Hoe maak je een scriptje met een loop in linux?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
De bedoeling is dat er elke 10 seconde iets wordt uitgevoerd...
Netreboot heet het, ik weet niet hoe het kan maar af en toe verbreekt linux de verbinding (vooral vaak in diablo2) en moet je met netreboot de verbinding weer herstellen, netreboot closed alles en opent alles weer oid... (mijn broer had het gemaakt oid)...
Dit programma had hij als cronjob laten draaien zodat de verbinding als ie verbreekt automatisch na een minuut weer hersteld is.
Alleen dat duurt te lang!
Met diablo2 ben ik dan al uit de game, en met wc3 kan ik geen fatsoenlijk potje spelen!

Kan iemand me helpen?

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:21
Op zondag 14 juli 2002 12:44 schreef BlubberZwijn het volgende:
De bedoeling is dat er elke 10 seconde iets wordt uitgevoerd...
Netreboot heet het, ik weet niet hoe het kan maar af en toe verbreekt linux de verbinding (vooral vaak in diablo2) en moet je met netreboot de verbinding weer herstellen, netreboot closed alles en opent alles weer oid... (mijn broer had het gemaakt oid)...
Dit programma had hij als cronjob laten draaien zodat de verbinding als ie verbreekt automatisch na een minuut weer hersteld is.
Alleen dat duurt te lang!
Met diablo2 ben ik dan al uit de game, en met wc3 kan ik geen fatsoenlijk potje spelen!

Kan iemand me helpen?
wat wil je nou? Weten hoe zo'n cronjob werkt? Ga zoeken op google oid. Wil je zo'n script / programmaatje, ga ook zoeken...
Mag hier dus eigenlijk niet :(

Verbouwing

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
Een cronjob kan toch niet om de 10 seconde?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

/scriptreq
verdiep je eens in de materie voor je hier met termen komt gooien
man cron en dan zie je vanzelf of het zo snel kan

Probeer het anders eens in [forum=23]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.