Toon posts:

Website eenvoudig geheel kopieren.

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb een website gemaakt met iemand en omdat er nog geen domein naam was aangevraagd hebben we die gehost op Brinkster.

Nu is de website af en willen we hem naar het domein kopieren. Maar bij brinkster kan je alleen één voor één kopieren, en aangezien het +-50 files zijn schiet dat niet op.

Nu heb ik het programma Teleport Pro gebruikt, waarmee je het kan kopieren, en die kopieert dan echt alles wat er staat. Maar die voegt allemaal onzin toe aan het Html Bestand.

Weet iemand hoe je dit snel en compleet kan doen?

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gewoon het origineel dat op je harde schijf staat kopiëren, of heb je de site alleen online? :D |:(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
ik neem aan dat je FTP toegang hebt ?

dan kun je toch gewoon via de ftp copieren :?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 22:00 schreef Cubix het volgende:
Gewoon het origineel dat op je harde schijf staat kopiëren, of heb je de site alleen online? :D |:(
Omdat we allebei vanaf thuis werken hebben we niet de hele site op de HD staan. En soms editten we wat op de server.
Op dinsdag 09 juli 2002 22:01 schreef Cutebritney het volgende:
ik neem aan dat je FTP toegang hebt ?

dan kun je toch gewoon via de ftp copieren :?
Noop, hebben we niet :( hadden we geen rekening mee gehouden, want het Uploaden gaat wel easy...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 09 juli 2002 22:03 schreef unknownjim het volgende:

[..]

Omdat we allebei vanaf thuis werken hebben we niet de hele site op de HD staan. En soms editten we wat op de server.
[..]

Noop, hebben we niet :( hadden we geen rekening mee gehouden, want het Uploaden gaat wel easy...
Hoe verloopt het uploaden dan ?

Mja ik heb niet zoveel ervaring met brinkster

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 22:07 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Hoe verloopt het uploaden dan ?

Mja ik heb niet zoveel ervaring met brinkster
Max. 5 bestanden tegelijk en aardig snel.

En downloaden is maar 1 bestand tegelijk.

• The Source
  • Registratie: April 2000
Het programma Teleport Pro is je redding. Bedrijf dat het maakt weet ik niet, maar google kan uitkomst bieden

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 09 juli 2002 22:16 schreef The Source het volgende:
Het programma Teleport Pro is je redding. Bedrijf dat het maakt weet ik niet, maar google kan uitkomst bieden
Daat gaat dus niet; ff z'n berichtje lezen!

Maar wat doet Teleport Pro dan met de code eigenlijk?

• The Source
idd, ik had niet het gehele bericht gelezen :)

Volgens mij moet dit wel met Teleport Pro lukken... gewoon een kwestie van instellen en directory structuur het zelfde houden.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:39
klik in IE (vanaf 5.5 kan het) op Bestand --> Opslaan als --> Webpagina volledig

Dan hoort ie normaal de hele website te "rippen"

• The Source
Op dinsdag 09 juli 2002 23:12 schreef MarcyDarcy het volgende:
klik in IE (vanaf 5.5 kan het) op Bestand --> Opslaan als --> Webpagina volledig

hehe... dacht het niet he

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
Ik gebruik het programma httcrack of httrack ofzo. Voegt ook wel een enkele zin toe aan de code, maar daar heb ik weer een ander programma voor :)
Die kan find/replace doen in een flinke berg bestanden en mappen tegelijk, dus find die zin en replace met niks. Kost wel ff moeite, maar dan heb je ook wat (namelijk je site) :z

(en de naam van dat find/replace progje ben ik kwijt, dackt iets van bkreplace ofzo, zoek ff op download.com, ik geloof zoeken op 'backup')

/edit
HTTrack downloader
BK Replace EM

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Bij Brinkster kan je ook eene zip uploaden, die wordt dan automatisch uitgepakt.

Verwijderd

Les 1: Ga nooit hosten bij Brinkster :+

• -rAz-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2022
Op woensdag 10 juli 2002 01:32 schreef ShittyOldMan het volgende:
Ik gebruik het programma httcrack of httrack ofzo. Voegt ook wel een enkele zin toe aan de code, maar daar heb ik weer een ander programma voor :)
Die kan find/replace doen in een flinke berg bestanden en mappen tegelijk, dus find die zin en replace met niks. Kost wel ff moeite, maar dan heb je ook wat (namelijk je site) :z

(en de naam van dat find/replace progje ben ik kwijt, dackt iets van bkreplace ofzo, zoek ff op download.com, ik geloof zoeken op 'backup')

/edit
HTTrack downloader
BK Replace EM
Ik gebruik dit programma ook en heb geen klagen
Werkt goed

Je hebt bovendien verschillende opties om de site te downloaden dus lees ff wat info hierover zodat hij minimaal aanpassingen aan de code doet

Verwijderd

Ach, 50 bestanden downloaden, duurt volgens mij niet langer dan dit onderwerp lezen... >:)

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Maak je je druk om 50 bestandjes? FF met zun tweeen downen zou ik zeggen...zo gebeurd.

Spelende vrouw, wat heb je nou geleerd? Nooit bij Brinkster hosten :+

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 23:12 schreef MarcyDarcy het volgende:

IE maakt voor elke pagina een aparte map slecht idee dus :)
Pagina: 1