Ik wil dus een mooi home cinema systeem gaan aanschaffen. Ik heb een aantal dingen uitgezocht die mij wel mooi lijken, maar ik zit nog met wat vraagjes.
Receiver
Op het moment is de Pioneer VSX-D510 in de aanbieding bij Vogelzang, voor € 299. Lijkt mij een mooie deal. Aangezien ik over een paar dagen op vakantie ga en dus voor die tijd het ding moet aanschaffen, wil ik met die actie mee kunnen doen, wil ik eerst even weten of dit een goede keus is. Ik heb al diverse topics over deze receiver gelezen, waar vooral positieve reacties uit naar voren kwamen, maar toch ff voor de zekerheid
Afbeelding voorkant (1,14 mb)
Afbeelding achterkant (373 kb)
Wat specs:
Uitgangsvermogen: 5 x 80 Watt
Dolby Digital, Dolby ProLogic, DTS Digital Surround
3 audio ingangen
3 video ingangen
2 video uitgangen
2 optische ingangen
1 coaxiale digitale ingang
1 optische uitgang
1 5.1 ingang
DVD-speler
Ik heb ook al rondgekeken naar DVD-spelers. Aangezien ik het setje een beetje in dezelfde stijl wilde houden ging mijn voorkeur uit naar de Pioneer DV-535, bij Budgetwinkel.nl voor € 298 inclusief verzendkosten. Ik heb voornamelijk positieve reacties over dit apparaat gelezen, bijvoorbeeld dat hij snel is, maar ook een negatieve, dat hij nogal veel lawaai schijnt te maken. Iemand ervaring?
Afbeelding voorkant (42 kb)
Afbeelding achterkant (46 kb)
Weer wat specs:
CD/CD-R/CD-RW/VCD weergave (géén MP3)
DTS
Optische uitgang
Coaxiale uitgang
Scart uitgang
Luidsprekers
Omdat ik dan toch met Pioneer bezig ben leek het me ook wel mooi om een Pioneer speakerset te kopen. Ik weet niet waar ik eens kan gaan luisteren, dus ik denk dat ik het maar van jullie ervaringen moet hebben
Mijn oog is gevallen op de Pioneer SV-40T, bij Wehkamp voor € 317. Ik heb geen reviews oid over deze speakers kunnen vinden.
Afbeelding totaal (9 kb)
Specs:
2 front speakers (2x 80watt)
2 rear speakers (2x 80watt)
1 center speaker (80watt)
Televisie
Wat is een thuisbioscoop zonder televisie? Juist, nix
Dat is ook mijn probleem, ik heb echt geen idee wat voor televisie ik wil kopen. Is 72 cm groot genoeg of is 82 cm leuker? Zo'n philips ding met zo'n mooi meubel lijkt me wel iets, maar aangezien ik daar nog niet zoveel aandacht aan besteed heb, heb ik nog geen ideeen over wat ik nou eigenlijk wil hebben 
Mijn vragen
Is dit een goede keus? Zo niet: wat zou er anders moeten? Zou ik er misschien nog een extra subwoofer bij moeten doen of zal ik maar gewoon afwachten hoe het geluid is en eventueel achteraf nog een subwoofer aanschaffen?
Alvast bedankt voor jullie aandacht/commentaar enzo
Receiver
Op het moment is de Pioneer VSX-D510 in de aanbieding bij Vogelzang, voor € 299. Lijkt mij een mooie deal. Aangezien ik over een paar dagen op vakantie ga en dus voor die tijd het ding moet aanschaffen, wil ik met die actie mee kunnen doen, wil ik eerst even weten of dit een goede keus is. Ik heb al diverse topics over deze receiver gelezen, waar vooral positieve reacties uit naar voren kwamen, maar toch ff voor de zekerheid
Afbeelding voorkant (1,14 mb)
Afbeelding achterkant (373 kb)
Wat specs:
Uitgangsvermogen: 5 x 80 Watt
Dolby Digital, Dolby ProLogic, DTS Digital Surround
3 audio ingangen
3 video ingangen
2 video uitgangen
2 optische ingangen
1 coaxiale digitale ingang
1 optische uitgang
1 5.1 ingang
DVD-speler
Ik heb ook al rondgekeken naar DVD-spelers. Aangezien ik het setje een beetje in dezelfde stijl wilde houden ging mijn voorkeur uit naar de Pioneer DV-535, bij Budgetwinkel.nl voor € 298 inclusief verzendkosten. Ik heb voornamelijk positieve reacties over dit apparaat gelezen, bijvoorbeeld dat hij snel is, maar ook een negatieve, dat hij nogal veel lawaai schijnt te maken. Iemand ervaring?
Afbeelding voorkant (42 kb)
Afbeelding achterkant (46 kb)
Weer wat specs:
CD/CD-R/CD-RW/VCD weergave (géén MP3)
DTS
Optische uitgang
Coaxiale uitgang
Scart uitgang
Luidsprekers
Omdat ik dan toch met Pioneer bezig ben leek het me ook wel mooi om een Pioneer speakerset te kopen. Ik weet niet waar ik eens kan gaan luisteren, dus ik denk dat ik het maar van jullie ervaringen moet hebben
Afbeelding totaal (9 kb)
Specs:
2 front speakers (2x 80watt)
2 rear speakers (2x 80watt)
1 center speaker (80watt)
Televisie
Wat is een thuisbioscoop zonder televisie? Juist, nix
Mijn vragen
Is dit een goede keus? Zo niet: wat zou er anders moeten? Zou ik er misschien nog een extra subwoofer bij moeten doen of zal ik maar gewoon afwachten hoe het geluid is en eventueel achteraf nog een subwoofer aanschaffen?
Alvast bedankt voor jullie aandacht/commentaar enzo

dit is m' geloof ik