In de nabije toekomst moet NDS van de NT-servers verwijderd worden. Heeft iemand daar ervaring mee en kan mij enige tips aanreiken?
Ik neem even aan dat je op je PDC/BDC's NDS for NT hebt draaien.. Dat betekend effectief dat al je security info niet meer uit de NT SAM maar uit de Novell NDS komt. ALs je NDS for NT van de servers af haalt, ga je dus weer terug naar de NT SAM.. Probleem is echter dat er nooit enige vorm van sync tussen de NT SAM en Novell NDS heeft plaatsgevonden, dus je NT machines hebben een lege SAM.... Je zult dus alle gebruikers voor NT opnieuw moeten toevoegen..... Voor de rest is het nogal straightforward.. Begin met de PDC.
Nothing is a problem once you've debugged the code
Hoi,
Ik zie dat je redelijk nieuw bent op GoT.
Het is misschien handig als je eens eventjes de diverse FAQ's doorleest.
In jou geval zijn o.a. de volgende van belang:
de algemene FAQ
[topic=439616/1/50]
[topic=439409/1/50]
[topic=439442/1/50]
Wat ik probeer aan te geven, GoT is geen simpele helpdesk waar je vragen en/of problemen neer kunt zetten.
Er word verwacht dat je zelf ook enige moeite doet.
Dit is zeker van toepassing bij Professional Networking & Servers.
zo zou je eens een kijkje kunnen nemen op http://www.novell.com/documentation
Ik zie dat je redelijk nieuw bent op GoT.
Het is misschien handig als je eens eventjes de diverse FAQ's doorleest.
In jou geval zijn o.a. de volgende van belang:
de algemene FAQ
[topic=439616/1/50]
[topic=439409/1/50]
[topic=439442/1/50]
Wat ik probeer aan te geven, GoT is geen simpele helpdesk waar je vragen en/of problemen neer kunt zetten.
Er word verwacht dat je zelf ook enige moeite doet.
Dit is zeker van toepassing bij Professional Networking & Servers.
zo zou je eens een kijkje kunnen nemen op http://www.novell.com/documentation
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Wanneer je de uninstall uitvoert op de BDC's/PDC komt ie met de vraag of je de SAM (die ws nog leeg of sterk verouderd is) wil vullen met de NDS gegevens over het domein.
h.e.e.a. staat vrij uitgebreid in diverse TID op novell.com en in de readme/handleiding van NDS for NT.
h.e.e.a. staat vrij uitgebreid in diverse TID op novell.com en in de readme/handleiding van NDS for NT.