Ik heb een mp3 speler en daar gaat MMC in maar nou had ik ergens gelezen dat je ook wel SD kaartjes kan gebruiken?! Zijn deze nou uitwisselbaar ofzo? Zou wel makkelijk zijn als ik ook SD in me speler kan stoppen, die zijn er in 128 mb.
Verwijderd
SD en MMC zijn uitwisselbaar. SD heeft alleen de extra mogelijkheid om iets te beveiligen.
MAAR, dat wil nog niet zeggen dat het zal werken. Sommige apparaten kunnen bv geen 256MB CF aan terwijl die toch echt bestaan. Je zult echt moeten checken of jouw MP3 wel 128MB kan alloceren.
MAAR, dat wil nog niet zeggen dat het zal werken. Sommige apparaten kunnen bv geen 256MB CF aan terwijl die toch echt bestaan. Je zult echt moeten checken of jouw MP3 wel 128MB kan alloceren.
Antwoord staat in dit topic.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
en SD is anderhalf keer zo dik als MMC, waardoor ze dus niet altijd zomaar uitwisselbaar zijn, zoals uitvoerig te lezen valt in het door Haas aangegeven topic.Op dinsdag 09 juli 2002 06:40 schreef Jamez_Joint het volgende:
SD en MMC zijn uitwisselbaar. SD heeft alleen de extra mogelijkheid om iets te beveiligen.
Voor andere geheuegenkaartjes geldt dit wel, en in de meeste gevallen is het te verhelpen met een firmware upgrade van je device. MAAR voor CF geldt dit probleem niet, omdat die de controller zelf aan boord heeft en dus altijd herkend wordtMAAR, dat wil nog niet zeggen dat het zal werken. Sommige apparaten kunnen bv geen 256MB CF aan [..]