Toon posts:

Goed toetsenboard voor gamen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren in een boze bui me alt en (back 2 winhooz) knop vernield, die winhoos knop was de bedoeling maar sloopte ook perongelijk de alt toets, dus nu zoek ik een tb die erg goed is voor gamen en waarbij het indrukken van de toetsen liefst amper of geen geluid maken.

Wat wil ik?
* Niet al te veel tb features, 'k heb geen koffie toetsen nodig enzo.
* Zeer goed voor gamen, want dat vind ik flex!.
* Zachte druk toetsen ed..

Wie weet wat voor tb ik het beste kan kopen, heb zelf zo'n 60 euro om te besteden :)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Je zult met een lantaarntje moeten zoeken naar een toetsenbord waarbij het indrukken van de toetsen wel geluid maakt (ik neem aan dat je een keyclick bedoelt) want ze zijn haast allemaal geruisloos. En ook haast allemaal hebben ze maar een geringe toetsdruk nodig. Goed voor gamen, tja maar wat bedoel je daarmee? Al met al zal je niet meer dan 10 euro uit hoeven geven denk ik.

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
goed toetsenbord, tja een logitech, in ieder geval een (merk) toetsenbord, daar kan je geen miskoop aan doen.

geen draadloze trouwens,die lijken wat trager te reageren

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
Microsoft heeft mooie toetsenborden, heb er 2 hiero, echt top! Logitech is ook erg goed, ik vind ze allebij even goed. :)

Alleen neem geen draadloos!

• Novah
dubllepost, damn, kutinternet ;(

Verwijderd

Topicstarter
dus geen draadloze, nah daar dacht ik zelf ook niet aan :) want idd deze blijken wat 'slomer' te zijn, maar verder kijk ik zo ff bij Norrod en Funprice :)

• Novah
ik zou voor microsoft of logitech gaan, beste van het beste :)
en.. lekker om mee te gamen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik laat het wel ff horen, wat ik strax gekocht heb :)

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
ik heb hier een logitech internet toetsenbord, maar ik blijf erover denken een navigator toetsenbord te nemen (ook van logitech) want die heeft wat zachtere toetsen.

succes ermee :)

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 23:20

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Zijn er geen toetsenborden met gel toetsen ofzo, zachter kan niet >:)

Ennuhm, ik zou even naar een beurs toe gaan, dan kun je ze makkelijker even proberen lijkt me :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 18:49

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb een MS keyboard op mijn 2e PC staan, en een draadloos Logitech Navigator keyboard :D :D

Ik heb geen last van vertraging met gamen, doet het net zo goed als een keyboard met een snoertje.

Beide keyboards zijn trouwens prima. Alleen die MS die tikt wat zwaarder. Maar beiden maken amper geluid.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:05
kheb onlangs een nieuwe gekocht bij de kijkshop (de goedkoopste die ik kon vinden). Tis een lenco en was 17 euro. perfect bord, zachte aanslag, geen click (tenzij je staat te hameren) en behalve de Fn toets (waar die voor is weet ik niet) geen koffie toetsen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• ExcaliburDexter
  • Laatst online: 07-06-2025
Op zaterdag 06 juli 2002 08:47 schreef kleefding het volgende:
goed toetsenbord, tja een logitech, in ieder geval een (merk) toetsenbord, daar kan je geen miskoop aan doen.

geen draadloze trouwens,die lijken wat trager te reageren
mmm mijn draadloze desktop pro optical (logitech) werkt perfect geen vertragingen niks, onder UT merk ik geen verschil met een toetsebord en muis met draad (ik speel op 115% gamespeed), alleen de muis was ff wennen, je hoeft namelijk geen draad meer mee te slepen. Als je draadloos koopt moet je gewoon de wat duurdere producten pakken deze zijn (meestal) goed

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Cherry G83 ? Lekker goedkoop, en als ie stuk gaat koop je weer een nieuwe.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Cherry Business-Line, Logitech of Microsoft. Dat zijn de toetsen met de relaxtere aanslagen.

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 14:37
Neem in ieder geval een zonder die irritante windows toetsen onder de del,end,page down . erg leuk als je daar tijdens het spelen op drukt.. not :'(
Gelukkig wip je ze er zo af met een schroevendraaier >:)

Slache!

Verwijderd

ik heb een logitech Navigator geval, en die bevalt me zeer. Haast geen geluid (ik ben ook een type-RAMMER op het tobo :P), en alles gaat heel soepeltjes. Kost rond de 20 euro geloof ik.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Pubbert

random gestoord

Logitech Internet Navigator! erg fijn en erg stil, lekkere aanslag maar alleen heb ik een beetje gekloot met de drivers ;(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 22:30

NielsNL

DigiCow

Is de vertraging bij een draadloos toetsenbo(a)rd echt te merken?

M'n Oma is een site aan het haken.

• ExcaliburDexter
  • Laatst online: 07-06-2025
Op zaterdag 06 juli 2002 13:45 schreef NielsNL het volgende:
Is de vertraging bij een draadloos toetsenbo(a)rd echt te merken?
bij mijn optical wireles desktop pro (logitech) merk ik t niet, met goedkopere (thrust) toetsenbordjes valt t echt tegen..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een logitec internet pro ding ofzo, zonder aanslag geluid enzo, behalve bij de spatie hoor ik een clickje maar verder nixa!... beetje veel poespas mja kan ook wel weer handig zijn :)

en ik heb weer een LINKER - ALT - S

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:36

TdV

Op zaterdag 06 juli 2002 11:08 schreef silentsnow het volgende:
Cherry G83 ? Lekker goedkoop, en als ie stuk gaat koop je weer een nieuwe.
Inderdaad, dit zijn zeer fijne toetsenborden, ik wil alleen nog maar cherry!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Ik heb ook een draadloze Trust gehad. Dat was af en toe best irritant. Niet alleen de vertraging, maar ook de degelijkheid. Het signaal is niet helemaal lekker op ten duur.

Nu heb ik een Microsoft Natural keyboard en zo lekker als nu heb ik nog nooit getyped. Je moet wel met het 10 vinger systeem kunnen typen. Dat kon ik ook wel, maar na jaren op zo'n vierkante plank rammen dan ga je dat je zelf afleren omdat het zo'n verscrikkelijke houding is. Toen typte ik dus met 4 vingers links en 2 rechts. Wel snel hoor. Maar met deze toetsenplank heb ik mezelf weer gedwongen met 10 vingers te typen. Het voelt ook gewoon zwaar relaxed en als je er eenmaal aan gewend bent gaat het als een speer.

En met gamen vind ik 'm ook erg lekker omdat je hand meer in een natuurlijke positie ligt. (we WASD gebruiken en geen pijltjes toetsen, dat gaat echt niet met deze.)

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je moet het zelf gaan testen in de winkel.
Zoals je ziet worst hier vaak Microsoft aangeraden, maar ik vind die toetsenborden een vreselijke aanslag hebben.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:47

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Logitech is ook wel oke.. hebben knappe toetsenborden met winamp besturing en volume voor weinig.

En lichte, stille aanslag.. :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Pagina: 1