Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Edit: Deze dus: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/225911
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
maar ik zou het niet weten
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Maar de HK is weer gesloten voor meOp vrijdag 12 juli 2002 01:29 schreef Chevy454 het volgende:
dit lijkt me eerder niet echt een vraag voor de SG, eerder de HK
maar ik zou het niet weten
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/19563Op vrijdag 12 juli 2002 01:29 schreef Atgast het volgende:
volgens mij maakt het radeon topic ene goede kans, dat loopt al bijna 2 jaar en zit nu op deel 49
1e is van 16 augustus 2000
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2
niks maar komt:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1
bij een topic van hlpdsk uit in 2000?
Verwijderd
Ook veel: Pim Fortuyn vermoord, Post je desktop (1 t/m ..)
Verder: O my god, wie is dit? I'm in love... (Bamboe & Tabbie, the love story)
Verwijderd
Twynn.Op vrijdag 12 juli 2002 01:28 schreef Bart_Banaan het volgende:
Houdt er iemand dit soort GoT-statistieken bij?
Daarom is ie uiteindelijk moderator geworden
Noe er eens een leuke!Op vrijdag 12 juli 2002 02:04 schreef G-PHREAK het volgende:
als iemand nou gewoon effe een topic uit 1999 ofzo omhoog schopt is dat de langst lopende![]()
Verwijderd
Alle voorgaande delen zijn rond de 1000 afgesloten
We see things as we are, not as they are
ik zie me weer zitten op m'n stageplek. Als een idioot tikken op m'n laptoppie
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Die topic had ook iets van 5-10 replies per seconde, gemiddeld.
Edit: heb nog ff gezocht, ging om de user Dexterslab (met een stuk of wat clones erbij). Het oorspronkelijke topic is dus weg, maar een follow-up kan je wel vinden op Dit forum
Voorproefje:
Ander topicje hierover, van Ectedinges: [wereldverbeteraar] waar is íe nu?Ten tweede, als ik hier over een tijdje admin ben, dan zal ik wat extra forums aanmaken omtrend de vele topics over lekke fietsbanden. Hoe je die moet maken en hoe je deze heel moet laten.
Ow ja, zoek ook maar naar de Krankenstein-topics, dat heeft er ook mee te maken
Virussen? Scan ze hier!
Ik lees 'm ook weer.. damn, nu achteraf dan besef je 't pas echtOp vrijdag 12 juli 2002 12:52 schreef Calitomnication het volgende:
Ik ben het topic over het WTC aan het lezen. Ik wist niet dat die nog bestond en toegankelijk was.
ik zie me weer zitten op m'n stageplek. Als een idioot tikken op m'n laptoppie![]()
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ga jij nog maar eens terug naar de brugklasOp vrijdag 12 juli 2002 09:14 schreef enigma het volgende:
[mierenneuk modus]
btw het is DE topic
[/mierenneuk modus]

Jij ook, denk ik, want hij heeft wel degelijk gelijk, check de Van Dale maar...Op vrijdag 12 juli 2002 15:14 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
[..]
ga jij nog maar eens terug naar de brugklas
to·pic (de ~)
1 onderwerp van gesprek
Virussen? Scan ze hier!
En als het topique is?Op vrijdag 12 juli 2002 15:21 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Jij ook, denk ik, want hij heeft wel degelijk gelijk, check de Van Dale maar...
[..]
hmmm, "topic" is een engels woord dat wij hier gebruiken voor "gespreksonderwerp", vandaar dat het imho het enige lidwoord is dat bij topic past.Op vrijdag 12 juli 2002 15:21 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Jij ook, denk ik, want hij heeft wel degelijk gelijk, check de Van Dale maar...
[..]
het blijft een woord dat niet eens in deze taal hoort, en derhalve vind ik onderwerp grammaticaal nogal discutabel, maar we dwalen af, het maakt ook niet uit.
Verwijderd
Dat is vorige week al gebeurdOp vrijdag 12 juli 2002 02:04 schreef G-PHREAK het volgende:
als iemand nou gewoon effe een topic uit 1999 ofzo omhoog schopt is dat de langst lopende![]()
[topic=34742/1/25]
Langstlopende topic dus.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/485224
[topic=541034/1/100]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Welke was dat?Op vrijdag 12 juli 2002 18:49 schreef [Airwolf] het volgende:
Het snelst groeiende hk topic(s) is iig van mij geweest
Die ene van bolke dan...
Ej LuNaTiC
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
600 replies in 20 minutenOp vrijdag 12 juli 2002 19:03 schreef DeMoN het volgende:
[..]
Welke was dat?
Die ene van bolke dan...
Ej LuNaTiC
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Die kwam van IRC af
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
[search=vrouwelijk bezoek live broadcasten]Op vrijdag 12 juli 2002 19:05 schreef Durden het volgende:
[..]
600 replies in 20 minuten
1800 replies in 1,5 uur
(1800/600)*20 = 60 min = 1 uurOp vrijdag 12 juli 2002 19:23 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
[search=vrouwelijk bezoek live broadcasten]
1800 replies in 1,5 uur
nu jij weer
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Wat weerOp vrijdag 12 juli 2002 19:25 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
(1800/600)*20 = 60 min = 1 uur![]()
nu jij weer![]()
Mijn topic was leuker
Brak topic. De posts van dat topic kan topix dus niet meer vinden in een DB. deze kunnen allemaal verwijdert zijn... dan krijg je dus een brak topic.Op zaterdag 13 juli 2002 16:22 schreef thijz het volgende:
Hmmm dit topic lijkt behoorlijk brak.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/9
![]()
![]()
Jah ik heb me idd rot gelachen om de webcamOp vrijdag 12 juli 2002 19:29 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
Wat weer![]()
Mijn topic was leuker
Ik zou zeggen zoek naar 1 van de ouste topics, en post erin, en zie daar. Het langst lopende topic.
w00t