[SA] topic gesloten na vermeende kick.

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 12:29

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Misschien een beetje cru als topictitel maar ik word er ook een beetje moe van soms.
edit:
de topictitel is ironisch bedoelt natuurlijk

Mijn topic is gesloten en volledig onterecht durf ik bij deze wel te stellen.

Het gaat over deze topic

En dit krijg ik als reaktie voordat de topic gesloten is.

-------------------------------------------
Ga jij de FAQ nog maar een keer doorlezen
Je plaatst 4 reply's achter elkaar waarvan twee maal een verkapte kick. Kicken doen we pas na 24 uur...

Je topic gaat nu dicht en als je wilt dat deze weer open gaat kun je me over 24 uur mailen. Dan zal ik hem weer open gooien. Ik adviseer je met klem om geen nieuw topic aan te maken over dit probleem omdat deze dicht zit.
--------------------------------------------------------

Ten eerste:
Ik heb de faq al meerdere malen doorgelezen.

Ten tweede: Ik heb inderdaad 4 reply's achter elkaar? met welgeteld een Kick, deze is duidelijk te herkennen aan het woord 'kick' in de reply.

Hoe zit het dan met de andere reply's.

de eerste van de vier reply's:

"hmm, tja die optie zit er voorlopig niet in vrees ik.
Ik las trouwens op het techforum van novell dat er ook veel users waren met dezelfde problemen bij GW 6.

weird bij sommigen doet ie het en bij andere niet.
moet een klein iets zijn called a *trick*

Who is the trickmaster here? "

Deze is geplaatst toen mijn topic nog in NT zat (dus net nadat deze door Koffie gemoved is) Deze reply is geplaatst om 13.37. Als je kijkt naar Koffie zijn reply: ook geplaatst om 13.37. Ik was dus net een seconde later met plaatsen.
De tweede van de 4 reply's is geplaatst als een reaktie op Koffie.

Door dread - donderdag 27 juni 2002 13:59

--------------------------------------------------------------------------------
Is er iemand die de foutmelding herkent en wel een oplossing gevonden heeft? Andere opties zijn er niet aangezien we geen GW6 client hebben. en blijkbaar niet kunnen dl bij novell.
Kijk bij sommigen werkt het dus moet het hier ook werken.
Enig idee iemand?

Ps koffie; I know that too, maar bij NT zitten meer novell freaks dan in SA, just a guess. En de bedoeling van een forum is toch dat je probleem bij de juiste mensen terecht komt.

Ps: This topic is going for the title: most frequent forumchanger of the Day.
----------------------------------------------------------

Ik had deze topic namelijk graag in NT gehad omdat daar meer mensen op de hoogte zijn van netwerkproblemen, ok dit is software maar toch.
Predator bleek het met me eens te zijn aangezien wist waaover het ging en me het advies gaf een nieuw topic te openen in NT.
Toen Koffie dat terug veranderde naar Sa was ik teleurgesteld omdat ik verwachte dat er niet genoeg experts in Sa zouden zitten om me bij dit probleem te helpen. Dat maakte ik hem dus in deze reply duidelijk. (achteraf kreeg ik gelijk als je kijkt naar de reply's die er in SA kwamen op mijn probleem, groupwise is wel software maar ALLEEN gebruikt in een netwerkomgeving.)

Dit is de reden dat er van mezelf 2 reply's achter elkaar staan. Dit zijn geen kickt maar een reaktie op een user, Kijk nog eens goed naar de reaktie tijd.
Nu heb ik de FAQ gelezen en weet dat je niet kickt binnen 24 uur dus heb ik netjes een dag gewacht om terug aandacht te vragen voor mijn topic.

Door dread - vrijdag 28 juni 2002 09:04

--------------------------------------------------------------------------------
*Kick*
another day new users, hopelijk weet iemand de verlossende oplossing.
--------------------------------------

Zelf ben ik ook nog verder gaan zoeken naar een oplossing, ik ben niet lui en verwacht niet dat GoTters met de oplossing komen aandragen.
Verder gezocht op Novell.com, ook in hun forums. (slecht forum trouwens, kunnen ze van GoT nog wat leren. ;) )

En vindt wat meer informatie, die informatie roept natuurlijk ook weer nieuwe vragen op. Deze post ik dan ook terug in mijn topic om duidelijk te maken dat ik zelf ook zoek ( wat gewaardeerd wordt op GoT) en ook om nieuwe antwoorden te kijgen aangezien de openingstopic een beetje outdated begint te worden aangezien we steeds dichter bij de oplossing komen.
Dit is mijn vierde reply:

Door dread - vrijdag 28 juni 2002 09:43
-------------------------------------
Ik heb effe door zitten zoeken en nog even dat documentvan de novell site doorgespit. Ik zie dat ze hier praten over Groupwise 5.5.5 (May 30, 2001 build) en Windows XP RC2 (build 2526).
Nu heb ik gezien dat onze groupwise de versie 5.5.4 is (11-05-00). een verouderde versie dus.
twee vragen:

1. Waar kan ik een update van grouwise dl. Op de site kan ik het niet vinden, zoveel verschillende versies maar geen 5.5.5. Is dat een betalende update dan? Kan me bijna niet voorstellen.

2. Aangezien ik nog niet vertrouwd ben met win xp. waar kan ik de build vinden van onze win xp? Staat niet bij systeemeisen -> algemeen.
-------------------------------------------------------

Sorry hoor maar met alle beste wil van de wereld kan ik dit toch niet als een verkapte kick beschouwen aangezien ik met een deel van de oplossing kom aandraven en nieuwe vragen.

Het topic loopt niet al te best maar ja het is ook geen simpel topic en naar mijn mening zit het in het verkeerde forum.
En ja hoor daar komt een mod aan die mijn topic blijkbaar oppervlakkig doorgelezen heeft en 4 reply's naast elkaar ziet staan, reaktie: topic closed. en met een kinderlijke aanmaning:

"Ga jij de FAQ nog maar een keer doorlezen"

"Je plaatst 4 reply's achter elkaar waarvan twee maal een verkapte kick. Kicken doen we pas na 24 uur..."

Hopelijk is in deze reaktie duidelijk geworden dat er geen grond is voor zo'n aanmaning. Als er twee maal een verkapte kick is en een maal een duidelijke kick dan heb ik dus drie kicks. Dit is echt je reinste onzin. Lees aub de topic door voor je een reaktie geeft, en al helemaal voor je hem afsluit.

Je topic gaat nu dicht en als je wilt dat deze weer open gaat kun je me over 24 uur mailen. Dan zal ik hem weer open gooien. Ik adviseer je met klem om geen nieuw topic aan te maken over dit probleem omdat deze dicht zit.

Kijk van zó een toon wordt ik dus echt niet goed. Ik gedraag me netjes, hou me aan alle regels. Probeer zoveel mogelijk aanvullende informatie te geven, zoek ook zelf aktief mee naar het probleem en dan wordt dit zo afgestraft.
Dus als ik netjes sorry zeg, voor niets, en Merely mail dan mag ik blij zijn dat mijn topic weer open gaat.
"Ik adviseer je ..." dit klinkt zelf als; als je dat doet worden er verdere maatregelen genomen.
Ik stel bij mezelf de vraag waaraan ik zo een waarschuwing verdiend heb.

Kijk modjes, Jullie hebben veel macht maar daarmee komt er ook verantwoordelijkheid. Als jullie een topic afsluiten moet dat ook terecht zijn. En naar mijn gevoel was dit bij deze topic ZEKER niet het geval.

Het kan natuurlijk ook een vergissing zijn, vergissen is tenslotte menselijk, maar mag jullie reaktie dan wat duidelijk over het waarom van het afsluiten en liefst op een wat volwassener toon. Dan voel ik me niet zo onterecht behandelt maar alleen verkeerd begrepen.

Nu mag mijn topic bij deze dan weer geopend? Mooi zou zijn in NT, maar als de regels SA zeggen dan moet dat maar. Regels zijn er om chaos te voorkomen nietwaar.

edit:
tja ik edit want ik kan geen reply's geven hier. Ok de topictitel is misschien wat overdreven, maar het is toch duidelijk dat deze ironisch bedoelt is en een uiting van mijn machteloosheid. De topic mag dan langdradig zijn maar nodig om mijn zijde van het verhaal te kunnen geven aangezien ik niet kan replyen op reply's ;)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:51
Krijgen mod's punten als ze topics afsluiten?
Nee, maar het kerstpakket wordt wel groter als ze boven het gemiddelde liggen

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 20:10

Floor-is

5.2

Vrij langdradig verhaal zo niet? :P

Maar je hebt je best er op gedaan zo te zien, dus ik wacht gewoon af tot de mod in kwestie langskomt :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:27

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

een vervolgpost na een eigen post plaatsen _is_ een kick, ook als je zelf dat er niet expliciet bijmeld;
heb je aanvullende info, kun je altijd je eerdere eigen reactie editten.

waarom nou zo'n domme troll-titel, je lijkt best wel recht op een kleine klacht te hebben, als je overlegd hebt met een moderator, maar iets juist brengen is een gave

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 16:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

<font size=1>topictitel:
Krijgen mod's punten als ze topics afsluiten?</font>
Door de topictitel heb ik zin om ook dit topic dicht te doen. Omdat er een keer misschien een topic van jou (in jouw ogen) onterecht dichtgegaan is, betekent het niet dat we hier als triggerhappy lui rondlopen. Ja, we zijn streng en ja we modereren strak en ja er zijn best wat regels, maar die zijn er niet voor niets. Ik heb je topictitel maar in wat constructiefs veranderd. Laat dat trollende gebeuren de volgende keer alsjeblieft, want het helpt je ECHT niet om je probleem sneller op te laten lossen, en lijkt NOGAL op stemmingmakerij (ff lekker met z'n allen tegen het beleid aanschoppen dat zo kut is :Z).

<font size=1>ontopic:</font><hr>Zoals ik je post zie heb je iig je best zelf wel gedaan en is een slotje misschien een wat zware 'straf', ik doe dat meestal pas als er EN een openingspost van een halve regel, een topictitel zoals deze was (of een van één woord) en 3 kicks op een rij.... Dat wordt namelijk door users als vervelend ervaren. Dat jij dit in dit geval niet zo bedoeld had, maar meer als extra informatie, kon merely niet 'ruiken'. Er zijn zat users die extra posts onder hun opening blijven plakken om hem maar hoog in de topiclist te houden...

We wachten een WOSmod af (die nu dit topic wat specifieker zien).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op dinsdag 02 juli 2002 11:19 schreef dread het volgende:
edit:
tja ik edit want ik kan geen reply's geven hier. Ok de topictitel is misschien wat overdreven, maar het is toch duidelijk dat deze ironisch bedoelt is en een uiting van mijn machteloosheid. De topic mag dan langdradig zijn maar nodig om mijn zijde van het verhaal te kunnen geven aangezien ik niet kan replyen op reply's ;)
:? Probeer het gewoon eens, je kunt alleen in [forum=26] niet replyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
ok een poging tot replyen
ik had al eens geprobeerd, zonder succes daarmee dat ik gewoon edit gebruikte, daarmee eens een tweede poging.

Ok dat werkt dus en ik heb mijn reply geedit,

Ok die topictitel was gewoon een ironisch grapje, Het is zeer zeker niet mijn bedoeling tot stemmingmakerij. Dat stadium ben ik hopelijk ontgroeit. Hopelijk mag uit mijn topic blijken dat ik juist probeer uit te leggen waarom ik niet akkoord ga met een slotje en dat op een volwaaen manier met voorbeelden met het hoe en waarom.

Asl mijn titel aanstootgevend was bedank ik de mod die hem veranderde. Maar de titel doet niets terzake natuurlijk aan het hele verhaal. Als ik geweten had dat de titel zo een ophef zou veroorzaken had ik hem niet geplaatst natuurlijk, want je kan je wel voorstellen dat ik niet wil dat de discussie over een titel de aandacht weghaalt van de reden waarom ik dit topic geopend heb. Namelijk dat dit slotje onterecht was.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37615

van mij mag hij wel weer open hoor, zooooooo'n lang verhaal :Y)

maar ff serieus :P: hmmja, je hebt volgens mij wel gelijk, gewoon een beetje verkeerde interpretatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 11:28 schreef Floris het volgende:
Vrij langdradig verhaal zo niet? :P

Maar je hebt je best er op gedaan zo te zien, dus ik wacht gewoon af tot de mod in kwestie langskomt :)
Still waiting

Ik heb m'n best gedaan om uit te leggen waarom ik het zeker niet eens was met het slotje en verwacht daar dan ook enig antwoord op. Ik heb het zijn tijd gegeven maar als hij verder wegzakt geef ik hem maar een

* KICK *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 09:58 schreef dread het volgende:

[..]

Still waiting

Ik heb m'n best gedaan om uit te leggen waarom ik het zeker niet eens was met het slotje en verwacht daar dan ook enig antwoord op. Ik heb het zijn tijd gegeven maar als hij verder wegzakt geef ik hem maar een

* KICK *
Heb je uberhaupt Merely al gemaild :? (dat stond immers in de sluitmessage)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Nee dat heb ik nog niet gedaan,

Ik veronderstel dat mods hier af en toe eens langskomen om te kijken of er topics zijn aangaande hun forum.

Dankzij JvS is het nu duidelijk dat mijn topic over het Software Algemeen forum gaat.
offtopic:
Thx JvS, sorry voor mijn topictitel, verwijt aan jouw kant was geregvaardigd, had het van die kant (stemmingmakerij) nog niet bekeken. Je kan mijn stijl in LA niet elke keer waarderen, toch. ( i never forget those who stand up for me)

Ik ben echt zwaar pissed op merely en ga zeker niet smeken om mijn topic te mogen openen.
zoals ik in mijn openingstopic aangaf is de sluiting van mijn topic zwaar onterecht
Maar ik zal hem misschien een e-mail sturen met een verwijzing naar dit topic.
Verder is het probleem dat ik in dit topic aankaartte opgelost en als het topic heropent wordt, schrijf ik de oplossing neer, indien hij gesloten blijft jammer dan. maar hierbij wordt voorbij gegaan aan het doel van het GoT Forum. nl ELKAAR HELPEN!!

Het gaat mij niet meer om sluiting of opening maar om het feit dat de sluiting echt belachelijk is.
Er is welgeteld een keer dat ik een post direct en zonder reden (had ik kunnen doen door te editten) op een vorige post van mij laat volgen.
En we praten hier toch over een redelijk ingewikkeld probleem aan de reakties te zien en mijn openingspost was vol informatie en gegevens, dat afsluiten voor zo een onzinnige reden getuigd niet van respect.

Ik heb m'n best gedaan om mijn probleem zo goed mogelijk uit te leggen in mijn beginpost maar als daar niets mee gedaan wordt weet ik wel hoeveel jullie om mijn mening geven. namelijk niets.
Of is Lieve Adjes er alleen voor dit soort topics
Niet dat ik daar iets op tegen heb, appreciatie voor wat je doet is leuk en geeft je weer doorzettingskracht maar dat geldt ook voor de users die dit forum gebruiken. En eens kijken wat je users te zeggen hebben is what they call a democratic gesture.

Bon ik ga maar eens op zoek naar het e-mail van merely.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Bon ik ga maar eens op zoek naar het e-mail van merely.
Zal je ff helpen: merely@tweakers.net

Bovendien was je slotje een tijdelijk slotje en ik denk om aan te geven dat we niet zou houden van kicks in WOS/SA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Heb het e-mail al gevonden hoor toch bedankt

Maar eh heb je dit topic al gelezen?

Het lijkt me toch duidelijk dat ik geen kick's gegeven heb. Kijk de tijden na waarin reply's gegeven zijn.

Eventueel kun je mijn laatste van de vier reply's zien al een verkapte kick, maar daar staat enorm veel nieuwe info in. die moet helpen het probleem op te lossen.
Tegenwoordig doe ik dat wel door middel van een edit maar wat dan nog.
PS even een stukje uit de faq:

Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen

Lijkt me wel duidelijk dat hier aan voldaan heb. Voor de rest kan ik niet weten dat een reply vol nieuwe info bekeken wordt als een kick en op dezelfde hoogte staat als 'weet iemand het al'.

Er is welgeteld één reply die onmiddelijk achter een ander komt, that,s all, en niet opzettelijk maar dat kunnen mods niet weten ok, maar een slotje?????

Voor de rest zit er of een reaktie van iemand anders tussen of een dag adempause!

Komaan lees eerst effe het begin van mijn topic voor je het kick antwoord geeft.

edit:
trouwens blackd, ik kom je heel vaak tegen in topics en jij geeft heel wat meer ademruimte voordat er een topic gesloten wordt en niet met zo een eindcommentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op donderdag 04 juli 2002 16:15 schreef dread het volgende:

Voor zover ik weet houd blackd zich altijd wel goed aan 'lees de draad voor je blaat'. Ook hier - je initiele vraag was of het weer open kon. Er stond toch duidelijk bij dat je dat gewoon per mail aan Merely kan vragen...
De 24 uur zijn al lang verstreken.
Het lijkt me toch duidelijk dat ik geen kick's gegeven heb. Kijk de tijden na waarin reply's gegeven zijn.
Inderdaad zijn het drie ipv vier kicks. Maar heb je nu die extra info pas een half uur na de vorige post bedacht? Anders is het imho toch een schop. Als het dan bij een keertje blijft zal waarschijnlijk niemand er wat van zeggen, maar het werden er wel veel...
edit:
trouwens blackd, ik kom je heel vaak tegen in topics en jij geeft heel wat meer ademruimte voordat er een topic gesloten wordt en niet met zo een eindcommentaar.
blackd is regular. regular != mod
Dus slotjes zetten kan hij niet :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 16:15 schreef dread het volgende:

Ja, en ik heb dinsdag ofzo zelfs een poging gedaan tot reageren, alleen ik dacht: ik laat het aan Merely zelf over. Helaas is hij niet zo veel aanwezig, vandaar dat mailen een veel snellere oplossing is, dan dit topic eeuwig omhoog kicken ;)
Dat zullen we dan even doen:
(overigens had ik dus al een dergelijke reply zitten maken)
Door dread - donderdag 27 juni 2002 13:37
Oke, een reply op Koffie
Door dread - donderdag 27 juni 2002 13:59
Te snelle kick, na 2 minuten al. Dit had je makkelijk kunnen editen.
Door dread - vrijdag 28 juni 2002 09:04
Wel een nieuwe dag, maar nog binnen de 24 uur. Dit is dus een ongewenste kick.
Door dread - vrijdag 28 juni 2002 09:43
Dit is dan weer een nuttige aanvulling, maar dit had nog makkelijk in je reply van donderdag gekunt, aangezien je die nog had kunnen editen.
Eventueel kun je mijn laatste van de vier reply's zien al een verkapte kick, maar daar staat enorm veel nieuwe info in. die moet helpen het probleem op te lossen.
Maar er bestaat ook een edit knop, en die kan ook gebruikt worden. Users kijken heus wel naar de topiclijst.

Ook ontstond er een reactie van jou, dat je topic liever in NT had moeten blijven. Dit had je beter via ICQ / mail met Koffie of via SeM kunnen afhandelen, dan replyen in je eigen topic.
Ik denk dat de kans dat de mod dat nog ziet vrij klein is namelijk.
We hebben dus liever edit.
Er is welgeteld één reply die onmiddelijk achter een ander komt, that,s all, en niet opzettelijk maar dat kunnen mods niet weten ok, maar een slotje?????
Maar waarom doe je dat dan? Je had echt makkelijk kunnen editen ipv posten.
Voor de rest zit er of een reaktie van iemand anders tussen of een dag adempause!
Tussen jouw 4 replies dus niet, en ook geen dag. Allemaal binnen 24 uur.
Komaan lees eerst effe het begin van mijn topic voor je het kick antwoord geeft.
Wat bedoel je hiermee?
edit:
Bedoel je hiermee dat laatste stukje van mijn vorige reply? Mja, dat is heel kort hoe ik over 't slotje van Merely denk.

Bovendien ben ik het met mijn mede regular F_J_K eens, ik zet geen slotjesik kan geen slotjes zettenzo goed, F_J_K? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

je mag meerdere dingen doen, ik vind de intentie belangrijker dan het aantal posts achter elkaar en dat heb ik al duidelijk gemaakt. Ik vraag wel of iemand anders 'm open kan zetten....

De intentie en de eigen inzet van deze post (in wos) is veel beter dan een simpele one-liner.. Daar moet ook rekening mee gehouden worden..

Omdat merely een beetje druk is, is dit topic blijven liggen. Ik heb iemand anders gevraagd om het weer open te zetten.
Da's goed.. alleen die ene was een kick in mijn ogen, en het kan zomaar zijn dat je het niet zo bedoelde, blijft staan dat veel mensen het wel zo doen..

Ennieweejs, het topic is weer open :)

edit:
niet iedereen weet dat, dus meerdere posts achter elkaar zijn niet altijd even erg.. Bekijk even de context eromheen voor commentaar te geven :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
komaan blackd

die van 13.37 is een reply op sithwarrior en op dezelfde tijd als koffie gepost alleen Koffie was er eerder bij.

die van 13.39 is een reply van Koffie
het staat verdomme in de tekst.
Ps: Koffie I know that too.

Ik wil echt niet flamen maar het staat gewoon in de tekst lees hem.

dan 19 uur later ok geen 24 uur later!! dit is echt mierenneukerij, hoor.

komt een echte kick.
met een half uur daarna een reply met nieuwe info, en ja die heb ik in dat half uur gevonden.

Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Nu pas ben ik erachter dat je tot 24 uur kunt editten en daarna niet meer zodat een nieuwe reply niet hoeft. tja je weet niet alles in een keer. En als je dat in de faq moet vinden?? In de basics staat dat niet.

Kijk ik ben iemand die er altijd aandacht geeft aan het driestappenplan. geen domme reply's geeft maar altijd probeert te helpen. Check mijn vorige topics maar. En zeker niet in de HK probeert te komen, interesseert mij geen ruk.
Leg altijd netjes mijn probleem uit, en dan krijg je gezeur over kleine regeltjes. Als dat zo snel een slotje krijgt moet dit maar in Koeieletters in de Faq zetten.
Als ik zie wat een wartaal sommige users uitslaan of domme topics openen die blijven staan, dan voel ik mij in mijn streven het allemaal serieus aan te pakken wel erg geneukt. Damn I'm mad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik ben het wel met je eens, niet iedereen weet dat je moet editten... Alleen komt het over als kicken, omdat veel mensen het doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 16:42 schreef JvS het volgende:
ik ben het wel met je eens, niet iedereen weet dat je moet editten... Alleen komt het over als kicken, omdat veel mensen het doen...
FAQ: wat mag ik zelf aanpassen
Het editknopje om je eigen bericht aan te kunnen passen. Zolang je dit binnen 5 minuten na het posten doet van je reactie kun je naar hartelust wijzigen (bijv. spelfouten eruit halen). Na deze 5 minuten kan dat nog steeds alleen nu zal er een melding onder je post komen te staan. Na 24 uur kan je je post helemaal niet meer wijzigen. Een moderator kan je post echter nog wel wijzigen, mocht daar aanleiding voor zijn.
Dat je quotes erin kan editen, dat staat er niet echt in. Als ik dubbele posts door quotes als kick zie, excuses, maar het kan ook anders ;)

Maar laten we er nu maar over ophouden. Ik heb verteld wat ik er ongeveer van dacht, ik denk dat Merely ook zoiets dacht, het was een tijdelijk slotje, en het is er nu weer af.

* blackd gaat ff chillen
8-)
Effe rust nodig denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41336

OK jongens, ik wil ff mijn complimenten geven aan onder andere de topicstarter omdat hij een uitgebreid verhaal heeft gegeven, dit komt nie vaak voor meestal is het van:

Waarom is mijn Topic dicht????
Niet normaal dus

Dit keer Netjes dus...

ben het wel een beetje met de topicstarter eens moet ik zeggen, hij geeft goede feiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

owkay, dan verklaar ik deze afgehandeld...

Topic is iig weer open.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.