Verwijderd
Kleuren moet ik nog effe over denken..
Maar wanneer gaan we van start?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ja ja ik ook, zit nu te wachten op de aktie bij laupro!Op woensdag 17 juli 2002 21:01 schreef -=!ME!=- het volgende:
FF een subtiel kickje, ik ben zeker geinterreseerd. Zogauw de bestel site done is bestel ik direct wat
het spijt me boyz, de actie gaat niet doorOp donderdag 18 juli 2002 00:12 schreef Verdicampo het volgende:
[..]
Ja ja ik ook, zit nu te wachten op de aktie bij laupro!
neej, ik heb vandaag geen tijd gehad om ff langs het postkantoor te gaan, mbt envelopen, bubbeltjes plastic, postzegel, en ik denk dat ik er nog eens de optie van aangetekent versturen bij doe, kost 6,50 of zo iets. maar da mot je zelf weten....
Verwijderd
Nou uhm voor hoef je niet aangetekend te verzenden hoor. Gewoon postzegel erop en op de bus doen.Op donderdag 18 juli 2002 00:14 schreef Thug_powah het volgende:
[..]
het spijt me boyz, de actie gaat niet door![]()
![]()
neej, ik heb vandaag geen tijd gehad om ff langs het postkantoor te gaan, mbt envelopen, bubbeltjes plastic, postzegel, en ik denk dat ik er nog eens de optie van aangetekent versturen bij doe, kost 6,50 of zo iets. maar da mot je zelf weten....
* w00Dy is een beetje lui
Ik zal nog ff opzoek gaan naar de url van hun site.
Dat zou nog eens leuk zijn! Maar als ineens 400 nederlandse tweakers proefpakketjes aanvragen krijgt waarschijnlijk niemand ze... Kunnen we ze nog niet proevenOp donderdag 18 juli 2002 12:39 schreef thacow het volgende:
Je kunt ook gewoon een gratis proefpakket aanvragen bij bedrijven die leds maken. Moet je gewoon ff een formpje invullen hoeveel je er wil hebben van welke soort en ze worden gratis opgestuurd....
Ik zal nog ff opzoek gaan naar de url van hun site.
Heb je al wat gevonden? Mail ff...
maar of ze daadwerkelijk gaan versturen is wat anders, meestal hebben ze het wel door hoor...
Verwijderd
Moet ik anders morgen ff naar postkantoor rije en dan vragen wat bubbeltjes spul kost. Postzegel van 1 euro lijkt me ruim zat
Ik heb hier toevallig een grote envelop liggen (airbubble-D)met op het prijsstikkertje 0.32 euro
Voor het versturen van leds heb je de kleinste envelop nodig en die zal dus waarschijnlijk nog goedkoper zijn
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
hehe! cool... gratiz ledsOp donderdag 18 juli 2002 13:24 schreef w00Dy het volgende:
http://www.americanbrightled.com/samples.htm
maar of ze daadwerkelijk gaan versturen is wat anders, meestal hebben ze het wel door hoor...
* Kr3Kr is nederlander, en die zijn dol op GRATIZ...
even over inschriven:
moet je nog een meeltje krijgen / sturen als je mee wilt doen ofzow? of komt ie gewoon op laupro???

* StarLite w8 nog steeds op de laurpro inkoopdinges
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
lol, ik hoop vandaag nog de laupro open te kunnen gooien...Op vrijdag 19 juli 2002 12:41 schreef -=!ME!=- het volgende:
[url="http://home.wanadoo.nl/rinaldotromp/pictures/kick.jpg"][afbeelding][/url]
/me w8 nog steeds op de laurpro inkoopdinges
Tss, en dat noemt zich tweakerOp vrijdag 19 juli 2002 17:28 schreef Thug_powah het volgende:
ik gooi vandaag nog de laupro online, maar nu ben ik ff bezig met een chickie.............
* StarLite wacht gewoon af, de ledjes zullen toch niet op mijn mat liggen voordat campzone begint
\o/
oh, dus als je moet kiezen tussen een chikkie en een PC, pak je die PC?Op vrijdag 19 juli 2002 17:43 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Tss, en dat noemt zich tweaker
* Kr3Kr wacht gewoon af, de ledjes zullen toch niet op mijn mat liggen voordat campzone begint
Verwijderd
laat maar ik heb geen geld
is er animo voor 80 mm enermax fans (blauwe versie) ik denk tegen de 10 a 11 euro ofsow
Verwijderd
heb je pic's??Op vrijdag 19 juli 2002 23:23 schreef Thug_powah het volgende:
ik kan wel vertellen dat ze tegen de ¤ 1,33/34 gaan zitten.
is er animo voor 80 mm enermax fans (blauwe versie) ik denk tegen de 10 a 11 euro ofsow
Hoe gaat het met de blauwe led's??
blauwe enermax fannetjes zijn geil!Op vrijdag 19 juli 2002 23:23 schreef Thug_powah het volgende:
ik kan wel vertellen dat ze tegen de ¤ 1,33/34 gaan zitten.
maar ik moet nog steed toestemming krijgen m.b.t. inkoopactie beleid van Phreak (got crew).
jah en hiervoor wil ik deze actie starten......Op zaterdag 20 juli 2002 04:32 schreef Helox-in-a-box het volgende:
ze hadden van die high intensity LEDs maar kosten 4.5 euro per stukniet normaal...
Verwijderd
Prijzen:
* 1 ledje: ¤ 1,34
* Verzendkosten (afgerond naar) ¤1,50
QUOTE UIT EMAIL van Phreak
Ik blijf bij mijn nee.
Ik vind dit niet exotisch genoeg voor een inkoopactie.
Er is gezegd dat niet voor elk blauw LED'je een inkoopactie gestart hoefde te worden, wat hier wel het geval is.
Nu kunnen het wel 2200mcd dingen zijn, maar dat maakt mij niks uit.
Antwoord blijft nee, sorry.
Verwijderd
Verwijderd
vraag me eigenlijk af waarom niet anders.
tis een best mooie aanbieding en niemand heeft er toch last van als wij een inkoopaktie houden
er worden meer mensen blij van dan sjaggie
dat d8 ik ook, ik hoop dat dat Phreak de actie alsnog goedkeurdOp zaterdag 20 juli 2002 18:32 schreef PlaceR het volgende:
/me heeft phreak ff een mailtje gestuurd met wat argumenten waarom wel en hoopt dat hij het toch goed gaat vinden
vraag me eigenlijk af waarom niet anders.
tis een best mooie aanbieding en niemand heeft er toch last van als wij een inkoopaktie houden
er worden meer mensen blij van dan sjaggie
Verwijderd
Dat je dit topic opent is uberhaubt al fout, hier heb je ook toestemming voor nodig.
Deze gaat dus nu dicht, succes ermee.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()