Jammer dat je zelf geteld word als je post

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56570

Topicstarter
Jammer dat als je een new topic post en in de topic weer iets schrijft je geteld word. Dus je kan zorgen dat je hoog blijft door steeds om de zoveel minuiten iets erbij te scrijven. Is het niet slim dat je zelf niet geteld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:08

Arno

PF5A

:?

* Arno snapt niet

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
o, ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 01:30
tis volgens mij ook zo dat je niet oneindig vaak je eigen post mag editten (3x toch het maximum?)

mods: corrigeer me als ik er naast zit...

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 18:11
Kan dat? hmmm
Toch vreemd dat zoiets als "post" gezien word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nu post ik een reactie op de forum. Die staat er bij aantal keer geschreven 2 terwel ik eigenlijk niet mee geteld moet worden. Want terwel ik nu dit schrijf hebben alweer 10 andere een bericht gepost en kom ik were boven aan met mijn eigen bericht. Dus zo kan je vals gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is zeker vreemd dat je iegen post mee geteld word. En je kan zo vaak posten als je wilt dacht ik. Soms zie ik wel gene die 10 x reageren. Die gebruiken het forum asl een soort msn. En dat is eigenlijk misbruik maken van het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik snap wat hij bedoelt. :)

Als je in een topic post dan kick je deze.
Als je in jouw eigen topic post dan kick je deze ook.

Wat Schret bedoeld is of het mogelijk is om dit weg te halen.
Dus wel posten maar niet kicken. :)

Mijn mening:

Dat zou geen zin hebben.
Soms is het nodig om een topic te kicken en in het geval dat dit is uitgeschakeld zou dit niet kunnen.
Dat is niet handig lijkt mij. :)

Edit:

Topik, uitgeschaled. :? |:(
Anyway, typo's weggehaald. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Om te voorkomen dat je zelf 2x achter elkaar post, kun je dit knopje gebruiken: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif. Zodra je teveel losse reacties achter elkaar plaatst word je er vanzelf op gewezen door je medeGoTters ;).
Je doelt waarschijnlijk zelf op je reacties in dit topic: [topic=542500]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat klopt was aan het proberen of dat kon. Vandaar richte ik ook deze topic op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 19:25
Op donderdag 04 juli 2002 20:49 schreef bazs2000 het volgende:
Ik snap wat hij bedoelt. :)

Als je in een topic post dan kick je deze.
Als je in jouw eigen topic post dan kick je deze ook.

Wat Schret bedoeld is of het mogelijk is om dit weg te halen.
Dus wel posten maar niet kicken. :)

Mijn mening:

Dat zou geen zin hebben.
Soms is het nodig om een topik te kicken en in het geval dat dit is uitgeschaled zou dit niet kunnen.
Dat is niet handig lijkt mij. :)
jeb, das idd kicken

en als je post als reactie op een ander, dmv een nuttige post/informatieverschaffing,
wordt dit niet gezien als kick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Ik zou niet weten waarom dit nuttig zou zijn. :)

Dan verdwijnt het hele overzicht, en je weet niet meer in één oogopslag wat de nieuwste posts zijn.

Bovendien kan je kicken beter bij de oorzaak (gedrag van een user) aanpakken, in plaats van bij het gevolg (topic staat weer bovenaan).

Nog even een tip voor de topicstarter: Gebruik eens een spellingcontrole of iets dergelijks, en lees je posts eens door voordat je post. Ik weet niet of je dyslectisch bent, of hoe oud je bent en dergelijke, maar je maakt nogal onduidelijke posts. Probeer hier eens op te letten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 21:08 schreef BreadFan het volgende:
Ik zou niet weten waarom dit nuttig zou zijn. :)

Dan verdwijnt het hele overzicht, en je weet niet meer in één oogopslag wat de nieuwste posts zijn.

Bovendien kan je kicken beter bij de oorzaak (gedrag van een user) aanpakken, in plaats van bij het gevolg (topic staat weer bovenaan).

Nog even een tip voor de topicstarter: Gebruik eens een spellingcontrole of iets dergelijks, en lees je posts eens door voordat je post. Ik weet niet of je dyslectisch bent, of hoe oud je bent en dergelijke, maar je maakt nogal onduidelijke posts. Probeer hier eens op te letten. :)
Ik heb het eerste dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan moet je eens aan Floris vragen of hij het wil editten steeds als jij iets post >:) Doet ie met liefde :P

edit:
[topic=462229/1/25]

daar slaat het dus op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 17:49

Floor-is

5.2

Op donderdag 04 juli 2002 23:03 schreef Plague het volgende:
Dan moet je eens aan Floris vragen of hij het wil editten steeds als jij iets post >:) Doet ie met liefde :P

edit:
[topic=462229/1/25]

daar slaat het dus op ;)
Pfft ik heb wel iets beters te doen hoor.

Als je echt zwaar dislectisch bent, kan je altijd nog in Word tikken en de taalcorrectie (of hoe heet dat ding dat ik altijd standaard uitzet?) er overheen gooien.

[Edit] BTW: na 4 keer de eerste post te lezen snap ik het nog niet.
Zelfs als ik Basz2000's post lees snap ik het niet eik.

Daarna gaf ik het op :o

Misschien iemand die het wel een beetje duidelijk kan neerzetten?

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Hmm wacht, misschien bedoelt hij dat de thread zelf in de topiclist weer omhoog schuift?

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
kort maar krachtig:

Als je in je eigen topic iets post (wat je net met de search of google gevonden hebt ofzo) word je topic "gekicked". Dat vind de topic-starter niet eerlijk :? Kan dat ook uit?

Dat zegt ie volgens mij ongeveer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26829

Op vrijdag 05 juli 2002 00:18 schreef Floris het volgende:
Hmm wacht, misschien bedoelt hij dat de thread zelf in de topiclist weer omhoog schuift?
Ik denk ook dat hij dat bedoelt :)

Maar dat lijkt me niet handig want dan kan je niet kicken :) Of dan zie je niet of iemand al weer er op gereplied heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Dave: ik denk dat hij bedoelt dat als de topicstarter reageerd, de thread niet weer omhoog gaat. Dus wel bij andere reacties :)

Maarja zeker weten doe ik het niet en ik zou ook niet weten hoe dat moet. Daarbij is er nog een probleem: als er een vraag wordt gesteld aan de topicstarter en deze geeft antwoord gaat de thread dus niet omhoog, zodat de anderen ook niet zien dat er een antwoord/post bij is gekomen...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26829

Op vrijdag 05 juli 2002 00:27 schreef Floris het volgende:
Dave: ik denk dat hij bedoelt dat als de topicstarter reageerd, de thread niet weer omhoog gaat. Dus wel bij andere reacties :)

Maarja zeker weten doe ik het niet en ik zou ook niet weten hoe dat moet. Daarbij is er nog een probleem: als er een vraag wordt gesteld aan de topicstarter en deze geeft antwoord gaat de thread dus niet omhoog, zodat de anderen ook niet zien dat er een antwoord/post bij is gekomen...
Floris: Ja dat zeg ik toch maar dan met minder woorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 00:27 schreef Floris het volgende:

..... Gamma! :Y) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39077

Afbeeldingslocatie: http://www.thetopthemes.com/previews2/LO_astrix.jpg
ik snap der geen snars van :? :D
das in het huis waar je gek wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 14:00

dread

Sluwe vlaming

Ik snap de topicstarter maar al te goed , niet doen of je neus bloed jongens. Het gaat hier om het fenomeen kicken te vermijden. Iedereen is er zo snel bij om dat te veroordelen en dan snappen jullie deze vraag niet?
Op donderdag 04 juli 2002 20:45 schreef zwelgje het volgende:
tis volgens mij ook zo dat je niet oneindig vaak je eigen post mag editten (3x toch het maximum?)

mods: corrigeer me als ik er naast zit...
foei foei
dat je dat na 4000 posts nog niet weet.
Ik ben dat verondersteld al te weten na 150 posts.
zie onderaan deze topic
nee dit is echt basis info.
Je kan je bericht tot 24 uur na plaatsing editen.
PS: blackd heeft hierna netjes sorry gezegd. As i said before: gelijk krijgen is cool maar je ongelijk kunnen toegeven is respect!

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:30

Bosmonster

*zucht*

Het "schoppen" van post kan een hele nuttige business zijn :) Als je het maar niet te vaak doet.. En een reactie, tja ook al istie van je zelf dan is het mogelijk wel interessant voor anderen en komt je topic weer bovenaan de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 14:00

dread

Sluwe vlaming

sorry bosmonster, niets van dat alles.

Lees de fag:
kicken doe je pas na 24 uur niet eerder.
en een reaktie op jezelf binnen 24 uur ( dus editbaar) is een verkapte kick en kan zorgen voor een slotje.

please be consistent.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 14:58 schreef dread het volgende:
sorry bosmonster, niets van dat alles.

Lees de fag:
kicken doe je pas na 24 uur niet eerder.
en een reaktie op jezelf binnen 24 uur ( dus editbaar) is een verkapte kick en kan zorgen voor een slotje.

please be consistent.
Als je nuttige nieuwe info hebt (dus vorderingen in een probleem hebt gemaakt) mag je dat best eerder neerzetten hoor. :)

Als je de FAQ leest, staat er dit:
Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
Als je een beetje tussen de regels doorleest, zie je dat het hier over nutteloos kicken gaat, om je topic maar weer bovenaan te krijgen.

Maar als je iets constructiefs aan je topic toe te voegen hebt, mag je best een nieuwe post neerzetten hoor, zo erg is dat niet. :)
Pagina: 1