Ik heb dmv de search een heleboel topics doorgelezen, waarbij moederbord A met moederbord B werd vergeleken, en in een andere moederbord B met moederbord C.
Nou lijkt er met alle moederborden wel wat mis, en zijn er altijd wel mensen die met een moederbord problemen hebben, maar het lijkt me toch wel interessant om in een topic de meeste moederborden bij elkaar te hebben, zodat er een beetje overzichtelijk te zien is waar nu de minste problemen mee zijn.
Ik heb daarom even een poll gemaakt met 9 AMD moederborden met een 333mhz chipset, ik hoop (en denk) dat alle relevante borden er bij staan.
Als jullie toch nog ander borden erbij hadden willen staan kan ik misschien nog even snel een 2e polletje bijmaken met de overige opties erin. Er paste er in deze toch niet meer (9 is het maximum)
Poll: Stabielste 333Mhz Moederbord
• Gigabyte GA-7VRXP
• Epox 8K3A+
• Soltek SL-75DRV5
• Abit KX7-333R
• MSI KT3 ultra 2
• Soyo SY-KT333 Dragon Ultra
• Asus A7V333
• IWILL XP333-R
• ECS K7VTA333
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Nou lijkt er met alle moederborden wel wat mis, en zijn er altijd wel mensen die met een moederbord problemen hebben, maar het lijkt me toch wel interessant om in een topic de meeste moederborden bij elkaar te hebben, zodat er een beetje overzichtelijk te zien is waar nu de minste problemen mee zijn.
Ik heb daarom even een poll gemaakt met 9 AMD moederborden met een 333mhz chipset, ik hoop (en denk) dat alle relevante borden er bij staan.
Als jullie toch nog ander borden erbij hadden willen staan kan ik misschien nog even snel een 2e polletje bijmaken met de overige opties erin. Er paste er in deze toch niet meer (9 is het maximum)
Poll: Stabielste 333Mhz Moederbord
• Gigabyte GA-7VRXP
• Epox 8K3A+
• Soltek SL-75DRV5
• Abit KX7-333R
• MSI KT3 ultra 2
• Soyo SY-KT333 Dragon Ultra
• Asus A7V333
• IWILL XP333-R
• ECS K7VTA333
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com