MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
En nou mag je nog zeggen wwwwwaaaaaaaarrr je het hebt gekocht. Want daar gaat het tenslotte in dit topic om. Patsen met je installatie mag hierOgWok schreef op 05 maart 2003 @ 10:45:
Sony TX-F210 versterker
Yamaha C-50 voorversterker
Yamaha M-50 eindversterker klasse A/B
2x Kef Cadenza
2x Audax sateliet
1x Audax subwoofer
[afbeelding]
Great minds think alike!
Zit ook een 2ehands winkeltje bij in, verkopen alleen maar merken als Marantz,Onkyo,Denon en kunnen goed advies geven
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ben ik niet helemaal met je eens
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Maar nou vroeg ik me af, is dat in belgie normaal dat ze die zooi onder stroom zetten
HAHAHA......prachtig verhaal! Ik weet niet of dat daar normaal is, maar ik zou geen spullen kopen in die winkel in ieder geval. Altijd wel grappig om dat soort dingen mee te maken.
Ik had alleen een creditcard bij me gisteren (en die accepteren ze niet) en mocht toch de al uitgezochte DVD speler (HK DVD25) mee nemen. Ik moest het geld maar de volgende keer dat ik in de buurt was komen brengen. Dat is nog eens service.
Ik heb meerdere generaties versterkers daar gekocht, mooie korting op infinity speakers gekregen, en altijd vriendelijk behandeld.
Ik was er een jaar niet geweest en ze herkenden me nog . .
Ja ik weet ,sorry, het maar ik verbaasde mij er zo over dat er iemand was die het personeel onvriendelijk vond. Ik heb er zelf juist hele goede ervaringen mee. vandaar...
Verwijderd
Pioneer 711 versterker
Pioneer 454 dvd speler
Klipsch sf1 fronts
Klipsch ss1.5
Klipsch sc1.5
Infinity sub
Heel goede behandeling daar, ( ik miste wel eens een kop koffie) geven veel info en ik heb genoeg luistersessies gehad.
Daarna nog eens een flinke korting en kreeg nog eens een haspel met kabel mee om zeker te weten dat ik genoeg had om 5 speakers mee te verbinden. Hoeveel ik gebruikte zagen ze dan wel weer. Ik had een eerlijk gezicht zeiden ze.
Aanrader dus naar mijn idee
Verwijderd
Goede service, vriendelijk personeel.
Heb er nog nooit problemen gehad, ze doen niet moeilijk over luisteren naar systemen etc.
Klopt....heb mijn speakers daar gekocht. Wel vriendelijke mensen.Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 11:32:
Hifi studio city in Enschede:http://www.hifistudiocity.nl/
Goede service, vriendelijk personeel.
Heb er nog nooit problemen gehad, ze doen niet moeilijk over luisteren naar systemen etc.
Apparatuur komt meestal gewoon bij de BCC vandaan. Dat High End gedoe gaat een beetje langs mij heen, vrees ik.
Verwijderd
[...]
2x iets gekocht (in totaal 3500 piek) en beide malen problemen, dus daar kom ik nooit meer terug.
quote]
Heb bij die gasten in arnhem in de afgelopen jaren voor meer dan 15K (guldens) gekocht Schaf ik een dpl setje aan (jaar of 6 geleden). 1 surroundspeaker stuk. Om een lang verhaal kort te maken; kom er dus nooit meer, door de slechte service. Op hun 2 voorgaande locaties deden ze het nog veel beter. Waarschijnlijk doordat ze nu op een A-locatie zitten, zijn ze een beetje arrogant geworden.
Waar ik nu mijn spullen koop: de hifiwinkel (beek-ubbergen) en king-audio (Velp)

+

+

dat alles bij www.marktplaats.nl en

De Denon DCD735, DRA640 en TU235 bij Berkhout in Ede
[ Voor 10% gewijzigd door Adonias op 07-03-2003 01:04 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Adonias op 07-03-2003 01:04 . Reden: STOMSTOMSTOM ]
Verwijderd
Bij Rik Stoet krijg ik altijd het idee dat ze zelf lekker aan het rommelen zijn en ze er ook nog een winkel bij hebben omdat je ergens van moet leven
Wel alle tijd voor je en je kun vanalles met ze regelen(spul mee om te testen) plus natuurlijk dat ze ook hele mooie dingen hebben zoals mijn HEART CD5000 tubed CD-speler, heerlijk...
Advies ga ik niet in een winkel vragen.
Van Correct:
2x JBL XL1000 speaker
Aiwa AD-S750 cassettedeck
Soundlab DLP-12 draaitafel
2dehands:
Versterker: Aiwa AV-X100
CD speler: Philips CD604
Akai GX-215D tapedeck
en de video komt bij It's vandaan, aangezien ik al wist welke ik wilde hebben en hij was daar toen in de aanbieding.
Voor het geld wat ik voor alles bij elkaar betaald heb, klaag ik echt niet
[ Voor 65% gewijzigd door dreeke op 08-03-2003 01:30 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Er zijn trouwens maar weinig online audio shops in nederland en degene die er zijn (hermeselectronics.nl bv) verkopen nou niet echt top of the line apparatuur. Kan ook komen omdat sommige merken online verkoop verbieden (Rotel en B&W bv)
[ Voor 39% gewijzigd door Scarp op 08-03-2003 09:39 ]
Helemaal mee eens. Mijn sennheiser hd 570 had last van een heel klein beetje vervorming in de bas. Ik had geen idee waardoor het kwam. Dus ik terug naar versloot en binnen 2 weken had ik mijn sennheiser weer in huis met een compleet nieuw element er inVerwijderd schreef op 05 March 2003 @ 09:18:
[...]
Gelukkig (voor mij dan) heb ik heel andere ervaringen met Versloot: vriendelijk en behulpzaam. Als iets niet deugt is het zonder commentaar te ruilen. Ze zijn erg Marantz-minded, maar dat ben ik zelf ook, dus voor mij geen nadeel.
Bij Hobo tot nu toe niks wijzer geworden. Er wordt van achter de toonbank wat hoogdrempelig langs je heen gekeken en verder nada (of zou dat door mijn ongeschoren kop in het weekend komen?).
Smits is leuk voor de koopjes, verder bagger.
P.S. ben (import) Arnhemmer
slimmehotspot.nl
Denon 2802
Denon DVD-1600
Loewe Xelos breedbeeld 82cm/100hz
Loewe 6306 video
Sennheiser hd580
2 x Elac CL102 (voor)
2 x Elac CL305 (achter)
1 x Elac CM80/4 (center)
1 x Elac 301 ESP (sub)
+ Oehlbach/Monster kabels.
XSat410 digitale satelliet tuner + 90 cm schotel, 2 lnb's (Internet store)
... het gaat nooit snel genoeg ...
Verwijderd
Al met al heb ik mijn set toch in de winkel gekocht omdat ik een goed advies wil en daarbij heel belangrijk een aantal luister testen wil, om mijn keus te kunnen bepalen. Ik kan daarna natuurlijk het product wel goedkoper kopen via het internet, maar dan sluiten alle goede hifizaken straks echt als iedereen dat gaat doen. Dan maar iets meer betalen, maar bij problemen kan ik er wel naartoe lopen.
Vergeet niet dat garantie moelijker gaat worden bij aankoop in bv duitsland.