Waar koopt de tweaker nu zijn hifi?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:14

OgWok

U.N.C.L.E.

Sony TX-F210 versterker
Yamaha C-50 voorversterker
Yamaha M-50 eindversterker klasse A/B

2x Kef Cadenza
2x Audax sateliet
1x Audax subwoofer

Afbeeldingslocatie: http://super-moem.demon.nl/GOT/HIFI.JPG

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

OgWok schreef op 05 maart 2003 @ 10:45:
Sony TX-F210 versterker
Yamaha C-50 voorversterker
Yamaha M-50 eindversterker klasse A/B

2x Kef Cadenza
2x Audax sateliet
1x Audax subwoofer

[afbeelding]
En nou mag je nog zeggen wwwwwaaaaaaaarrr je het hebt gekocht. Want daar gaat het tenslotte in dit topic om. Patsen met je installatie mag hier

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Precies! Mooie post, maar in het verkeerde topic...

Great minds think alike!

Verwijderd

ik koop altijd alles bij de Block....ik werk er ook dus ik krijg korting.... :P

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12 12:20
Hifi corner in Groningen, nieuwe boteringestraat.
Zit ook een 2ehands winkeltje bij in, verkopen alleen maar merken als Marantz,Onkyo,Denon en kunnen goed advies geven

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 July 2002 @ 12:47:
[...]

Bender is prima zaak, maar 1 ding DUUR....
[...]
Ben ik niet helemaal met je eens :) (kijk maar eens naar Cambridge, prijs/kwaliteit is prima). En wat is duur, de meeste spullen die er verkocht worden gaan weg om de eerst komende 20 jaar niet terug te komen, dus als je dat vergelijkt met iets wat je ieder jaar moet vervangen vallen de prijzen nog reuze mee. (heb er een Denon PMA-1560 vandaan, nu nog de juiste speakers erbij zoeken. Ding weegt 18,5 kg en is ondertussen 11 jaar oud B) )

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• DIJK
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:54
Nou het hier toch over winkels gaat... Ik was een tijdje geleden in antwerpen en ik dacht daar ff aan een volumeknop van een versterker te draaien (ja ik weet het slaat nergens op, maar ik wil altijd ff voelen hoe ie draait, draait ie niet lekker dan vind ik het al niks), ik weet niet meer precies welk merk t was (tis al weer een tijdje terug) maar het was iig een dure zaak. Nou maken ze hier in NL daar nooit een probleem van als ik zo ergens ff aan zit, en er stond nergens een bordje van "niet aankomen" dus ik denk dat zal wel kunnen. Maar ik kreeg daar in belgie dus een schok. Nou hadden ze daar erg hoogpolig tapijt dus ik denk dat zal statisch zijn ofzo. Dus ik pak em weer vast, en PATS, dus ik zeg tegen een vriend van me die dr ook bij was van volgens mij staat er stroom op die zooi. Hij geloofde het niet dus ook proberen en --> PATS. Een beetje het schrikdraadidee zeg maar. Dus wij lachen, zo van jezus rare jongens die belgen. Komt er zo'n kerel met een kop als een tomaat naar boven stormen. Ik wil nog tegen die vent zeggen --> Volgens mij is dr iets niet goed want dr staat stroom op dat ding. Maar hij begon onverstaanbaar te schreeuwen en te tetteren, maar duidelijk was iig dat wij beter konden ophoepelen.

Maar nou vroeg ik me af, is dat in belgie normaal dat ze die zooi onder stroom zetten :| ? Want hier in NL zitten ze dr over het algemeen niet zo mee als je wat aanraakt, en als ze dat niet willen zetten ze er gewoon een bordje bij.

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

DIJK schreef op 05 March 2003 @ 12:44 een verhaal:

HAHAHA......prachtig verhaal! Ik weet niet of dat daar normaal is, maar ik zou geen spullen kopen in die winkel in ieder geval. Altijd wel grappig om dat soort dingen mee te maken.

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Ik heb tot nu toe alles bij Radio Roelandschap in Amersfoort gekocht. Volgens mij wel een goede zaak.

Ik had alleen een creditcard bij me gisteren (en die accepteren ze niet) en mocht toch de al uitgezochte DVD speler (HK DVD25) mee nemen. Ik moest het geld maar de volgende keer dat ik in de buurt was komen brengen. Dat is nog eens service.

Ik heb meerdere generaties versterkers daar gekocht, mooie korting op infinity speakers gekregen, en altijd vriendelijk behandeld.

Ik was er een jaar niet geweest en ze herkenden me nog . .

• Jerone.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-12 22:03
Scarp schreef op 04 March 2003 @ 17:55:
Jerone ... een beetje oud topic he :)
Ja ik weet ,sorry, het maar ik verbaasde mij er zo over dat er iemand was die het personeel onvriendelijk vond. Ik heb er zelf juist hele goede ervaringen mee. vandaar...

Verwijderd

Ik heb mijn spul bij Ruad Almere gekocht.

Pioneer 711 versterker
Pioneer 454 dvd speler
Klipsch sf1 fronts
Klipsch ss1.5
Klipsch sc1.5
Infinity sub

Heel goede behandeling daar, ( ik miste wel eens een kop koffie) geven veel info en ik heb genoeg luistersessies gehad.
Daarna nog eens een flinke korting en kreeg nog eens een haspel met kabel mee om zeker te weten dat ik genoeg had om 5 speakers mee te verbinden. Hoeveel ik gebruikte zagen ze dan wel weer. Ik had een eerlijk gezicht zeiden ze. O-)
Aanrader dus naar mijn idee _/-\o_ , maar ja woon je in Maastricht...is er vast wel weer een ander

Verwijderd

Hifi studio city in Enschede:http://www.hifistudiocity.nl/

Goede service, vriendelijk personeel.
Heb er nog nooit problemen gehad, ze doen niet moeilijk over luisteren naar systemen etc.

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 11:32:
Hifi studio city in Enschede:http://www.hifistudiocity.nl/

Goede service, vriendelijk personeel.
Heb er nog nooit problemen gehad, ze doen niet moeilijk over luisteren naar systemen etc.
Klopt....heb mijn speakers daar gekocht. Wel vriendelijke mensen.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Speakers sleutel ik zelf in elkaar. De huidige zijn bijeengesprokkeld bij Conrad >:)

Apparatuur komt meestal gewoon bij de BCC vandaan. Dat High End gedoe gaat een beetje langs mij heen, vrees ik.

Verwijderd

[quote]hervaz schreef op 14 July 2002 @ 12:23:
[...]

2x iets gekocht (in totaal 3500 piek) en beide malen problemen, dus daar kom ik nooit meer terug.

quote]

Heb bij die gasten in arnhem in de afgelopen jaren voor meer dan 15K (guldens) gekocht Schaf ik een dpl setje aan (jaar of 6 geleden). 1 surroundspeaker stuk. Om een lang verhaal kort te maken; kom er dus nooit meer, door de slechte service. Op hun 2 voorgaande locaties deden ze het nog veel beter. Waarschijnlijk doordat ze nu op een A-locatie zitten, zijn ze een beetje arrogant geworden.

Waar ik nu mijn spullen koop: de hifiwinkel (beek-ubbergen) en king-audio (Velp)

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-12 21:59

Adonias

Oe! Buttons :9

Afbeeldingslocatie: http://130.161.88.44/plaatjes/ht/frontsnude.jpg
+
Afbeeldingslocatie: http://130.161.88.44/plaatjes/ht/Sub.jpg
+
Afbeeldingslocatie: http://130.161.88.44/plaatjes/ht/AVI250THX.jpg

dat alles bij www.marktplaats.nl en

Afbeeldingslocatie: http://130.161.88.44/plaatjes/ht/set.jpg
De Denon DCD735, DRA640 en TU235 bij Berkhout in Ede

[ Voor 10% gewijzigd door Adonias op 07-03-2003 01:04 ]

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-12 21:59

Adonias

Oe! Buttons :9

[weg]

[ Voor 99% gewijzigd door Adonias op 07-03-2003 01:04 . Reden: STOMSTOMSTOM ]

Verwijderd

Hier ook Rik Stoet...

Bij Rik Stoet krijg ik altijd het idee dat ze zelf lekker aan het rommelen zijn en ze er ook nog een winkel bij hebben omdat je ergens van moet leven :)

Wel alle tijd voor je en je kun vanalles met ze regelen(spul mee om te testen) plus natuurlijk dat ze ook hele mooie dingen hebben zoals mijn HEART CD5000 tubed CD-speler, heerlijk...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Hier is alles van Correct en 2de hands, t is ook geen high end.
Advies ga ik niet in een winkel vragen.

Van Correct:
2x JBL XL1000 speaker
Aiwa AD-S750 cassettedeck
Soundlab DLP-12 draaitafel

2dehands:
Versterker: Aiwa AV-X100
CD speler: Philips CD604
Akai GX-215D tapedeck

en de video komt bij It's vandaan, aangezien ik al wist welke ik wilde hebben en hij was daar toen in de aanbieding.
Voor het geld wat ik voor alles bij elkaar betaald heb, klaag ik echt niet :P

[ Voor 65% gewijzigd door dreeke op 08-03-2003 01:30 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
www.mediacheckpoint.de is ook een aardige. Ik heb daar een aantal Oehlbach kabels gekocht. En gek genoeg ... met 30 euro verzendkosten nog steeds goedkoper dan ze in nederland te koop zijn.

Er zijn trouwens maar weinig online audio shops in nederland en degene die er zijn (hermeselectronics.nl bv) verkopen nou niet echt top of the line apparatuur. Kan ook komen omdat sommige merken online verkoop verbieden (Rotel en B&W bv)

[ Voor 39% gewijzigd door Scarp op 08-03-2003 09:39 ]

• Jerone.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-12 22:03
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 09:18:
[...]

Gelukkig (voor mij dan) heb ik heel andere ervaringen met Versloot: vriendelijk en behulpzaam. Als iets niet deugt is het zonder commentaar te ruilen. Ze zijn erg Marantz-minded, maar dat ben ik zelf ook, dus voor mij geen nadeel.

Bij Hobo tot nu toe niks wijzer geworden. Er wordt van achter de toonbank wat hoogdrempelig langs je heen gekeken en verder nada (of zou dat door mijn ongeschoren kop in het weekend komen?).

Smits is leuk voor de koopjes, verder bagger.

P.S. ben (import) Arnhemmer 8)7
Helemaal mee eens. Mijn sennheiser hd 570 had last van een heel klein beetje vervorming in de bas. Ik had geen idee waardoor het kwam. Dus ik terug naar versloot en binnen 2 weken had ik mijn sennheiser weer in huis met een compleet nieuw element er in :)

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11 19:15

xdc

wat denken jullie van de altijd geodkope www.pick2pay.nl als verkoper van Hifi apparatuur, goedkoop zijn ze wel , en in de pricewatch staan ze met een groen handje

slimmehotspot.nl

• esc
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-12 15:16

esc

Hobo hifi, goed advies en nemen alle tijd voor je.

Denon 2802
Denon DVD-1600
Loewe Xelos breedbeeld 82cm/100hz
Loewe 6306 video
Sennheiser hd580
2 x Elac CL102 (voor)
2 x Elac CL305 (achter)
1 x Elac CM80/4 (center)
1 x Elac 301 ESP (sub)
+ Oehlbach/Monster kabels.

XSat410 digitale satelliet tuner + 90 cm schotel, 2 lnb's (Internet store)

... het gaat nooit snel genoeg ...

Verwijderd

www.eurohopper.nl verkoopt goede merken online. Niet duur en snel heb ik me laten vertellen. Misschien een tip voor diegene die nog iets nodig hebben. Moet er wel bijzeggen dat de duitse sites zoals idd www.mediacheckpoint.de vaak net een stuk goedkoper zijn.
Al met al heb ik mijn set toch in de winkel gekocht omdat ik een goed advies wil en daarbij heel belangrijk een aantal luister testen wil, om mijn keus te kunnen bepalen. Ik kan daarna natuurlijk het product wel goedkoper kopen via het internet, maar dan sluiten alle goede hifizaken straks echt als iedereen dat gaat doen. Dan maar iets meer betalen, maar bij problemen kan ik er wel naartoe lopen.
Vergeet niet dat garantie moelijker gaat worden bij aankoop in bv duitsland.
Pagina: 1 2 Laatste