Gratis Game, Americas army: operations deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.635 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 19:03
Heeft er hier iemand nog ervaring met de advanced options bij de video instellingen? Welke opties verhogen nu eigenlijk de prestaties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op 18 augustus 2002 @ 18:42:
zucht zeker bij nvidia gedownload zo ja ga lekker dit hele topic lezen en je weet de oplossing
geen idee waar het gedownload is, ik heb het op een LAN-party gedownload. Maare kan je me de oplossing niet vertellen, heb namelijk geen tijd om alles door te gaan zitten lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ben hem ook effe aan het downen zo effe testen hoe die loopt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me ff helpen? Wil het spel ook erg graag uit proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 14:45:
Kan iemand me ff helpen? Wil het spel ook erg graag uit proberen
Je hebt schijnbaar wel de tijd om hier te posten, en bovendien om te spelen als het zou werken. Dan heb je ook tijd om het antwoord te zoeken in deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
ligt deze login link plat guys ???

http://66.220.21.11/ops/tagp_signup.php

die site ligt plat om je soldier aan te maken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:04
Ik heb het zelfde probleem als 'MaLa' ik wou me ook in gaan loggon als soldier, en opeens ligt die server plat vaagjes... :(

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
_VooDooMen_ schreef op 19 augustus 2002 @ 15:29:
Ik heb het zelfde probleem als 'MaLa' ik wou me ook in gaan loggon als soldier, en opeens ligt die server plat vaagjes... :(
http://americasarmy.com/account/tagp_signup.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ik heb een probleem met Americas Army, ik heb straks een donker level gespeeld via gamespy en als ik in de donkere lucht kijk zie ik tussen het zwart dikke bruine blokken zitten. Wie weet hier raad mee...?

Ik heb trouwens een Ati-Radeon 8500 en heb de nieuwste drivers ( w2k-radeon-5-13-01-6118-efg.exe ) :'(

Ik heb net effe americas army opnieuw geinstalled, moet ik nu al die levels opnieuwe gaan doen, of hoef ik simpelweg alleen effe inteloggen..? :?

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
hij crashte net hier :? zijn er meer met dat probleem ??

dit stond in de error messages

General protection fault!

History: UGameEngine::Draw <- PaintProgress <- LoadingScreen <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
_MaLa_ schreef op 19 augustus 2002 @ 20:39:
hij crashte net hier :? zijn er meer met dat probleem ??

dit stond in de error messages

General protection fault!

History: UGameEngine::Draw <- PaintProgress <- LoadingScreen <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Als ik moet gaan tellen hoe vaak dat spel bij mij al gecrashed is dan ben ik morgen nog bezig ;) Inderdaad soms met een General protection fault zoals je hierboven zelf ook aangeeft. Maar meestal is het echt helemaal over en hangt m'n hele machine. En waar het nou door komt mag joost weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
eborn schreef op 19 augustus 2002 @ 21:02:
[...]

Als ik moet gaan tellen hoe vaak dat spel bij mij al gecrashed is dan ben ik morgen nog bezig ;) Inderdaad soms met een General protection fault zoals je hierboven zelf ook aangeeft. Maar meestal is het echt helemaal over en hangt m'n hele machine. En waar het nou door komt mag joost weten ;)
ik heb het alleen nog maar gehad wanneer ik me fps aan heb dus komt messchien door fps function.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 17-09 09:56
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 21:19:
[...]

geen idee waar het gedownload is, ik heb het op een LAN-party gedownload. Maare kan je me de oplossing niet vertellen, heb namelijk geen tijd om alles door te gaan zitten lezen
hint: http://gathering.tweakers.net/forum/find

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q: I am not in the United States, can I still play the game?
A: Yes! Although all of the official servers are located in the United States, there is no restriction on who can play America's Army. We want the whole world to know how great the U.S. Army is.
Uit de faq }:O Hoezo patriotisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
_MaLa_ schreef op 19 augustus 2002 @ 21:13:
ik heb het alleen nog maar gehad wanneer ik me fps aan heb dus komt messchien door fps function.... :?
Ja, hoe toon je die eigenlijk? Ik had al wat lopen zoeken, maar kwam het zo snel niet tegen :P Dan blijft nog de vraag of ik het ook wel echt wel zien, maar goed... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
eborn schreef op 20 augustus 2002 @ 09:51:
[...]
Ja, hoe toon je die eigenlijk? Ik had al wat lopen zoeken, maar kwam het zo snel niet tegen :P Dan blijft nog de vraag of ik het ook wel echt wel zien, maar goed... ;)
gewoon zelfde als ut2003

stat fps in console :) naast 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
offtopic:
nou mike is de US Army niet geweldig, nee Jim ze zijn gewoon ongeloofelijk (en dat voor zon lage prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ik heb net effe americas army opnieuw geinstalled, moet ik nu al die levels opnieuwe gaan doen, of hoef ik simpelweg alleen effe inteloggen..? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
_VooDooMen_ schreef op 20 augustus 2002 @ 16:50:
gewoon opnieuw inloggen d8 ik..... wy heb je hem opnieuw geinstald :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ik heb nu de trainingen tot aan ' sniper-training ' behaald..... alles mooi en aardig, maar ik kan er niet aan beginnen want er staat ' NOT AVILIABLE ' wat kan ik er aan doen dat ik wel die sniper training kan doen.... ( bij alle andere tranings-levels die ik al behaald heb staat ' Acommplist ' )

Alvast bedankt... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
hmmm de 1.1.1 versie installen en niet de 1.0/1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het instaleren van de patch krijg ik deze error:

"old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match"

Hij is dan bezig met "system/setup.exe"

Heeft iemand hier een oplossing voor?

-edit-
Heb het spel opnieuw geinstaleerd en dan geeft ie precies dezelfde error. Ook als ik patch 1.0.1 wil instaleren krijg ik dezelfde error, maar dan bij file AGP.dll :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Misschien stomme vraag, maar heb je al niet 1.1.1? :) De versie die er nu gewoon opstaat is namelijk al de gepatchde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
_VooDooMen_ schreef op 20 augustus 2002 @ 21:12:
Ik heb nu de trainingen tot aan ' sniper-training ' behaald..... alles mooi en aardig, maar ik kan er niet aan beginnen want er staat ' NOT AVILIABLE ' wat kan ik er aan doen dat ik wel die sniper training kan doen.... ( bij alle andere tranings-levels die ik al behaald heb staat ' Acommplist ' )

Alvast bedankt... :7
Jij moet waarschijnlijk nog een Expert badge halen bij de rifle training (de eerste).

Probeer alles te raken, minimaal 36 targets d8 ik. Dan hoor je die vent zeggen "ever thought of being a sniper?" oid.
Ik haalde 39 8-)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ik was straks met de sniper-training bezig en had de eerste afgerond, dan moet je hem opslaan en word terug gestuurd naar het menu dus ik dacht nu ga ik beginnen aan de tweede sniper-training. Maar op eens staat er dat ik die eerste sniper test niet hebt '' accomplist '' maar ik heb hem straks wel behaald...? lekker vaagjes. Is dit een bug of moet ik weer een andere oefening doen of zo iets...? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Ach, wees blij. Ik heb nog nooit wat raak geschoten met die sniper training :( Je zou toch zeggen dat je met 10 fps redelijk stabiel kunt mikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eborn schreef op 21 augustus 2002 @ 16:02:
Misschien stomme vraag, maar heb je al niet 1.1.1? :) De versie die er nu gewoon opstaat is namelijk al de gepatchde versie.
shit |:( ben niet helemaal wakker volgens mij, maarja alles werkt nu, heb alles ook al completed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Iemand enig idee hoelaat morgen de airborne/ranger patch online gaat. maybe een idee deze temp te mirroren op een tweakers server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
denk niet dat hij morgen zal komen, sniper patch werd ook vertraagd met 4 dagen ofzo (weet niet precies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
hmmm in het forum heb ik niet veel aanwijzingen gelezen datie vertraagt zou gaan worden. Enne het stond al eerder op de site datie vertraagt zou worden

• Joss
nouja we blijven kijken naar:
www.americasarmy.com en
www.armyoperations.com
:9

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:17
Zijn nieuwe sceens van de airbone :D Ziet er wel cool uit :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• cybermans
die screens zijn inderdaad wel chilluh
check ook ff deze link

• cybermans
16:00 nl tijd komtie naar alle waarchijnlijk heid uit. zo keep w8ing for parajumpers

Verwijderd

Go get it! Patch is uit....

http://www.aafiles.com/file.info?ID=4870

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2002 18:30 . Reden: linkje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de 1e training moet je die obstakeltraining doen (op tijd) maar als ik onder het prikkeldraad vandaan kom en ik wacht tot m'n tijd om is zegt de commander dat ik niet snel genoeg ben??!!!
Of moet ik ook weer terug in die 1.30min??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet zorgen dat je vanaf de hoge obstakels niet springt maar achteruit naar beneden klimt...dus omhoog...omdraaien...en naar beneden klimmen totdat je op die blauwe mat staat.

en volgens mij moet je ook tussen de witte paaltjes blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, ik sprong inderdaad naar beneden :+
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 19:14:
je moet zorgen dat je vanaf de hoge obstakels niet springt maar achteruit naar beneden klimt...dus omhoog...omdraaien...en naar beneden klimmen totdat je op die blauwe mat staat.

en volgens mij moet je ook tussen de witte paaltjes blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komen de mod tools eigenlijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
AlS die komen... denk het niet eigenlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Klopt het dat 1.2.1 ook al uit is?

[edit]

Ja dus.. http://www.aafiles.com/file.info?ID=4930

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 19:34

SG

SG surft naar info hardewaren

* SG heeft al een tijdje die trainingen gedaan. MAar pas sinds gisteren met patch 1,21 voor het eerst gespeeld. ranger missie wel geinig maar Friend en Foo zijn vaak zo moeilijk te onderscheiden aangezien je ook regelmatig door teammates wordt beschoten.
En per missie scheeld dat nogal, afhankelijk van de uniformen maar pipeline spelen we dus graag tot 4:00 s'nachts gisteren.
Mijn Favo is de Saw voor close range. Heb ook sniper expert gehaald.

En het mooie is het werkt ook via DHCP router met 2 man met ongeveer zelfde ping als al die anderen met @home kabel. 150-250

Totdat ene 3Pc starte met Kazza toen werdt het 2000-6000 ping en teon natuurlijk een Lag van jewelste.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net gedownload. Account aanmaken ging goed, maar als ik wil inloggen of mijn score wil uploaden krijg ik telkens een time out :(. Mischien komt het omdat ik achter een NAT zit, maar ik heb in sygate alle poorten al geforward. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen want ik heb geen zin om telkens de eerste missie overnieuw te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:30
ik heb het geinstalleerd, gepatched, heb nieuwe detonators, nieuwe via... mxstream... en kom geen enkele server in! niet met gamespy (dan krijg ik een performance error (XP 1800+ en zo) ) niet vanuit de game --> hij pakt ze niet. iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
Krijg je meer servers te zien na het installeren van alle patches

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
als je de ingame browser gebruikt wel ja. Ik kon mountain ambush pas uitspelen toen ik de 1.2.1 patch had. Paknaald heb je je firewall welk goed ingesteld, login geprobeert, etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Welke mirror gebruiken jullie nou om het spel te downloaden?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Ik krijg steeds onderstaande foutmelding wanneer ik patches probeer te installeren voor Amerikas army.

ik begon met de eerste patch deed het niet. daarna allemaal gedowd geprobeerd, weer dezelfde meldine.

1. 3x reinstall
2. geinstalleerd in originele directory
3. ik snap het niet

dit is de foutmelding:

''Old file not found, a file of the same name was found, no update done sins file contents do not match''

weet iemand waardoor dit komt?

tanx,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt waarschijnlijk al de nieuwste versie, versienr. staat rechtsboven. Dat was tenminste bij mij het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck, ik ga hem opnieuw downloaden, weet iemand een mirror die wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige levels kan ik nog niet doen :?

2e level van 82nd airborne en 75th Ranger, er staat unavailable bij. Wat moet ik doen om die te kunnen spelen? Sniperschool kan ik ook nog niet, heb begrepen dat ik daarvoor weer schietlessen moet nemen en dan 36 raak moet hebben van de 40, maar hoe zit het nu met die andere levels? Alle andere levels heb ik wel gehaald. Ook de eerste airborne en Ranger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een mirror voor: armyopsrecon120.exe

Deze is van tiscally en werkt ook niet :(

ftp://download.tiscali.be...demos/armyopsrecon120.exe

Verwijderd

Hallo lui,

Misschien een stomme vraag maar hoe de neuk haal ik dat onderdeel uit een vliegtuig springen. Ik heb het nu zo'n 50 keer gedaan en als ik al niet dood val is de jump niet goed genoeg ofzo, ik doe al met E enzo en toch lukt het maar niet. Iemand ervaring? thanx

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

• op het laatse moment op E drukken
• vooruit blijven kijken
• stom geluk hebben

• SG

SG

Dat denk ik niet je moet aan al die voorwaarden voldoen.

eerst sturen naar de ring
dan niet sturen meer bij neerkomst
vlak voor de landing op E drukken
en recht voor je kijken.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Jezus Christus, niets zo irritant als iets gewoon niet lukt omdat aa je gewoon verneukt. Die sprong lukt maar niet, ik land precies in die cirkel kijk voor me uit, druk op E vlak voordat ik land, ik ga langzamer, ik land , ik ben niet plat, en de sprong is wederom niet ok, iemand nog tips, alvast bedankt guys.

• cybermans
je moet op de streep landen blijkt het

Verwijderd

Op die streep van de cirkel?

• SG

SG

Ik weet niet meer hoeveel keer ik het geprobeerd heb maar vaak lig het aan jezelf ik was nogal ongeduldig te vroeg op E gedrukt vaak raakte ik in de war of gedesorienteerd van die rook.
Of je haald die Cirkel niet of je stuurd te extreem tijdens landen

Je moet aan al die genoemde 5 zaken tegelijk aan voldoen.
'n groen poppetje zegt ook niets je mag ook geen white screen blackout krijgen.
Het is gewoon keihard je moet aan de eisen voldoen.

Het ergste vond ik dat je geen hint kreeg wat er fout was geen feeadback alleen die standaart meldingen.

Verwijderd

Klink misschien stom maar stap eens achteruit, uit die kist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 19-09 19:48
Ik snap het draaien van een server niet. Zelfs als ik een LAN server opstart (Met Hydra's Army Ops Manager, haom.tx-rx.org) krijg ik - en iedereen die probeert in te loggen - bij het inloggen de melding "server not authorized".
Hetzelfde bij een internetgame.
Ik heb ingeschreven bij aa.com als admin en mijn server opgegeven, maar die wordt pas na een tijdje geauth. en waarschijnlijk ook nog eens alleen als ie gepinged kan worden door hun. Maar ik wil helemaal geen official server, ik wil gewoon effe een spelletje opstarten om te gamen met bekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
ah bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Nou ja, ik ben er al uit, blijkt dat mensen mijn LANserver kunnen joinen...ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha, en wat is nu de oplossing?

Verwijderd

Damian schreef op 07 juli 2002 @ 09:39:
jups idd nice

mis aleen het probleem, over dat je connection failed krijgt, als ik connect met officiele AA servers. niemand die weet waar dat precies door komt??

BTW

net ff op gewone dedicated gespeeld

OMFG wat roeleert deze game, sfeertje, graphics, geluid, gameplay, allemaal perfect!! en met ping 200 weinig last van lag :)

echt heel erg goed spel, deze gaat ik zeker in de winkel kopen... :P
behalve de grafische halleluja is het relaxte dat je niet naar de winkel hoeft te rennen en weer eens 45 euro mag aftikken.....nee nee deze is GRATIS (zoals overal wordt vermeld overigens!)

Verwijderd

btw wanneer mensen graag sniper willen worden hier een tip:

begin niet aan schietlessen in versie 1.2.1 daar is het moeilijker dan in versie 1.1.1.
wat ik gelezen heb komt dat door aangepaste ademhaling ed.
kortom: zorg dat je een uitnodiging behaald voor sniperschool in 1.1.1!!

succes.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 03:30:
[...]

behalve de grafische halleluja is het relaxte dat je niet naar de winkel hoeft te rennen en weer eens 45 euro mag aftikken.....nee nee deze is GRATIS (zoals overal wordt vermeld overigens!)
:O wat jou inmiddels na twee maanden ook wel duidelijk zal zijn en mijn edit dus behoorlijk overbodig maakt....

• Stefke
oplossing> mensen kunnen mijn LANserver connecten door op mijn ip rechtstreeks in te loggen via de console (mijn LAN server draait op mijn netwerkje achter de router).

Die LANserver is niet authorized en dat hoeft ook niet, hij verschijnt alleen niet in Gamespy en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die ook wel eens met een sniper rifle willen schieten heb ik de volgende link: http://aapatch.moonfruit.com/

dit is geen cheat, want zonder 36 puntjes op de schietbaan kom je er in het spel toch niet door!! het is dus alleen om eens te oefenen en de zaak te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:06

edward2

Schieten op de beesten

Is er een mogelijkheid om offline eerst de levels te doorlopen?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via die link kan je alle trainingslevels vooraf doen.
maar je kan pas combatmissies doen als je daadwerkelijk de targets haalt.

dus eigenlijk kun je wel stellen dat je offline de levels kan doorlopen.
ik heb em geplaatst omdat ik me maar niet kon kwalificeren en wel wilde weten hoe het nou zat verderop in het spel. wellicht hebben meer mensen dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
hij bedoelt of je alle levels kunt verkennen zonder gelijk op vijanden te moeten letten. Dat kan: moet je een (LAN) servertje opstarten en daarop inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 17-09 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Zijn er al mensen die een bij een clan zijn gegaan?

Ben zojuist gevraagd om een clan te joinen nl. :) Wel een Amerikaanse, dat is dan wel lastig met war-tijden neem ik aan.

Anders een GoT-clan oprichten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, hij zal het wel fijn vinden dat jij (stefijn) aangeeft wat hij bedoelt.....

ok, zonder sarcasme: je hebt in elk level de tijd om via spectator mode het hele level te bekijken. zo kun je zowel het veld als je mede spelers aanschouwen.

ook datgene wat jij voorsteld van die LAn server is een optie.
er is altijd wel een servertje waar niemand actief op is en daar zou je het level op kunnen oefenen (maar dan ben je niet offline). verder maakt het eigenlijk niets uit of je nu wel of niet online bent. je gaat gewoon net zo lang door totdat je het level gehaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn al GoT-clans zie hiervoor eerdere pagina's van het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edward2 schreef op 07 september 2002 @ 13:13:
Is er een mogelijkheid om offline eerst de levels te doorlopen?
Kijk onder 'Solo Practice'
http://www.intelrecon.com/console.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht vanaag maar es eraan om dit spel te downen, maar ik kan geen enkele werkende download link vinden :?
Weet iemand hier nog een mooie snelle mirror die het DOET ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3dgamers.com

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Zijn er meer mensen die problemen hadden met het submitten van het gehaald hebben van levels :?
Ik heb die live jump nu al verschillende keren gehaald, maar als je dan in moet loggen om te submitten blijft ie hangen op "transmitting"...
Dat had ik bij de andere trainingen ook wel, alleen na 3 of 4 keer nog eens proberen werkte dat wel. Hier lukt het maar niet. :(

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 18:53:
voor de mensen die ook wel eens met een sniper rifle willen schieten heb ik de volgende link: http://aapatch.moonfruit.com/

dit is geen cheat, want zonder 36 puntjes op de schietbaan kom je er in het spel toch niet door!! het is dus alleen om eens te oefenen en de zaak te unlocken.
Hoe krijg ik dat ooit geinstalleerd?

• S-Cript
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-03 17:43
ik heb nu eindelijk alles unlocked..

wijze tip..
pak in het weekend ron 10.00 (AM anders was het 22:00)
de servers van hunzelf en logdan in op de games zonder spelers
werkt ook via Gamespy in 2.2.( of 2.1 welke er nu ook uit mag zijn van deze)
ben wel benieuwd of er een nederlandse Clan komt..

voor de rest..

only the strongest survive, vandaar dat ik ook alleen speel :)

niets bijzonders

Verwijderd

vul in je username in het bovenste venster en in het tweede de pathname van je AAO versie. vervolgens druk je op work patch (of iets in die geest) start je spel op en tataaah
alles is unlocked. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 19:40

KroeT

[...]

Hmz

Ik kan niet connecten naar de online games van AA. Ik heb de volgende ports open gezet, uit de faq
Q: What ports need to be open on a firewall to run the game?
A: UDP ports 1716 for the game, 1717 for the gamequery, 1718 for master server query, 8777 for standard UT query, 27900 for GameSpy and TCP 20045 for Auth server.
Maar alsnog kom ik niet verder dan:

Connecting...

En dah vink helema nie leuk.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook sinds kort en heb alleen nog die trainings missies gedaan, en als ik dan de missies wil gaan spelen kom ik meestal op zo'n server die helemaal zit te laggen... :'( maar wat zijn nou de goede servers waar je lag vrij kan spelen, en het liefst wel met zo 16 mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kroet: welke versie heb je gedownload?
meeste servers draaien op 1.2.1 en met alle lagere versies kom je niet verder.
dit komt omdat er nogal wat aanpassingen zijn gekomen. zie hiervoor o.a. eerdere pagina's.
check dus ff of je 1.2.1 draait.

erikz: de offical servers doen het bij mij het best. zelden een lag. check vooraf de ping!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

zijn er mensen die dit spel spelen met 'n ATI based 9700 kaartje.

Wil zo'n kaartje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Ik heb 1.2.1 gewoon, dus dat is t niet. Ik hang wel achter een router met interne firewall, maar heb die ports geforward naar mijn ip dus dat zou t niet moeten zijn...

• KroeT

KroeT

[...]

^schop^

• KroeT

KroeT

[...]

Zoo. Iedere 12 uur een schopje.

Kan iemand me helpen met mn probleem?

• Stefke
ik zou het niet weten helaas

• The Source
  • Laatst online: 19-09 11:31
Het connecting duurt altijd even. Probeer heel de firewall een uit te schakelen om te omzeilen zodat je zeker weet dat het probleem dat zit.

Verwijderd

ik heb in een forum iets gelezen over firewalls en AAO.
omdat ze nogal freaky zijn over de authentiteit van hun speeltje hebben ze 'bepaalde' maatregelen genomen om een directe link te hebben met jouw ip#. ik heb helaas niet kunnen vinden hoe het nu precies zit....mede omdat mijn kennis niet zover reikt!

wel heb ik een aantal links voor je waar je misschien meer kunt vinden over deze problemen. (mocht je ze zelf over het hoofd gezien hebben)
http://www.americasarmy.com/ops/news/faqtext.php
http://www.americasarmy.com/forum/latest.php

• KroeT

KroeT

[...]

De hele firewall uitschakelen kan niet, omdat het een router is met ingebouwde firewall. Ik kan poorten opengooien, maar ook niet onbeperkt.

Ik heb de poorten uit http://www.americasarmy.com/ops/news/faqtext.php allemaal open gegooid maar dat maakte geen enkel verschil :/

• cybermans
hmmm dat heeft er niets mee te maken denk ik kroet. Want ik zit ook achetr zon router kassie en daar staat geen enkele port geforward en toch kan ik spelen. niet hosten. maar das niet zo erg.

• KroeT

KroeT

[...]

Argh :/

Mijn XP firewall staat ook al uit (eerste wat ik deed toen ik t installde :P), dus dat is t ook niet.

*beukt met hoofd tegen muur*

Verwijderd

Ik wil nu ook wel weer het spel downloaden :) ... maar moet ik dan alle updates ook downen :?, of zitten die er al in ?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.