"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Wat ik dus niet snap is waarom zoveel mensen zeggen dat ze een thuisbioscoop hebben als ze gewoon naar een televisie staren...
Naar mijn mening is het idee van een bioscoop nou juist dat je geen tv kijkt maar naar een groot scherm staart.. (Videobeamer anyone ?
)
Laat staan dat elektronikazaken "thuisbioscoop"-setjes aanbieden waar alleen een dvdspeler met t boxjes bij-zitten..
Dus als je een thuisbioscoop-set koopt kan je dvd luisteren,
maar als je wat wilt zien moet je nog wat kopen - een videobeamer.
Klopt ergens iets niet.
Straks gaan ze stereotorens aanbieden waar alleen maar beeld op zit..
Naar mijn mening is het idee van een bioscoop nou juist dat je geen tv kijkt maar naar een groot scherm staart.. (Videobeamer anyone ?
Laat staan dat elektronikazaken "thuisbioscoop"-setjes aanbieden waar alleen een dvdspeler met t boxjes bij-zitten..
Dus als je een thuisbioscoop-set koopt kan je dvd luisteren,
maar als je wat wilt zien moet je nog wat kopen - een videobeamer.
Klopt ergens iets niet.
Straks gaan ze stereotorens aanbieden waar alleen maar beeld op zit..
Je hebt altijd baas boven baas natuurlijk.Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 15:13:
Zandor - beamer hebben is fijn he
*DAT* is pas een thuisbioscoop
een edit knop hebben is ook fijn
baas? voor die bedragen die je hier ziet kan het ook anders, maarja wel 2de hands natuurlijk.Je hebt altijd baas boven baas natuurlijk.
een edit knop hebben is ook fijn
Je kunt voor niet zo heel veel (700-1000euro) een tweedehands beamer kopen.
Ook mijn harman kardon set voor weinig gekocht (fl 500), tweedehands zelfbouwspeakers (fl 400), klinken erg goed trouwens en het resultaat is toch echt wel een beetje bioscoopeffect.
ennuh LEd, inderdaad =biemert fijntjes.. jij ook fijntjes?
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
Sommige mensen hechten nou eenmaal minder waarde aan het beeld.Zandor schreef op 15 November 2002 @ 16:37:
[...]
baas? voor die bedragen die je hier ziet kan het ook anders, maarja wel 2de hands natuurlijk.
Je kunt voor niet zo heel veel (700-1000euro) een tweedehands beamer kopen.
Ook mijn harman kardon set voor weinig gekocht (fl 500), tweedehands zelfbouwspeakers (fl 400), klinken erg goed trouwens en het resultaat is toch echt wel een beetje bioscoopeffect.
ennuh LEd, inderdaad =biemert fijntjes.. jij ook fijntjes?
ik ook, ik heb liever een mooi bioscoop geluidje dan een brakke home cinema set met een beamer. Maar een beamer is wel leuk natuurlijk.
ohh? nou dat valt wel mee hoor en je definitie van minder... Mij gaat het bijvoorbeeld niet om de mooiste zwartwaarde maar om de algehele ervaring en die is volgens mij met een beamer (liefst crt projector) toch echt groter dan met wat voor een tv dan ook. imhoSommige mensen hechten nou eenmaal minder waarde aan het beeld.
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8