Zijn er nu wat mensen online die yuri willen spelen?
Verwijderd
Mijn neef caveman85 heeft hem ook orgineel bel ik die wel eens ff. Als die zijn serial nummer nog ergens kan vindenOp vrijdag 12 juli 2002 22:40 schreef Flappel het volgende:
[..]
dan ben je wel genaaid ja
[..]
ja
als er meerdere komen ( meer dan 2 dus ) lukt dat gewoon niet en als er teveel komen onder die serial wordt die geblokeert
dat was dus bij jou gebeurt ?
Verwijderd
euhmOp vrijdag 12 juli 2002 22:44 schreef Zero00 het volgende:
Zijn er nu wat mensen online die yuri willen spelen?
nu heb ik geen zin ( eerst instaleren enz )
maar neem me maar ff in de lijst met icq/msn ofzo, een potje ra2 of yuri's wil ik meestal nog wel aan mee doen
Ik heb zin om te spelen mis kunnen we zondag wat afspreken? Ik heb trouwens het probleem dat ik met yuri's revenge geen ranking games kan spelen. Ook bij het overzichtje van icons zie ik niet icon staan wat aangeeft (zoals bij ra2 de trophy) wat een ranking game is, kan iemand mij helpen.
Help me ik wil yuri ranking games spelen!! HELP!!
20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Verwijderd
ranking games waren toch, gewoon quick matches?Op zaterdag 13 juli 2002 02:02 schreef kooi het volgende:
Ik heb zin om te spelen mis kunnen we zondag wat afspreken? Ik heb trouwens het probleem dat ik met yuri's revenge geen ranking games kan spelen. Ook bij het overzichtje van icons zie ik niet icon staan wat aangeeft (zoals bij ra2 de trophy) wat een ranking game is, kan iemand mij helpen.
Bij Red Alert 2 is een ranking game een custimize battle? Kan je me uitleggen hoe dit dan bij yuri's revenge in elkaar zit? Want ik heb zo'n quick mathc gespeeld maar kreeg na afloop geen ranking!
Verwijderd
nog wakker?Op zaterdag 13 juli 2002 03:09 schreef kooi het volgende:
Bij Red Alert 2 is een ranking game een custimize battle? Kan je me uitleggen hoe dit dan bij yuri's revenge in elkaar zit? Want ik heb zo'n quick mathc gespeeld maar kreeg na afloop geen ranking!
Verwijderd
krijg je ook niet meteenOp zaterdag 13 juli 2002 03:09 schreef kooi het volgende:
om het half uur/uur ofzo krijg je dat pas
Verwijderd
Jup in yuri is ranking een quick match. Je ziet wel gelijk bij je stats dat je hebt gewonnen of verloren bij mij.. maar de rank komt pas na een half uur tot een paar uur later. Lekkere van yuri vind ik dat je een start positie kan kiezen... maarre andere die nog willen spelen? Maybe tonight 19.00? Plaats ff je nickname hier... mijn nick: McCool00 <-- dat zijn nullen de laatste 2
Verwijderd
Zijn er nog mensen die hier zo yuri willen spelen? Kom dan op westwood rond 19.45. Post je nick hier ff, is wel zo handig
<ik wil wel spelken maar ik heb heb perongeluk er af gegooit en ik heb hem keurig gedownload maar vergeten te branden wie weet er een aderesje waar ik hem weer kan downloaden dan ben ik back in bisnis>
edit: you got mail.
edit: you got mail.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Ik ben vanavond om 21.30u op westwood nickname is kooi1983. Ik wil iedereen bij deze uitdagen. Ik vind het trouwens vreemd dat je met yuri enkeld quick match kan doen want dan kun je nooit zelf je team kiezen???!!! VREEMD
oeps verkeerde forem
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR