Op zondag 07 juli 2002 13:21 schreef charrel het volgende:
[..]
lol, klap in me gezicht??
hehehe, kijk is goed om je heen, iedereen speelt met mapreveal, alleen de een verbergt het beter dan de ander

Ze kunnen naar mijn mening beter het mapreveal voor iedereen beschikbaar maken en dan de wash-gamers die hun verbinding dichtgooien, de reconners enz aanpakken! Die verzieken heet pas goed, omdat ze jou als het ware punten ontnemen. Tevens word het zowiezo tijd voor een nieuwe patch omdat steeds meet mensen het trucje door krijgen om hun eigen technologie te stelen met de allies

GADVERDAMME,
hier word ik dus echt gewoon misselijk van,
mensen die cheaten "goedpraten" met van, ja,
iedereen gebruikt het toch..
enige proggie wat ik gebruik is dat ik de rank kan zien van iemand waar ik tegen speel. Cheaten is in mijn opzicht alleen goed in Single player, Ik speelde ontzettend vaak Yuri, kickte goed ass ZONDER MAP REVEAL. ALs je wilt, kom maar even yurien met je "Map Reveal" Kijken wie er dan wint. Met of Zonder Map Reveal.
Dus jij ontneemt niemand zijn punten?
Wil jou wel eens op een Lan zien spelen,
met een Ra2 toernooi, kijken hoe je dan speelt Zonder je Map hacks ed. Cheats is alles wat jou een voordeel geeft tegenover de ander.
Ra2 Draait het om recon, je moet scouten, en weten wat de ander doet. Daar ligt skill van een speler, niet in het gebruiken van "map reveal".
Pfah, Das mijn steentje tegen de "Cheat" community.
Btw, WiebbeXL als je wilt spelen.
Btw2, Go olaf

Ik maak graag gebruik van je Cheat reporting utilty, en je Irc utilty.!
Oh noes.. No more TreinTijden :(