet anders.
tis een best mooie aanbieding en niemand heeft er toch last van als wij een inkoopaktie houden
er worden meer mensen blij van dan sjaggie
tis een best mooie aanbieding en niemand heeft er toch last van als wij een inkoopaktie houden
dat d8 ik ook, ik hoop dat dat Phreak de actie alsnog goedkeurdOp zaterdag 20 juli 2002 18:32 schreef PlaceR het volgende:
/me heeft phreak ff een mailtje gestuurd met wat argumenten waarom wel en hoopt dat hij het toch goed gaat vinden
Verwijderd
Wat een gezeur van Phreak deze [topic=547127/1/40] actie keuren ze wel goed, terwijl het ook allemaal gewoon in NL te verkrijgen is...
Je gaat je gang maar met de actie, zet de url naar laupro's site maar in je sig ofzo, maar het verloopt dus gewoon niet via GoT.
Dat je dit topic opent is uberhaubt al fout, hier heb je ook toestemming voor nodig.
Deze gaat dus nu dicht, succes ermee.
Dat je dit topic opent is uberhaubt al fout, hier heb je ook toestemming voor nodig.
Deze gaat dus nu dicht, succes ermee.
Verwijderd
hmzz waneer laat een mod zn hoofd eens zien? Ik wil die dingen wel hebben, k zie niet wat er fout kan gaan
Dit topic is gesloten.
![]()