• Jazzmasterpol
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09-2025
Kheb hem ook vandaag gehad. ZO KLEIN!! Kvind hem echt geweldig. Kheb er wel een 2de batterij bijgenomen en zo is de grootste handicap (korte batterijduur) al zo goed als verholpen.

A new t66 fan...

Make Memories

Verwijderd

Ikke hebbe erre ooke eene! Enige nadeel van het toestel vind ik dat de batterijduur met een 1800 netwerk wel erg veel minder is dan op een 900. Scheelt zo'n 50 uur met een volle batterij. Vind ik erg veel.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-02 10:35
:(

no comment

• Martinus
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 20:34:
Ikke hebbe erre ooke eene! Enige nadeel van het toestel vind ik dat de batterijduur met een 1800 netwerk wel erg veel minder is dan op een 900. Scheelt zo'n 50 uur met een volle batterij. Vind ik erg veel.
Wat heb je bij de status staan als je compleet vol geladen bent? Ik 108 Hr met Vodafone

no comment

Verwijderd

ik 96 met O2

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Martinus schreef op 18 september 2002 @ 23:01:
[...]

Mocht je hem niet meer aan de praat krijgen wil ik hem voor een zacht prijsje wel van je over nemen, de mijne heeft wat onderdelen te kort.
Hij werkt weer als een bever met een stok in z'n hol... :p

Prima dus.. :D

Gelukkig voormij .. .:)

• Martinus
hmmm, jij moet hem natuurlijk nog een paar keer helemaal opladen.
Hoop voor je dat niet teveel buiten de regio komt, de antenne is erg klein(net als het toestel natuurlijk) dus niet super bereik.

no comment

Verwijderd

komt er geen batterij met groter capaciteit???? Zou wel handig zijn.
ik ga trouwens ook een bureaulader halen, is wat makkelijker

• Martinus
Volgens mij wel te koop via het web, onofficieel natuurlijk maar dat boeit niet. Heb de mijne na 6 week reparatie ook weer terug YES!

no comment

Verwijderd

hmm ik heb nix kunnen vinden

edit// ik heb er een gevonden met 600 maH. Maar of dat veel scheelt.???

http://cellphones-accessories.com/ert66bat600m.html

• Martinus
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 14:11:
hmm ik heb nix kunnen vinden

edit// ik heb er een gevonden met 600 maH. Maar of dat veel scheelt.???

http://cellphones-accessories.com/ert66bat600m.html
Denk het niet, heb nu 560(jij dus ook).

[ Voor 0% gewijzigd door Martinus op 21-09-2002 15:09 . Reden: stom iets ]

no comment

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38
klein is fijn they say? Khou het toch liever op m'n S45 :D

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Martinus schreef op 21 september 2002 @ 15:08:
[...]

Denk het niet, heb nu 560(jij dus ook).
jah klopt. maar er zijn dus geen grotere dan 600 verkrijgbaar

Verwijderd

cewl, ik heb een 570. Standaard dus. Maar de standby-tijd met een volle accu is maar 57 uur met Ben. :(

• Martinus
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 12:00:
cewl, ik heb een 570. Standaard dus. Maar de standby-tijd met een volle accu is maar 57 uur met Ben. :(
vaag dat met Vodafone 2x zoveel standby-tijd hebt, doet O2 dat beter.

no comment

Verwijderd

ik heb O2 en ik krijg op display 96 uur

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik heb sinds gisteren een nieuw gsm abbo afgesloten i.c.m een Ericcson T68i, maar wat blijkt nu:
Ik haal vandaag de simkaart uit mijn gsm en toen zag ik opeens op de batterij (aan de randen enzo) allemaal stof zitten (net alsof de batterij al een paar maanden gebruikt was.
Ik hoefde de gsm ook niet opteladen toen ik hem uit de verpakkjng haalde, de batterij was helemaal vool, terwijl ze bij Belcompany zeiden dat ik de gsm eerst volledig moest opladen.

Mijn software versie is:
R2006

LCD SW versions
Test: 200109110
Current: 200109110

Is dit een beetje recente software versie, want ik heb ook het vermoeden dat mijn gsm niet nieuw is, maar al eerder gebruikt.
Waar kan ik zien wanneer de gsm gemaakt is?

Ik ga morgen terug naar de Belcompany om een nieuwe batterij te halen, maar kan ik ook een nieuwe gsm eisen?

Verwijderd

Mijn moeder wil hem waarschijnlijk gaan nemen met haar BEN abbonement maar klopt het dus dat je met BEN maar 59 uur standby hebt ? anders heeft ze er niet veel aan hij moet wel 3 dagen zonder lader kunnen werken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 21:33:
Mijn moeder wil hem waarschijnlijk gaan nemen met haar BEN abbonement maar klopt het dus dat je met BEN maar 59 uur standby hebt ? anders heeft ze er niet veel aan hij moet wel 3 dagen zonder lader kunnen werken.
hmm ik heb 02 en daarmee haal ik 96 uur. Als je moeder ook nog een beetje veel belt. Dan raad ik je aan om een ander toestel te nemen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 21:55:
[...]

hmm ik heb 02 en daarmee haal ik 96 uur. Als je moeder ook nog een beetje veel belt. Dan raad ik je aan om een ander toestel te nemen
ze bel zo'n 5-10 minuten per dag niet super veel.

• Martinus
:(

[ Voor 0% gewijzigd door Martinus op 22-09-2002 22:20 . Reden: foutje ]

no comment

• Martinus
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 21:33:
3*24=72 das al meer dan 59 zonder te bellen, dus lijkt me niet. s'nachts uit haal je het net denk ik.

no comment

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-02 12:03
Verwijderd schreef op 22 juli 2002 @ 12:48:
[...]

ik laat 'm altijd heel de nacht laden en heb dan altijd een standby van 96u;
eergisteren was de batterij leeg rond de middag en ik d8 : ik laat 'm eens laden overdag en zie hoelang het duurt voor 'm vol is --> resultaat : ongeveer 1u20 min. laadtijd en hij zat vol (dus ik denk dat de berekening van GEMMA klopt, waarvoor mijn dank); en raad eens wat voor standbytijd ? juist, ja : 96 u !
Als je je telefoon aan laat staan en dan laad dan kan het zijn dat de standby tijd korter is dan dan je um uit zet en dan laadt ?

Ik heb zelf de t28 gehad en dan vond ik een vervelend menu
ben blij met me nokia 6310i maar heb veel problemen met de 8850 gehad

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn software versie is:
R2006
die is nog redelijk recent, is een paar maanden oud geloof ik, r5a is de nieuwste, die heeft ook een harder sms-geluid, oneindig (nou ja ;)) aantal woorden in de t9-dictionary en betere css ondersteuning bij xhtml, de software kun je gewoon laten updaten bij een ericsson servicepoint :)

je kunt wel een nieuwe gaan eisen, maar ik vraag me af of ze je geloven en wat je eraan hebt, als deze ook goed werkt en niet beschadigd is... de batterij is en blijft gewoon goed, ik heb de mijne al vanaf eind maart en hij staat 24/7 aan, maar ik merk niet dat de batterij slechter is geworden :)

Verwijderd

euhm hoe kan je achter software versie komen?

• Martinus
wil ik ook weten!

no comment

• doubleduh
  • Niet online
op een t68: > * < < * < yes yes

< en > staan voor joystick links, rechts...

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik heb inmiddels een nieuwe t68i gekregen, de batterij die erin zat hoorde er niet eens in die was van een heel ander type Ericsson vertelden ze me...

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Vind de T66i wel iets mooier hoor

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

anonymoususer schreef op 28 september 2002 @ 15:32:
Vind de T66i wel iets mooier hoor
kewl...een T66 met bluetooth?

:P

ik denk dat je de T68i bedoelt en deze is inderdaad mooier maar qua prijs niet te vergelijken met de T66...

T68i is een beetje overprijst als je bedenkt dat de T300 bijna de helft kost met vrijwel dezelfde functies...

ik denk dat potentiele T66 kopers, beter kunnen gaan voor de T100, T200 of T300....of je moet tevreden zijn met 2 dagen standbytijd :) (was mijn ervaring met de T66)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• doubleduh
  • Niet online
ow ik ben het laatste *'etje vergeten, vlak voor de 2 yes'en

Verwijderd

Na dit topic gelezen te hebben heb ik toch een vraagje:

Is de firmware van de t600 compatibel met de t66? Er zitten weinig spelletjes op dat ding, terwijl de t600 een hele playstation is :D

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou de gok niet wagen denk ik :) Er zijn toch wel wat verschillen tussen die twee, zoiets als het fadende licht van de T600 kan al voor grote problemen zorgen. Ik geloof niet dat Ericsson hun firmware echt backwards-compatible houdt (kost veel te veel ruimte).

Verwijderd

Fadende licht is puur hardwarematig, maar of het qua geheugenadressering enzo klopt is de vraag natuurlijk, is het niet mogelijk om met de nieuwste firmware nieuwere spelletjes te laden in het toestel?

• Martinus
Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 13:53:
Fadende licht is puur hardwarematig, maar of het qua geheugenadressering enzo klopt is de vraag natuurlijk, is het niet mogelijk om met de nieuwste firmware nieuwere spelletjes te laden in het toestel?
Heb nooit ergens gelezen dat het kon, bij welk merk dan ook, maar zou wel leuk zijn.

no comment

Verwijderd

Mooi dingetje! Echt een beetje de uitstraling van Ericsson :*)

Er werd al eerder in deze topic gepraat over Nokia... Maar ik vindt Nokia ook van die mode-dingen! Nu heb ik en Siemens S45 :) En ik heb nog nooit zo'n fijn toestelletje gehad! De volgende wordt de Siemens S55 :9

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 13:53:
Hoe weet jij dat nou weer dan? Ik kan de felheid van de verlichting ook gewoon vanuit de software instellen, dus dat hoeft echt niet puur hardwarematig te gaan.

• Martinus
heeft hier iemand nog een gammel oud T-66 apparaatje liggen, heb wel interesse.

Ja meneer de mod dit is geen uitwisselingsforum, maar via de reguliere sites is echt niks te vinden.

no comment

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 20:59

Gulli

100% Unwiderstehlich

Ik heb hem ook, ik werkte bij een telefoonwinkel dus ik kreeg al korting, en er liep een actie van D* dat ik 120 euro terug zou krijgen op de aankoopprijs dus ik heb er uiteindelijk met een free30 abo 6 euro voor betaald! :*)

Ik vond het een heerlijk toestel, idd ook gekocht omdat het de kleinste was, was spontaan verliefd! Ik hoef ook niet meer dan te bellen en te sms-en dus echt superveel functies had ik niet nodig. En ik vond het wel lachen dat mijn vader met zijn mooie dure 6210 niet kon bellen in Colorado en ik met mijn kleine lieve 6 euro kostende T66 lekker wel! :D

Helaas heb ik problemen gehad met het toestelletje, hij ging op een gegeven moment niet meer aan, vie onze winkel opgestuurd naar de reparatieservice en die sukkels stuurden me precies dezelfde telefoon terug met de melding dat hij weer gemaakt was. Nou niet dus, volgens mij hebben ze er niet eens naar gekeken! Via mijn verzekeraar opgestuurd en daar hetzelfde verhaal, uiteindelijk na lang aandringen vie een reparatieservice van die verzekeraar een nieuwe kunnen krijgen. Het enige probleem was dat ze hem alleen nog maar in het roze hadden. Nou ben ik niet de moeilijkste dus die heb ik gewoon meegenomen. De service daar was perfect, er is me nooit een cent in rekening gebracht dus hulde! (Actua verzekeringen)

Inmiddels heb ik een P800 omdat ik het gewoon de meest geile telefoon ooit vind! Inmiddels doe ik dus wel meer dan alleen bellen en sms-en ;)
Laatst wilde mijn vriendin even mijn T66 lenen omdat haar telefoon niet meer werkte, en toen wilde hij niet meer aan :'(

Connaisseur des femmes

Pagina: 1 2 Laatste