Verwijderd

Topicstarter
dus ik ben nu de trotse bezitster van een t66
ik vind het een kei-tof toestel !!!
en ik wou graag een topic starten waarbij alle t66-bezitters zich verenigen om ervaringen uit te wisselen, truukjes mee te delen,...
dus...
laat je maar gaan!

Verwijderd

Ik had er één, maar kannum nergens meer terug vinden. . .

klein k*t ding

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-02 10:35
gelukkig kan je de bezitters op één hand tellen, een emeel actie is voldoende lijkt me.

no comment

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 18:13 schreef Martinus het volgende:
gelukkig kan je de bezitters op één hand tellen, een emeel actie is voldoende lijkt me.
zijn er zo weinig mensen die dit toestel bezitten dan?
en waarom als ik vragen mag? het is een prachttoestel!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/nl/images/CWS31_5903_35_0_850.jpg

T66 specificaties
Met een afmeting van 92 x 41 x18,5 mm en een gewicht van slechts 59 gram is de Ericsson T66 de kleinste en lichtste mobiele telefoons die ooit is gemaakt. Fun en een verrassende verschijning, de T66 heeft alles wat nodig is voor het houden van gesprekken, verzenden van berichten en mobiel internet. De T66 heeft EMS (Enhanced Messaging Service) om SMS-berichten tekst te voorzien van logo's, animaties, geluiden en belsignalen, WAP 1.2.1, Mobile Chat en een handige kalender om afspraken vast te leggen. Voeg daar een indrukwekkend display aan toe en je komt uit bij de T66

genoeg hoop ik??? :?

• Martinus
Op woensdag 03 juli 2002 20:35 schreef -barbara- het volgende:

[..]

Hou er niet van om dingen die ik heel gaaf vind, te hypen.

no comment

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 21:41 schreef gappie het volgende:
[afbeelding]

T66 specificaties
Met een afmeting van 92 x 41 x18,5 mm en een gewicht van slechts 59 gram is de Ericsson T66 de kleinste en lichtste mobiele telefoons die ooit is gemaakt. Fun en een verrassende verschijning, de T66 heeft alles wat nodig is voor het houden van gesprekken, verzenden van berichten en mobiel internet. De T66 heeft EMS (Enhanced Messaging Service) om SMS-berichten tekst te voorzien van logo's, animaties, geluiden en belsignalen, WAP 1.2.1, Mobile Chat en een handige kalender om afspraken vast te leggen. Voeg daar een indrukwekkend display aan toe en je komt uit bij de T66

genoeg hoop ik??? :?
wist ik al ik heb het toestel immers
neen, ik wil persoonlijke ervaringen :-)

Verwijderd

Ik vind het maar een onding hij ziet er niet uit,heeft nauwelijks functies die de prijs van het toestel rechtvaardigen (alleen triband is een extratje)
En uit ervaring van anderen (ken 2 mensen in de klas die hem heben) weet ik dat de accu met een beetje intensief gebruik 2 dagen meegaat als je mazzel hebt, je kunt dus niet eens een weekendje weg zonder lader.
Voor het geld van dat toestel koop je toch wel iets veel beters met meer functies en een heel wat beter accuduur.

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02 23:00
Op woensdag 03 juli 2002 20:35 schreef -barbara- het volgende:

[..]

Prachttoestel?????? :r
Als je iets van 3 bij 4 cm met toetsen van 1 mm ,wat ook nog eens een irritante menu heeft dat verre van overzichtelijk is
en ook nog eens alleen in standaard kleuren verkrijgbaar is een prachttoestel vind,dan heb je zeker nog niet van 8310,Samsung T100 e.d. gehoord??( en dan heb ik het nog niet eens over de functies :9 )

• Martinus
Op donderdag 04 juli 2002 10:24 schreef kobe0823 het volgende:

[..]

Prachttoestel?????? :r
Als je iets van 3 bij 4 cm met toetsen van 1 mm ,wat ook nog eens een irritante menu heeft dat verre van overzichtelijk is
en ook nog eens alleen in standaard kleuren verkrijgbaar is een prachttoestel vind,dan heb je zeker nog niet van 8310,Samsung T100 e.d. gehoord??( en dan heb ik het nog niet eens over de functies :9 )
Geweldig dat er een Nokia 8310 lover op een Ericsson afgeeft, ik vind Nokia's hopeloze mode dingen en die functies zijn echt niet om over naar huis te schrijven, heb er zelf even mee gelopen(even geleend) dus weet waar ik over praat.
Die T100 is idd wel cool, maar wilde gewoon absoluut de kleinste, haat grote dingen die ook nog eens een antenne hebben. Het menu van die T66 is prima als je maar weet hoe, van leren is nog niet iemand minder geworden hoor.

no comment

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 25-02 23:00
Op donderdag 04 juli 2002 10:45 schreef Martinus het volgende:

[..]

Geweldig dat er een Nokia 8310 lover op een Ericsson afgeeft, ik vind Nokia's hopeloze mode dingen en die functies zijn echt niet om over naar huis te schrijven, heb er zelf even mee gelopen(even geleend) dus weet waar ik over praat.
Die T100 is idd wel cool, maar wilde gewoon absoluut de kleinste, haat grote dingen die ook nog eens een antenne hebben. Het menu van die T66 is prima als je maar weet hoe, van leren is nog niet iemand minder geworden hoor.
Nou,
Nokia heeft toch wel dezelfde funcites als Ericcson misschien wat minder functies maar wel veel bruikbaardere ,
althans gemakkelijker te gebruiken.

En je hebt gelijk van leren is nooit iemand minder geworden,alleen dan denk ik bij mezellf,waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan??

Ik wil 8310 niet hemelhoog prijzen hoor maar ik wou er alleen maar ff een vergelijking van geven.

8310 heeft namelijk 2 fouten,Als je op 9 blijft drukken als je sms-d dan gaat het toestel uit,En hij heeft vaak dat hij opeens overnieuw "aan" gaat.(volgens mij is dit onderhand wel verholpen maarja.)

Maar als je persé de kleinste wilt kun je toch ook gelijk eentje nemen die klein is EN handig (misschien 8850 ,8910?)

Verwijderd

Topicstarter
ik wou gewoon de kleinste, punt uit
want met mijn gsm doe ik niets anders dan bellen, gebeld worden, sms'jes versturen en ontvangen
en dat doet mijn t66 perfect
+ het is de kleinste en da's wat ik wou dus ik ben tevreden
en het is inderdaad wennen als je overstapt van een nokia (ik had zelf een 3310), maar je leert het wel
dus ik ben tevreden
en trouwens : er zitten wel genoeg functies op de t66 : agenda, rekenmachine, timer, stopwatch, games,... dus vraag ik me af welke functies er op een nokia zitte, en die niet op de t66 zouden zitten ???

Verwijderd

Topicstarter
en bovendien:
ik heb de t66 gekocht voor 250 euro (in belgië, los verkocht)
de kleine nokia's (8310, 6510, 8850) kosten 350 tot 400 euro
dus daar heb ik ook al profijt opgedaan
en dan is de t66 dan nog kleiner en lichter dan die nokia's ook :-)

• Martinus
Op donderdag 04 juli 2002 12:27 schreef -barbara- het volgende:
en bovendien:
ik heb de t66 gekocht voor 250 euro (in belgië, los verkocht)
de kleine nokia's (8310, 6510, 8850) kosten 350 tot 400 euro
dus daar heb ik ook al profijt opgedaan
en dan is de t66 dan nog kleiner en lichter dan die nokia's ook :-)
gelijk heb je, 8850 is klein maar gedateerd! en die 8910 is veel te duur voor een beetje metaal.

no comment

Verwijderd

Topicstarter
ik ben de menu-structuur intussen gewoon en da's wel zeer gestructureerd hoor! veel snelmenu's ook en het 'eigen tabblad' is zalig!
t66 is gewoon een tof toestel en dan nog lekker klein ook!
Dank u wel, heren en dames van ericsson !

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-02 12:12

Nitai

Live the life you love.

wilde hem eerst ook halen die T66, was er al verliefd op...maar ja, heb te dikke vingers en et tikt niet zo fijn.

Voorderest was ik vrij verrast dat het net zo groot als een bankpasje is...echt cool.

Heb daarom toch maar de t68i gehaald ;) stukke duurder, maar owh zo mooi.

Had hiervoor altijd nokia's gehad, (5110, 6150, 8210), maar m'n t68i heeft pracht functies....ik ben er heel tevreden mee.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

persoonlijk vind ik de T66 niets...
te klein formaat, te klein scherm (voor deze verwende tijd) en te weinig standybytijd...

dan liever een T65 of Nokia 6510

trouwens..kan dit topic ook niet voor T65-gebruikers worden gebruikt? (deze telefoons zijn toch vrijwel gelijk en zo heb je kans op meer animo)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Misschien kun je eff kijken op www.esato.com/board een discussieforum voor ericsson telefoons.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 22:26 schreef Z___Z het volgende:
Misschien kun je eff kijken op www.esato.com/board een discussieforum voor ericsson telefoons.
bedankt voor de tip, da's sympa!

Verwijderd

Topicstarter
echt geen liefhebbers ?

Verwijderd

onze -barbara- is wel een volhoudertje ;)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op woensdag 10 juli 2002 19:19 schreef Pascal het volgende:
onze -barbara- is wel een volhoudertje ;)
En een beetje paranoia :P Overal waar iemand over een code begint, begint ze over gestolen GSM's :D Niet verkeerd opvatten dit, tis niet vervelend bedoeld :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Martinus
Op woensdag 10 juli 2002 19:41 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

ze
Ze? zeker weten.....

no comment

Verwijderd

Topicstarter
ik ben gewoon verbaasd dat niemand een t66 heeft? zo een zalige gsm??
ik lach in mijn vuistje telkens ik mijn gsm bovenhaal en de mensen achterover vallen van het verschieten : "zooooooo klein ???!!!" ...

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 23:44 schreef -barbara- het volgende:
ik lach in mijn vuistje telkens ik mijn gsm bovenhaal en de mensen achterover vallen van het verschieten : "zooooooo klein ???!!!" ...
En dat is dus zijn grootste nadeel zo gvd-e klein dat de accu duur de 3+ dagen niet eens haalt (lekker als je een weekendje weg bent zonder lader) het schempje veel te priegelig is om lekker naar te kijken laat staan dat die kleine knopjes fijn zijn als je ff snel een sms-je wilt sturen.

/me is blij met zijn 3410 ik weet in ieder geval altijd waar ie ligt ;) en was nog eens stukken goedkoper ook.

• Z___Z
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 23:52 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

En dat is dus zijn grootste nadeel zo gvd-e klein dat de accu duur de 3+ dagen niet eens haalt (lekker als je een weekendje weg bent zonder lader) het schempje veel te priegelig is om lekker naar te kijken laat staan dat die kleine knopjes fijn zijn als je ff snel een sms-je wilt sturen.

/me is blij met zijn 3410 ik weet in ieder geval altijd waar ie ligt ;) en was nog eens stukken goedkoper ook.
Nokia 8210 had ook maar 2-3 dagen standby, bij normaal gebruik, was toch wel een stukje groter.

En de nokia 3xxx serie zijn "kindertelefoons" zeg maar, alleen kinderen lopen ermee rond.

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Op donderdag 11 juli 2002 00:07 schreef Z___Z het volgende:
En de nokia 3xxx serie zijn "kindertelefoons" zeg maar, alleen kinderen lopen ermee rond.
Ik vond mijn 3310 toch heel l33t hoor.. Totdat in het water viel.

|_____vakje______|

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 00:07 schreef Z___Z het volgende:

[..]

Tuurlijk en daarom lopen de meeste mensen in nederland rond met een nokia 3xxx serie telefoon zowel zakelijke mensen als jongeren etc.. Het is gewoon een betaalbare telefoon met veel functies.
Denk eens na voordat je blaat.

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb liever dat ik zelf nog regelmatig achterover val van verbazing en denk "zooooooooooveel functies?? Zooooo mooi? WOW!" Ik blijf lekker bij m'n T68i :9

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Ik heb sinds drie dagen nu de T66. Kosten 160 Euro bij the PhoneCompany (in combinatie met Dutchtone Allin 20). Geen aansluitkosten.

Tot nu toe nog steeds geen spijt van mijn aankoop gehad. Gewicht en grootte zijn gewoon perfect. Ik had hiervoor een Nokia 3310 en hoewel die ook prima was, heb ik nu het gevoel dat deze gigantisch groot is in vergelijking met de T66. Niet bedoeld als kritiek op de Nokia overigens maar gewoon om het verschil aan te geven. Daarnaast heeft de T66 als extra Tri-band. Niet dat ik van plan ben om dagelijks naar Amerika te gaan maar handig is het wel.

De batterij heb ik nu 1 keer opgeladen (2 dagen geleden) en tot nu toe werkt ie nog steeds. Geeft nu nog 26 uur stand-by tijd aan. Moet er wel bij zeggen dat ik niet ontzettend veel bel en sms maar wel regelmatig. Gewoon wat vaker opladen en dat kan overigens binnen 30 minuten.

Alleen bij SMS-en is het soms wat lastig met de kleinere toetsen maar dat went snel moet ik zeggen. De toetsen liggen wel wat hoger en je moet wat verder doordrukken dus je drukt ze ook niet per ongeluk in, dat valt dus wel mee.

Voordelen:Klein maar fijn, geen ander meer nodig. Menu, trilalarm, korte oplaadtijd, bevalt prima. Prijs.

Nadelen: Melodie instellen moeilijker als bij Nokia. Kortere stand-by tijd als vorige. Software-mogelijkheden minder.

Conclusie: Als een licht gewicht en mimimale grootte belangrijk zijn, heb ik (in combinatie met de prijs) nog geen betere gezien. Wil je makkelijker sms-en, een hoge stand-by tijd en is Tri-band niet belangrijk, neem dan een andere.

Verwijderd

Ik heb nu zelf ook een week of twee een T66 en ber er zeer tevreden mee.
Heb alleen nog steeds niet kunnen uitvogelen hoe je zelf melodietjes kunt instellen :(
Kom wel in het menu, en ik heb de handleiding doorgelezen, maar als je naar de meeste ringtones sites gaat en je kijkt bij ericsson melodietjes, dan zie je een regel met tekens die je niet kunt invoeren in de T66.
Het gaat voornamelijk om de P die je veel tegenkomt.
Je kunt geen regel met pauze invoeren, ook hebben de meeste toetsen een heel andere functie bij het invoeren.
Ben tot nu toe helaas nog geen een site tegengekomen waar melodietjes opstaan die speciaal voor de T66 zijn...

• Z___Z
  • Niet online
Op donderdag 11 juli 2002 21:45 schreef bootcover het volgende:
Ik heb nu zelf ook een week of twee een T66 en ber er zeer tevreden mee.
Heb alleen nog steeds niet kunnen uitvogelen hoe je zelf melodietjes kunt instellen :(
Kom wel in het menu, en ik heb de handleiding doorgelezen, maar als je naar de meeste ringtones sites gaat en je kijkt bij ericsson melodietjes, dan zie je een regel met tekens die je niet kunt invoeren in de T66.
Het gaat voornamelijk om de P die je veel tegenkomt.
Je kunt geen regel met pauze invoeren, ook hebben de meeste toetsen een heel andere functie bij het invoeren.
Ben tot nu toe helaas nog geen een site tegengekomen waar melodietjes opstaan die speciaal voor de T66 zijn...
De P = # en * = ander octaaf

Verwijderd

Topicstarter
:-) schop :-)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 14:24 schreef TheIceman het volgende:

De batterij heb ik nu 1 keer opgeladen (2 dagen geleden) en tot nu toe werkt ie nog steeds. Geeft nu nog 26 uur stand-by tijd aan. Moet er wel bij zeggen dat ik niet ontzettend veel bel en sms maar wel regelmatig. Gewoon wat vaker opladen en dat kan overigens binnen 30 minuten.

Voordelen:Klein maar fijn, geen ander meer nodig. Menu, trilalarm, korte oplaadtijd, bevalt prima. Prijs.
is ie echt volledig opgeladen binnen 30 minuten ? want ik laat hem heel de nacht in het stopcontact, zeker nu hij nog nieuw is (en dus ook de batterij)

• Ghia
  • Laatst online: 15-09-2024
Beste Barbara

Je hebt een goeie keuze gemaakt qua telefoon.
Een toestel dat ten eerste VEEL minder uitval kent als Nokia :R.
Ten tweede is het een erg fijn klein en leuk model wat zeker veel vrouwen aanspreekt (lekker klein voor in de hand tas).

Zelf heb ik de T68I (ivm IRDA, bluetooth)
Na vele problemen met Nokia (het zal ook niet) wil ik dit merk nooit meer hier in mijn huis zien| :(

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

• Vavoom
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
[off topic]Hmmmzz.. Hoe ging dat liedje ook alweer, I'm a Barbie girl...[/off topic]

Gaaf toestelletje hoor. Zelf ben ik ook op zoek naar een nieuwe GSM. (Heb nu inmiddels 2 jaar een Nokia 8210, ook lekker klein)

Verwijderd

Topicstarter
is de oplaadtijd echt maar 30 minuten?

• Z___Z
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 10:18 schreef Vavoom het volgende:

[..]

[off topic]Hmmmzz.. Hoe ging dat liedje ook alweer, I'm a Barbie girl...[/off topic]

Gaaf toestelletje hoor. Zelf ben ik ook op zoek naar een nieuwe GSM. (Heb nu inmiddels 2 jaar een Nokia 8210, ook lekker klein)
T68i is same size als 8210 en veel beter, goeie keus, als je niet veel kleiner formaat wilt, maar wel goeie standbytyijd en functies.

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:05
Op woensdag 17 juli 2002 22:31 schreef Z___Z het volgende:

[..]

T68i is same size als 8210 en veel beter, goeie keus, als je niet veel kleiner formaat wilt, maar wel goeie standbytyijd en functies.
Klopt ! na een paar dagen ben je er al aan gewend :) ik
heb hem nu 2 weekjes en van te voren had ik ook een 8210.
Hij's echt super en heb hem nu icm een bluetooth carkit :)

Verwijderd

Topicstarter
hallo ??? word ik genegeerd of zo? is de oplaadtijd echt zo kort bij de T66 (halfuur) ?

• Z___Z
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 22:32 schreef Wisey het volgende:

[..]

Klopt ! na een paar dagen ben je er al aan gewend :) ik
heb hem nu 2 weekjes en van te voren had ik ook een 8210.
Hij's echt super en heb hem nu icm een bluetooth carkit :)
Toevallig, ik had ook eerst een 8210, heb m'n T68i nu 3 maanden ben er erg blij mee. Maar waar heb je die carkit gekocht en is ie zelf in te bouwen, of moet je m laten inbouwen?

• Wisey
Op woensdag 17 juli 2002 22:43 schreef -barbara- het volgende:
hallo ??? word ik genegeerd of zo? is de oplaadtijd echt zo kort bij de T66 (halfuur) ?
Sorry :) om ff ontopic te blijven, je kan hem inderdaad de
eerste paar keren een nacht ofzo laten opladen en voor de
rest kan je gewoon op het display zien wanneer hij de
batterij helemaal vol aangeeft. Als het goed is geeft hij
dit zelf aan.

• Wisey
Op woensdag 17 juli 2002 22:51 schreef Z___Z het volgende:

[..]

Toevallig, ik had ook eerst een 8210, heb m'n T68i nu 3 maanden ben er erg blij mee. Maar waar heb je die carkit gekocht en is ie zelf in te bouwen, of moet je m laten inbouwen?
Ik heb hem tegelijk met m'n t68i gekocht
(Wou meteen alles goed hebben in m'n nieuwe wagen :) )
En dit gewoon in een normale telecom zaak.
Ik heb hem zelf ingebouwd en is echt gemakkelijk ! alles werkt met iso stekkers voor hem op de boxen van de radio aan te sluiten (carkit volume kan je via het verkregen menu in de t68i instellen).
Je moet dus alleen zelf stroom (3 stuks) aftappen en de microfoon plaatsen.
Antenne is vanzelf sprekend niet meer nodig en het werkt echt goed, beter dan ik verwacht had.
Ik heb trouwens de "Parrot CK3000" en meer info op aanvraag :)

• Z___Z
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 22:58 schreef Wisey het volgende:

[..]

Ik heb hem tegelijk met m'n t68i gekocht
(Wou meteen alles goed hebben in m'n nieuwe wagen :) )
En dit gewoon in een normale telecom zaak.
Ik heb hem zelf ingebouwd en is echt gemakkelijk ! alles werkt met iso stekkers voor hem op de boxen van de radio aan te sluiten (carkit volume kan je via het verkregen menu in de t68i instellen).
Je moet dus alleen zelf stroom (3 stuks) aftappen en de microfoon plaatsen.
Antenne is vanzelf sprekend niet meer nodig en het werkt echt goed, beter dan ik verwacht had.
Ik heb trouwens de "Parrot CK3000" en meer info op aanvraag :)
Aha, dus niet de originele carkit van Ericsson? Ik ben niet zo handig als het gaat om aansluiten van een carkit. Ik weet niet eens hoe je de radio uit het dashboard verwijdert.

• Wisey
Op woensdag 17 juli 2002 23:17 schreef Z___Z het volgende:

[..]
Aha, dus niet de originele carkit van Ericsson? Ik ben niet zo handig als het gaat om aansluiten van een carkit. Ik weet niet eens hoe je de radio uit het dashboard verwijdert.
Welke regio woon je? Of contact me op icq/msn.
Als ik het goed heb, was de ericsson nog niet te leveren
en heb ik deze genomen, zeker het overwegen waard ! hij
zal goedkoper zijn en werkt super.

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 22:43 schreef -barbara- het volgende:
Hoi, je wordt niet genegeerd. Ik was alleen een paar dagen weg ivm. werk en kon daar niet inloggen op tweakers.

Bij mij is ie inderdaad binnen een half uur opgeladen. Ik merk echter wel dat als je de telefoon wat langer laat laden, de stand-by tijd ook beter is. Je kunt ook gerust de hele nacht laten laden, is in het begin ook beter voor de batterij, maar dat is puur op persoonlijke ervaring. Er schijnen ook mensen te zijn die zeggen dat je dit niet moet doen. Overigens niet bedoeld om nu een discussie te krijgen over de voordelen cq nadelen. Ik laat de telefoon tegenwoordig gewoon aanstaan en plug om de nacht in om bij te laden. Met mijn belpatroon is dat ruim voldoende.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 10:12 schreef TheIceman het volgende:

[..]

Bij mij is ie inderdaad binnen een half uur opgeladen. Ik merk echter wel dat als je de telefoon wat langer laat laden, de stand-by tijd ook beter is. Je kunt ook gerust de hele nacht laten laden, is in het begin ook beter voor de batterij, maar dat is puur op persoonlijke ervaring. Er schijnen ook mensen te zijn die zeggen dat je dit niet moet doen. Overigens niet bedoeld om nu een discussie te krijgen over de voordelen cq nadelen. Ik laat de telefoon tegenwoordig gewoon aanstaan en plug om de nacht in om bij te laden. Met mijn belpatroon is dat ruim voldoende.
als ik 'm heel de nacht laat opladen, krijg ik 's morgens op het scherm een standbytijd van 96u te zien; de specs zeggen dat het mogelijk is tot 150u ? hoe dan? en hoeveel staat er op bij jou als je hem maar een halfuur laat laden? en klopt het , als er 96u opstaat, is dat dan effectief 96u standby? want da's toch zeker niet mis voor zo een klein toestelletje hé?
en 'tis een li-on battery, dus kan die op gelijk welk moment opgeladen worden zeker (dus zonder 'm eerst volledig te laten leeglopen) ?

Verwijderd

Hij staat nu op 18hr stand-by en 1hr 2m spreektijd. Ik heb hem 3 nachten geleden voor het laatst opgeladen. 's Morgens stond hij toen eerst op 136hr maar toen ik die ochtend een paar keer gebeld had ging het in 1 keer omlaag naar rond de 90hr. Ik zal hem vannacht aan de lader zetten en morgenvroeg kijken. Cijfers zal ik dan posten. Li-on batterij moet altijd oplaadbaar zijn, alleen wordt de eerste keer aangeraden om minimaal 4 uur op te laden i.p.v. de genoemde 30 minuten.

Ik ben er trouwens nog steeds zeer tevreden mee. Gewoon ontzettend klein en makkelijk. Je kunt hem overal meenemen zonder dat het opvalt (en daar heb ik dat ding voor). Hoe lichter hoe beter. Hij is eigenlijk maar een 50 gram lichter dan overige toestellen maar dat verschil merk je zeer goed in dagelijks gebruik.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik ben op zich wel geinteresseerd in de t66, lekker klein en licht en ik dacht ook dat ie genoeg functies had. Maar alle mensen die het een onding vinden zeggen dat ie weinig functies heeft.

Welke functies mist ie dan????

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 14:16 schreef TheIceman het volgende:
's Morgens stond hij toen eerst op 136hr ...
136 u. ? amai, da's veel! ik heb hem de eerste keer heel de nacht laten opladen en sindsdien reeds een 4-tal keer opgeladen, telkens gedurende de hele nacht; maar telkens krijg ik maar 96u. afgebeeld, nog nooit 136u.? hoe zou dat nu komen?
maar ik denk als ik niet zou bellen en niet zou spelen en niet zou "prutsen", dat hij het effectief zolang uithoudt hoor, want nu gaat 'm 4 dagen mee (ik doe 'm 's nachts 8 uurtjes uit als ik slaap) en dit terwijl ik wel bel, speel en pruts...

• Martinus
Op woensdag 17 juli 2002 22:22 schreef -barbara- het volgende:
is de oplaadtijd echt maar 30 minuten?
Nee 55 min helemaal vol.

no comment

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:38

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op donderdag 18 juli 2002 14:22 schreef Oscar28 het volgende:
Welke functies mist ie dan????
...GPRS...
...Infrarood...
...Bluetooth...
...Kleurenscherm...
...Uitgebreide contactpersonenlijst...
...Agendafunctie...

Goed, als je niets meer wilt doen dan bellen en sms-en is de T66 natuurlijk genoeg, maar vooral het ontbreken van GPRS is echt jammer.

[sub] * MrTinux is blij met zijn T68i - die kan het bovenstaande wel allemaal :)[/sub]

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 15:58 schreef MrTinux het volgende:

[..]
de T66 mist hetvolgende :
...GPRS...
...Infrarood...
...Bluetooth...
...Kleurenscherm...
...Agendafunctie...

[sub] * MrTinux is blij met zijn T68i - die kan het bovenstaande wel allemaal :)[/sub]
??? mijn t66 heeft WEL een agendafunctie hoor! en een hele goeie zelfs!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Op donderdag 18 juli 2002 15:58 schreef MrTinux het volgende:

[..]

...GPRS...
...Infrarood...
...Bluetooth...
...Kleurenscherm...
...Agendafunctie...

Goed, als je niets meer wilt doen dan bellen en sms-en is de T66 natuurlijk genoeg, maar vooral het ontbreken van GPRS is echt jammer.

...GPRS... Weinig telefoons die het wel hebben, en voorlopig nog vrij zinloos

...Infrarood&Bluetooth... Waar heb je dat voor nodig?

...Kleurenscherm... Leuk, maar biedt weinig meer functionalitiet

...Uitgebreide contactpersonenlijst... Dat klinkt wel handig, kun je daar meer over vertellen?

...Agendafunctie... Volgens de site heeft ie dat :?

Verwijderd

Afgelopen nacht heb ik de telefoon opgeladen in ongeveer 6 uur. Als je de stand-by tijd bekijkt direkt als je de telefoon aanzet (dus voordat het netwerk gevonden is) krijg ik 136hr op het scherm. Denk je dus hoi hoi, niet dus. Nadat het netwerk gevonden is, is de stand-by tijd in 1 keer maar (hoewel maar? nog steeds knap voor zo'n klein ding) een 69hr. In eerste instantie dacht ik nog aan een fout van mijn kant maar verschillende keren testen en de ervaringen blijven zo.

Apart of niet? Iemand een idee hoe dit komt? Hebben jullie dezelfde ervaringen?

Dit weekend ga ik de telefoon zolang mogelijk aan de oplader laten hangen (heb hem natuurlijk wel af en toe nodig onderweg dus het hele weekend lukt niet) om te kijken of dit de stand-by tijd ophoogt of niet. Maandag horen jullie het dan wel weer. Prettig weekend allemaal!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:38

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op donderdag 18 juli 2002 16:59 schreef Oscar28 het volgende:
...GPRS... Weinig telefoons die het wel hebben, en voorlopig nog vrij zinloos
Heel handig hoor... overal emailen enzo :P
...Infrarood&Bluetooth... Waar heb je dat voor nodig?
IR: om de agenda en contactpersonenlijst tussen mijn laptop en de GSM te synchroniseren en de telefoon te beheren vanaf mijn laptop
Bluetooth: om via mijn binnenkort aan te schaffen I-paq in de trein te kunnen internetten
...Kleurenscherm... Leuk, maar biedt weinig meer functionalitiet
Idd, vooral leuk :)
...Uitgebreide contactpersonenlijst... Dat klinkt wel handig, kun je daar meer over vertellen?
Je kan per persoon een apart nummer voor thuis, mobiel, werk etc instellen plus een emailadres, extra opmerkingen etc. Daarnaast is de lijst compatible met MS Outlook dus kan ik de lijst in Outlook gelijk houden aan die in mijn GSM
...Agendafunctie... Volgens de site heeft ie dat :?
Ok, sorry :) Maar is-ie ook Outlook compatible? :+

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 15:40 schreef Martinus het volgende:

[..]

Nee 55 min helemaal vol.
Oplaadtijd is uit te rekenen :)
Dit geld voor NiCad, NiMH en li-ion batterijen.

Neem de capaciteit van de batterij in mAh en de laadsnelheid van de lader in mA.
(Batterijcapaciteit in mAh / laadsnelheid lader mA) x 1.5 =
aantal uren laden

(bij een langzame lader (bv. oude NiCad AA batterijenlader) maal 1.4)

vb.
Batterijcapaciteit= 650 mAh
lader 700 mA
(650/700)x 1.5 = 1.39 uur (oftewel 1 uur en 24 min)

Heb het een keertje uitgeprobeerd bij mijn oude A1018s(de waarden uit het voorbeeld)en het klopte precies :)

• Z___Z
  • Niet online
Volgens mij zit in de T66 de zelfde agenda als de T68i, alleen zonder kleuren. Mischien te syncen met een kabeltje :?

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of het dezelfde agenda is als in de T68i, maar wat ik wel weet : het is een prima agenda!
en een prima foontje!
iedereen die geen t66 heeft, vergist zich !!!!!!!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Moet ik toch nog ff weten. Hoe hard trilt ie? Ik had eerst namelijk een t18, en die trilde als een dolle, nog nooit mee gehad dat ik een gesprek daarmee heb gemist omdat ik hem niet voelde.

Nu heb ik een c35, maar die trilt heel laf en als ik op de fiets zit voel ik hem bijna nooit. Ik kan niet echt in de winkel gaan vragen of ik ff een stukje mag fietsen met die phone.

Nu vraag ik mij af wat jullie ervaringen zijn met de trilkracht van zo'n kleine gsm.

• Liquid
  • Niet online
Op zaterdag 20 juli 2002 11:33 schreef Oscar28 het volgende:
Moet ik toch nog ff weten. Hoe hard trilt ie? Ik had eerst namelijk een t18, en die trilde als een dolle, nog nooit mee gehad dat ik een gesprek daarmee heb gemist omdat ik hem niet voelde.

Nu heb ik een c35, maar die trilt heel laf en als ik op de fiets zit voel ik hem bijna nooit. Ik kan niet echt in de winkel gaan vragen of ik ff een stukje mag fietsen met die phone.

Nu vraag ik mij af wat jullie ervaringen zijn met de trilkracht van zo'n kleine gsm.
dat wil ik ook eens weten, vergeleken met een nokia 3310/7710/8210/8850, Siemens C35(i)/S35, Sagem 180 of Ericsson t10/t18/t28 (andere mobs heb ik nog niet gehad :P )

Verwijderd

Topicstarter
hij trilt vrij behoorlijk hoor
iets minder dan een T10s maar sterker dan een 3310
dus daarvoor hoef je 'm zeker niet te laten hoor!

• Martinus
Op zondag 21 juli 2002 00:42 schreef -barbara- het volgende:
hij trilt vrij behoorlijk hoor
iets minder dan een T10s maar sterker dan een 3310
dus daarvoor hoef je 'm zeker niet te laten hoor!
het is de mooiste vibo die ik ken

no comment

• Liquid
  • Niet online
kheb ehm al besteld samen met een 8310, is toch spotgoedkoop (via die aktie van O2 dan)

Verwijderd

Hoi,

ik zou dit weekend proberen om de T66 volledig op te laden. Nou, wat ik ook probeer, ik kom niet boven de 71hr aan stand-by tijd. Echt het hele weekend praktisch aan de lader gelegen (behalve za-mi en za-av), compleet uit en vannacht aangelaten tijdens het laden. Vreemd is dat ik nog steeds voordat het netwerk gevonden is de stand-by tijd veel hoger (+130hr) is.

Ik moet wel zeggen dat de 71hr voor mij in de praktijk prima is.

Wat betreft de trilstand. Deze is ruim voldoende. Hij is zelfs beter dan mijn vorige (nokia 3310), en dat voor zo'n klein ding!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-02 14:06
Op zaterdag 20 juli 2002 11:33 schreef Oscar28 het volgende:

C35 trilt ook echt heel slecht. Ik had eerst ook zo'n ding (2 gehad zelfs, ook nog een leen-exemplaar) en die voel je inderdaad niet op de fiets. Ik heb nu een nokia 6510 en dat ding trilt echt heel veel.. hij viel bijna van m'n bureau pas door het wilde getril :P :D

• Liquid
  • Niet online
Op maandag 22 juli 2002 08:28 schreef TheIceman het volgende:
Hoi,

ik zou dit weekend proberen om de T66 volledig op te laden. Nou, wat ik ook probeer, ik kom niet boven de 71hr aan stand-by tijd. Echt het hele weekend praktisch aan de lader gelegen (behalve za-mi en za-av), compleet uit en vannacht aangelaten tijdens het laden. Vreemd is dat ik nog steeds voordat het netwerk gevonden is de stand-by tijd veel hoger (+130hr) is.

Ik moet wel zeggen dat de 71hr voor mij in de praktijk prima is.

Wat betreft de trilstand. Deze is ruim voldoende. Hij is zelfs beter dan mijn vorige (nokia 3310), en dat voor zo'n klein ding!
ik zie dat er nog wat verschil is tussen de standby tijden, kan het misschien zijn dat jullie verschillende accu's er in hebben zitten (met de nokia's heb high capacity accu's en de standaard dingen)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 08:28 schreef TheIceman het volgende:
ik laat 'm altijd heel de nacht laden en heb dan altijd een standby van 96u;
eergisteren was de batterij leeg rond de middag en ik d8 : ik laat 'm eens laden overdag en zie hoelang het duurt voor 'm vol is --> resultaat : ongeveer 1u20 min. laadtijd en hij zat vol (dus ik denk dat de berekening van GEMMA klopt, waarvoor mijn dank); en raad eens wat voor standbytijd ? juist, ja : 96 u !

Verwijderd

Stanby tijd is ook netwerk afhankelijk.

Toen ik overstapte van provider was opeens mijn standby tijd minder. Dus dat kan die 130u en als het netwerk gevonden is 71u wel eens verklaren. 130u is denk ik dat wat je krijgt in de meest optimale condities.

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 12:27 schreef -barbara- het volgende:
ik weet niet of het dezelfde agenda is als in de T68i, maar wat ik wel weet : het is een prima agenda!
en een prima foontje!
iedereen die geen t66 heeft, vergist zich !!!!!!!
Toch ff reageren,

Ik als LG510w bezitter moet toch ff reageren, want volgens mij vergis ik me niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.lgmobilephones.nl/images/closer_13.gif :o

-> Groot grafisch display (en roep nou niet dat een t66 dat ook heeft)
-> lange standby tijd hoef em maar 1 keer per 5 dagen op te laden en hij staat dag en nacht aan.
->Alle functies die een t66 heeft heeft de LG ook. (behalve triband maar net of je dat gebruikt)
-> Het is in tegen stelling tot jouw t66 wel mogelijk om 1 knopje tegelijk in te drukken (of heb jij errug lange nagels :? )
-> Klein errug stylish, ook bijna niemand die hem kent dus leuke reacties krijg je errug veel (laatst stond heel de foot-locker crew om me heen te kwijlen toen ze hem zagen :9~ )

Had hiervoor een t29s waar ik erg tevreden mee was dus ben geen erricsson hater ofzo, maar wou ff aantonen dat als je een aparte telefoon zoekt je ook eens naar een LG moet gaan kijken.

bydeway, als jij op die foto staat, mag je me wel een paar daagjes komen verzorgen ;)

edit: gifje toegevoegd :9~

Verwijderd

Topicstarter
ik mis wel één functie op de t66 :( : nl. de afleverrapporten bij het versturen van een sms;
of zit dat er toch op en kan ik het gewoon niet vinden (een mens kan maar hopen hé :)) ?

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 22 juli 2002 @ 13:45:
[...]

Toch ff reageren,

Ik als LG510w bezitter moet toch ff reageren, want volgens mij vergis ik me niet.

afbeelding :o

-> Groot grafisch display (en roep nou niet dat een t66 dat ook heeft)
-> lange standby tijd hoef em maar 1 keer per 5 dagen op te laden en hij staat dag en nacht aan.
->Alle functies die een t66 heeft heeft de LG ook. (behalve triband maar net of je dat gebruikt)
-> Het is in tegen stelling tot jouw t66 wel mogelijk om 1 knopje tegelijk in te drukken (of heb jij errug lange nagels :? )
-> Klein errug stylish, ook bijna niemand die hem kent dus leuke reacties krijg je errug veel (laatst stond heel de foot-locker crew om me heen te kwijlen toen ze hem zagen :9~ )

Had hiervoor een t29s waar ik erg tevreden mee was dus ben geen erricsson hater ofzo, maar wou ff aantonen dat als je een aparte telefoon zoekt je ook eens naar een LG moet gaan kijken.

bydeway, als jij op die foto staat, mag je me wel een paar daagjes komen verzorgen ;)

edit: gifje toegevoegd :9~
Wat is dat lelijke uitstekende ding aan de bovenkant :r

Verwijderd

Ik heb ook een t-66 ( ja en ? ). Dit is mijn 9e telefoon. Heb vanalles gehad. o.a. de motorola V-tjes. Mijn laatste was de Samsung A-300. Die heb ik 11 maanden gehad en nu net voor goed geld verkocht. De accutijd viel me erg tegen. Ik moet zeggen dat de t66 een fijne phone is omdat deze zo klein is. Ik heb nu voor mijn baas en zijn vrouw ook een t-66 moeten bestellen, zegt genoeg....
Erge tegenvaller is de trilfunctie. Bij motorola en samung trilt deze harder ne het ergste vind ik dat je niet kan instellen dat er eerst 3x getrilt wordt en dat je daarna pas de beltoon hoort.
Soms vergeet je hem op stil te zetten en ik hou niet van die opvallende toontjes als je ergens zit waar het niet direct "kan"

verder een superding _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 12:17:
Ik heb ook een t-66

een superding _/-\o_
dat kan ik alleen maar beamen, ja!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 27 juli 2002 @ 19:29:
ik mis wel één functie op de t66 :( : nl. de afleverrapporten bij het versturen van een sms;
of zit dat er toch op en kan ik het gewoon niet vinden (een mens kan maar hopen hé :)) ?
Zit er wel op hoor, alleen op een andere manier dan dat je van Nokia gewend bent.
Ik heb sinds kort een T68i, en ik vermoed dat het hetzelfde eraan toe gaat bij de t66, ik baalde in eerste instantie ook heel erg, maar toen kwam ik ergens achter!

Als je naar je smsjes gaat, dan heb je ook sent items. Wanneer je wil weten of je smsje aangekomen is, dan kijk je naar het icoontje van je verzonden smsje in de sent items box. Als er geen 'V' tekentje door het icoontje staat, dan is ie niet afgeleverd. Maar je kan ook gewoon het verzonden smsje openen, en de status opvragen, dan staat er of het afgeleverd is of niet.

Heel anders dan nokia, maar het kan dus! :*)

• Martinus
Nitai schreef op 07 augustus 2002 @ 00:47:
[...]

Zit er wel op hoor, alleen op een andere manier dan dat je van Nokia gewend bent.
Ik heb sinds kort een T68i, en ik vermoed dat het hetzelfde eraan toe gaat bij de t66, ik baalde in eerste instantie ook heel erg, maar toen kwam ik ergens achter!

Als je naar je smsjes gaat, dan heb je ook sent items. Wanneer je wil weten of je smsje aangekomen is, dan kijk je naar het icoontje van je verzonden smsje in de sent items box. Als er geen 'V' tekentje door het icoontje staat, dan is ie niet afgeleverd. Maar je kan ook gewoon het verzonden smsje openen, en de status opvragen, dan staat er of het afgeleverd is of niet.

Heel anders dan nokia, maar het kan dus! :*)
bijna goed....
als je even wacht staat de status na een verzonden bericht een seconde of wat in beeld en via dat menu inderdaad bij verzonden items, vindt beter dan nokia die je inbox vol ramt met afleverrapporten.

no comment

Verwijderd

De t66 is een leuk toestel, echter jammer dat ze nog gebruik maken van dezelfde software als in de t28s. Geef mij maar de t600 (opvolger van de t66) dit omdat de toetsen iets beter te bereiken zijn voor mij. De t66 gaat ook wel, maar het is behelpen, tevens is deze uitgerust met een nieuw menu. :-)

• Martinus
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 16:33:
De t66 is een leuk toestel, echter jammer dat ze nog gebruik maken van dezelfde software als in de t28s. Geef mij maar de t600 (opvolger van de t66) dit omdat de toetsen iets beter te bereiken zijn voor mij. De t66 gaat ook wel, maar het is behelpen, tevens is deze uitgerust met een nieuw menu. :-)
T600 is voor Azië, maar de vraag of die hier ooit komt.

no comment

Verwijderd

Topicstarter
ik heb fijne vingertjes dus de toetsen zijn geen probleem voor mij :-)
en ik ben best wel tevreden met de software hoor : had de t28s WAP? en spelletjes? en tri-band? en ingebouwde antenne? enz... je ziet dus : de t66 is er toch wel enorm op vooruit gegaan in vergelijking met de t28 :-)

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Martinus schreef op 07 augustus 2002 @ 12:19:
[...]

bijna goed....
als je even wacht staat de status na een verzonden bericht een seconde of wat in beeld en via dat menu inderdaad bij verzonden items, vindt beter dan nokia die je inbox vol ramt met afleverrapporten.
Ja er komt een schermpje, sms delivered, inderdaad, maar dat is best kort, en soms merk ik het niet eens op. Dan is het handig in de verzonden items te kijken :)

Verwijderd

zit er over te denken om ook deze telefoon te nemen, maar hoelang kan ie standby staan en hoeveel uur spreektijd heb je bij gemiddeld bellen? ik zit niet te wachten op om hem om de dag op te laden, het liefst een dag of 6/7. s'Nachts zet ik hem altijd uit, dus wie heeft hier ervaring mee?

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

dude, neem gewoon even de moeite om op de site van ericsson te kijken of TENMINSTE deze topic in zijn geheel te lezen?

• Martinus
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 17:09:
zit er over te denken om ook deze telefoon te nemen, maar hoelang kan ie standby staan en hoeveel uur spreektijd heb je bij gemiddeld bellen? ik zit niet te wachten op om hem om de dag op te laden, het liefst een dag of 6/7. s'Nachts zet ik hem altijd uit, dus wie heeft hier ervaring mee?
Het is, na tijd gekeken geen phone voor jou, drie dagen max, bellen (25 min) dag, na drie dagen leeg.

no comment

Verwijderd

Topicstarter
*schop(je)*
awel, waar blijven al die t66-fans ?
't is veel te lang geleden dat er nog iemand gereageerd heeft :(
en ik ben nog steeds aan het genieten van dit zalig toestel :)

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Pas op dat je T66 niet zoek raakt. Met 59 gram voel je 'm bijna niet in je broekzak (of achterzak) en als ie eruit valt in de trein, metro, of zo, dan mag ik wel hopen dat je 'm nog terug kan vinden.... :)

Ik mis GPRS aan die ding en ik hou niet van kleine toetsenbord. Moet ik zo goed mogelijk vasthouden met twee handen (1 hand kan ook, maar dan zit je duim niet lekker) en 3 dagen is te kort. Met Nokia 6310i is 13 dagen en 6 uur bellen heel relaxed. Geen paniek.

Veel mensen willen graag dat GSM lang kan volhouden. 25 min bellen en weer leeg is niet zo mooie optie. Moet je weer snel stroompunt opzoeken. Wappen aan GSM die maar 25 min duurt vind ik ook heel jammer, je wapt 'm letterlijk leeg. Zonder GPRS ben je dus constant online en teller tikt dus door. Duur hoor.

Ik hoop dat T66 fans lang kunnen volhouden. Moet ik zien. ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:40

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:25:
*schop(je)*
awel, waar blijven al die t66-fans ?
't is veel te lang geleden dat er nog iemand gereageerd heeft :(
en ik ben nog steeds aan het genieten van dit zalig toestel :)
Hier is een T66 fan!!!
en een grote!!
Maarja alles waar Ericsson op staat is goed!!!!!!!!!
ik ben verslaafd aan Pyramide

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ik heb ook mijn t66 besteld ik krijg hem als het goed is binnen een paar dagen thuisgestuurd :D :D :D :D

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn mening (is al 100 keer gezegd maargoed, jij vraagt meningen :+):

Pluspunten:

*Klein
*Licht

Minpunten:

*Gaar menu (ja, dat kan je leren ja maar toch, overzichtelijk en duidelijk is anders)
*Lelijk
*Beetje 'ouderwets', nieuwe technieken worden niet ondersteund

Conclusie: wel aardig, maar zeker niet de beste in dezer dagen

• Martinus
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 01:27:
Ik heb ook mijn t66 besteld ik krijg hem als het goed is binnen een paar dagen thuisgestuurd :D :D :D :D
Hoop ik voor je, wordt niet meer gemaakt namanlijk. Maar goed er zijn altijd die voorraad hebben, kikke ding hoor(ben hem helaas al 5 week in reparatie kwijt)

no comment

Verwijderd

Nelis schreef op 14 september 2002 @ 03:44:
Mijn mening (is al 100 keer gezegd maargoed, jij vraagt meningen :+):

Minpunten:

*Gaar menu (ja, dat kan je leren ja maar toch, overzichtelijk en duidelijk is anders)

Ik vind menu van erricson beter dan die van nokia. Maar jah dat is mijn mening

*Lelijk

Ik vind hem juist heel mooi. Maar jah dat is mijn mening

*Beetje 'ouderwets', nieuwe technieken worden niet ondersteund

Niewe technieken heb ik niet nodig ik heb hem alleen om te bellen

Conclusie: wel aardig, maar zeker niet de beste in dezer dagen

Verwijderd

Martinus schreef op 14 september 2002 @ 11:38:
[...]

Hoop ik voor je, wordt niet meer gemaakt namanlijk. Maar goed er zijn altijd die voorraad hebben, kikke ding hoor(ben hem helaas al 5 week in reparatie kwijt)
wat is er kapot aan gegaan dan??? Hij heeft toch geen zwakke onderdelen??

• Martinus
het enige dat ook echt kapot kon gaan heb ik dus, het volume/statistiek knopje aan de boven linker zijkant.

no comment

Verwijderd

Hmm daarmee moet ik dus voorzichtig zijn

• Jazzmasterpol
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09-2025
Ik heb er net een besteld. Kkrijg hem vrijdag. Dit wordt mijn 5de gsm na een panasonic (eerste model), nokia 5110, motorola startac 85 en op dit moment een Nokia 3310 maar de batterij gaat nog maar 10 min (gesprektijd) mee. Batterij (NimH) kost 50€, dan liever ineens ne hele nieuwe gsm.

Waarom t66? Kleinste gsm op dit moment ( zeker voor die prijs ) Voor mij belangrijk aangezien ik hem graag in mijn borstzakje steek. Trilalarm. kalender is ook een plus.
Wap, gprs, spellekes en andere franjes gebruik ik toch niet dus ook van geen belang (voor mij).

Het nokia menusysteem ga ik misschien wel missen maar kdenk dat ik er heel content mee ga zijn.

Make Memories

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:44

Paladin

Play Ball!

hmz zwaar offtopic maar vind de t68m of i toch wel de leukste toestellen van ericsson.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
He verdomme ... mijne is dus in de plee gevallen gvdm! :(:(

Eerst werkte het nog prima, maar even later werkte de helft al niet meer ... nu ff schoongespoeld onder de warme kraan, wat echt helpt... :P en hij werkt weer... ;)

Neek weet niet ... hij werkte op eens weer goed.. :d

• Martinus
EvilTuinHekje schreef op 18 september 2002 @ 16:56:
He verdomme ... mijne is dus in de plee gevallen gvdm! :(:(

Eerst werkte het nog prima, maar even later werkte de helft al niet meer ... nu ff schoongespoeld onder de warme kraan, wat echt helpt... :P en hij werkt weer... ;)

Neek weet niet ... hij werkte op eens weer goed.. :d
Mocht je hem niet meer aan de praat krijgen wil ik hem voor een zacht prijsje wel van je over nemen, de mijne heeft wat onderdelen te kort.

no comment

Verwijderd

Ik krijg mijnes vndg als het goed is

Verwijderd

Ik heb hem net gekregen. ik vind hem echt vet. Alleen vind ik die tril een beetje te licht

• Martinus
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 16:06:
Ik heb hem net gekregen. ik vind hem echt vet. Alleen vind ik die tril een beetje te licht
Vibra gaat met de toon die je insteld, als je dus op trilstand(echte stand) zet is die hard zat hoor.

no comment

Pagina: 1 2 Laatste