Muis kapt ermee na installeren iTouch software

Pagina: 1
Acties:

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:20

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Ik heb een Logitech Cordless Mouseman Optical. Ik heb geen drivers ervoor geinstaleerd.. alleen de winxp standaard drivers. Maar sinds gister heb ik een nieuw toetsenbord gekocht. De Logitech Internet navigator.
Deze deed het ook zonder de logitech software. Maar omdat niet alle knoppen het deden (van die multimedia knoppen) heb ik besloten om ff de driver te installeren. Ik download hem (de 1.83) en installeer hem, reboot nodig, maar na de reboot deed mijm muis het niet meer. Ik heb de batterijen verwisseld en opnieuw geconnect, maar zonder resultaat, als ik hem in en uit de usb poort haal hoor ik wel een geluidje, maar er gebeurt niets.

Zodra ik een andere (usb) muis in een usb poort doe dan hoor ik dezelfde piep en zegt windows dat hij de muis vind. Na enige seconden doet deze andere muis het gewoon. Ik verwijder de iTouch software (voor het toetsenbord) en start opnieuw op, de ander muis inmiddels verwijderd. En nog doet de logitech muis het niet, het toetsenbord doet het wel gewoon.

In een andere pc doet de muis het wel

:?

ps: ben nu mouseware drivers aan het downloaden, kijken of dit verschil brengt.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:20

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
met de mouseware doet de muis het wel.. vind ik een beetje raar omdat hij het eerst ook zonder deed, maar nu kan ik dus niet scrollen, en hier zou een gamefix voor zijn :? heeft iemand daar een link naar?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
Die logitech software zuigt..

quake3
half-life
RTCW
enz..

allemaal spellen waarbij de software niet werkte, of ik kon geen wapens wisellen met de draai knop of ik kon maar twee muis knoppen instellen enz..

Gewoon uninstalle je kunt er ook zonder ;)

Verwijderd

Eerst ff in muisinstellingen (gewoon tog ff die mouseware laten draaien) 'only use microsoft office compatible mouse' aanvinken. Op de meeste pc's kun je nu gewoon in games als quake 3 de scroll-knop gebruiken. (ennuh excaliburdexter logisch dat ie als ie in quake 3 niet draait ook niet in RTCW niet draait: ze maken gebruik van dezelfde engine). Doet ie ut nog niet: voor je een game gaat draaien waarbij je de scroll-knop nodig hep ff ctrl+alt+del en dan em_exec taak beeindigen. Dan doet je scroll-knop altijd in games. Het is algemeen bekend dat Logitech zuigende software maakt (slechte compatibility met games), maja dr zitten ook handige dingen bij als het scrollen in windows zonder op ut des betreffende window te klikken. Suc6