Toon posts:

windvd of powerdvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat zijn jullie ervaringen hier mee ?
op mijn v7100/t lukt het niet om hardware accelerated dvd te decoden .. met asus dvd ( dit is toch powerdvd ? ) nou hoor ik van iemand die zelfde probleem had dat ik windvd moet gebruiken , maar waar vind ik dat ?

downloaden ? :)

bvd

Verwijderd

Ik heb zelf een Officiele WinDVD met nummer bij de retailversie van Live1024 gekregen, heb zelf nog geen ervaring met DVD, maar ik heb in de Duitse cŽt een vergelijkingstest gelezen tussen hardwarematige en softwarematige DVDafspelers, en de WinDVD kwam er als beste uit.

Het schijnt dat een Hardwarematige kaartafspeler het beeld naar de VGA kaart stuurt, en er een laag over het beeld komt(later) waardoor vertraging ontstaat, bij de WinDVD die het softwarematig afspeelt, komt het direct als hoofdsignaal op je scherm, waardoor de framerate sneller is, en vloeiender!

http://dit.is/HardwareXpo

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik gebruik al jaren PowerDVD, en ik vind het echt een geweldig proggie. Het gebruikt veel minder CPU Power dan WinDVD, dus kan je er al op een (relatief) low-end systeempje mee aan de gang.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-03 14:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 oktober 2000 03:48 schreef harry het volgende:
(...)
Het schijnt dat een Hardwarematige kaartafspeler het beeld naar de VGA kaart stuurt, en er een laag over het beeld komt(later) waardoor vertraging ontstaat, bij de WinDVD die het softwarematig afspeelt, komt het direct als hoofdsignaal op je scherm, waardoor de framerate sneller is, en vloeiender![/quote]Is het niet andersom? Dus het normale VGA wordt over het DVD geplaatst? Start tijdens een filmpje maar eens een app op. Je zal er de film 'doorheen' zien.
Correct me if i'm wrong...

Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/53313

GrtZ
Koffie

Tijd voor een nieuwe sig..

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Bla bla bla ik zat eens uit m'n nek te lullen, dus maar een kleine delete, dacht ik zo....