Gratis Game, Americas army: operations deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.632 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:56
Op woensdag 10 juli 2002 21:12 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Na 5 van de 7 lvl's was ik toch echt passed, op 3 verschillende maps.
ow, raar bij mij niet ik had een keer 6 van de 7 gewonnen en niet qualifed...

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Op woensdag 10 juli 2002 16:17 schreef Damian het volgende:
iemand die al een servertje op een snelle verbinding heeft draaien ???
Servertje??????????? :?
Je kunt helemaal geen servers opzetten
(Althans, ik niet)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 20:32

Raimond613

Simracer

het kan natuurlijk zijn dat die eerste keer de server te druk was om je gegevens te uploaden.

wat ik heb gehoord is iig 5/7 winnen, zonder ROE, maar ik denk dat het met ROE ook lukt.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Op woensdag 10 juli 2002 21:18 schreef Raimond het volgende:
wat ik heb gehoord is iig 5/7 winnen, zonder ROE, maar ik denk dat het met ROE ook lukt.
In de FAQ van AA staat dat er niet op ROE gelet word voor te kwalificeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 16:41

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Bij mij doet ie bij het infantry level nix... Gaat gewoon weer naar main menu... :/

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Op woensdag 10 juli 2002 21:33 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Bij mij doet ie bij het infantry level nix... Gaat gewoon weer naar main menu... :/
moet je via Gamespy een server zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Op woensdag 10 juli 2002 21:18 schreef Blade_V het volgende:

[..]

Servertje??????????? :?
Je kunt helemaal geen servers opzetten
(Althans, ik niet)
Kan door een paar aanpassingen in een .ini file, en binnenkort komt de server versie public :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Connecten naar een Mount server lukt hier nog steeds niet.

Met GameSpy krijg ik te horen dat of de server te vol is, of dat er een 'package engine mismatch' is oid (melding is erg snel weer weg).

Handmatig proberen te connecten levert vaak deze melding op:
Connecting
ArmyOperations.//66.220.20.210/Entry.aao
Waarna hij niet verder gaat...

Iemand een ideetje???

/edit
Typo...

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 19:36
Op woensdag 10 juli 2002 22:41 schreef MrJ het volgende:
Connecten naar een Mount server lukt hier nog steeds niet.

Met GameSpy krijg ik te horen dat of de server te vol is, of dat er een 'package engine mismatch' is oid (melding is erg snel weer weg).

Handmatig proberen te connecten levert vaak deze melding op:
[..]

Waarna hij niet verder gaat...

Iemand een ideetje???
EN als je het met IP 66.220.20.210 probeert ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hehe, kleine typo, sorry.

Dan dus ook ja!

:)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb ook een probleem met AA, zodra ik connect naar een server schiet mijn ping naar 10000+ :( en als ik er dan uitga gaat hij meteen terug naar normaal van +-50 .

Hebben dat meer mensen hier?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Het is wel duidelijk dat je gewoon geluk wilt hebben of je doorgaat of niet, heb 2 dagen Mout gespeeld, en vaak gewonnen met 7-0 of 5-7 maakt geen zak uit, volgende dag was ik gewoon aan het spelen en opeens was ik door.

Heb ook nooit ROE, snap niet hoe mensen zo moeilijk onderscheid kunnen maken tussen de 2 ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:31
Kheb alles gehaald behalve expert badge en het sewer level (Maar daar schijnt een bug in te zitten).

Ik heb totaal geen connectie problemen gehad, doe het wel elke keer via de console. Soms zijn er bepaalde servers vol, en soms is de server fucked up zodat de telling niet goed gaat. Maar meestal binnen paar minuten weet ik wel een goede server te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Op een ander forum stond dat je niet alleen 5 of 7 keer moet winnen in mout, maar ook al die keren niet af mag gaan. Kweenie, ik heb het level een uurtje of 2 gespeeld, en was er toen door.

Ik kan alleen amper een fatsoenlijke server vinden. Steeds of vol of connection failed na het loaden. Tunnel en hq_raid heb ik tot nu toe kunnen spelen. meer niet.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik heb _spontaan_ geen gunfire-sounds meer :{
Iedereen piept er op los maar de schoten hoor ik niet meer vallen :'( Ik heb geen optie kunnen vinden om gunfire uit te zetten, en het heeft trouwens gewerkt.

edit:

Te laat gelezen |:(

Voor de rest is het echt wel een 8-) game, ook al ben ik nog niet qualified. MOUT ken ik nou wel, dus gisteren deed ik even Tunnel aan, maar die snap ik niet zo.
Ik ga naar dat hek, en verdedig het. Dan krijg ik de melding Team has been killed oid, terwijl ik écht niet dood ben :{

Nou vraag ik me af, worden de scores alleen geteld als je via Gamespy speelt? of ook via All Seeing Eye? (net zoiets als bij Westwood-online games)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 19:20

Wokker

De avond wokkel

Volgens mij zit er nog flinke bug in de score telling ofzo. Soms hoorik het ook terwijl 3 mensen uit me team nog leven. Zeer vaag allemaal !! nOU jah ik nem het maar voor lief het spel is wel erg koel. Alleen baal ik er van als je even niet goed oplet dat je dan weer 10min uit je neus mag gaan zitten peuteren !!

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
G*dver, ik speel nu al een paar dagen Mout McKenna en ik ben steeds de enige op de server die weet wat je moet doen, en nog heb ik het niet gehaald |:( Ik heb gewoon geen geluk...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op donderdag 11 juli 2002 11:59 schreef Evilernie het volgende:
G*dver, ik speel nu al een paar dagen Mout McKenna en ik ben steeds de enige op de server die weet wat je moet doen, en nog heb ik het niet gehaald |:( Ik heb gewoon geen geluk...
Ik weet wat je bedoelt, die knuppels snappen niet dat ze bij die palen ook nog wat moeten doen |:(
Is er nog 1 over van tegenpartij en wat gaan zij doen als er nog 1 gesecured moet worden gewoon als een zoutzak erbij staan en niets doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op donderdag 11 juli 2002 12:03 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoelt, die knuppels snappen niet dat ze bij die palen ook nog wat moeten doen |:(
Is er nog 1 over van tegenpartij en wat gaan zij doen als er nog 1 gesecured moet worden gewoon als een zoutzak erbij staan en niets doen |:(
kijk :) een echt strikeforcer...Jammer dat strikeforce nu gaat zuigen. Blam Optimizer....

Maar zit je ook nog in Mout McKenna

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 21:17 schreef jdiezrequejo het volgende:

[..]

ow, raar bij mij niet ik had een keer 6 van de 7 gewonnen en niet qualifed...
Als ze een game willen nabootsen zoals het er in het leger aan toe gaat vind ik het niet gek dat je niet zomaar doorgaat, hoeveel je ook wint. Het gaat erom hoe je presteerd, hoe je samenwerkt, hoe je je verplaatst, je moet alles perfect doen, als jij als een Rambo tekeer gaat en overal doorheen schieten en je teammates je koud laten ook al blijven ze levend, ga je dus echt niet door! Ik heb geen ervaring met het spel, maar weet veel over het leger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op donderdag 11 juli 2002 12:18 schreef Evilernie het volgende:

[..]

kijk :) een echt strikeforcer...Jammer dat strikeforce nu gaat zuigen. Blam Optimizer....

Maar zit je ook nog in Mout McKenna
Ja Strike Force tot en met :P
En tja Optimizer is niet goed bij zijn hoofd Doom3 engine |:( Wil zeker nog 2 jaar vakantie voordat hij weer ergens aan begint :P

Maar nee ik zit er na 3 dagen MOUT eindelijk doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die die eerste training waar je op die targets moet schieten heeft uitgepseeld op het lvl expert? Ik zit er f*ck*ng 1 hit naast telkens ik weet niet hoe het komt.

Ik heb deze nodig om 26 July gelijk de sniper school te doen alleen kom er maar niet doorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de sniperbadge kan dat toch ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om de sniper school waarin je de betere schietvaardigheden kan leren. De sniper school bevat twee trainingsmissies waar je met de M24 en M82A1 Barrett geweren mag schieten. Rond je deze trainingen succesvol af, dan kan je karakter een sniper rifle kiezen tijdens een multiplayer sessie. Alleen de mensen die een Expert kwalificatie tijdens de basistraining hebben gekregen mogen meedoen aan de sniper school!
Dit was gisteren op Gamers.nl te vinden hier staat echt dat je een Expert Kwalificatie nodig heb om de sniper school binnen te gaan :(.
Daar was ik net achter gekomen, iets meer aan de linker kant van het poppetje schieten en raak is ie.
Maar ik had 34 van de 40 doelen raak, en toch heb ik de sniper badge. Niet dat ik dat erg vind, maar iedereen zegt dat ik er 36 moet hebben 0_o
Dit is een reactie die ik op Gamers.nl tegenkwam hij heeft het hier over het lvl onder expert volgens mij kan hij er dan nog steeds niet in want ik heb tot nu toe de 35 behaald en ik heb die expert nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 13:08
Ik vind het echt een schijt spel, het enige positieve is dat ie gratis te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 19:09 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik vind het echt een schijt spel, het enige positieve is dat ie gratis te downloaden is.
Motiveer je mening FallenAngel, ander skan ik ook zeggen dat jij van alles ben maar ik moet het nog hard kunnen maken dus motiveer het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
In vergelijking met andere spellen, OFP, CS en Ghost Recon is het gewoon waardeloos. Geen ingame browser, 9/10 keer kan je niet op een server komen en de wapens zijn kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

ingame browser komt er binnenkort aan; connecten met servers gaat prima zolang je maar een server kiest die niet vol zit ;)
bovendien lit dat niet aan het spel maar aan de servers; binnenkort kan iedereen via officiele weg z'n eigen server opzetten dus dat zit wel goed.

wapens kan ik niks over zeggen want ik ken die andere spellen de jij opnoemt niet, maar ik vind deze wapens wel geinig hoor :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:11

Damian

Insane Obtrusion

Het spel ziet er gewoon perfect uit, en de gameplaY is ook heerlijk.

Dat zijn de belangrijkste ingredienten van een goed spel
de afwerking is alleen wat minder goed bij dit spel, maar dat is omdat het spel heel snel op 4 july (independence day) gereleased moest worden, daarom ontbreken er nog een aantal dingen in het spel.

Ook is dit pas de recon versie van het spel. Als het goed is zullen er nog wel meer versies komen, en meer levels :)

Al met al gewoon ff geduld hebben, en wachten op de afronding van het spel, tot die tijd gewoon MOUT-en en trainen :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 08:11

Damian

Insane Obtrusion

Krijg je trouwens een melding als je het gehaald hebt of niet ??

of merk je er weinig van ???

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Op donderdag 11 juli 2002 19:49 schreef Raimond het volgende:
ingame browser komt er binnenkort aan; connecten met servers gaat prima zolang je maar een server kiest die niet vol zit ;)
bovendien lit dat niet aan het spel maar aan de servers; binnenkort kan iedereen via officiele weg z'n eigen server opzetten dus dat zit wel goed.

wapens kan ik niks over zeggen want ik ken die andere spellen de jij opnoemt niet, maar ik vind deze wapens wel geinig hoor :)
-Zolang die browser er nog niet is blijft het een kut spel! :)
-Ik kom dus bijna nooit op een server, vol of niet, met Gamespy en ASE geprobeerd.

Er zijn zoveel spellen die que gameplay gewoon veel beter zijn, tis gratis en je mag niet klagen, maar ik vind het gewoon geen goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:24

MartNL

Op donderdag 11 juli 2002 20:36 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

-Ik kom dus bijna nooit op een server, vol of niet, met Gamespy en ASE geprobeerd.
Nou dan ben je een dikke sukkel. :+
Ik kom altijd op servers.
ALs die full is dan doe je toch busy redail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op donderdag 11 juli 2002 20:36 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Er zijn zoveel spellen die que gameplay gewoon veel beter zijn, tis gratis en je mag niet klagen, maar ik vind het gewoon geen goede game.
I know You! Voor de connection failed is er een bepaalde trick. Met open Ip:port ofzo...dan doet hij het altijd...staat ergens wel in dit topic

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Jammer dat het spel al reeds 3 dagen van m'n Hd af is.
Kan er niet om treuren, jammer alleen van die 200 meg dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op donderdag 11 juli 2002 20:03 schreef Damian het volgende:
Krijg je trouwens een melding als je het gehaald hebt of niet ??

of merk je er weinig van ???
nee, je merkt er niks van totdat je weggaat en in je spel weer trainingsmissions gaat bekijken; dan zie je tot je grote vreugde dat de missie na MOUT eindelijk available is :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een level gehaald had, kreeg ik geen melding.
Wel stond ik dan ineens weer in het beginscherm,fun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
  • Laatst online: 12-09 07:15
Op donderdag 11 juli 2002 21:08 schreef FallenAngel666 het volgende:
Jammer dat het spel al reeds 3 dagen van m'n Hd af is.
Kan er niet om treuren, jammer alleen van die 200 meg dataverkeer.
pfffft wat is nou 200 meg???? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iemand met een 1 gig HD is dat toch wel veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen nieuwe update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4MULA
  • Laatst online: 10-12-2023
Hmmmmzz ik had Americas Army op the all seeing eye, maar nu detecteert hij geen servers meer! Hebben meerdere mensen dat?

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opiate
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2012

Opiate

You are a part of me!

Op vrijdag 12 juli 2002 11:08 schreef 4MULA het volgende:
Hmmmmzz ik had Americas Army op the all seeing eye, maar nu detecteert hij geen servers meer! Hebben meerdere mensen dat?
Ik hoorde ergens dat ASE automatisch een update installeert die AA (tijdelijk) niet meer mogelijk maakt

XP 1800+@1610 | 512 MB Corsair & 256MB Mushkin PC2100 | Asus A7V266-E | Gainward Geforce 3 Golden Sample 64MB | 40GB Matrox 7200RPM | Plextor 16/10/40 | Philips 109B10 @ 1600 * 1200 75Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apd
  • Niet online

apd

Bij mij heeft ASE zich gisteren ook geupdated en werkt AA ook niet meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 23:50 schreef _SouLmaN_ het volgende:
Stukje van America's Army Forum:

I see a "Server Full", "Server is already at capacity" or "Assertion Failed" error.
To fix this problem, you'll need to edit the ArmyOps.ini AND Default.ini files in the Army Operations System folder like this:

Double click the My Computer icon on your Windows desktop.
Double click the icon for the hard drive where you installed the game files (Usually C:).
Double click the folder where the game files are installed (usually "Americas Army").
Double click the System folder.
Double click the icon for the file named ArmyOps.ini (or Default.ini).
Find the section of this file labeled Engine.Gameinfo.
Find the entry for MaxPlayers.
Change the value next to MaxPlayers from 16 to 32.
Click on "File".
Click on "Save".
Exit Notepad.
Try loading your game again.

This is not guaranteed to work but in the majority of cases it has and will. Will see what I can do about other issues and resolutions ASAP ;p

Thanks,
Curtis Deptuck
Deze oplossing heeft voor mij prima geholpen.
:D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk verhelpt die patch die morgen op ons ligt te wachten een aantal groten problemen. Er zullen in ieder geval een aantal nieuwe opties toegevoegt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropsla
  • Laatst online: 01-10-2023
Ik heb Radeon 8500 (64mb) met een AMD Athlon Thunderbird 1ghz + Asus A7A266E (voor meer specs zie website), maar na minder dan 3 min loopt de hele computer vast in het tweede trainings level . Ik heb geen idee wat het kan zijn, ik heb zelfs nadat ik dit ontdekt had mijn comp opnieuw geinstalleert (XP PRO) en ook dit had geen effect, ik heb de 6118 driver version waar ik zeer tevreden over ben met andere games. Voor deze reinstall had ik een andere versie, waar die precies het zelfde mee deed.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe dit te verhelpen is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Iemand al ervaringen met de patch??? Ik ben naarstig op zoek maar ik verwachtte em hier als eerst twees :P
[schaammodus]
nog niet uit!! |:(
[/schaammodus]

Wel naadje dat ASE em ff niet support :(
Zit ik op het forum dit en dit te lezen :{
Er moet dus in filters.txt in de map van ASE een AA game worden toegevoegd.
Hoe en wat ben ik nog niet uit.

Dit word echt wel een groots spel!
Tjek de drukte :)

americasarmy.com :
This is a temporary low bandwidth version of our website.
LOL

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op vrijdag 12 juli 2002 17:31 schreef daPet het volgende:
Tjek de drukte :)

americasarmy.com :
[..]

LOL
Dat staat er pas vanaf dag 1 dat het uitkwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 16:51 schreef Evilernie het volgende:
Nederland heeft geen M16...
Of ze nu van Nederland zijn of niet, dat maakt niet uit :) Ik heb het hier op de Oranje Kazerne in Apeldoorn gedaan, tijdens een open dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
heb hem gedownload vanaf nvidia.com

en wat krijg ik als ik de .exe file wil openen?

VIRUS WARNING: W32.funlove.4099

:(

wasdanou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 20:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
heb hem gedownload vanaf nvidia.com

en wat krijg ik als ik de .exe file wil openen?

VIRUS WARNING: W32.funlove.4099

:(

wasdanou?
1
[hk]
een virus :P
[/hk]

maar uh..misschien is je download door iets anders geinfecteerd :?

2
ff wat anders...
als ik momenteel wil connecten naar een mout server, bijv. 66.220.20.210 dan krijg ik een melding a la 'Package Engine version mismatch' oid. Is dat omdat ze de servers aan t updaten zijn ivm met de nieuwe versie?

en kom niet aan met de oplossing dat ik een andere server moet proberen :P, want k heb ze zo onderhand bijna allemaal gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Op vrijdag 12 juli 2002 20:21 schreef DarthRaider het volgende:
2
ff wat anders...
als ik momenteel wil connecten naar een mout server, bijv. 66.220.20.210 dan krijg ik een melding a la 'Package Engine version mismatch' oid. Is dat omdat ze de servers aan t updaten zijn ivm met de nieuwe versie?

en kom niet aan met de oplossing dat ik een andere server moet proberen :P, want k heb ze zo onderhand bijna allemaal gehad :D
Heb ik ook, en dat is aleen bij de officieele homelan servers, dus morgen zal idd de patch komen of in deze nacht :) Want de servers zijn al met de nieuwe versie's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan em niet eens installeren, de windows-installer is rot :'( (en ik heb alvanalles geprobeerd, maar geen suc6) ik denk dat ik em nog maar eens een keer moet downloaden dan na de reinstall :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

nieuwe update patch has been released, but look out for fake-versions..
zijn geinfecteerd met trojans/virii et c. :+

btw; hier doet ie ut nie..zegt dat ie een bestand mist.. ;(

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Laatst online: 08-06 08:22
Op vrijdag 12 juli 2002 21:30 schreef CyberDoX het volgende:
...
btw; hier doet ie ut nie..zegt dat ie een bestand mist.. ;(
Bij mij ook. Wat een k*t installer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm..lekker. de update van nvidia's site doet ut dus ook niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn C: geformatteerd en ik vind het niet de moeite om hem nog eens te downen.
Ik wacht wel op fps's als UT2003 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Op vrijdag 12 juli 2002 22:29 schreef DarthRaider het volgende:
hmmm..lekker. de update van nvidia's site doet ut dus ook niet :D
Bij werkt het prima.
En er staan nog 2 andere sites dan probeer je die toch.
Wat een gezeur zeg. |:(
ALs het mij lukt dan moet het jouw toch ook lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs het mij lukt dan moet het jouw toch ook lukken?
Dat lijkt mij niet echt een garantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Op vrijdag 12 juli 2002 22:42 schreef NmQ.Thijs het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet echt een garantie :P
Nee sommige kunnen niet eens een bestandje vinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zie ik in gamespy geen ene server die ik kan joinen het is gewoon helemaal leeg. Hij telt er wel 61. Gewoon het eerste level dat mountmckinna ofzo???

iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die patch werkt niet, ik krijg de hele tijd verion mismatch terwijl ik het spel wel heb geupdate. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Ik kan de update niet eens installaren :S :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 23:39 schreef jdiezrequejo het volgende:
Ik kan de update niet eens installaren :S :?
DAt probleem had ik ook en dat kwam omdat ik het max aantal spelers in de default.ini had veranderd van 16 naar 32. Ik heb dat dus weer teruggezet naar 16 en toen deed de patch het wel*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 00:05 schreef HiAwAthA21 het volgende:

[..]

DAt probleem had ik ook en dat kwam omdat ik het max aantal spelers in de default.ini had veranderd van 16 naar 32. Ik heb dat dus weer teruggezet naar 16 en toen deed de patch het wel*D
:) dank je. dat fixt ook t probleem van de missing dll file bij t installeren van de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Op zaterdag 13 juli 2002 00:05 schreef HiAwAthA21 het volgende:

[..]

Thanx, dat was hem inderdaad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de oplossing voor All Seeing Eye, want na die automatische update zie ik helemaal geen servers meer voor AA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Laatst online: 19-09 19:20

Wokker

De avond wokkel

Waar kan ikd ie update van daan halen ??
Via game spy downloadne wil niet echt lukken :(
En de officele site is ook al een tijdje down.
Greetz Wokker

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al een fix voor de patch...

"fixes the problem some people had when trying to patch their 1.0 game and got errors of registry keys not found. If you had that problem please install this patch. This patch also replaces the original aao_patch_100to101.exe patch."

http://www.gamers.nl/nieuws/13819

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal er binnekort een nieuwe website online komen voor AA ? Ik heb namelijk zo'n vermoeden omdat ik doorgewezen wordt naar de test pagina van de server als ik naar

http://www.americasarmy.com

ga laten we hopen dat je er meer kan doen dan met die vorige ik wil graag mij profile wel online zien of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Op zaterdag 13 juli 2002 12:20 schreef Sensation16 het volgende:
ga laten we hopen dat je er meer kan doen dan met die vorige ik wil graag mij profile wel online zien of is dat niet mogelijk?
Als je de Faq gelezen had, wist je dat je later (wie weet straks) idd je profiel kan beijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 12:20 schreef Sensation16 het volgende:
Zal er binnekort een nieuwe website online komen voor AA ? Ik heb namelijk zo'n vermoeden omdat ik doorgewezen wordt naar de test pagina van de server als ik naar

http://www.americasarmy.com

de huidige pagina is een low bandwidth pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand met die nieuwe patch MOUT Mckenna al gehaald??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Niet online
Op zaterdag 13 juli 2002 14:40 schreef Dark_Neve het volgende:
heeft iemand met die nieuwe patch MOUT Mckenna al gehaald??
Ja :)

Ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die had ik al gehaald in de oude is hij in de nieuwe dan onmogelijk? Vast niet keep trying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik zit met een erg groot probleem. Niet kwa mijn computer maar met het spel. Dit is de situatie..

Ik heb America Army geuninstalleerd en daarna erweer opgezet om de patch te kunnen installeren want mijn reg bestanden waren weg na format. Nu ging het patchen wel toen kwam i kde game in toen zag ik dat geen missies gehaald waren geen probleem ik 1 spelen finisht ik ga terug zie dat de gene gehaald zijn die ik zelf ervoor gehaald had.

Ik helemaal blij ga ik nu online spelen kom gezellig een homelan server binnen tot mijn verbazing kan ik uit geen 1 mannetje kiezen. Weet iemand WTF er aan de hand is. Ik wil namelijk graag veder en het ziet er naar uit dat ik niet veder kan :(.

Oplossing FAST Please..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, je weet dat het soms wel ff duurt voor je mag/kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q: I get an error or a General Protection Fault when I try to launch the game. What do I do?
A: Most likely you either need to get the latest version of DirectX or the latest drivers for your video card. Also make sure that your video card is supported. Voodoo cards and TNT cards are not supported.
-----
Wie weet staat hier in deze topic al wat hierover, maar het is mij net iets te groot om te zoeken... Ik heb een TNT kaart, is er een mogelijkheid om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn probleem is al opgelost. Ik heb paar keer MOUNT training gedaan omdat ik daar wel in kwam en nu kan ik weer bridge doen.

Nu nog die god damn expert halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 10:01

RedFox

Heb je een OV ofzo?

De hele tijd als ik een missie gehaald heb dan 'verdwijnen' alle gehaalde missies. Als ik dan weer het eerste levels uitspeel dan kan ik wel weer uit alle missies's kiezen, maar het is nogal irri om dat eerste level de hele tijd opnieuw te doen :'(. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

ik heb niet het topic doorgelezen maar Bij mij crasht het spel na een bepaalde tijd, steeds verschillend, hebben meer mensen daar last van ? enige wat ik dan nog kan doen is een harde reset.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:03
Tsja, ik heb een TNT2...probleem dus :(

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die met @Home zo'n slechte ping hebben naar de officiele Homelan servers. Soms zit ik te pingen met 2000. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 18:08 schreef Pum het volgende:
Zijn er nog meer mensen die met @Home zo'n slechte ping hebben naar de officiele Homelan servers. Soms zit ik te pingen met 2000. :?
ik zit meestal rond de 180-200 (chello). maar t komt ook vaak zat voor dat zo'n Homelan server gewoonweg niet bereikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat mout McKenna al meerdere keren gewonnen maar ik heb de training nog steeds niet gehaald, hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04
Op zaterdag 13 juli 2002 17:48 schreef Reefer het volgende:
ik heb niet het topic doorgelezen maar Bij mij crasht het spel na een bepaalde tijd, steeds verschillend, hebben meer mensen daar last van ? enige wat ik dan nog kan doen is een harde reset.
Heb ik ook en geen idee waar het door komt :?

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 19:08
In de FAQ staat wel hoe je infantry training moet doen (online ofzo :?) Maar bij mij lukt het niet. Basic training heb ik gedaan, dan wil ik dus Mckenna Mout Site doen, maar dan doet ie gewoon totaal nix. In console connect ie ook niet ofzo.
Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Op zaterdag 13 juli 2002 22:29 schreef RooT het volgende:
In de FAQ staat wel hoe je infantry training moet doen (online ofzo :?) Maar bij mij lukt het niet. Basic training heb ik gedaan, dan wil ik dus Mckenna Mout Site doen, maar dan doet ie gewoon totaal nix. In console connect ie ook niet ofzo.
Hoe kan dat?
:+
Je moet een server opzoeken die dat level draait.
Met bv gamespy of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Tunnels al gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:56

jdh009

FP ProMod
nee ik niet ben nu bezig hem te uploaden lol maar ik heb hem zo biinen

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 23:20 schreef marx het volgende:
nee...ik heb altijd t idee bij die map dat niemand t objective volgt. Na 7 rondes staat meestal de score nog 0/0 voor beide teams :D

Maar eh..mout mckenna heb ik wel gehaald (eitje overigens :z), maar wanneer/waar mag ik nou s echt schieten ipv taggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Op zaterdag 13 juli 2002 23:20 schreef marx het volgende:
Nee tunnels heb ik nog niet.
En pow rescue ook niet.
Bij mij is het ook altijd 0-0 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Is het mogelijk om de mouse sensitivity te veranderen. Het is veel te snel man

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 23:33 schreef Yilkee het volgende:
Is het mogelijk om de mouse sensitivity te veranderen. Het is veel te snel man
te snel :? de default mousespeed vond ik veels en veels te langzaam. maar eh.. je kan je mousespeed/sens. aanpassen door user.ini te hacken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apd
  • Niet online

apd

Er schijnt een probleem te zijn met tunnels, niemand kan scoren op geen enkele server. Hopelijk werkt het morgen weer. Die autorisatieservers zullen wel down zijn oid.

Wat trouwens ook leuk is is dat we opnieuw moeten kwalificeren voor sniperschool als die uitkomt. Heb ik net eindelijk 37/40 gehaald op de shooting range kan ik het straks nog een keer doen. :( Ach, het is maar een spelletje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Ik wil misschien een server opzetten voor AA (continue), maar ik weet niet of de hardware in mijn servertje voldoende is.

Het is een Celeron 400@450 waar waarschijnlijk 256 ram in komt, misschien iets meer. Ik heb nu linux maar wil 2000 of XP erop gaan draaien.

Ik kan natuurlijk wel zelf gaan uitproberen of het werkt (kan volgende week pas), maar als er hier mensen zijn met ervaringen met een server en wat minder snelle hardware zou graag horen of ik hier tijd in moet gaan steken of het niet hoef te gaan proberen.
Thnx... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 01:52 schreef Vos het volgende:
Ik wil misschien een server opzetten voor AA (continue), maar ik weet niet of de hardware in mijn servertje voldoende is.

Het is een Celeron 400@450 waar waarschijnlijk 256 ram in komt, misschien iets meer. Ik heb nu linux maar wil 2000 of XP erop gaan draaien.

Ik kan natuurlijk wel zelf gaan uitproberen of het werkt (kan volgende week pas), maar als er hier mensen zijn met ervaringen met een server en wat minder snelle hardware zou graag horen of ik hier tijd in moet gaan steken of het niet hoef te gaan proberen.
Thnx... :)
Volgens mij moet het wel lukken . Maar het belanrijkste blijft je internet snelheid. Ik persoonlijk als je hem alleen voor Dedicated AA-server wilt gebruiken win 2000 op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Kan iemand een soldier aanmelden momenteel op de site ? krijg iedere keer de melding dat ie geen verbinding kan maken met de database... :'(

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Hmm, hij zegt nu dat er een auth. moet komen via de mail. Hoelang duurde dat bij jullie ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 10:55 schreef C.44 het volgende:
Hmm, hij zegt nu dat er een auth. moet komen via de mail. Hoelang duurde dat bij jullie ?
voor me hotmailadres ongeveer 1 minuut, voor mn .nl adres ongeveer 2 weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Op zondag 14 juli 2002 10:55 schreef C.44 het volgende:
Bij mij ongeveer 1 minuut en dan met mijn xs4all.nl adres.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.