Ik heb het rootwachtwoord van mijn MySQL veranderd. Nu wil in PHPMySQL openen, maar dan geeft 'ie de volgende foutmelding:
Ik kan het nergens vinden, op GoT & google ook al gezocht, met de trefwoorden in de titel.
Heeft een van jullie de oplossing? BVD
/edit
ohja, hier is 't stukje van regel 308 (staat een > voor regel 308)
Weet een van jullie wat ik daaraan kan veranderen? * Mithrandir is helemaal gek gewordenWarning: Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO) in c:\phpdev\www\phpmyadmin\lib.inc.php on line 308
Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO) in c:\phpdev\www\phpmyadmin\lib.inc.php on line 308
Fout
MySQL retourneerde: Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO)
Ik kan het nergens vinden, op GoT & google ook al gezocht, met de trefwoorden in de titel.
Heeft een van jullie de oplossing? BVD
/edit
ohja, hier is 't stukje van regel 308 (staat een > voor regel 308)
PHP:
1
| <? if (empty($cfgServer['port'])) {> $link = $connect_func($cfgServer['host'], $cfgServer['user'], $cfgServer['password']) or mysql_die(); } else { $link = $connect_func($cfgServer['host'].":".$cfgServer['port'], $cfgServer['user'], $cfgServer['password']) or mysql_die(); }}?> |