Toon posts:

php editor, gezocht / vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
aldus een php editor, een editor die highlight gebruikt enzo, maar dan ook GOED want ik heb al verschillende proggies gehad maar daar kende ze niet of amper alle funcites.

eentje ben ik tevreden over en dat is EditPlus 2. die ken echt ALLE functies van php en die highlights zijn perfect, alleen dat is een fucking timetrial en ik heb eigenlijk geen zin 30 dollar (60 piek!!) uit te geven aan registratie.

misschien heeft iemand hier een crack voor? of een andere fantastisch proggie die ik kan gebruiken.

alvast erg bedankt,

grtz,
AHL

Verwijderd

Ik zelf gebruik PHPed. Erg goed vind ik hem zelf. Alleen het programma is nooit echt afgemaakt. Dus er zitten functies in die niet of half werken. Maar die gebruik je waarschijnlijk toch niet.
Voor de rest vind ik het een prima programma.

Verwijderd

Topicstarter
link?

en die functies boeien me ook weinig, maarug...highlight die echt alles goed van php?

thx

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 22:43

HenkS

Da_king alias HenkS

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 oktober 2000 12:46 schreef AHL het volgende:
aldus een php editor, een editor die highlight gebruikt enzo, maar dan ook GOED want ik heb al verschillende proggies gehad maar daar kende ze niet of amper alle funcites.

eentje ben ik tevreden over en dat is EditPlus 2. die ken echt ALLE functies van php en die highlights zijn perfect, alleen dat is een fucking timetrial en ik heb eigenlijk geen zin 30 dollar (60 piek!!) uit te geven aan registratie.

misschien heeft iemand hier een crack voor? of een andere fantastisch proggie die ik kan gebruiken.

alvast erg bedankt,

grtz,
AHL[/quote]AHL>>> ik zie dat je al meer dan 200 posts hebt, dan weet je toch wel hoe je moet zoeken, lees dit eens:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/54063

groetjes!

that's all!

Dit topic is gesloten.