Welke mobo/cpu/mem config is het snelst? geen Pentium en geld speelt geen rol
Welk merk mem.... kingston? ben van plan een GF4 4600 op te prikken of mischien is het beter te wachten op de nwe ATI reeks?
Voor mobo's (Ik neem dan aan Socket A voor AMD's) zijn er zat reviews. Neem een KT333 of wacht even op de KT400.
Voor CPU's: Hoe hoger de mhz'jes hoe sneller
Voor geheugen, neem iig. PC333. Het merk maakt niet uit. Samsung chips zijn erg goed en veel goedkoper dan Kingston. Kunnen zeer hoog overgeclocked worden.
Tja, ben een GeForce fan, dus Ti4600. Voor het merk zijn er zat reviews.
Voor CPU's: Hoe hoger de mhz'jes hoe sneller
Voor geheugen, neem iig. PC333. Het merk maakt niet uit. Samsung chips zijn erg goed en veel goedkoper dan Kingston. Kunnen zeer hoog overgeclocked worden.
Tja, ben een GeForce fan, dus Ti4600. Voor het merk zijn er zat reviews.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Welkom op GoT 
Voor je vrolijk verder gaat posten doe je er goed aan eerst eventjes de FAQ te lezen. Dit soort veelgestelde vragen zijn ook te vinden middels de Search. Menig tweaker stelt het op prijs als ze zien dat je wat moeite hebt gedaan alvorens een topic te starten.
Antwoord op je vraag:
Een mobo met VIA KT333 chipset & AMD Athlon XP 2100+ met Samsung, Infineon of Kingston geheugen (PC2700, CL2.5).
Voor je vrolijk verder gaat posten doe je er goed aan eerst eventjes de FAQ te lezen. Dit soort veelgestelde vragen zijn ook te vinden middels de Search. Menig tweaker stelt het op prijs als ze zien dat je wat moeite hebt gedaan alvorens een topic te starten.
Antwoord op je vraag:
Een mobo met VIA KT333 chipset & AMD Athlon XP 2100+ met Samsung, Infineon of Kingston geheugen (PC2700, CL2.5).
Hmm..
a) Dit kun je met een beetje zoekwerk ook zelf uitvinden --> reviews lezen
b) Geen Pentium? Dan blijft volgens mij alleen AMD over, tenzij je hebt over architectuurspecifieke applicaties (Sun, Alpha)
c) Wat het snelst is? Dat hangt helemaal van je wensen en eisen af. Met andere woorden: waar gebruik je de computer voor? Voor Office-applicaties heb je echt niet het snelste van het snelste nodig
Kortom: specifieke wensen en eisen zouden handig zijn, maar ik blijf erbij dat dit heel erg afhankelijk is van jezelf. Ik zou zeggen: zoek en lees reviews van verschillende proc/mem/mobo combinaties en bepaal je keuze.
/edit:
a) Dit kun je met een beetje zoekwerk ook zelf uitvinden --> reviews lezen
b) Geen Pentium? Dan blijft volgens mij alleen AMD over, tenzij je hebt over architectuurspecifieke applicaties (Sun, Alpha)
c) Wat het snelst is? Dat hangt helemaal van je wensen en eisen af. Met andere woorden: waar gebruik je de computer voor? Voor Office-applicaties heb je echt niet het snelste van het snelste nodig
Kortom: specifieke wensen en eisen zouden handig zijn, maar ik blijf erbij dat dit heel erg afhankelijk is van jezelf. Ik zou zeggen: zoek en lees reviews van verschillende proc/mem/mobo combinaties en bepaal je keuze.
/edit:
Verder sluit ik me hierbij aanOp vrijdag 05 juli 2002 00:35 schreef CiPHER het volgende:
Welkom op GoT
[..]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Wel, hét antwoord is al gegeven
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()